http://www.dordrecht.nl/p(...)D=999920051213141201quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:47 schreef Nanook24 het volgende:
Dat wilde ik nog vragen. Waar vraag je zoiets aan? Bij de huisarts?
Ja zo een los matrasje is echt veel comfortabeler! Hoes is ook helemaal wasbaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:58 schreef CrazyMoon het volgende:
Voor Sarah hebben wij een campingbedje gekocht, voor op vakantie. Alleen ik vind het matrasje zo hard. Heb je daar ook iets anders voor Ik zag dat ze bij de prenatal ook een logeermatras verkopen voor in zo'n campingbedje. Is die dikker dan er standaard in zit? of heeft iemand andere tips?
Wil ze er wel in Stiekemurd? Wij hebben hier ook zo'n ding liggen. Maar ik ben bang dat Lis er niet meer in wil misschien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:10 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Ja zo een los matrasje is echt veel comfortabeler! Hoes is ook helemaal wasbaar.
Overigens hebben wij zo een Deryan Travel Cot gekocht voor Jenna, omdat we echt op de ruimte in de wagen moeten letten. Van het weekend uitgeprobeerd en is ook echt een aanrader trouwens!!!!
prrrenatal!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:56 schreef minoes_ het volgende:
Zijn er ook van die vliegennetjes,voor over zo'n campingbedje heen?En wie weet waar?
Groetjes,Minoes![]()
Ja van het weekend uitgeprobeerd. Ze lag er echt heelveilig in, een heel knus nestje. Het is zo een super dingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:01 schreef snoopy het volgende:
[..]
Wil ze er wel in Stiekemurd? Wij hebben hier ook zo'n ding liggen. Maar ik ben bang dat Lis er niet meer in wil misschien.
Wat te knabbelen zeker: hou rekening met vertraging, en met het feit dat je daar pas achter zou kunnen komen als je bij de gate kant-en-klaar zit, en niet meer weg kunt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:55 schreef Martineke het volgende:
ook wat te drinken in dat zakje douwen, en misschien wat te knabbelen.
Officieel is babyvoeding wel een uitzondering, drinken niet (medicijnen die je tijdens de vlucht nodig hebt en dieetvoeding ook weer wel trouwens, voor de volledigheid). Officieus hang het met name af van de dag en de bui van de beveiligingsbeambte, denk ikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef Martineke het volgende:
uitgezonderd babyvoeding en drinken. ik had op de terugreis allemaal kleine pakjes drinken in mijn tas zitten en die mochten gewoon mee, en hoefde niet in een doorzichtige zak
Die hadden wij ook. Omdat onze dochter wat moeite had met het donker. Pas alleen op want als de batterij niet goed zit maakt hij sluiting. Ze mocht ze namelijk zelf er in doen voor ze naar bed ging en veroorzaakte sluiting en brande haar vingers aan de loeihete batterijen erg gevaarlijk dus als ze er verkeerd ingaan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:13 schreef lolliepopgirl het volgende:
bij de euroland en bouwmarkten heb je ook soortgelijke push-lampjes
Ja, leuk Pruk. Maar kinderen zijn helaas volstrekt onvoorspelbaar. Je kind dat normaal lekker doorslaapt kan ineens op de de camping een hele nacht huilen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:04 schreef Pruk het volgende:
Als fanatiek kampeerder zonder enig gevoel zou ik zeggen: als het 's nachts doorslaapt en niet tussen 10 en 7 lang achter elkaar jankt, dan ja. Anders, niet doen!
Maar dan denk ik niet aan over of het kind het zelf aankan
Een hele goede tip (zeker omdat je vriend er relaxter onder is dan jijquote:Op maandag 16 juli 2007 11:25 schreef CrazyMoon het volgende:
Zow, het weekendje proefkamperen zit er op.. Ik zag er heel erg tegenop, maar het viel me eigenlijk best mee (zeg ik nu).. Sarah vond het ook erg leuk, alleen het slapen was iets minder.. Thuis huilt ze nooit meer voor het slapen gaan, maar ja. nu was het natuurlijk allemaal anders en heeft ze elke keer steeds gehuild.. ik kan daar heel slecht tegen, dus ik heb een paar keer gezegd dat ik het niet meer zag zitten en naar huis wilde
Ook al ging dit weekend goed, toch zie ik nog steeds op tegen de 2 weken kamperen in Zuid-Duitsland..
Tuurlijk, dat kan gebeuren. Maar dat is voor de andere kampeerders niet echt prettig. Zeker niet als de paps en de mams er lekker doorheen slapen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, leuk Pruk. Maar kinderen zijn helaas volstrekt onvoorspelbaar. Je kind dat normaal lekker doorslaapt kan ineens op de de camping een hele nacht huilen.
dat was precies mijn gedachte owlet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef owlet het volgende:
Misschien was even laten huilen wel de snelste manier om dit kindje in slaap te laten vallen? Soms blijven ze veel langer wakker als je steeds blijft troosten. Doorslapen met een blèrend kind naast je? Ik betwijfel het
Of hengeltjes maken met magneetjes eraan. Kunnen ze proberen ze van de grond te vissen. Heb je gelijk een nieuw spelletjequote:Op maandag 23 juli 2007 23:22 schreef bixister het volgende:
ja, en anders MAAK ik ze wel vast dit keer.![]()
Misschien Club Martha's op Mallorca?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:02 schreef Patch het volgende:
Wij zoeken dus:
- zon
- zee
- strand
- goedkoop
- hotel / park met veel accomodatie / animatie voor kleine kinderen
tips iemand?
Bestaan die zelfklevende "stickertjes" nog die wij vroeger in de auto hadden?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:57 schreef bixister het volgende:
[..]
dat was precies mijn gedachte owlet.
vraagje: hebben jullie nog leuke ideeën voor kleine kadootjes voor tijdens een lange autorit? dus dingen waar ze meteen in de auto al wat aan hebben?
Die moet ik ook nog zoeken voor onze rit naar noord-frankrijk. Is maar 5 uur maar ik vond ze zo leuk, wil ze ook in mijn auto.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bestaan die zelfklevende "stickertjes" nog die wij vroeger in de auto hadden?
Of zijn jouw kinderen daar nog te klein voor?
Ik speelde altijd hele verhalen met mijn Stickermannetjes op de autoruit.
Bedankt! Dan gaat ie gewoon meequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:35 schreef livelink het volgende:
Stiekumerd, je kunt een kinderwagen ook gewoon bij bagage aanbieden. Dan moet hij wel bij de bijzondere bagage vanwege de afwijkende afmetingen, dus dat zal bij een maxi-cosi wel precies zo gaan.
Kan wel maar houd er rekening mee dat er alles behalve zachtzinnig met je maxicosi omgegaan word.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:09 schreef Stiekemurd het volgende:
Weet iemand of je een maxi-cosi zo als bagage kunt aanbieden. Dus alleen een label eromheen en klaar? Ik wil deze graag meenemen omdat we waarschijnlijk een auto gaan huren. Deze kan ik ook wel bij de auto huren, maar heb liever die van thuis mee. Of gewoon thuis laten? Iemand?
Wij nemen nu al een paar jaar een doos Duplo mee. Te groot om kwijt te raken en lekker veelzijdig speelgoed.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:50 schreef Randa_v het volgende:
Het enige waarop ik nog iets moet verzinnen is wat neem ik mee aan speelgoed? Niet teveel want dat past niet in de auto maar toch wel iets, voor als we slecht weer hebben.Tips?
Zat zelf te denken om wat nieuwe dingetjes te kopen en in te pakken als kleine cadeautjes. Spannend.
Dat is hotel aquafantasy. Ben hier zelf toevallig in mei geweest. In het hoogseizoen redelijk prijzig, maar buiten het seizoen goed te doen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef livelink het volgende:
Rewimo ging regelmatig met Christan naar één of ander Kinderparadijs in Turkije, wat volgens mij redelijk goedkoop was. Wellicht leest ze nog mee om je te helpen, hiermee.
Het zal eraan liggen waar je heen gaat. Onze ervaring in Australie was super, Amerika hetzelfde, maar in Nederland juist heel, heel matig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:55 schreef klein_spookje het volgende:
Als je de auto huurt bij een nl bedrijf (mijn man heeft daarvoor gewerkt) dan verhuren ze wel goede stoelen bij een bedrijf (locaal) geen idee.
De buggy moet je bij het in stappen van het vliegtuig achterlaten en dan word hij los in het ruim gezet hij mag niet mee waar jullie zitten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:58 schreef Stiekemurd het volgende:
ik wil graag de buggy meenemen het vliegtuig in... denk niet dat ik de maxicosi erbij mag meenemen....
hmzzzz
Ja, die bedoelde ik inderdaad. Nou maar hopen dat Patch hier nog verder meeleest en niet helemaal direct is afgehaaktquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:34 schreef Jambo het volgende:
[..]
Dat is hotel aquafantasy. Ben hier zelf toevallig in mei geweest. In het hoogseizoen redelijk prijzig, maar buiten het seizoen goed te doen.
Ons is het ontzettend goed bevallen. Groot complex, veel zwembaden, kidsclub vanaf 3 jaar en goed eten.
Ergens lekker kamperen op een kinderkamping? in een kant en klare tent heerlijk aan het strans in zuid frankrijk?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:02 schreef Patch het volgende:
Wij zoeken dus:
- zon
- zee
- strand
- goedkoop
- hotel / park met veel accomodatie / animatie voor kleine kinderen
tips iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |