TT is goed zo.quote:
ja cool he!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:39 schreef Black-Death het volgende:
Scheringa', wat een randmongool is het tof!
Was het niet Van Eijden?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:42 schreef kevin6188 het volgende:
Wie heeft Van Geel eigenlijk zover gekregen om naar Ajax te komen?
Volgens mij begint die voorzitter van jullie erover, niet Ajax?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dacht je eindelijk dat dat gezeur tussen Ajax en AZ over was, beginnen ze er hier weer over.
Nu begrijp ik ook waarom men zes maanden na dat voorval het nog steeds heeft over die goal van de Zeeuw tegen Ajax. Sommige mensen kunnen sommige dingen voer duidelijk níet loslaten
"Ze" is in dit geval jullie eigen voorzitter in een interview hoor, van pas geleden....quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dacht je eindelijk dat dat gezeur tussen Ajax en AZ over was, beginnen ze er hier weer over.
Nu begrijp ik ook waarom men zes maanden na dat voorval het nog steeds heeft over die goal van de Zeeuw tegen Ajax. Sommige mensen kunnen sommige dingen voer duidelijk níet loslaten
Dacht dat dat z'n voorganger was.quote:
Jullie voorzitter begint erover en nu weer wieberen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ajax de club zelf gok ik zo; hoe erg ik het als AZ-supporter ook moet zeggen, maar technisch directeur van de grootste club van Nederland worden wil toch iedereen (die zo'n positie ambieert)?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:42 schreef kevin6188 het volgende:
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:44 schreef stefmans het volgende:
Jullie voorzitter begint erover en nu weer wieberen.
*lees vorige topic, staat stukje over eidop scheringa en we zijn oude koeien uit de sloot aan het halen vandaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik wilde net zeggen, Dirk begint er bijna 2 jaar later weer over....quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Ze" is in dit geval jullie eigen voorzitter in een interview hoor, van pas geleden....
Jaakke.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:42 schreef kevin6188 het volgende:
Ok, ik trek mijn eerste opmerking terug: sommigen van AZ hebben er blijkbaar ook last vanquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:46 schreef RayMania het volgende:
AFC Ajax topic #669 Waar we afscheid nemen van Kenneth en To
Die ''sommige" is je voorzitter ook nog, niet 1 of andere forumjunkquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ok, ik trek mijn eerste opmerking terug: sommigen van AZ hebben er blijkbaar ook last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |