Het is me zojuist gelukt, geloof ik, maar vraag me niet om het uit te leggen of te herhalen. Je moet Invoegen > Veld doen en dan de veldcode ListNum invoeren en daar dan wat mee rommelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:59 schreef Claudia_x het volgende:
Iemand enig idee hoe ik het in Word voor elkaar krijg om "(1) a." op één regel te krijgen via het 'numbering'-gedoe?
Ja, daar kwam ik ook op uit! Idioot dat dat zo omslachtig in Word gaat. Uiteindelijk vind ik dit toch te veel gedoe, dus heb ik 'a.' etc. maar handmatig opgegeven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:43 schreef Frollo het volgende:
Het is me zojuist gelukt, geloof ik, maar vraag me niet om het uit te leggen of te herhalen. Je moet Invoegen > Veld doen en dan de veldcode ListNum invoeren en daar dan wat mee rommelen.
Hoe graag wil je het?
Waarom heb jij tegenwoordig dezelfde usericon als wyccie?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:37 schreef Gellius het volgende:
Moet je niet even slapen of douchen, wyc?
Ik heb helemaal geen andere avatar genomen, Erik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat je een andere avatar neemt, oké, overkomelijk. Maar dat je dan dezelfde neemt als iemand anders...
Het was een opmerking in het algemeen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:26 schreef Gellius het volgende:
Het is maar tijdelijk, Claudia.
[..]
Ik heb helemaal geen andere avatar genomen, Erik.
Ik ben een institutie![]()
Daar geloof ik helemaal niks van.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was een opmerking in het algemeen.
Ik ook niet.quote:
Wij ook. Hoe ga jij 'em maken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:20 schreef Gellius het volgende:
Zo, alles weer normaal. We eten zelfs risotto vanavond.
Erik jongen: proficiat!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Geslaagd!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:03 schreef Gellius het volgende:
[..]
Met venkel en geitenkaas. Ik noem hem: Claudia's Risotto II.
Ik heb altijd in je geloofd. Van harte gefeliciteerd, Erik!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Geslaagd!
Heb je nog appeltaart gegeten bij Café België?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef Lienekien het volgende:
Ik was vandaag in Utrecht. Wat is dat toch een leuke stad.![]()
Och.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Utrecht. Wat is dat toch een leuke stad.![]()
Jammergenoeg was ik er niet voor mijn lol.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:46 schreef dwerg het volgende:
[..]
Heb je nog appeltaart gegeten bij Café België?
Nee, nee, nee. Ansjovis gebruik je bij de bloemkoolrisotto. (Broodkruim roosteren met ansjovis). De venkelrisotto maak je als een gewone risotto, alleen voeg je aan het einde citroenrasp en citroensap toe. Verder bak je in een aparte pan venkel met wat venkelzaad en dat doe je er aan het einde bij, samen met geitenkaas. Je kunt in plaats van geitenkaas ook cheapass ricotta gebruiken uit de supermarkt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:30 schreef Gellius het volgende:
Hoe was het, Claudia: venkel en geitenkaas en ansjovis?
Hé, wat leuk. Wist je dat ik in Utrecht werk? We zouden eens wat af kunnen spreken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:05 schreef Lienekien het volgende:
Hm. Dat ligt potentieel op de route. En ik moet vanaf nu weer regelmatig naar België, eh, Utrecht.
Mooi! Van harte!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Geslaagd!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:44 schreef wyccie het volgende:
Mijn keuken heeft er nog nooit zo schoon uitgezien.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:03 schreef wyccie het volgende:
Doe eens je best om een leuk plaatje te vinden.![]()
Nou ja, je mag ook best in mijn keuken staan koken, hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:22 schreef wyccie het volgende:
Dank je, Bupa.
Als je het niet erg vindt, breng ik liever wat minder tijd door in mijn keuken.![]()
Niet eens een magnetron? Wat ben jij voor waardeloze student?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:32 schreef Bupatih het volgende:
Nee.
Eentje die volgende week aan een 'strafweek' kan beginnen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet eens een magnetron? Wat ben jij voor waardeloze student?![]()
Niks, dat is het probleem.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:36 schreef wyccie het volgende:
Wat heb jij nou weer uitgespookt?
Je kunt toch wel gewoon beginnen? Dan stel je hem later maar bij.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:33 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan trouwens nog steeds niet beginnen aan mijn wyccie-smiley, hè... [afbeelding]
Ach ja, voor 'n keertje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:49 schreef Lienekien het volgende:
Jjij bent lekker vroeg.
Ja, mijn wekker staat regelmatig op half zeven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ach ja, voor 'n keertje.
Ben normaal gesproken wel rond deze tijd wakker, maar ga dan niet meteen naar Fok. Vandaag echter wilde ik natuurlijk weten of onze Benjamin geslaagd was!
En jij dan, of is dit normaal voor jou?
www.allerhande.nlquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:57 schreef wyccie het volgende:
En eigenlijk klinkt het niet zo erg lekker en fris.![]()
Ik wil ook een recept van Lienekien. Vis, asperge, iets fris.
Ik kom momenteel niet verder dan dit:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:58 schreef wyccie het volgende:
Zwart haar.
Lang, vaak in een staart, pony.
Dat vind ik net een hoofddoekje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kom momenteel niet verder dan dit:
[afbeelding]
"Lamme avatar"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:00 schreef Lienekien het volgende:
Bupa, ik herken je amper met die lamme avatar.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:03 schreef wyccie het volgende:
Bupa, je hebt zoveel klonen gehad dat ik even dacht of Bupa wel je echte naam is....
"even denken of"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:03 schreef wyccie het volgende:
Bupa, je hebt zoveel klonen gehad dat ik even dacht of Bupa wel je echte naam is....
Gelukkig weet ik me nog te onderscheiden van de anderen door de inhoud van mijn posts.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:06 schreef Lienekien het volgende:
Ja, die van wyccie, Gellius en jou zijn nu moeilijk in één oogopslag uit elkaar te houden.
Dat had Gellius ook kunnen vragen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:57 schreef Bupatih het volgende:
Wat voor kapsel en haarkleur heb jij, wyccie?
Met Wallie sprong je er in één keer uit!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:11 schreef Bupatih het volgende:
En ik heb een sig + ondertitel.Hullie niet!
Ja, verwacht van wyccie geen dankbaarheid, hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:12 schreef Gellius het volgende:Je wou een gerecht waarmee je niet veel pannen hoeft vies te maken, wyccie.
.
Maar ook iets wat lèkker is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:12 schreef Gellius het volgende:Je wou een gerecht waarmee je niet veel pannen hoeft vies te maken, wyccie.
.
Ja, vroeger had ik nog een avatar nodig om eruit te springen. Ik mag hopen dat ik nu wel wat verder ben!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met Wallie sprong je er in één keer uit!
Je trekt het je allemaal wel heel persoonlijk aan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, vroeger had ik nog een avatar nodig om eruit te springen. Ik mag hopen dat ik nu wel wat verder ben!
Nou, nee.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik mag hopen dat ik nu wel wat verder ben!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:16 schreef wyccie het volgende:
Ik wil graag de volgende mensen bedanken:
Lienekien
Gellius
De lieve heer daarboven
Vooral in de sushi.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:16 schreef Lienekien het volgende:
Succes.
Surimisticks, zijn die nou lekker?
Weet ik.quote:
Nou, bedankt.quote:
Valt best mee, hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je trekt het je allemaal wel heel persoonlijk aan.![]()
Als er op het label staat dat het op 40 graden kan, dan kan dat ook meestal.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:19 schreef wyccie het volgende:
Lien, krimpt viscose/elasthan in de was?
Ik werk nog met het antieke Corel PhotoPaint (9).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:14 schreef wyccie het volgende:
Haha, had die smiley niet eens gezien.
Mijn haar zit net iets anders. Met wat voor programma maak je zoiets?
Verklaar 'immers' in dit verband.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Valt best mee, hoor.Ik ben immers niet diegene die problemen heeft met mijn nieuwe avatar.
Et tu, Claudia_x?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:15 schreef Claudia_x het volgende:
Zo'n groenteprak lijkt mij ook niets. Konijnenvoer.
Ik wil kaas of room of een lekker sausje.![]()
Ik wil juist dat het gaat krimpen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:20 schreef Lienekien het volgende:
Als er op het label staat dat het op 40 graden kan, dan kan dat ook meestal.
Verkeerd gebruikt.quote:
Een mengsel van mascarpone en gorgonzola.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:22 schreef wyccie het volgende:
Wat is magor?
Goh. Ik ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik werk nog met het antieke Corel PhotoPaint (9).
Ik hou het gewoon lekker simpel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:23 schreef Claudia_x het volgende:
Een mengsel van mascarpone en gorgonzola.![]()
Dan zou je het heter moeten wassen, maar daar wordt het meestal niet mooi van. Naden krimpen zelden netjes mee.quote:
Mijn gerecht is doodsimpel: tagliatelle klaarmaken, in een pan spinazie laten slinken met knoflook, dan op smaak brengen met zout en peper en bij de tagliatelle doen, wat magor en Hollandse garnaaltjes erbij doen en nog even meeverwarmen. Klaar. Hollandse garnaaltjes zijn niet zoveel werk; je kunt er ook uitgebakken achterham bij doen of gegrilde zalm, maar dan heb je meer dan 2 pannen nodig.quote:
Oké, dan heb ik een broek in de aanbieding. Iemand interesse?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:25 schreef Lienekien het volgende:
Dan zou je het heter moeten wassen, maar daar wordt het meestal niet mooi van. Naden krimpen zelden netjes mee.
Een viscose broek? Maat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oké, dan heb ik een broek in de aanbieding. Iemand interesse?![]()
quote:
En die magor dan? Sta ik voor lul als ik bij de kaasboer om magor vraag, of moet je die zelf prakken en mengen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:27 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn gerecht is doodsimpel.
Pak je dan dequote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:29 schreef Bupatih het volgende:
En ondertussen ben ik nooit gewend geraakt aan Photoshop, dus daar kan ik niks mee.
Ik ben gedoemd tot Photopaint! [afbeelding]
Sportbroek van viscose? Het wordt raarder en raarder.quote:
Het ziet er gewoon uit als katoen, maar dunner. Soepelvallend.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Sportbroek van viscose? Het wordt raarder en raarder.
Die kun je inderdaad kant-en-klaar kopen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
En die magor dan? Sta ik voor lul als ik bij de kaasboer om magor vraag, of moet je die zelf prakken en mengen?
Ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pak je dan deen verf je er haar overheen?
Een piratenhoofddoekje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
[afbeelding]
Maar deze heeft weer een ander kapsel (omdat die andere te veel op een hoofddoek zou lijken.)
Zeg dat eens hardop als je durft!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:36 schreef Lienekien het volgende:
Teer zieltje.
Teer zieltje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg dat eens hardop als je durft! [afbeelding]
Ik doe wel een combi of zo.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:34 schreef Claudia_x het volgende:
Die kun je inderdaad kant-en-klaar kopen.Volgens mij doe ik er ook nog creme-fraiche bij, maar ik denk niet dat dat strikt noodzakelijk is.
Te lang. Er zit een koord bovenin, zelfs een brede elastische rand.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:34 schreef Lienekien het volgende:
Is 'ie te lang en/of te wijd? Zit er geen koord bovenin?
Zo kijk ik nooit als ik afwas.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:35 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Maar deze heeft weer een ander kapsel (omdat die andere te veel op een hoofddoek zou lijken.)
Gewoon hoge hakken onder aantrekken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Te lang. Er zit een koord bovenin, zelfs een brede elastische rand.
Handig met sporten...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gewoon hoge hakken onder aantrekken.
Hoe komt het dat je een sportbroek koopt die zó veel te lang is?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:50 schreef wyccie het volgende:
Ik kan inderdaad niet sporten op plateauzolen van 20 centimeter.
Omdat ik zo klein ben. Ik moet ál mijn broeken korter maken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:52 schreef Lienekien het volgende:
Hoe komt het dat je een sportbroek koopt die zó veel te lang is?
Mijn vorige broek was gekrompen nadat ik 'm korter had gemaakt.quote:Ergo: schaar, naald en draad!
Ok. Wat is nu je plan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat ik zo klein ben. Ik moet ál mijn broeken korter maken.
[..]
Mijn vorige broek was gekrompen nadat ik 'm korter had gemaakt.Daarom wil ik deze flink laten krimpen, want omdat de stof zo zacht en soepel is lukt het me waarschijnlijk niet om het netjes om te zomen.
(Haha, zie je dat, Bupa? "want omdat"!)
Goed plan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aanpappen met iemand met een naaimachine.
Maak je foto's?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:21 schreef wyccie het volgende:
Jammer, dan ga ik de stad in om willekeurig wat mensen aan te klampen.
Helemaal niet!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Van dat strijkspul zal wel een heel slecht idee zijn, zeker?
Ja, nog bedankt daarvoor!quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb altijd in je geloofd. Van harte gefeliciteerd, Erik!![]()
![]()
![]()
![]()
De kater is nog niet helemaal weg, Erik?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[...}
En wie 't grote niet eert, is het kleine niet weert.
Als je dat zou denken, zou ik je wel uit die droom helpen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat we dezelfde persoon waren.
Kut. Ik ben al naar de supermarkt geweest.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:27 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn gerecht is doodsimpel: tagliatelle klaarmaken, in een pan spinazie laten slinken met knoflook, dan op smaak brengen met zout en peper en bij de tagliatelle doen, wat magor en Hollandse garnaaltjes erbij doen en nog even meeverwarmen. Klaar. Hollandse garnaaltjes zijn niet zoveel werk; je kunt er ook uitgebakken achterham bij doen of gegrilde zalm, maar dan heb je meer dan 2 pannen nodig.
Netjes!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:34 schreef Frollo het volgende:
Ik had een 9,8 voor het centraal schriftelijk Engels.
Ja, dat had je al verteld.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:34 schreef Frollo het volgende:
Houding en gedrag, Bupa. Houding en gedrag!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Netjes!
Ik ging voor wiskunde van een 6 naar een 8, geloof ik. [afbeelding]
En er zat ook een groot verschil tussen mijn examen Geschiedenis (4,9) en het herexamen Geschiedenis (6.8
)
Vorig jaar, mijn P!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Houding en gedrag, Bupa. Houding en gedrag!![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Journalistiek Nieuwsverslag 8 Onderzoek Bronnen 7 Practicum Nieuwsbericht Houding/Gedrag 7 Practicum Nieuwsbericht Portfolio 7 Practicum Nieuwsverslag Houding/Gedrag 7 Practicum Nieuwsverslag Portfolio 8 Economie in Nederland 7 Geestelijke Stromingen (Cultuur) 7 Politiek Lokaal Bestuur 8 Communicatie Doelgroepen 6 Communicatie Mediakaart 7 Taalbeheersing Publiekgericht Schrijven 9 Taalbeheersing Samenvatten 8 |
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
En mager, nou ja, het is genoeg. Ik ben geen type dat per se voor de achten en negens gaat.
Het was niet mijn liefhebberij, solliciteren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Weer een sollicitatiebrief geschreven. Hebben jullie ook dat je nog liever niets hoort dan 'We zien niks in je, en wel omdat...'.
Niet eens cum laude?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vorig jaar, mijn P!
Let vooral op de H&G-cijfers... en vooruit, ook op die van Taalbeheersing:
[ code verwijderd ]
Het is ook zo moeilijk om te bepalen wanneer je maar beter toe kunt happen. Ik heb liever een kutbaantje dan een uitkering.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het was niet mijn liefhebberij, solliciteren.![]()
Jij komt toch niet in aanmerking voor een uitkering?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is ook zo moeilijk om te bepalen wanneer je maar beter toe kunt happen. Ik heb liever een kutbaantje dan een uitkering.
Maak je daar trouwens maar geen zorgen over; er wordt vrijwel geen voorkennis verondersteld.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan er nog niet veelvan, maar dat maakt me niet uit.
Meen je dat nou? Maar wat moet ik dan als ik geen werk vind?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij komt toch niet in aanmerking voor een uitkering?
Bij samenwonen en bijstand wordt er toch gekeken naar het inkomen van je partner?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Maar wat moet ik dan als ik geen werk vind?![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij samenwonen en bijstand wordt er toch gekeken naar het inkomen van je partner?
Nee, ik deed daar dan ook geen enkele moeite voor.quote:
Dus jij vindt dat je maar bijstand moet krijgen?quote:
Het klinkt alsof je er trots op bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ik deed daar dan ook geen enkele moeite voor.
Ik ben blij met een 5.5. en alles wat daarboven komt is mooi meegenomen.
Ik lees alles één keer door en doe gemiddeld een half uur over een tentamen.
Waarop? Op mijn voldoendes? Op het feit dat ik mijn leerstof één keer doorneem?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je er trots op bent.![]()
Ik word nog liever caissière bij de Hema dan een uitkering te vangen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat je maar bijstand moet krijgen?![]()
Dat je er weinig moeite voor doet. Dat vind ik merkwaardig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarop? Op mijn voldoendes? Op het feit dat ik mijn leerstof één keer doorneem?
Ik kan het fout hebben, hoor. Maar bij veel functies word je volgens mij níet ingeschaald naar je opleidingsniveau.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik word nog liever caissière bij de Hema dan een uitkering te vangen.
Alleen denk ik dat ik te duur ben voor de Hema.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nog bedankt daarvoor!
Puntenlijst:
Nederlands 7
Frans1 6
Duits1 6
Engels 8
Geschiedenis1 7
ANW 7
Maatschappijleer 7
Letterkunde 6
Frans1,2 5
Duits1,2 6
geschiedenis 6
Wiskunde a1 6
Tekenen 7
Filosofie 6
Misschien is dat wel de huidige hbo-mentaliteit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat je er weinig moeite voor doet. Dat vind ik merkwaardig.
Ik ook. Dat was het cijfer bij twee foute antwoorden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:34 schreef Frollo het volgende:
Vroeger was het zo dat ze in winkels (vooral de grotere winkelketens) het liefst zo jong mogelijk personeel hadden. Het minimumloon is natuurlijk lager voor pubers.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan het fout hebben, hoor. Maar bij veel functies word je volgens mij níet ingeschaald naar je opleidingsniveau.
Er is hopelijk genoeg tijdelijk werk te vinden. Ik krijg in mijn mailbox regelmatig oproepen voor werkkrachten die een paar maanden bij komen springen. Nu is het alleen nog iets te vroeg om daarop te reageren.quote:Het zal hooguit lastig zijn om de HEMA ervan te overtuigen dat je niet onmiddellijk vertrekt als je iets beters vindt.
Omdat je het beste uit jezelf wilt halen? Omdat je je studie leuk vindt? Omdat het bevredigend is om inzet te tonen? Omdat je trots op jezelf wilt kunnen zijn?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de huidige hbo-mentaliteit.
Ik doe er weinig moeite voor, omdat ik niet per se een negen hoef te halen.
Ik ga niet harder leren, omdat ik dan een negen kan halen.
Waarom zou ik? Ik haal nu toch ook mijn voldoendes? (Lien, houd je mond over mijn houding en gedrag!)
Het zijn maar cijfertjes... Mijn propedeuse ligt hier ook nog steeds opgerold en wel in een kokertje op mijn kamer, waar klasgenoten het ding netjes ingelijst aan de muur hebben hangen.
Ja ok, je bedoelt qua leeftijd. Dat kan nog wel meevallen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vroeger was het zo dat ze in winkels (vooral de grotere winkelketens) het liefst zo jong mogelijk personeel hadden. Het minimumloon is natuurlijk lager voor pubers.
Ik weet niet hoe het tegenwoordig zit. Misschien is er verandering in dat beleid gekomen door personeelstekorten of door toenemende onbetrouwbaarheid en onbeschoftheid van personeel.
[..]
Er is hopelijk genoeg tijdelijk werk te vinden. Ik krijg in mijn mailbox regelmatig oproepen voor werkkrachten die een paar maanden bij komen springen. Nu is het alleen nog iets te vroeg om daarop te reageren.
Het beste uit mezelf halen, doe ik liever op andere plekken dan op school. Als je het beste uit jezelf wilt halen, moet je ook andere dingen opgeven / minder tijd en aandacht geven. Als ik een tien wil halen voor elk vak, zal ik bijvoorbeeld beter en langer moeten leren. Heb ik daar zin in? Nee.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Omdat je het beste uit jezelf wilt halen? Omdat je je studie leuk vindt? Omdat het bevredigend is om inzet te tonen? Omdat je trots op jezelf wilt kunnen zijn?
Dat zien we dan wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:37 schreef k_man het volgende:
Je kunt maar beter wel je best doen Bupa. Of vul je je CV met allerlei andere interessante zaken, zodat je je matige cijfers kunt verbloemen?
Je doet 'maar' HBO en dan ook nog eens middelmatig. Da's niet best hoor...!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:04 schreef Lienekien het volgende:
Claudia in een kantoorboekhandel.
Ja, een baantje gaat wel lukken, denk ik. Maar een baan, hè?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:02 schreef Gellius het volgende:
D'r zijn zat baantjes, Claudia. Overal staan in de ramen van winkels en restaurants bordjes met personeel gevraagd.
Oh, daar kun je ook nog best leuk mee terecht komen. Het is alleen wel even zoeken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, een baantje gaat wel lukken, denk ik. Maar een baan, hè?
Ach, wat zit ik te zeuren. Ik moest zo nodig filosofie studeren.
Daar studeer je toch in af, of niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het idee dat ik met taalkunde makkelijker aan de bak kom.
Ja, maar dat kan best even duren, en als je in de tussentijd niet op de zak van vadertje Staat wil teren en je ook niet wil laten onderhouden door de Grieken, dan moet je wel een baantje. Lijkt mequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, een baantje gaat wel lukken, denk ik. Maar een baan, hè?
Ach, wat zit ik te zeuren. Ik moest zo nodig filosofie studeren.
Ja, en ook in wijsbegeerte.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar studeer je toch in af, of niet?
Jij bent ook lief. Ik zal nooit vergeten hoe je al die drankjes van Gellius betaald hebt, toentertijd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:08 schreef beeer het volgende:
Ben ik ook lief of ben ik gewoon een incidentele tussenposter.
Wat is volgens jou de derde?quote:
Wijsbegeerte is gewoon een pretentieuzere naam voor filosofie.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:24 schreef k_man het volgende:
Filosofie, wijsbegeerte, taalwetenschappen?
Zijn er echt mensen die hun propedeuse inlijsten?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:31 schreef Bupatih het volgende:
Mijn propedeuse ligt hier ook nog steeds opgerold en wel in een kokertje op mijn kamer, waar klasgenoten het ding netjes ingelijst aan de muur hebben hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |