Ongetwijfeld. Het zal een snelle etappe worden, met héél veel aanvallen in het begin.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:15 schreef Dos37 het volgende:
Dit wordt ook een massasprint wel een korte etappe.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:53 schreef Gallacher het volgende:
Inderdaad, en geen enkel bergje. Dus als dit geen massaspurt wordt dan eet ik mijn fiets op.
Ja, hoor, mag zoveel saus over als je wiltquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:30 schreef Gallacher het volgende:
O,oooo
Mag het ook met saus erover?
Maarja,no worrie, het wordt toch een sprint
Boonen zal hier idd op gebrand zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:24 schreef Sj0rSz het volgende:
Lijkt me dat het een massasprint gaat worden.
Misschien dat Boonen wil knallen op eigen bodem, maar hij zal het ongetwijfeld moeilijk krijgen om de winst te pakken.
De 5e etappe dit jaar is heuvelachtigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:06 schreef Zwansen het volgende:
Typische Touretappe. Waarvan er veel te veel zijn...
Jammer dat er in de Tour alleen biljartvlakke etappes zijn of koninginneritten...
Ik zie ze eigenlijk niet weer top 5 eindigen, het zou zomaar kunnen natuurlijkquote:Op zondag 8 juli 2007 17:39 schreef One_of_the_few het volgende:
kunnen chavanel en feillu weer hoog eindigen?
ik denk dat het zo casper actie van vorig jaar is. 1e etappe winnen en nooit meer zien. Ik ken die 2 niet goed genoeg om te denken dat ze er morgen weer zullen staan.
Zo is hetquote:Op zondag 8 juli 2007 17:00 schreef Blawh het volgende:
Hoop dat Boonen het weer niet kan waarmaken in eigen land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |