Iedereen die in die gebieden woont heeft daar natuurlijk last van. En geloof me, beide regeringen zijn uitzonderlijk corrupt - al is Hamas echt wel de grootste aanfluiting ooit.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Niet dat de Palli's daar last van hebben...
Dat laatste zeker. Neem zo'n Meulenbelt, die de schuld voor een interne rivaliteit die tot een staatsgreep leidt legt bij de internationale gemeenschap omdat ze niet met Hamas praten.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:16 schreef Floripas het volgende:
Natuurlijk, maar dat was de essentie van dit topic niet. De essentie is dat de meeste mensen van beide groepen (en alle rariteiten die ertussen liggen of erbuiten vallen) zich er niet voor interesseren - en ook geen grootse etnische haat of idealen koesteren. Als dat zo is, maar het domineert wel je politiek, dan is er iets niet in de haak. En ons beeld is vertekend.
Ik weet dat zo net nog niet. Ik zou pal voor Israel staan (al wil dat in het geheel niet zeggen dat ik het eens ben met het etnocentrische karakter van de staat, de religieuze vrouwonvriendelijke achterlijke wetten, of de mensenrechtenschendingen. Maar Israel opheffen? Kom nou.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:11 schreef rood_verzet het volgende:
Dat ging over als Israel de steun van de VS ooit zal kwijtraken, dat er geen enkel land is dat hun een hand boven hun hoofd halen als ze weer de zoveelste mensenschending begaan.
Israël opheffen? Nee, dat gaat iet meer en is ook niet wenselijk.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik weet dat zo net nog niet. Ik zou pal voor Israel staan (al wil dat in het geheel niet zeggen dat ik het eens ben met het etnocentrische karakter van de staat, de religieuze vrouwonvriendelijke achterlijke wetten, of de mensenrechtenschendingen. Maar Israel opheffen? Kom nou.
Ik betwijfel het ten zeerste.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die komen, maar niet hier. Ik zal er wel een reisdraadje over openen.
Waarom precies? Ik heb geloof ik wel een paar aardige kiekjes.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ten zeerste.
Vind je het goed dat sancties uit zijn gebleven voor Israel dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 01:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik weet dat zo net nog niet. Ik zou pal voor Israel staan (al wil dat in het geheel niet zeggen dat ik het eens ben met het etnocentrische karakter van de staat, de religieuze vrouwonvriendelijke achterlijke wetten, of de mensenrechtenschendingen. Maar Israel opheffen? Kom nou.
Zelfoverschatting? Eerder een correct voorschot op de gedachten van enkele figuren in de Israëlische regering:quote:Op zondag 17 juni 2007 01:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
En jij bent hier een geloofwaardiger bron voor dan, zeg, de mensen die er ook daadwerkelijk moeten wonen, werken en leven? Je overschat jezelf.
Wat een clichématig antwoord, doe eens verrassend ofzo. Ik weet niet welk beeld jij op de buis hebt gezien, maar ik zie slechts twee groepen capture the flag tussen elkaar spelen. Daarbij komt niet het beeld dat wij de schuldige zijn, maar juist dat zij het bijzonder slecht voor elkaar hebben. Dat jij ergens wat commentaar leest en hoort draagt niet signifcant bij aan de beeldsvorming. Elsevier en ander rechts prul compenseert dat wel.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat laatste zeker. Neem zo'n Meulenbelt, die de schuld voor een interne rivaliteit die tot een staatsgreep leidt legt bij de internationale gemeenschap omdat ze niet met Hamas praten.
Het domineert want uiteindelijk stemmen die lui wel op Hamas.
Meulenbelt mag nonsens blaten omdat Elsevier rechts is of zoiets?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:57 schreef Zyggie het volgende:
Dat jij ergens wat commentaar leest en hoort draagt niet signifcant bij aan de beeldsvorming. Elsevier en ander rechts prul compenseert dat wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |