Werken voor de ploeg. Zelfs de knechten bij CSC zijn toppersquote:Op maandag 9 juli 2007 11:11 schreef Maybach het volgende:
Hushovd zal vandaag ook wel graag willen, die staat nog maar 29 seconden achter het geel. Iemand trouwens een idee hoe Zabriskie gisteren aan achterstand is gekomen?
Whehehe, bizar gedrag van Klöden. Dat verwacht je niet zo snel bij wielrenners.quote:
Misschien had de dokter net een spuit in z'n eikel geduwd, dan ben je niet meer zo vrolijkquote:Op maandag 9 juli 2007 11:20 schreef Falco het volgende:
[..]
Whehehe, bizar gedrag van Klöden. Dat verwacht je niet zo snel bij wielrenners.
Oeh, je hebt gelijkquote:
Daarom is Freire waarschijnlijk geslaagd bij Rabo en McEwen niet, want ondanks alles heeft McEwen wel degelijk steun en aandacht nodig (op de laatste kilometers na).quote:Op maandag 9 juli 2007 09:45 schreef Vork het volgende:
Dat Freire nog bij Rabobank zit zegt denk ik ook wel genoeg over de noodzaak van een heel team om zich heen in de laatste kilometers (zoals bij Boonen).
Ik gok ook dat McEwen niet zo goed past in een team met toch wel overwegend bescheiden renners.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Daarom is Freire waarschijnlijk geslaagd bij Rabo en McEwen niet, want ondanks alles heeft McEwen wel degelijk steun en aandacht nodig (op de laatste kilometers na).
thx..zat al te loeren... kreeg alleen een verkeerd kaartje voor mequote:
Andreas heeft wel gelijk als hij zegt niet met de pers te praten. Zou ik ook niet doen als je beschuldigd wordt van doping terwijl er geen bewijzen en niks tegen je persoon zijn. Dat van Vinokourov vond ik ook zielig. In een persconferentie gewoon tot op het bot aangevallen worden zonder je zelf te kunnen verdedigen. De pers kan het ook te ver doordrijven en vooral de pers uit die landen die niet voor het wielrennen zelf komen (GB/Duitsland enzo)quote:Op maandag 9 juli 2007 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Was te zien bij het Belgische Tourprogramma eergister.Het is niet Karl maar Renaat. Wat een drol he die Andreas.
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:57 schreef icebliss het volgende:
Als het echt hard gaat regenen krijgen we misschien een Bernucci'tje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |