quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:06 schreef Tokay het volgende:
Meneer is tegen wil en dank een beroemdheid geworden.
Hij moet vaak op officiële bijeenkomsten opdraven, maar heeft daar een broertje dood aan. Maar ja, hij moet wel, hè, gezien zijn positie. Veel liever houdt hij zich bezig met zijn eigen, échte werk.
Dat mag je zo wel stellen, ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft een dominante vrouw?
Dit is ongetwijfeld de meest originele (en kostbare) tvp die ik ooit las.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Dit is ongetwijfeld de meest originele (en kostbare) tvp die ik ooit las.
Peaceman heeft ook een (onfortuinlijke) overeenkomst met Prins Claus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
ben ook helemaal hyper.. het is het eerste huis dat we zijn gaan kijken.
Sterker nog, we hebben het bod gedaan en zijn nu in onderhandeling. Hoe snel kan het gaan... maar ik ben gewoon helemaal weg van het huis. Peaceman heeft het nog niet eens gezien...... Maandagmiddag gaan we samen kijken en praten we verder over de prijs.... spannend......
Ach ja we zijn nu getrouwd hè? Ik zit al een halfjaar te zeuren dat ik graag een huis wilde kopen. Maar Peaceman hield dat tegen ook mede gezien de bruiloft. Eén ding tegelijk....quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:14 schreef pyl het volgende:
Het wordt wel serieus tussen jullie, hè.
En? Is je bod geaccepteerd??quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een bod op een ruim 30 jaar oude Alfa gedaan
[..]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peaceman heeft ook een (onfortuinlijke) overeenkomst met Prins Claus.
Jawohl.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:19 schreef Berkery het volgende:
Is het meneer Merkel?
Oh gelukkig!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens meubels, gordijntjes en kleurtjes wel wegdenken hè? Dat wordt natuurlijk helemaal anders.
Als je goed kijkt zie je rechts onder de schotel een klein balkonnentje. Er is alleen geen deur meer naar binnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie geen balkon waaraan ik kan hangen.
Ja, een huis kopen is een van de spannendste dingen van je leven. Zorg dat je met beide benen op de grond blijft, is dan het wellicht versleten maar o zo belangrijke devies.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
De binnenkant schrok ons eerst ook af, maar nu ik er geweest ben.... wow. Ben helemaal hyper.
????quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:53 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, een huis kopen is een van de spannendste dingen van je leven. Zorg dat je met beide benen op de grond blijft, is dan het wellicht versleten maar o zo belangrijke devies.
Heb je een makelaar in de arm genomen? Ah, goed zo!![]()
Op het moment dat ik je vroeg of je een makelaar had, schreef jij dit:quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
.... mn vader en de makelaar vonden het erg mooi....
Denk je ook even aan de waarde van het huis van de buren?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:03 schreef wyccie het volgende:
Donkerpaars met zachtgeel.
Het huis staat toch niet in zo'n buurt waar ze de voetbalkampioenschappen buiten vieren, hè?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:25 schreef Diaan73 het volgende:
Heb ook oranje stoelen....
Ik liep langs de Madonna. Drie keer!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:45 schreef Gellius het volgende:
Driè keer! dat zou mij niet lukken hoor.
Ik ben alweer uit overleg, dus ik wil best even voor iemand waarnemen, hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:01 schreef pyl het volgende:
Ik ben even de draad kwijt. Wie neemt nou wie waar?
Ja, dat vertelde je net ook al. Zal ik even voor je waarnemen? Dan kan je even uitrusten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik liep langs de Madonna. Drie keer!
Doe mij maar. Ik moet afdrogen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:02 schreef Gellius het volgende:
Ik ben alweer uit overleg, dus ik wil best even voor iemand waarnemen, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |