Ik ben hem 3 keer tegen gekomen.. en elke keer is ie gemakkelijk te verslaan. In Pokémon Yellow had ik meer moeite om mijn toenmalige rivaal Gary te verslaan..quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wanneer kom ik mijn rivaal weer tegen?. laatste keer dak hem zag was toen hij nog een starly en turtwig had
Klopt. Er zit een flink gat tussen badge 2 en badge 3.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
best wel ernstig,, ik heb nu Empoleon en Staraptor en nog maar 2 badges
Maar naar de derde badge gaat het wel vrij snel..quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt. Er zit een flink gat tussen badge 2 en badge 3.
Dat is wel heel vaag. Misschien helpt het als je het spel opnieuw opstart.. Zo niet dan moet je even naar de winkel om het spel te ruilenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:23 schreef Delichris het volgende:
Mijn broertje heeft zojuist een Nintendo DS Lite gekocht met eveneens het spel Pokémon Diamond.
Maar als hij het speelt ziet hij de poppetjes niet? Hij ziet alleen hun schaduw? Hoort dit?
Alvast vriendelijk bedankt.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:28 schreef Delichris het volgende:
Erg vreemd is het, al een aantal keren opnieuw opgestart maar het blijft zo. Maar dit hoort dus niet zo? Dat je je zelf bijvoorbeeld pas later in het spel helemaal ziet? Want dan ga ik er mee terug. Hoewel het geloof ik de laatste was.
Brave Bird & Close Combat is sterk.. maar er gaat 10% of 20% van je HP af..quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Staraptor hs learned Brave Bird!
Empoleon has learned Drill Peck!
de enige twee pokemon die ik train
Staraptor + Close COmbat + Brave Bird = pijn
Budew moet heel erg blij met je zijn, en dan moet hij levelen overdagquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:37 schreef ASSpirine het volgende:
Mijn budew heeft een level van 20 en nog altijd niet geëvolueerd naar een Rosalia.. Hoe of wanneer gebeurt dat?
Ik heb ook een shiny stone, wat kan ik ermee?
van close combat nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Brave Bird & Close Combat is sterk.. maar er gaat 10% of 20% van je HP af...
Omdat Budew evolueert in tussen 6:00-18:00 en hij/zij moet voldoende hapiness hebben.. oftewel levelen, poffins geven, massages.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:37 schreef ASSpirine het volgende:
Mijn budew heeft een level van 20 en nog altijd niet geëvolueerd naar een Rosalia.. Hoe of wanneer gebeurt dat?
Ik heb ook een shiny stone, wat kan ik ermee?
Ohja. Close Combat verlaagt ietsquote:
de beide defences ja, maar maakt niet uit, Staraptor is razendsnelquote:
precies.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
de beide defences ja, maar maakt niet uit, Staraptor is razendsnel
pidgey leert niet op lvl 9/10 wing attackquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
precies.
Het is jammer dat je Pidgey was laat in het spel tegen gaat komen....
Hoe maak je een pokémon gelukkig?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Budew moet heel erg blij met je zijn, en dan moet hij levelen overdag
Shiny stone... is volgens mij een steen om een vrouwelijke Snorunt mee te laten evolueren
vaak met hem omgaan, en er zijn meer manieren om hem gelukkig te makenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:58 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hoe maak je een pokémon gelukkig?
vaak ermee vechten, zorgen dat ie neit dood gaat enzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:09 schreef ASSpirine het volgende:
hoe ga je dan vaak met een pokémon om?
Pidgey kom je pas tegen als je de Elite Four heb verslagen... en Pidgey is dan lvl 52quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
pidgey leert niet op lvl 9/10 wing attack![]()
de meest effecteve is om dagelijks die massage salon te bezoeken met desbetreffende pokemon vooraan in je team, en voor de rest zoveel mogelijk in je team hebben bij bepaalde pkmn(riolu of evee) maakt het ook nog uit of je ze snachts of overdag trained.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
vaak met hem omgaan, en er zijn meer manieren om hem gelukkig te maken
en vergeet de soothe bell nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
de meest effecteve is om dagelijks die massage salon te bezoeken met desbetreffende pokemon vooraan in je team, en voor de rest zoveel mogelijk in je team hebben bij bepaalde pkmn(riolu of evee) maakt het ook nog uit of je ze snachts of overdag trained.
Of die andere Psychic die rondvliegt, Cresselia.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
palkia met een masterball vangen is idd niet zo handig, als je hem al wil gebruiken kan dat beter tegen ulxie.
Solar Beamquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Turtwigf lijkt me ook interesant, vooral omdat hij als ie Torterra is earthquake loeert, en een zeer sterke grass aanval, Wood Hammer ofzo
die Psychic's zijn vaak te vangen met een Quick, Ultra of Timer Ball. Palkia had ik gevangen met een Ultra Ball en Cresselia ben ik nog op jacht.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Of die andere Psychic die rondvliegt, Cresselia.
Na het verslaan van de Elite Four heb je nog een aantal quests waaronder de Battle Tower.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mooi en aardig, maar ik ben niet bekent met dit spel, als ik de league heb voltooid, dan zie ik wel of ik overnieuw ga
Heb je al ervaring met eerdere Pkmn-games?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:47 schreef McGilles het volgende:
Ik zag em vandaag ook liggen in meerdere winkels, maar is ie voor de casual gamer ook de moeite waard.
Ik houd wel van tactische spellen
Ik heb er 1 gespeeld op de cube, de laatste die daar voor uit is gekomen, colleseum oid? Die vond ik leuk!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je al ervaring met eerdere Pkmn-games?
Dan denk ik zelfs dat je deze leuker gaat vinden, is namelijk beter uitgewerktquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gespeeld op de cube, de laatste die daar voor uit is gekomen, colleseum oid? Die vond ik leuk!
Cheatz0rs!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:02 schreef torn_Machina het volgende:
Vandaag ook Pokemon Diamond en Pearl binnen gekregen, net een uur bezig geweest om alle starters te krijgen door constant met mijn broer te ruilen en weer overnieuw te beginnen.![]()
Ik had geen zin om te wachten tot ik bij het breed center kon komen.
Het probleem is dat ik geen Wireless heb, ik zal dus een dongle moeten kopen als ik ze via het internet zou willen ruilen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Cheatz0rs!
Ik heb ze trouwens ook alle 3. Geruild via wifi.
Je moet er wel van houden. Veel je pokemon trainen, vechten tot ze bijna dood zijn, ze weer genezen en hoppa weer vechten. En dan is er nog een verschil tussen het spel uitspelen en daadwerkelijk uitspelen, waarbij je zoveel mogelijk pokemont wilt hebben. Dat is echt bruut veel werk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:47 schreef McGilles het volgende:
Ik zag em vandaag ook liggen in meerdere winkels, maar is ie voor de casual gamer ook de moeite waard.
Ik houd wel van tactische spellen
Klopt.. Om de Elite Four te verslaan ben je ruim 35-40 uur zoet me.. Om alle pokémon te zien, te ruilen en vangen ben je veel langer bezig.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je moet er wel van houden. Veel je pokemon trainen, vechten tot ze bijna dood zijn, ze weer genezen en hoppa weer vechten. En dan is er nog een verschil tussen het spel uitspelen en daadwerkelijk uitspelen, waarbij je zoveel mogelijk pokemont wilt hebben. Dat is echt bruut veel werk.
Zelfde hierzo, alleen vind ik de evolutie minder leuk dan de orginele.. En de Starley van mijn zusje is ook geevolueerdquote:
ik kan em wisselen als je wilquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
offtopic:iemand enig idee waar ik advance wars dual strike kan halen?
Een draadloze router, een Nintendo USB Wifistick of ga zitten spelen bij bijv. een mcdonald's of andere openbare hotspot.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat heb je iig nodig om op het WiFi netwerk te komen?
je kan altijd saven.. Speel je 1 min of 1 uur, gewoon in het menu op save selecterenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:40 schreef McGilles het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik hem zou halen.
Kan je de game bijvoorbeeld 30minuutjes spelen en dan wegleggen of kan je niet altijd 'saven'?
Als je de game uit hebt gespeeld is het dan nog leuk om te spelen?
Met welke andere game is het te vergelijken?
De Pokemonspellen zijn een genre apart. Niet echt te vergelijken met andere games.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:40 schreef McGilles het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik hem zou halen.
Kan je de game bijvoorbeeld 30minuutjes spelen en dan wegleggen of kan je niet altijd 'saven'?
Als je de game uit hebt gespeeld is het dan nog leuk om te spelen?
Met welke andere game is het te vergelijken?
Ik heb een aantal Skull fossils overquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Eindelijk een armor fossil opgegraven
als ik ooit WiFi heb, een cranidos ruilen tegne shieldon?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb een aantal Skull fossils over
hoe bedoel je?, je wil ruilen voro een venusaur die neit van diamond/pearl komt?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:33 schreef ASSpirine het volgende:
Ik kan GTS niet gebruiken om pokémons van andere spellen te krijgen?
Ik zou bv graag een venusaur hebben ed.
Maar bij het aanbieden van een pokémon kan ik alleen pokémons aangeboden krijgen van de pearl/diamond versie
Goed hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als ik ooit WiFi heb, een cranidos ruilen tegne shieldon?
Je moet eerste de pokémon gezien hebben voordat je deze pokémon wilt ruilenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:33 schreef ASSpirine het volgende:
Ik kan GTS niet gebruiken om pokémons van andere spellen te krijgen?
Ik zou bv graag een venusaur hebben ed.
Maar bij het aanbieden van een pokémon kan ik alleen pokémons aangeboden krijgen van de pearl/diamond versie
ik heb een paar pokemon op emerald die de pokerus hebbenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goed hoor
Iemand al het pokérus te pakken... een virus wat pokémon juist sterker maakt?![]()
[..]
Je moet eerste de pokémon gezien hebben voordat je deze pokémon wilt ruilen
en national dex hebbenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:51 schreef PieterBas het volgende:
Je moet eerste de pokémon gezien hebben voordat je deze pokémon wilt ruilen
netjesquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
vanmiddag de 4rde gym gehaald , op dit moment een torterra, gastrodon, skuntank en murkrow op lv 34
Je kunt proberen sleep of paralyze status op hem te veroorzaken. Ik heb nog geen pokemon gezien die zo vroeg in het spel een skill hadden die sleep of paralyze veroorzaakt.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:16 schreef McGilles het volgende:
Ik ben nu net begonnen met Pokemon en hij bevalt heel erg goed, wel ben ik geneigt heel veel te spelen met 1 pokemon en die heel sterk te maken dan elke te levelen, maar ik moet toch maar eens 2 extra gaan levelen.
Nog een vraag, ik kom soms ABRA tegen, maar als ik hem wil aanvallen teleport ie gelijk weg. Hoe moet ik hem dan vangen>?
Ik heb net die Abra te pakken, gewoon op full hp een ball ertegen aan gooien en geluk hebbenquote:Op zondag 29 juli 2007 18:52 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je kunt proberen sleep of paralyze status op hem te veroorzaken. Ik heb nog geen pokemon gezien die zo vroeg in het spel een skill hadden die sleep of paralyze veroorzaakt.
In Oreburgh kom je een meisje tegen die een Machop wil hebben en jij krijgt van haar dan een Abra.
Dit is de makkelijkste manier om er vroeg een te krijgen.
Ik raad je wel aan om een zo veelzijdig mogelijk team samen te stellen en niet 2 of 3 pokemon te gebruiken.
Zelf heb ik een redelijk gebalanceerd team van 5 pokemon, mijn 6e pokemon gebruik ik als HM slaaf. (Bidoof en zijn evolutie Bibarel zijn hier het beste voor.)
Als je hem wilt lvlen moet je hem op de eerste plaats in je lijst zetten en tijdens een gevecht direct weer verwisselen. Hierdoor krijgt Abra toch nog wat exp mee.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:08 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb net die Abra te pakken, gewoon op full hp een ball ertegen aan gooien en geluk hebben
Maar nu heeft ie maar 1 skill, teleport, en dan teleport ik zelf uit battle, hoe kom ik nu aan meer moves, want dan moet ik dus level up gaan maar daarvoor moet ik vechten en dat kan ik niet.... vaag...
Krijgt hij dan wel nieuwe moves?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:21 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Als je hem wilt lvlen moet je hem op de eerste plaats in je lijst zetten en tijdens een gevecht direct weer verwisselen. Hierdoor krijgt Abra toch nog wat exp mee.
Tuurlijk krijgt ie nieuwe moves. Als hij op een bepaald level komt, krijgt hij die move.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Krijgt hij dan wel nieuwe moves?
En het belangrijkste, is het wel een goede pokemon, want als het toch niks met hem word heb ik er geen zak aan
Dan ga ik em morgen levelen, samen met een watertype, dan heb ik een goede fire/water/physhicquote:Op zondag 29 juli 2007 19:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk krijgt ie nieuwe moves. Als hij op een bepaald level komt, krijgt hij die move.
Hij wordt uiteindelijk Kadabra en via ruilen Alakazam... Veel betere psychics zijn er niet.
Ik zou m gewoon proberen te vangen met Ultra Balls ed. Cresselia is ook wel moeilijk als je hem niet kan Mean Looken ofzo.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:41 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben bezig met die Heatran te vangen.. pff. Ik zit te twijfelen of deze Masterball waardig is, aangezien ik ook nog op jacht ben naar Cresselia..![]()
Een dark ball of een timer ball zou ook wel moeten lukken. Even kijken of ik een Pokémon met Mean Look heb, of hopen dat ie lang genoeg blijft zitten om een Sing aanval te doenquote:Op zondag 29 juli 2007 20:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zou m gewoon proberen te vangen met Ultra Balls ed. Cresselia is ook wel moeilijk als je hem niet kan Mean Looken ofzo.
Abra is een enorm sterke pokémonquote:Op zondag 29 juli 2007 19:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Krijgt hij dan wel nieuwe moves?
En het belangrijkste, is het wel een goede pokemon, want als het toch niks met hem word heb ik er geen zak aan
vang een machop in route 207 en wissel die met een meisje in oreburgh city, dan krijg je een abra genaamd kazza. Als je ruilt met een ander in het spel, dan levelt die pokemon veel sneller. Die kazza van mij krijgt altijd een boosted exp.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:08 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb net die Abra te pakken, gewoon op full hp een ball ertegen aan gooien en geluk hebben
Maar nu heeft ie maar 1 skill, teleport, en dan teleport ik zelf uit battle, hoe kom ik nu aan meer moves, want dan moet ik dus level up gaan maar daarvoor moet ik vechten en dat kan ik niet.... vaag...
Ik heb confusion vervangen met psybeam, nog sterker.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:52 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Eenmaal hij Confusion leert dan is dat meteen de sterkste aanval die je dan zal hebben van al je pokémons (als ze dezelfde niveau hebben). .
om even mierenneukerig te worden, turtwig leer ergens in de lvl 10 Razor leaf, een kracht van 55quote:Op zondag 29 juli 2007 20:52 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Abra is een enorm sterke pokémon
Eenmaal hij Confusion leert dan is dat meteen de sterkste aanval die je dan zal hebben van al je pokémons (als ze dezelfde niveau hebben). Het kan best zijn dat hij zijn eerste aanval pas leert nadat hij een Kadabra wordt (een level of 2 erna)
Is tegen bijna alles heel sterk.
Psybeam heeft toch een wisselvallige attackpower?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:56 schreef DaggerNL het volgende:
Ik heb confusion vervangen met psybeam, nog sterker.
Nee, dat is Psywavequote:Op zondag 29 juli 2007 22:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Psybeam heeft toch een wisselvallige attackpower?
Allemaal een pot natquote:Op zondag 29 juli 2007 22:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee, dat is Psywave
Psybeam heeft een standaard 65 attack power, met 50% STAB= 97,5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |