1. Er is nog geen Event hier geweest in de US voor Arceus. En je zegt Toys-R-Us maar je moetquote:Op maandag 18 juni 2007 19:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mijn party, geheel legaal:
[afbeelding]
Mewtwo geruild via Wifi.
Raikou zelf getraind in Crystal.
Arceus met event gekregen en daarna zelf getraind.
Articuno geruild op lvl 95 voor een Mew van lvl 80, getraind naar lvl 100.
Jirachi via Nintendo kunnen regelen in de tijd van Pokémon Ruby, ik heb de cassette toen opgestuurd en kreeg hem met Jirachi terug.
Dialga, gevangen met mn Diamond versie van het spel, ook getraind tot lvl 100. (rare candy's voor de laatste paar lvl's)
Wil eigenlijk nog Palkia krijgen via een ruil met iemand.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:28 schreef SebasC het volgende:
[..]
1. Er is nog geen Event hier geweest in de US voor Arceus. En je zegt Toys-R-Us maar je moet
bij de Nintendo WorldStore wil je Arceus hebben gekregen.
2. Je kan geen Pokemon importeren vanuit Crystal dus ook gehacked.
regigigas moet geen probleem zijn, met PalPark enzoquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:20 schreef pspeter het volgende:
ik zou zo niet weten wat je voor die arceus wil, maar mischien een regigas?
Klopt. Ik wou ook zoiets opmerken omdat ik er zelf ook overheen gelezen had. Vooral dat met Crystal natuurlijk, die events kunnen mn kont niet eens jeuken.quote:
Je krijgt een hondje in FR/LG.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:59 schreef Jesse_ het volgende:
waar haal je die pokemon toch vandaan?
Hebben die shinys wel goede stats? Is dat nou leuk, twee 00bers?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vandaag nieuwe party samengesteld:
Charizard (shiny, paars/grijs achtig)
Blastoise (ook paarsig)
Venussaur
Tyranitar
Mewtwo
Mew
Allemaal lvl 100 met de beste moveset voor die pokémon.
Zijn verschillende manieren om een pokémon in het spel te zetten buiten het spel om.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:36 schreef killermj het volgende:
Wat lees ik nou toch steeds over legaal en illegaal... ?
Kan je illegale pokemons krijgen ?? Wat is dat precies ? Van internet downloaden ofzo !?
Niet dat ik het kan doen want heb nog geen diamond of pearl:)
Max stats, en nee, zo leuk is het niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hebben die shinys wel goede stats? Is dat nou leuk, twee 00bers?
Palkia ving ik met een Quick Ballquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:37 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag maar eens een poging doen om Dialga te vangen... Moet wachten totdat de pokemon Ancientpower heeft gedaan.. anders maak ik hem via earthquake in een keer af
90pp? Dus ze zijn nog gecheat ook?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Max stats, en nee, zo leuk is het niet.
Heb ze ook 90 PP gegeven bij alle attacks.
zo, na een paar keer er dichtbij gezetten te hebben.. toch Dialga gevangen..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:54 schreef KjellB het volgende:
Met een Action Replay ofzo. Dat is een apparaatje dat je in je DS doet. Die verandert dan de data. Zo kan je bijv. bepalen welke Pokémon je tegenkomt, op welk level, enz.
[..]
Palkia ving ik met een Quick Ball
Niet als je hem/haar met een earthquake in een keer omlegtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dialga is niet moeilijk. Heeft geen catchrate van een legendary.
Dan moet je een andere aanval gebruiken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet als je hem/haar met een earthquake in een keer omlegt![]()
![]()
Dat is dus uiteindelijk ook geluktquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan moet je een andere aanval gebruiken.
ik had geluk, en gooide meteen een pokéball en de Abra bleef in de pokéball zitten..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:42 schreef Ludacriss het volgende:
Hoe vang je een Abra in het begin van het spel? Ben pas begonnen maar die Abra teleport gelijk weg :S
dat had ik met een Kadabraquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik had geluk, en gooide meteen een pokéball en de Abra bleef in de pokéball zitten..
Als ze indezelfde egg group zitten welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:15 schreef PieterBas het volgende:
Hoe zit het nou met het breeden.. Ik weet als je van een bijvoorbeeld een hoothoot een mannetje en een vrouwtje hebt een ei krijgt..
maar ik las op zonet als je bijvoorbeeld een Geodude mannetje en Onix vrouwtje hebt.. deze in principe ook een ei zouden kunnen leggen. Klopt dit?![]()
dank jequote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:41 schreef KjellB het volgende:
Via de uitgang Victory road in, dan zit je er vlak bij. Je hoeft geen trappetje op of af, aleen een paar keer Rock Climb. Je komt op Route 224 via de grot waar eerst een mannetje voor stond. In de gort is het mistig, dus je hebt oo kDefog nodig. Er is ook een meisje die met je meeloopt tot de uitgang.
thanks, even gezocht op het Internet en toen vond ik ditquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:33 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als ze indezelfde egg group zitten wel
Omdat die hellingen heel hoog zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:19 schreef KjellB het volgende:
WTF, waarom is alles zo uitgezoomd in Stark Mountain?
mja idd... ben druk spelend ...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:43 schreef SebasC het volgende:
Een stervend topic
2 dagen niet gepost wil niet zeggen dat het stervende isquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:43 schreef SebasC het volgende:
Een stervend topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |