Praten met een gazzie in Survival Area ofzo? Ik heb geen idee, zelf geen last van gehad.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:27 schreef pspeter het volgende:
Hoi, ik heb de e4 al gehaald en nu wil ik die heatran gaan vangen maar ik weet niet hoe ik naar die stark mountain moet komen want op route 227 wordt de route steeds geblokkeerd.
Probeer t gewoon is. Tis toch vaak zo dat je met iedereen moet praten dan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:32 schreef pspeter het volgende:
volgens mij is dat nadat je in die mountain bent geweest maar ik kan er niet in komen.
He jongen toch..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:15 schreef KjellB het volgende:
Waarom staat deze niet in Nintendo? Ik kon hem al niet vinden
Volgens mij wel, alleen is de kans op een shiny iets van 1:12000quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:56 schreef pspeter het volgende:
ff een vraagje, als je bijv. recht voor girantina staat en je tegen het praat en als het dan geen shiny is dan doe je em uit. is het dan mogelijk dat als je dat bijv. 6000 keer doet, dat je dan gewoon een shiny tegenkomt?
Moet zeggen dat ik het vrijwel niet meer speel, elke battle eindigt bijna in 1 aanval van mijn kant.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is dat nou leuk, allemaal egendary's?
De Buneary, Pachirisu en Starly zijn al afgevallen... Die bleven maar niet meegroeien omdat ze het minst gebruikte... Ik loop nu met een Monferno, Luxio, Buizel en een Machop... Ze zijn allemaal ongeveer lvl 23..quote:Op maandag 18 juni 2007 17:42 schreef KjellB het volgende:
Na 2 badges al 6 Pokémon in team? Da's onnodig veel werk. En waarom een Pachirisu en een Sinx tegelijk? Ze zijn toch allebei electric?
Hoeveel Pokémon heb je dan ongeveer bij 2 á 3 badges?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:23 schreef KjellB het volgende:
Ik bouw mijn team altijd op naarmate het spel vordert. De E4 heb ik gedaan met 5 Pokémon. In Emerald had ik er na de 4e Gym al zeven
BTW: Er is toch nog helemaal geen Arceus event geweest, Phaelanx_NL? Waar was dat dan?
Wikipedia zegt anders?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:23 schreef KjellB het volgende:
BTW: Er is toch nog helemaal geen Arceus event geweest, Phaelanx_NL? Waar was dat dan?
quote:Arceus is obtained via an event in which the player receives the key item "Azure Flute" (This event is only available currently in Japan or New York.)
Vakantie Amerika, met toeval in de buurt van geweest indertijd, gelijk maar ff kans gepakt. Toys-r-usquote:Op maandag 18 juni 2007 21:23 schreef KjellB het volgende:
Ik bouw mijn team altijd op naarmate het spel vordert. De E4 heb ik gedaan met 5 Pokémon. In Emerald had ik er na de 4e Gym al zeven
Zal hem niet snel wegdoen, aangezien hij flink zeldzaam is. Maar puur uit interesse, wat zou je bieden?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:06 schreef pspeter het volgende:
Phaelanx_NL,
wat wil voor die arceus? (omdat je toch bijna niet meer speelt)
is die niet te breeden?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zal hem niet snel wegdoen, aangezien hij flink zeldzaam is. Maar puur uit interesse, wat zou je bieden?
In Rotterdam is het spel gewoon te koop bij de Futurezonequote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:48 schreef Mopst3r het volgende:
Even een vraagje, mischien heel dom, maar hebben julie deze games geďmporteerd of spelen julie op emulators?
En dan krijg je niet eens een Manaphyquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Legendary;s zijn niet te breeden. Op Manaphy na.
Ik speel zelf import, maar is wel te krijgen in NL, zoals hierboven staat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:48 schreef Mopst3r het volgende:
Even een vraagje, mischien heel dom, maar hebben julie deze games geďmporteerd of spelen julie op emulators?
Moet je even bellen, ik had vorige keer daar gewoon m'n pearl gehaald.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:36 schreef Mopst3r het volgende:
Hij staat niet op de site van the futurezone..
Rotom is ook te breedenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Legendary;s zijn niet te breeden. Op Manaphy na.
quote:"Word is that Nintendo are banning people using Action Replay on Pokemon. So far the codes that have been used by banned players are:
‘National-Dex (After talking with Game Director)
Catching All 493 Pokemon
All Shiny’
quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:58 schreef BMH het volgende:
Het lijkt erop dat Nintendo cheaters aan het bannen is![]()
[..]
Rotom is geen legendary (imo)quote:
'officieel' welquote:
Officieel wel? Nouja, dat gevoel heb ik niet bij m.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
'officieel' wel
(ik wil mn feebas eens gaan laten evolven in een milotic, maar nu wil dat kreng geen poffins meer etenwat kan ik dr aan doen?
)
Daar houdt hij niet van helaasquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Officieel wel? Nouja, dat gevoel heb ik niet bij m.
Je moet wel een Feebas hebben die van blauwe poffins houdt.
lol ;Pquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:24 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Daar houdt hij niet van helaas
maar hij eet de poffins waarvan hij houdt ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |