quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:06 schreef Tokay het volgende:
Meneer is tegen wil en dank een beroemdheid geworden.
Hij moet vaak op officiële bijeenkomsten opdraven, maar heeft daar een broertje dood aan. Maar ja, hij moet wel, hè, gezien zijn positie. Veel liever houdt hij zich bezig met zijn eigen, échte werk.
Dat mag je zo wel stellen, ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft een dominante vrouw?
Dit is ongetwijfeld de meest originele (en kostbare) tvp die ik ooit las.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Dit is ongetwijfeld de meest originele (en kostbare) tvp die ik ooit las.
Peaceman heeft ook een (onfortuinlijke) overeenkomst met Prins Claus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
ben ook helemaal hyper.. het is het eerste huis dat we zijn gaan kijken.
Sterker nog, we hebben het bod gedaan en zijn nu in onderhandeling. Hoe snel kan het gaan... maar ik ben gewoon helemaal weg van het huis. Peaceman heeft het nog niet eens gezien...... Maandagmiddag gaan we samen kijken en praten we verder over de prijs.... spannend......
Ach ja we zijn nu getrouwd hè? Ik zit al een halfjaar te zeuren dat ik graag een huis wilde kopen. Maar Peaceman hield dat tegen ook mede gezien de bruiloft. Eén ding tegelijk....quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:14 schreef pyl het volgende:
Het wordt wel serieus tussen jullie, hè.
En? Is je bod geaccepteerd??quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een bod op een ruim 30 jaar oude Alfa gedaan
[..]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peaceman heeft ook een (onfortuinlijke) overeenkomst met Prins Claus.
Jawohl.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:19 schreef Berkery het volgende:
Is het meneer Merkel?
Oh gelukkig!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens meubels, gordijntjes en kleurtjes wel wegdenken hè? Dat wordt natuurlijk helemaal anders.
Als je goed kijkt zie je rechts onder de schotel een klein balkonnentje. Er is alleen geen deur meer naar binnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie geen balkon waaraan ik kan hangen.
Ja, een huis kopen is een van de spannendste dingen van je leven. Zorg dat je met beide benen op de grond blijft, is dan het wellicht versleten maar o zo belangrijke devies.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
De binnenkant schrok ons eerst ook af, maar nu ik er geweest ben.... wow. Ben helemaal hyper.
????quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:53 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, een huis kopen is een van de spannendste dingen van je leven. Zorg dat je met beide benen op de grond blijft, is dan het wellicht versleten maar o zo belangrijke devies.
Heb je een makelaar in de arm genomen? Ah, goed zo!![]()
Op het moment dat ik je vroeg of je een makelaar had, schreef jij dit:quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
.... mn vader en de makelaar vonden het erg mooi....
Denk je ook even aan de waarde van het huis van de buren?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:03 schreef wyccie het volgende:
Donkerpaars met zachtgeel.
Het huis staat toch niet in zo'n buurt waar ze de voetbalkampioenschappen buiten vieren, hè?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:25 schreef Diaan73 het volgende:
Heb ook oranje stoelen....
Ik liep langs de Madonna. Drie keer!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:45 schreef Gellius het volgende:
Driè keer! dat zou mij niet lukken hoor.
Ik ben alweer uit overleg, dus ik wil best even voor iemand waarnemen, hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:01 schreef pyl het volgende:
Ik ben even de draad kwijt. Wie neemt nou wie waar?
Ja, dat vertelde je net ook al. Zal ik even voor je waarnemen? Dan kan je even uitrusten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik liep langs de Madonna. Drie keer!
Doe mij maar. Ik moet afdrogen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:02 schreef Gellius het volgende:
Ik ben alweer uit overleg, dus ik wil best even voor iemand waarnemen, hoor.
Dat zou hoogst ongebruikelijk zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:17 schreef Gellius het volgende:
Zal ik een plaatje plaatsen? Of doet wyccie ik zoiets niet?
Je ziet niet wat erop staat, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:18 schreef wyccie het volgende:
Wat is er mis met mijn avatar?!?!
Zet je leesbril dan ook op, ijdeltuit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:21 schreef pyl het volgende:
Je ziet niet wat erop staat, bijvoorbeeld.
Zou ik dan echt aan een leesbril toe zijn ....?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:24 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het juist een schitterende avatar, pyl. Zomers èn stedelijk.
Al het goede komt in drievoud, toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:25 schreef Gellius het volgende:
Zeg wyccie, laat je je nu ook al drie keer vervangen?
Ach, op jouw leeftijd is dat geen schande.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Zou ik dan echt aan een leesbril toe zijn ....?![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach, op jouw leeftijd is dat geen schande.
De avatar ìs bijgesneden, de kleuren zìjn aangepast.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:33 schreef pyl het volgende:
Nee, maar serieus: ik vind de verhoudingen niet kloppen, het figuurtje is te klein, je kunt haast niets onderscheiden, de kleuren zijn flets.
Het is haast, vergeef me de paradox, een anonieme avatar. En dat terwijl wyccie juist zo'n uitgesproken
karaktertje
heeft, als user.
Jawel, zeker. Ik zeg ook niets over het schilderij zelf.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:40 schreef wyccie het volgende:
Het is een Edward Hopper!
Hmmmm, goede vraag.... Volgens mij wel, hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:41 schreef Gellius het volgende:
Heb ik ooit een andere avatar gehad?
Als ik klaar ben met het waarnemen voor wyccie.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:49 schreef Gellius het volgende:
Ikheb even een klusje. Scrut, neem jij even waar voor me?
En deze:quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:48 schreef Tokay het volgende:
Berkery had zijn dochter als usericon, herinner ik me nog.
O ja!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:53 schreef Berkery het volgende:
En deze: [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En dan? Weer naar bed?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:59 schreef wyccie het volgende:
Nu alleen nog de prullenbak legen.
Dat hoeft niet, want ik neem al waar voor wyccie.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met het waarnemen voor wyccie.
In dat geval: consider it donequote:Op donderdag 14 juni 2007 16:02 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, want ik neem al waar voor wyccie.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
O ja!En die leraar Duits (de Bie) toch ook nog?
quote:"Ach wat! Dat misselijke gejammer over het lage aanzien dat de leraar zou genieten... Onzin! Goethe zei het al: "Das Beste, was du wissen kannst, Darfst du den Buben doch nicht sagen."
Ik heb nog wel iets op voorraad, maar ik weet niet meer wie het is:quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Pyl heeft nog steeds geen plaatje geplaatst![]()
O ja, nu zie ik het ook!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:10 schreef Gellius het volgende:
Hola, die juffrouw heeft zich hedenochtend iets te haastig aangekleed, lijkt het.
Kurt is doodquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:11 schreef pyl het volgende:
Waarom toch steeds weer die Waldheim?
Ik ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:07 schreef Tokay het volgende:
Ik ben toch te zeer gehecht aan mijn eigen plaatje.
Nou ja, ze geniet. Gun je haar dat soms niet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:17 schreef Tokay het volgende:
Wát een aanstelster, met haar druipende perzik.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ook.
quote:
Moet jij niet eens in de file gaan staan, of zo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Beter zo?
Gwaen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:29 schreef Gwaenlios het volgende:
Hm?
Ik heb vandaag weekendquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:29 schreef Tokay het volgende:
[..]
Moet jij niet eens in de file gaan staan, of zo?![]()
Nou, daar zijn wij écht blij mee.quote:
Zo'n typische ZIMMER FREI-badkamer.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe vinden jullie de badkamer van Diaan?
[afbeelding]
Ghehehequote:Op donderdag 14 juni 2007 16:39 schreef pyl het volgende:
Toch wel jammer, ergens, dat L_V geen moderator meer is. Die zou vanmiddag van woede en onbegrip zijn ontploft.![]()
Ben jij dat wyccie?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben weer mezelf, hoewel ik wel eens toe ben aan een nieuwe avatar.
Leesbrilletje nodig?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:52 schreef Gellius het volgende:
Nu je toch weer je ouwe avatar hebt, wat stelt het eigenlijk vóór, scrutinizer?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:54 schreef Gellius het volgende:
Nou ja, ik heb je al die jaren aangezien voor een roze dinges. Dat ging verder prima hoor.
Hey hoe kom je daaraan? Natuurlijk via de foto's die ik gepost heb....quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe vinden jullie de badkamer van Diaan?
[afbeelding]
Mijn oom gaat het grondig controleren....quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:02 schreef Gellius het volgende:
Laat je goed voorlichten hè Diaan. Van de week nog gehoord dat bij familieleden de koop van een droomhuis waaarschijnlijk niet doorgaat wegens (tromgeroffel) funderingsproblemen à 10.000 euro.
Mijn Diana in het blauw? Dat kan volgens mij wel zo geregeld worden, ergens hier op fok...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:48 schreef Gellius het volgende:
Diaan zou eigenlijk 'n blauwe variant moeten hebben.
Nee, wyccies hopper. De converstatie van vandaag kon wel eens lastig te volgen zijn nu we allemaal weer onze eigen avatar hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn Diana in het blauw? Dat kan volgens mij wel zo geregeld worden, ergens hier op fok...
This is the Central Scrutinizer...it is my responsibility to enforce all the laws that haven't been passed yet. It is also my responsibility to alert each and every one of you to the potential consequences of various ordinary everyday activities you might be performing which could eventually lead to *The Death Penalty* (or affect your parents' credit rating).quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hey hoe kom je daaraan? Natuurlijk via de foto's die ik gepost heb....
De prijs is ook wel prachtig. In Amsterdam koop je daarvoor een appartementje van 45m2quote:Prachtig hè? Als het aan mij ligt, komt er een ooit een nieuwe badkamer in.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
This is the Central Scrutinizer...it is my responsibility to enforce all the laws that haven't been passed yet. It is also my responsibility to alert each and every one of you to the potential consequences of various ordinary everyday activities you might be performing which could eventually lead to *The Death Penalty* (or affect your parents' credit rating).
[..]
De prijs is ook wel prachtig. In Amsterdam koop je daarvoor een appartementje van 45m2
Nou, doe dan maar eens een gooi, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:51 schreef Gellius het volgende:
Dat geeft niet, dan doen we er lekker lang over. Ik zie louter kansen en uitdagingen.
Dat heeft Peaceman nog steeds, alleen wat kleinerquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:48 schreef Tokay het volgende:
En peaceman had dat vogeltje uit Peanuts.
Ik heb even geen perziken in huis, dus ik onthoud mij van enig commentaar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef pyl het volgende:
Ah, ik weet alweer waar ik de foto vandaan heb!
De opgave dient te worden beantwoord met: een perzik.
Waren de aardappelen gaar?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat heeft Peaceman nog steeds, alleen wat kleiner
Rustig aan jij!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:52 schreef peaceman het volgende:
Hmm scrut... dat is plagiaat!
His Lordship... die goeie oude tijd... Soms mis ik die relnicht welquote:
psssst Diaan, nu is het moment om peaceman te vertellen dat je het huis vanmiddag al gekocht hebtquote:
Iets teveel whiskey genuttigd....quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
psssst Diaan, nu is het moment om peaceman te vertellen dat je het huis vanmiddag al gekocht hebt
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
ik moet wel aan je wennen hoor met Wyccies avatar...
Nee die van jou en pyl zijn te groot. Ook die van Tokay heb ik nog niet gebruikt, ik ben bang dat hij me gaat slaan als ik dat wel doe.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je hebt ze zeker nu bijna allemaal gehad of niet?
Hé Twan, alles goed?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
bvnpvoncm,vv,bmcmmvvmclkvµ©kvcx,vcvc.,c,clv©µkxc vxkv xxcmxklcdfl;djfmxljfxfjmdikfidzkfjisfjkldjxxkcmxncklckxcixkmkjimdfjajOLshnjdmsnbzjdnhzxjjncbxhzjcbfcxijujzxndcxjskzahdjcjnkash
Ik heb gehoord dat hij op karate zit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee die van jou en pyl zijn te groot. Ook die van Tokay heb ik nog niet gebruikt, ik ben bang dat hij me gaat slaan als ik dat wel doe.
Zolang hij blijft zitten kan ik 'm hebbenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij op karate zit.
Held !quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zolang hij blijft zitten kan ik 'm hebben![]()
Twan is inmiddels een verdieping hoger.....quote:
Doe mij maar een neut !quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan is inmiddels een verdieping hoger.....
Ik heb mijn avatar gelinkt aan het plaatje op de website van wikipedia... en dat gaat goed.
Ik neem een kopje earlgrey thee met stukje cote d'or chocolade.. iemand ook?
Neen, dank. Ik zit aan een Columbusje.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik neem een kopje earlgrey thee met stukje cote d'or chocolade.. iemand ook?
Yep, van een Amerikaanse actrice, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:00 schreef Misstique het volgende:
Staat er nog een bloesje open?
Misschien is ze wel onrechtmatig aan die perzik gekomen en is ze een fruitsteelster.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:03 schreef Gellius het volgende:
Of een fruitteelster, wie zal het zeggen.
Nee. Ik heb maar een foto van haar. Deze. Gemaakt door Melvin Sokolsky. Die heeft wel meer mooie foto's gemaakt, de meeste anoniem (zoals het perzikmeisje, wat ik was vergeten), sommige ook van sterren van het witte doek, of van het podium, of van wat dan ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:40 schreef wyccie het volgende:
pyl, heb je een foto van het perzikmeisje waarbij ze haar ogen geopend heeft?
Die heeft bruine schoenen aanquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:32 schreef pyl het volgende:
Look who's talking!
Het gaat om de rechter meneer, Bwennie.
Nee, dat heb ik al een paar keer gezegd, meen ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
Pyl, weet je nu inmiddels ook zelf wie het meisje is?
Hij heeft het wel gemaakt hoor - en dat lag niet aan die bruine schoenen.quote:
Ja, dat had ik ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:56 schreef wyccie het volgende:
Ik heb toch sterk het gevoel dat het een bekend persoon is.
Dat huis bleek verkocht te worden via een loting/gesloten envelop. En ik kon alleen de middag dat ik belde kijken ... Helaas dus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:22 schreef wyccie het volgende:
Z, jij had toch een afspraak om dat huis met verschrikkelijk jaloersmakende fornuis te bezichtigen?
Doen mij er tweequote:
Pyl, ik waardeer je attentheid, maar ik vind wel dat je hier steken hebt laten vallen. Ik neem dit mee in de grote ronde van RJPvD functioneringsgesprekken, die voor aankomende maand op de rol staan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:54 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik al een paar keer gezegd, meen ik.![]()
Bij de originele foto is niets te vinden. Toen ik haar zag, dacht ik "hé da's een perzik die een Gellius of een Scrut wel kunnen waarderen, ik zoek later wel uit wie het is" (ik dacht aan Natalie Wood, maar een bevestiging kan ik niet vinden). Vandaar. Ja. Gek, hoe het brein soms werkt. Niet dan? Ja. Bij mij dan. Vaak.![]()
voor 2,8 ton mag je m straks hebbenquote:
Nooit last vanquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:54 schreef pyl het volgende:
Gek, hoe het brein soms werkt. Niet dan? Ja. Bij mij dan. Vaak.![]()
Wat zonde zeg. Kon mevrouw Z ook niet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:56 schreef Z het volgende:
[..]
Dat huis bleek verkocht te worden via een loting/gesloten envelop. En ik kon alleen de middag dat ik belde kijken ... Helaas dus.
[..]
Voor dat bedrag krijg je ze nog groter en mooier.. zoals deze bijvoorbeeld.quote:Doen mij er twee![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:01 schreef Gellius het volgende:
Pyl, ik waardeer je attentheid, maar ik vind wel dat je hier steken hebt laten vallen. Ik neem dit mee in de grote ronde van RJPvD functioneringsgesprekken, die voor aankomende maand op de rol staan.
Met mij? Is daar een reden voor? En hoe gaat het? Gaat het per pm of per mail. En krijg ik nog tijd om me voor te bereiden, zijn er nog punten waar ik over na moet denken.....quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:01 schreef Gellius het volgende:
[..]
Pyl, ik waardeer je attentheid, maar ik vind wel dat je hier steken hebt laten vallen. Ik neem dit mee in de grote ronde van RJPvD functioneringsgesprekken, die voor aankomende maand op de rol staan.
Diaan, we beginnen met jou, trouwens.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef wyccie het volgende:
Fransoos?
Dan zal Tokay het wel weten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:21 schreef pyl het volgende:
Neuheu. Belg.
Nee, mijn meneer is een paar generatietjes ouder (geboren in 1929).quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef Berkery het volgende:
Herr Seele
Nee, mijn meneer is een paar generatietjes jonger (Elsschot is van 1882).quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef wyccie het volgende:
Elsschot?
Inderdaad!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef wyccie het volgende:
Z, zie je dat? Dat zelfde fornuis, maar dan in blauw!
Nee, mijn meneer is een Vlaming.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Simenon sans pipe?
Hitlerjugend?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:42 schreef pyl het volgende:
Hij heeft een (tamelijk neutrale) overeenkomst met prins Claus.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Is hij van de Belgische Koninklijke familie?
Ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
Schrijver?
Ik heb even geleden al de allergrootste hint denkbaar gegeven, wyccie.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef wyccie het volgende:
Is dat een hint?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:52 schreef wyccie het volgende:
Belg of Prins Claus?
Dat is echt Hugo Claus nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik heb even geleden al de allergrootste hint denkbaar gegeven, wyccie.
Dat zou Pyl nooit doen, denk ik.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
Kunstenaar?
Gunst ja, dat had best gekund. Maar nee, niet goed; meneer maakte meer dan alleen maar fratsen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter Sellers?
Nou, niet zo negatief denken hoor. En Tokay een vrouwquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yeah, rightEn Tokay is een vrouw, zeker?
![]()
Nee, helaas. Ik was al bang dat je dat zou vragen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
Amerikaan?
Nee, kunstenaar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:08 schreef wyccie het volgende:
Acteur?
'Ollander.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Belg?
Bijna standaard he? De vraag kan eigenlijk niet ontbreken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:08 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik was al bang dat je dat zou vragen.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ga je nog een hint over een appel geven?
Hooguit 3 keer per week 2 keer per etmaal.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
In jouw geval zou dat alweer zijn. Jij slaap toch drie keer per etmaal?
Toen hij nog een appeltje was.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
Is dat Karel Appel?
Hmmm.....quote:
Trusten Diaanquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm.....
Tijd om naar bed te gaan, geloof ik. Morgen weer vroeg op.slaap lekker...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In een kwartiertje? Dat is een vluggertje![]()
Ik heb er niet over gedroomd hoor....quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:32 schreef pyl het volgende:
Zo, even de hond buurvrouw uitgelaten.
Trusten Diaan - dromen over een oranje badkamer in je (eventuele) nieuwe huis.![]()
Tuurlijk. Kom d'r maar gezellig bij, Gellius.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:44 schreef Gellius het volgende:
Goeiemorgen, Tokay. Mag ik onder je pluutje?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |