quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:06 schreef Echo99 het volgende:
Nee.
welcome to my lifequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:12 schreef Martuh het volgende:
Dergelijke regels zijn toch gemaakt voor de verkeersveiligheid? Wie breng ik in gevaar op een lege snelweg als ik daar 120 rij ipv 100? En nou niet leuk zeggen dat ik mezelf in gevaar breng, want op zoveel andere snelwegen mag je wel 120.
Oh man, ben je nou echt zooo simpel?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:12 schreef Martuh het volgende:
Dergelijke regels zijn toch gemaakt voor de verkeersveiligheid? Wie breng ik in gevaar op een lege snelweg als ik daar 120 rij ipv 100? En nou niet leuk zeggen dat ik mezelf in gevaar breng, want op zoveel andere snelwegen mag je wel 120.
Maar dat verandert gewoon helemaal niets aan het feit dat je simpelweg te hard reed. Ze moeten ergens een grens trekken en daar lag hij toevallig bij 100. Als je dan tegen beter weten in toch 120 gaat rijden omdat jij vind dat je dat mag weet je ook dat ze je daarvoor kunnen beboeten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:12 schreef Martuh het volgende:
Of vanwege geluidsoverlast.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:12 schreef Martuh het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:06 schreef Echo99 het volgende:
Natuurlijk niet.
Ik dacht dat het nou wel algemeen bekend was dat men flitst om de staatskas te vullen en niet voor de verkeersveiligheid. Word eens wakker.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:12 schreef Martuh het volgende:
Daar hebben we de Wet administratiefrechtelijke handhaving verkeersvoorschriften dus voorquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:40 schreef baNEEL het volgende:
Probleem is dan natuurlijk wel dat rechters dan veel meer werk krijgen..
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:05 schreef Martuh het volgende:
Ik kwam gisternacht terug vanuit Groningen vanwege de voetbalwedstrijd Oranje onder 21 tegen Portugal onder 21. Op de A9 ter hoogte van Amsterdam Zuidoost werd ik geflitst. Je mag daar maar 100, maar ik reed 120. De snelweg was helemaal leeg, mijn auto was de enige. Ik reed niet asociaal, ik vertoonde geen onverantwoord rijgedrag, ik reed gewoon keurig op de rechterbaan 120. Kan ik hier tegen in protest gaan omdat het simpelweg nergens op slaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |