20 cent ook goed?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:14 schreef Byte_Me het volgende:
nog niemand een screenshot? iemand moet toch wel een euro over hebben voor de doos van toeps
Ja dat doen ze dus niet, nerd. Dit is gewoon een stukje weblog, en overigens van een beter niveau dan de "columns" op fok.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:18 schreef BossFight het volgende:
Als de metro tegenwoordig dit soort columns plaatst is het wel heel sneu. Egotrippende "kijk-mij-is" muts.
Slecht geschreven ook.
Jij durft zeg. Commentaar geven op iemand's schrijfstijl met zo'n tenenkrommende fout..quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:18 schreef BossFight het volgende:
Als de metro tegenwoordig dit soort columns plaatst is het wel heel sneu. Egotrippende "kijk-mij-is" muts.
Slecht geschreven ook.
Wat is die fout dan want ik zie het niet zo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij durft zeg. Commentaar geven op iemand's schrijfstijl met zo'n tenenkrommende fout..
Dapper.
Dat maakt het alleen maar ergerquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef BossFight het volgende:
[..]
Wat is die fout dan want ik zie het niet zo?
Jij je ondertitelquote:
Zou "het" "dat" moeten zijn?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij je ondertitel.
Hint : "is" is een werkwoord...
Was een bewussie, telt dus niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij je ondertitel.
Hint : "is" is een werkwoord...
Net zoals in Orgazmo, de "stunt-cock".quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:58 schreef Profesor het volgende:
[..]
Mmmm.. ..kan ik mooi gebruiken bij vreemd gaan.. "..Nee hoor schat ik was een "stand-in" "![]()
Iemand's?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij durft zeg. Commentaar geven op iemand's schrijfstijl met zo'n tenenkrommende fout..
Dapper.
Dan ben ik je excuses schuldig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:03 schreef Toeps het volgende:
Haai!
Dus. Ik doe mee, al mįįnden geleden, aan een of ander nog niet verkocht initiatief, notoir low-budget, met het idee eens een goed doel te supporten. En nu citeert Luuk Koelman me in de krant, en ben ik weer de aandachtshoer. Nou, ik mocht willen dat ik zo'n vooruitziende blik had, maar nee.
Ze zouden er trouwens nog een "cursus" bij moeten doen. Komma-neuken.
Dagdag!
Maar vertel eens Toeps, wil jij aan de anticonceptie voor je acné?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:03 schreef Toeps het volgende:
Haai!
Dus. Ik doe mee, al mįįnden geleden, aan een of ander nog niet verkocht initiatief, notoir low-budget, met het idee eens een goed doel te supporten. En nu citeert Luuk Koelman me in de krant, en ben ik weer de aandachtshoer. Nou, ik mocht willen dat ik zo'n vooruitziende blik had, maar nee.
Ze zouden er trouwens nog een "cursus" bij moeten doen. Komma-neuken.
Dagdag!
quote:
In het algemeen zijn modellen niet mooi van nature, maar hebben ze simpelweg een hoofd waar je veel mee kunt. Gooi er wat ander haar of make-up op en het is een geheel ander persoon. Leuk en handig voor modellenwerk, maar in het echte leven zijn het bijna nooit enorm aantrekkelijke mensen. Daar hebben ze de magie van visagisten, fotograven en fotobewerking voor nodig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
Sneue reacties hier. Allemaal jaloers zeker? Zelf ook aspiraties om bekend te worden? Of mooi genoeg te worden bevonden om model te zijn?
Hartstikke leuk dat je zo aan de weg timmert Toeps!!![]()
Zegt 'mooi genoeg te worden bevonden' je iets??quote:
KLIKquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Gave laarzen, mooi lichaam, weinig tieten.
Ik vind toeps best knap hoor maar eigenlijk wel heel normaal gezicht voor een model vaak zijn modellen id niet " knap " maar hebben ze iets anders aparts. Bij Toeps kan ik weinig aparts uit dr halen. Nouja misschien heeft zij the normal look ofzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:33 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
In het algemeen zijn modellen niet mooi van nature, maar hebben ze simpelweg een hoofd waar je veel mee kunt. Gooi er wat ander haar of make-up op en het is een geheel ander persoon. Leuk en handig voor modellenwerk, maar in het echte leven zijn het bijna nooit enorm aantrekkelijke mensen. Daar hebben ze de magie van visagisten, fotograven en fotobewerking voor nodig.
No flame intended voor toeps, het is leuk voor d'r dat ze een beetje een carriėre weet op te bouwen als model, maar het is simpelweg niet zo dat een model per definitie knap en aantrekkelijk is.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef BossFight het volgende:
[..]
Wat is die fout dan want ik zie het niet zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |