Ongetwijfeld. Het zal een snelle etappe worden, met héél veel aanvallen in het begin.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:15 schreef Dos37 het volgende:
Dit wordt ook een massasprint wel een korte etappe.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:53 schreef Gallacher het volgende:
Inderdaad, en geen enkel bergje. Dus als dit geen massaspurt wordt dan eet ik mijn fiets op.
Ja, hoor, mag zoveel saus over als je wiltquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:30 schreef Gallacher het volgende:
O,oooo
Mag het ook met saus erover?
Maarja,no worrie, het wordt toch een sprint
Boonen zal hier idd op gebrand zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:24 schreef Sj0rSz het volgende:
Lijkt me dat het een massasprint gaat worden.
Misschien dat Boonen wil knallen op eigen bodem, maar hij zal het ongetwijfeld moeilijk krijgen om de winst te pakken.
De 5e etappe dit jaar is heuvelachtigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:06 schreef Zwansen het volgende:
Typische Touretappe. Waarvan er veel te veel zijn...
Jammer dat er in de Tour alleen biljartvlakke etappes zijn of koninginneritten...
Ik zie ze eigenlijk niet weer top 5 eindigen, het zou zomaar kunnen natuurlijkquote:Op zondag 8 juli 2007 17:39 schreef One_of_the_few het volgende:
kunnen chavanel en feillu weer hoog eindigen?
ik denk dat het zo casper actie van vorig jaar is. 1e etappe winnen en nooit meer zien. Ik ken die 2 niet goed genoeg om te denken dat ze er morgen weer zullen staan.
Zo is hetquote:Op zondag 8 juli 2007 17:00 schreef Blawh het volgende:
Hoop dat Boonen het weer niet kan waarmaken in eigen land.
Freire heeft ook niet veel hulp nodig.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:50 schreef crv het volgende:
Als ze bij Quick step zo knullig de sprint aan blijven trekken wint boonen nooit.
Ze trekken hem goed tot 1 km voor de streep en dan is boonen aan zijn lot overgeleverd.
Zonder hulp is mcewen gewoon de beste en hushovd wat mij betreft een goede 2e
hij zal idd nog meer gemotiveerd zijn... na de shit van gister...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:15 schreef Falco het volgende:
Cavendish doet de truuk.
Ja Freire ook. Maar dat is ook waarvan ik denk dat dat in dit geval het meest tactisch is. de laatste 2-3 kilometer rijden die ploegmaten toch alleenmaar in de weg.quote:Op maandag 9 juli 2007 08:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
McEwen krijgt trouwens genoeg hulp, alleen niet meer tijdens de laatste 2-3 kilometer, net daarvoor wordt hij ook netjes door zijn ploeg rond plaats 20/30 afgeleverd, zoals gisteren door Hoste.
Freire heeft ook niet zoveel keuze in de laatste kilometers, vermoed ik. Die heeft sowieso niemand die echt kan helpen naast Flecha (en eventueel De Groot).quote:Op maandag 9 juli 2007 08:43 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja Freire ook. Maar dat is ook waarvan ik denk dat dat in dit geval het meest tactisch is. de laatste 2-3 kilometer rijden die ploegmaten toch alleenmaar in de weg.
Heeft niets met klassements plaats te maken. Heeft te maken met hoeveel keer je eerst bovenkwam. In dit geval is dat dus millar.quote:Op maandag 9 juli 2007 08:28 schreef Vork het volgende:
Hey die bolletjestrui he. Vandaag zijn er zo te zien geen punten te behslen voor die trui. Er zijn nu 2 renners met 5 punten, maar ik neem aan dat Millar de trui heeft gekregen, omdat hij hoger in het klassement staat dan Augé. Nu is het natuurlijk totaal niet realistisch, maar stel dat Millar door pech een paar minuten achterop komt te zitten, waardoor Augé hem voorbij gaat in het klassement, verandert de bolletjestrui dan van eigenaar?
Maar ze kwamen ze niet allebei een keer als eerste en een keer als tweede boven?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:22 schreef flyck het volgende:
Heeft niets met klassements plaats te maken. Heeft te maken met hoeveel keer je eerst bovenkwam. In dit geval is dat dus millar.
Klopt, en bij gelijk aantal punten gaat de trui naar degene die het hoogst in het klassement staat.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar ze kwamen ze niet allebei een keer als eerste en een keer als tweede boven?
Freire heeft in principe een of twee renners die hem tot een paar kilometer voor de streep naar voren brengen. Vermoeddelijk Flecha en De Groot, hoewel Boogerd dat volgens ook nog wel eens doet. Maar waar De Groot meer knecht is voor de de kopman en Flecha een typsiceh eigen kansen renner is, is er nooit echt een team om Freire heen gevormd. Wat ik als Rabobank ook nooit zou doen. Freire is een renner die altijd in de laatste kilometer tactisch het goede wiel pakt (meestal Boonenquote:Op maandag 9 juli 2007 08:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Freire heeft ook niet zoveel keuze in de laatste kilometers, vermoed ik. Die heeft sowieso niemand die echt kan helpen naast Flecha (en eventueel De Groot).
Bij Predictor heb je nog Rodriguez die een sprint kan aantrekken en dat al verschillende keren heeft gedaan in de Tour, McEwen is niet elke keer alleen in de laatste kilometer. Freire wel.
Maar goed, Feillu, Chavanel, Forster en co doen het ook vaak grotendeels alleen op het einde, het zijn alleen de "groten" zoals Hushovd, Boonen, Petacchi, Zabel en andere Bennati's die achter een trein hangen omdat het geen pure sprinters, maar meer krachtmensen zijn.
Ik snap overigens niet, waarom niet een van zijn ploeggenoten even een sprintje trok om die punten te pakken voor Millar. Als je dan toch zo veel moeite doet om die bollentrui te pakken.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt, en bij gelijk aantal punten gaat de trui naar degene die het hoogst in het klassement staat.
Vast wel zo'n geile peeskamerquote:Op maandag 9 juli 2007 10:25 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft Sporza nog een studiootje aan de streep waar Karl zicht live gaat masturberen mocht Boonen winnen?
Werken voor de ploeg. Zelfs de knechten bij CSC zijn toppersquote:Op maandag 9 juli 2007 11:11 schreef Maybach het volgende:
Hushovd zal vandaag ook wel graag willen, die staat nog maar 29 seconden achter het geel. Iemand trouwens een idee hoe Zabriskie gisteren aan achterstand is gekomen?
Whehehe, bizar gedrag van Klöden. Dat verwacht je niet zo snel bij wielrenners.quote:
Misschien had de dokter net een spuit in z'n eikel geduwd, dan ben je niet meer zo vrolijkquote:Op maandag 9 juli 2007 11:20 schreef Falco het volgende:
[..]
Whehehe, bizar gedrag van Klöden. Dat verwacht je niet zo snel bij wielrenners.
Oeh, je hebt gelijkquote:
Daarom is Freire waarschijnlijk geslaagd bij Rabo en McEwen niet, want ondanks alles heeft McEwen wel degelijk steun en aandacht nodig (op de laatste kilometers na).quote:Op maandag 9 juli 2007 09:45 schreef Vork het volgende:
Dat Freire nog bij Rabobank zit zegt denk ik ook wel genoeg over de noodzaak van een heel team om zich heen in de laatste kilometers (zoals bij Boonen).
Ik gok ook dat McEwen niet zo goed past in een team met toch wel overwegend bescheiden renners.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Daarom is Freire waarschijnlijk geslaagd bij Rabo en McEwen niet, want ondanks alles heeft McEwen wel degelijk steun en aandacht nodig (op de laatste kilometers na).
thx..zat al te loeren... kreeg alleen een verkeerd kaartje voor mequote:
Andreas heeft wel gelijk als hij zegt niet met de pers te praten. Zou ik ook niet doen als je beschuldigd wordt van doping terwijl er geen bewijzen en niks tegen je persoon zijn. Dat van Vinokourov vond ik ook zielig. In een persconferentie gewoon tot op het bot aangevallen worden zonder je zelf te kunnen verdedigen. De pers kan het ook te ver doordrijven en vooral de pers uit die landen die niet voor het wielrennen zelf komen (GB/Duitsland enzo)quote:Op maandag 9 juli 2007 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Was te zien bij het Belgische Tourprogramma eergister.Het is niet Karl maar Renaat. Wat een drol he die Andreas.
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:57 schreef icebliss het volgende:
Als het echt hard gaat regenen krijgen we misschien een Bernucci'tje.
Mooiquote:Op maandag 9 juli 2007 12:17 schreef Againzender het volgende:
Kan wat worden met die onweersbuien die ontstaan. Boven Vlaanderen lijkt het steeds actiever te worden.
Yup, hierquote:Op maandag 9 juli 2007 13:19 schreef Harmen1984 het volgende:
Zijn er TV-streams van de NOS? Ik kan me zoiets herinneren van eerdere jaren...
Ja.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:19 schreef Harmen1984 het volgende:
Zijn er TV-streams van de NOS? Ik kan me zoiets herinneren van eerdere jaren...
er zullen dan wel geen helikopters vliegenquote:Op maandag 9 juli 2007 12:17 schreef Againzender het volgende:
Kan wat worden met die onweersbuien die ontstaan. Boven Vlaanderen lijkt het steeds actiever te worden.
Die zullen wel eerst gewoon voorbeschouwing hebben toch? Ik neem aan dat de officiele beelden voor iedereen tegelijk beschikbaar zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja.
De ARD begint trouwens als eerste (14.05), de rest volgt een half uurtje later.
Neem aan van wel ja.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:31 schreef Cootz het volgende:
[..]
Die zullen wel eerst gewoon voorbeschouwing hebben toch? Ik neem aan dat de officiele beelden voor iedereen tegelijk beschikbaar zijn.
Ga de pers met open vizier tegemoet denk ik dan. Komt het dopingvraagstuk aan bod dan kun je altijd nog weigeren er iets over te zeggen. Het was duidelijk dat Renaat het over z'n rijden wilde hebben. Geef hem dan even (half minuutje is genoeg) de tijd, zo moeilijk is dat toch niet. Okee, Kloden is geen prater. Wil je dan niet dan zeg je dat, in plaats van zo raar langs iemand heen lopen. Ik heb de persconverentie met Vino niet gezien overigens.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Andreas heeft wel gelijk als hij zegt niet met de pers te praten. Zou ik ook niet doen als je beschuldigd wordt van doping terwijl er geen bewijzen en niks tegen je persoon zijn. Dat van Vinokourov vond ik ook zielig. In een persconferentie gewoon tot op het bot aangevallen worden zonder je zelf te kunnen verdedigen. De pers kan het ook te ver doordrijven en vooral de pers uit die landen die niet voor het wielrennen zelf komen (GB/Duitsland enzo)
ARD is half uurtje bla die bla die bla met Monica Lierhaus zeker en uhm tsja weet ik veel wie nu ze die oud coureurs niet meer hebben volgens mijquote:Op maandag 9 juli 2007 13:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja.
De ARD begint trouwens als eerste (14.05), de rest volgt een half uurtje later.
dat bij Vino was geen persconferentie meer dat was gewoon hard op de persoon gespeeld. Wat betreft Klöden had hij dat wel kunnen zeggen daar ben ik het mee eens. En idd Renaat wou hem alleen wat over de proloog vragen dat klopt.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga de pers met open vizier tegemoet denk ik dan. Komt het dopingvraagstuk aan bod dan kun je altijd nog weigeren er iets over te zeggen. Het was duidelijk dat Renaat het over z'n rijden wilde hebben. Geef hem dan even (half minuutje is genoeg) de tijd, zo moeilijk is dat toch niet. Okee, Kloden is geen prater. Wil je dan niet dan zeg je dat, in plaats van zo raar langs iemand heen lopen. Ik heb de persconverentie met Vino niet gezien overigens.
Ik snap het echt niet...quote:Op maandag 9 juli 2007 14:12 schreef Bartoli het volgende:
die duitsers ip de ARD sporen ook niet. Wüst en co zetten ze als analisten aan de kant dacht ik en nodigen ze wel dopingvreter Jörg Jaksche uit![]()
![]()
Als hij dat drie keer doet dan komt hij toch leuk de top 10 binnen fietsen...quote:Op maandag 9 juli 2007 14:25 schreef TheArt het volgende:
Perez pakt 6 sec. bij de eerste tussensprint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |