Het is me zojuist gelukt, geloof ik, maar vraag me niet om het uit te leggen of te herhalen. Je moet Invoegen > Veld doen en dan de veldcode ListNum invoeren en daar dan wat mee rommelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:59 schreef Claudia_x het volgende:
Iemand enig idee hoe ik het in Word voor elkaar krijg om "(1) a." op één regel te krijgen via het 'numbering'-gedoe?
Ja, daar kwam ik ook op uit! Idioot dat dat zo omslachtig in Word gaat. Uiteindelijk vind ik dit toch te veel gedoe, dus heb ik 'a.' etc. maar handmatig opgegeven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:43 schreef Frollo het volgende:
Het is me zojuist gelukt, geloof ik, maar vraag me niet om het uit te leggen of te herhalen. Je moet Invoegen > Veld doen en dan de veldcode ListNum invoeren en daar dan wat mee rommelen.
Hoe graag wil je het?
Waarom heb jij tegenwoordig dezelfde usericon als wyccie?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:37 schreef Gellius het volgende:
Moet je niet even slapen of douchen, wyc?
Ik heb helemaal geen andere avatar genomen, Erik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat je een andere avatar neemt, oké, overkomelijk. Maar dat je dan dezelfde neemt als iemand anders...
Het was een opmerking in het algemeen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:26 schreef Gellius het volgende:
Het is maar tijdelijk, Claudia.
[..]
Ik heb helemaal geen andere avatar genomen, Erik.
Ik ben een institutie![]()
Daar geloof ik helemaal niks van.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was een opmerking in het algemeen.
Ik ook niet.quote:
Wij ook. Hoe ga jij 'em maken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:20 schreef Gellius het volgende:
Zo, alles weer normaal. We eten zelfs risotto vanavond.
Erik jongen: proficiat!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Geslaagd!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:03 schreef Gellius het volgende:
[..]
Met venkel en geitenkaas. Ik noem hem: Claudia's Risotto II.
Ik heb altijd in je geloofd. Van harte gefeliciteerd, Erik!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Geslaagd!
Heb je nog appeltaart gegeten bij Café België?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef Lienekien het volgende:
Ik was vandaag in Utrecht. Wat is dat toch een leuke stad.![]()
Och.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Utrecht. Wat is dat toch een leuke stad.![]()
Jammergenoeg was ik er niet voor mijn lol.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:46 schreef dwerg het volgende:
[..]
Heb je nog appeltaart gegeten bij Café België?
Nee, nee, nee. Ansjovis gebruik je bij de bloemkoolrisotto. (Broodkruim roosteren met ansjovis). De venkelrisotto maak je als een gewone risotto, alleen voeg je aan het einde citroenrasp en citroensap toe. Verder bak je in een aparte pan venkel met wat venkelzaad en dat doe je er aan het einde bij, samen met geitenkaas. Je kunt in plaats van geitenkaas ook cheapass ricotta gebruiken uit de supermarkt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:30 schreef Gellius het volgende:
Hoe was het, Claudia: venkel en geitenkaas en ansjovis?
Hé, wat leuk. Wist je dat ik in Utrecht werk? We zouden eens wat af kunnen spreken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:05 schreef Lienekien het volgende:
Hm. Dat ligt potentieel op de route. En ik moet vanaf nu weer regelmatig naar België, eh, Utrecht.
Mooi! Van harte!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Geslaagd!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:44 schreef wyccie het volgende:
Mijn keuken heeft er nog nooit zo schoon uitgezien.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:03 schreef wyccie het volgende:
Doe eens je best om een leuk plaatje te vinden.![]()
Nou ja, je mag ook best in mijn keuken staan koken, hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:22 schreef wyccie het volgende:
Dank je, Bupa.
Als je het niet erg vindt, breng ik liever wat minder tijd door in mijn keuken.![]()
Niet eens een magnetron? Wat ben jij voor waardeloze student?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:32 schreef Bupatih het volgende:
Nee.
Eentje die volgende week aan een 'strafweek' kan beginnen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet eens een magnetron? Wat ben jij voor waardeloze student?![]()
Niks, dat is het probleem.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:36 schreef wyccie het volgende:
Wat heb jij nou weer uitgespookt?
Je kunt toch wel gewoon beginnen? Dan stel je hem later maar bij.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:33 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan trouwens nog steeds niet beginnen aan mijn wyccie-smiley, hè... [afbeelding]
Ach ja, voor 'n keertje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:49 schreef Lienekien het volgende:
Jjij bent lekker vroeg.
Ja, mijn wekker staat regelmatig op half zeven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ach ja, voor 'n keertje.
Ben normaal gesproken wel rond deze tijd wakker, maar ga dan niet meteen naar Fok. Vandaag echter wilde ik natuurlijk weten of onze Benjamin geslaagd was!
En jij dan, of is dit normaal voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |