abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51919705
Ik kan GTS niet gebruiken om pokémons van andere spellen te krijgen?
Ik zou bv graag een venusaur hebben ed.
Maar bij het aanbieden van een pokémon kan ik alleen pokémons aangeboden krijgen van de pearl/diamond versie
pi_51919799
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:33 schreef ASSpirine het volgende:
Maar bij het aanbieden van een pokémon kan ik alleen pokémons aangeboden krijgen van de pearl/diamond versie
hoe bedoel je?, je wil ruilen voro een venusaur die neit van diamond/pearl komt?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_51920187
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

als ik ooit WiFi heb, een cranidos ruilen tegne shieldon?
Goed hoor

Iemand al het pokérus te pakken... een virus wat pokémon juist sterker maakt?
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:33 schreef ASSpirine het volgende:
Je moet eerste de pokémon gezien hebben voordat je deze pokémon wilt ruilen
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_51920771
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:51 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Goed hoor

Iemand al het pokérus te pakken... een virus wat pokémon juist sterker maakt?
[..]

ik heb een paar pokemon op emerald die de pokerus hebben
Mods met een x zijn tof.
pi_51920789
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:51 schreef PieterBas het volgende:

en national dex hebben
Mods met een x zijn tof.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:42:59 #281
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_51921544
vanmiddag de 4rde gym gehaald , op dit moment een torterra, gastrodon, skuntank en murkrow op lv 34
pi_51923803
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
vanmiddag de 4rde gym gehaald , op dit moment een torterra, gastrodon, skuntank en murkrow op lv 34
netjes

ik ben nu op victory road zwaar aan het trainen, met mijn palkia, uxie, staraptor en empoleon
Mods met een x zijn tof.
  zondag 29 juli 2007 @ 00:20:14 #283
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_51926075
na de 5de gym alle vier op l37 , de volgende gym gaat mij denk ik wat problemen geven net zo als de 2de gym
pi_51938786
Ik ben nu net begonnen met Pokemon en hij bevalt heel erg goed, wel ben ik geneigt heel veel te spelen met 1 pokemon en die heel sterk te maken dan elke te levelen, maar ik moet toch maar eens 2 extra gaan levelen.

Nog een vraag, ik kom soms ABRA tegen, maar als ik hem wil aanvallen teleport ie gelijk weg. Hoe moet ik hem dan vangen>?
pi_51939595
quote:
Op zondag 29 juli 2007 18:16 schreef McGilles het volgende:
Ik ben nu net begonnen met Pokemon en hij bevalt heel erg goed, wel ben ik geneigt heel veel te spelen met 1 pokemon en die heel sterk te maken dan elke te levelen, maar ik moet toch maar eens 2 extra gaan levelen.

Nog een vraag, ik kom soms ABRA tegen, maar als ik hem wil aanvallen teleport ie gelijk weg. Hoe moet ik hem dan vangen>?
Je kunt proberen sleep of paralyze status op hem te veroorzaken. Ik heb nog geen pokemon gezien die zo vroeg in het spel een skill hadden die sleep of paralyze veroorzaakt.

In Oreburgh kom je een meisje tegen die een Machop wil hebben en jij krijgt van haar dan een Abra.

Dit is de makkelijkste manier om er vroeg een te krijgen.

Ik raad je wel aan om een zo veelzijdig mogelijk team samen te stellen en niet 2 of 3 pokemon te gebruiken.

Zelf heb ik een redelijk gebalanceerd team van 5 pokemon, mijn 6e pokemon gebruik ik als HM slaaf. (Bidoof en zijn evolutie Bibarel zijn hier het beste voor.)
pi_51939943
quote:
Op zondag 29 juli 2007 18:52 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Je kunt proberen sleep of paralyze status op hem te veroorzaken. Ik heb nog geen pokemon gezien die zo vroeg in het spel een skill hadden die sleep of paralyze veroorzaakt.

In Oreburgh kom je een meisje tegen die een Machop wil hebben en jij krijgt van haar dan een Abra.

Dit is de makkelijkste manier om er vroeg een te krijgen.

Ik raad je wel aan om een zo veelzijdig mogelijk team samen te stellen en niet 2 of 3 pokemon te gebruiken.

Zelf heb ik een redelijk gebalanceerd team van 5 pokemon, mijn 6e pokemon gebruik ik als HM slaaf. (Bidoof en zijn evolutie Bibarel zijn hier het beste voor.)
Ik heb net die Abra te pakken, gewoon op full hp een ball ertegen aan gooien en geluk hebben
Maar nu heeft ie maar 1 skill, teleport, en dan teleport ik zelf uit battle, hoe kom ik nu aan meer moves, want dan moet ik dus level up gaan maar daarvoor moet ik vechten en dat kan ik niet.... vaag...
pi_51940282
quote:
Op zondag 29 juli 2007 19:08 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik heb net die Abra te pakken, gewoon op full hp een ball ertegen aan gooien en geluk hebben
Maar nu heeft ie maar 1 skill, teleport, en dan teleport ik zelf uit battle, hoe kom ik nu aan meer moves, want dan moet ik dus level up gaan maar daarvoor moet ik vechten en dat kan ik niet.... vaag...
Als je hem wilt lvlen moet je hem op de eerste plaats in je lijst zetten en tijdens een gevecht direct weer verwisselen. Hierdoor krijgt Abra toch nog wat exp mee.
pi_51940337
quote:
Op zondag 29 juli 2007 19:21 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Als je hem wilt lvlen moet je hem op de eerste plaats in je lijst zetten en tijdens een gevecht direct weer verwisselen. Hierdoor krijgt Abra toch nog wat exp mee.
Krijgt hij dan wel nieuwe moves?
En het belangrijkste, is het wel een goede pokemon, want als het toch niks met hem word heb ik er geen zak aan
pi_51940780
quote:
Op zondag 29 juli 2007 19:24 schreef McGilles het volgende:

[..]

En het belangrijkste, is het wel een goede pokemon, want als het toch niks met hem word heb ik er geen zak aan
Tuurlijk krijgt ie nieuwe moves. Als hij op een bepaald level komt, krijgt hij die move.

Hij wordt uiteindelijk Kadabra en via ruilen Alakazam... Veel betere psychics zijn er niet.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_51941108
quote:
Op zondag 29 juli 2007 19:44 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Tuurlijk krijgt ie nieuwe moves. Als hij op een bepaald level komt, krijgt hij die move.

Hij wordt uiteindelijk Kadabra en via ruilen Alakazam... Veel betere psychics zijn er niet.
Dan ga ik em morgen levelen, samen met een watertype, dan heb ik een goede fire/water/physhic
pi_51942120
Ik ben bezig met die Heatran te vangen.. pff. Ik zit te twijfelen of deze Masterball waardig is, aangezien ik ook nog op jacht ben naar Cresselia..
pi_51942193
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:41 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben bezig met die Heatran te vangen.. pff. Ik zit te twijfelen of deze Masterball waardig is, aangezien ik ook nog op jacht ben naar Cresselia..
Ik zou m gewoon proberen te vangen met Ultra Balls ed. Cresselia is ook wel moeilijk als je hem niet kan Mean Looken ofzo.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_51942426
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:43 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik zou m gewoon proberen te vangen met Ultra Balls ed. Cresselia is ook wel moeilijk als je hem niet kan Mean Looken ofzo.
Een dark ball of een timer ball zou ook wel moeten lukken. Even kijken of ik een Pokémon met Mean Look heb, of hopen dat ie lang genoeg blijft zitten om een Sing aanval te doen
pi_51942462
quote:
Op zondag 29 juli 2007 19:24 schreef McGilles het volgende:

[..]

Abra is een enorm sterke pokémon
Eenmaal hij Confusion leert dan is dat meteen de sterkste aanval die je dan zal hebben van al je pokémons (als ze dezelfde niveau hebben). Het kan best zijn dat hij zijn eerste aanval pas leert nadat hij een Kadabra wordt (een level of 2 erna)

Is tegen bijna alles heel sterk.
pi_51942576
quote:
Op zondag 29 juli 2007 19:08 schreef McGilles het volgende:

[..]

vang een machop in route 207 en wissel die met een meisje in oreburgh city, dan krijg je een abra genaamd kazza. Als je ruilt met een ander in het spel, dan levelt die pokemon veel sneller. Die kazza van mij krijgt altijd een boosted exp.
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:52 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Eenmaal hij Confusion leert dan is dat meteen de sterkste aanval die je dan zal hebben van al je pokémons (als ze dezelfde niveau hebben). .
Ik heb confusion vervangen met psybeam, nog sterker.
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
pi_51943827
het is jammer dat mijn alakazam op emerald nu waardeloos is op Pearl
Mods met een x zijn tof.
pi_51943861
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:52 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Abra is een enorm sterke pokémon
Eenmaal hij Confusion leert dan is dat meteen de sterkste aanval die je dan zal hebben van al je pokémons (als ze dezelfde niveau hebben). Het kan best zijn dat hij zijn eerste aanval pas leert nadat hij een Kadabra wordt (een level of 2 erna)

Is tegen bijna alles heel sterk.
om even mierenneukerig te worden, turtwig leer ergens in de lvl 10 Razor leaf, een kracht van 55

en starly leert op lvl 11 wing attack, aanvalskracht van 60
Mods met een x zijn tof.
pi_51944337
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:56 schreef DaggerNL het volgende:

Ik heb confusion vervangen met psybeam, nog sterker.
Psybeam heeft toch een wisselvallige attackpower?
pi_51944592
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:00 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Psybeam heeft toch een wisselvallige attackpower?
Nee, dat is Psywave

Psybeam heeft een standaard 65 attack power, met 50% STAB= 97,5
Mods met een x zijn tof.
pi_51944649
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Nee, dat is Psywave

Psybeam heeft een standaard 65 attack power, met 50% STAB= 97,5
Allemaal een pot nat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')