Vanaf wanneer kun je Pokémon vanuit LG of Emerald importeren in Diamond?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:50 schreef KjellB het volgende:
Goed Team, Alakazam is een heel goede Pokémon
Ik ben nu wat Pokémon uit Emerald aan het trainen, en speel af en toe wat Leaf Green. Heb nog steeds niet alles gedaan in Pearl, maar dat bewaar ik voor later
hmmz ik zit momenteel op 99 Sinnoh Pokémon.. maar ik ben nog lang niet bij de Elite Four... dus dat duurt nog wel even...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:01 schreef SebasC het volgende:
Als je alle 150 Sinnoh Pokemon hebt GEZIEN en de Elite Four Hebt verslagen, dan krijg je van die Prof. Rowan de national dex en kun je alles overzetten via Pal Park
Als eenmaal bij de Elite Four ben, dan heb je de meeste wel gezien.. op 1 of 2 na..quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz ik zit momenteel op 99 Sinnoh Pokémon.. maar ik ben nog lang niet bij de Elite Four... dus dat duurt nog wel even...
Als je elke trainer daarvoor hebt gehad ben je erquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als eenmaal bij de Elite Four ben, dan heb je de meeste wel gezien.. op 1 of 2 na..
ahh das mooi... dan komt het wel goed lijkt me..quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je elke trainer daarvoor hebt gehad ben je er
Je moet alleen nog even naar de old lady in Celestic Town om een foto van Palkia/Dialga te halen... en dan heb je ze allemaal gezienquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je elke trainer daarvoor hebt gehad ben je er
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:13 schreef KjellB het volgende:
Ik moest nog één Pokémon na de E4, en dat was RioluMoest ik weer helemaal naar Iron Mountain, en naar Riley. Vergeet ik een plek vrij te houden in m'n party...
Dat naar Riley lopen is zo gebeurd met een paar max repels.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:13 schreef KjellB het volgende:
Ik moest nog één Pokémon na de E4, en dat was RioluMoest ik weer helemaal naar Iron Mountain, en naar Riley. Vergeet ik een plek vrij te houden in m'n party...
Heb precies hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:55 schreef madjacksss het volgende:
Ik heb een vraagje over dat internationaal kunnen ruilen van pokemon
ik heb de router rop wirreless gezet en alle beveiliging eraf, zit er pal naast, maar nog kan mn DS hem kennelijk niet vinden
en nergens op mn DS kan ik instellingen wijzigen voor mn verbinding
kan iemand me hiermee helpen? heb ik een aparte nintendo wifi geval nodig ofzo?
Incidentieel heb ik hetzelfde probleem, kan op sommige plaatsen in het huis maar verbinding krijgenquote:
instellingen kan in het pokemon menuquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:55 schreef madjacksss het volgende:
ik heb de router rop wirreless gezet en alle beveiliging eraf, zit er pal naast, maar nog kan mn DS hem kennelijk niet vinden
Het zou prima moeten kunnen met een Router. Allereerst moet je hem instellen via het Pokémon menu (Wi-Fi Settings). Misschien moet je nog een Wep-key invullen. Als het nog niet lukt kan het zijn dat je router de Nintedno Wi-Fi Connection niet ondersteunt. Klik hier voor informatie over ondersteunende routers.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:55 schreef madjacksss het volgende:
Ik ben ook met de Turtwig begonnen en ik moet zeggen over het algemeen dat het een handige starter pokémon is. Omdat de eerste paar badge gevechten, Steen/Grond en Watertype (correct me if I'm wrong) zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 17:24 schreef Henk-B het volgende:
Hee even een vraagje ben net begonnen met diamond en heb die pokemon met blaadje op zijn kop een soort schildpad.
Is het nou verstandig om die te lvlen of is deze niks waard?
En hoe weet je nou ofdat je een "bruikbare"pokemon heb.
Moet je alle pokemon lvlen of zijn er ook bij die je beter links kunt laten liggen?
1: Rockquote:Op zondag 1 juli 2007 18:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben ook met de Turtwig begonnen en ik moet zeggen over het algemeen dat het een handige starter pokémon is. Omdat de eerste paar badge gevechten, Steen/Grond en Watertype (correct me if I'm wrong) zijn
Je hoeft niet alle gevangen pokémon te levelen, de keuze is aan jou. Als je een water, vuur en gras type in je team van 6 kan je al snel aardig ver komen.
Kricketot heb ik ook heel snel uit mijn party gegooid. Blij dat ik mijn Magikarp heb laten verzorgen in plaats zelf de levelen, dat zal eeuwen duren voordat zou evolueren tot een Gyaradosquote:Op zondag 1 juli 2007 19:51 schreef KjellB het volgende:
De enige Pokémon die echt slecht is, is Kricketot/KricketuneDe rest van de Pokémon worden met een beetje geduld vanzelf goed.
Vooral aan de bide attack heb je vrij weinigquote:Op zondag 1 juli 2007 20:50 schreef SebasC het volgende:
Heb ook een kricketot (shiny) maar pff wat een rot pokemon zeg.
Ik vind Pikachu ook een vrij dramatische Pokémon.. Z'n verdediging is echt heel erg slecht...quote:Op zondag 1 juli 2007 19:51 schreef KjellB het volgende:
De enige Pokémon die echt slecht is, is Kricketot/KricketuneDe rest van de Pokémon worden met een beetje geduld vanzelf goed.
dat klopt ja..quote:Op maandag 2 juli 2007 20:05 schreef madjacksss het volgende:
Ok, ik ben er uit, bedankt
Klopt het btw dat Kadabra alleen evolueert in Alakazam als je met een vriend hebt geruild
heb namelijk over dat GTS geruild, maar dan evolueert hij nog steeds niet
Ik heb een oude DS, en zou heel graag een DS Lite willen..quote:Op maandag 2 juli 2007 23:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nog 4 weken totdat ik mijn ds +pokemon ga halen....moeti k een oude DS of een ds lite nemen?
Ikke!! Legit? of wat? en wat wil je er voorquote:Op maandag 2 juli 2007 22:08 schreef KjellB het volgende:
Heeft iemand hier nog interesse in een Mew?
Een DS Lite, dat lijkt me duidelijk. Alles op de Lite is veel beter dan op de oude DS.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nog 4 weken totdat ik mijn ds +pokemon ga halen....moeti k een oude DS of een ds lite nemen?
Kricketunequote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:33 schreef SebasC het volgende:
[..]
Ikke!! Legit? of wat? en wat wil je er voorShiny kricketune?
Hij is legit jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:33 schreef SebasC het volgende:
[..]
Ikke!! Legit? of wat? en wat wil je er voorShiny kricketune?
Hmm vind ik niet, het zijn allebei games met turn based gevechten en ipv dat je je eigen chars lvled, lvl je nu beesten die voor je vechten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je Pokemon gaat vergelijken met FF2 dan ben je helemaal op de verkeerde weg
Maar de insteek van Pokemon is heel anders. De insteek van Pokemon is toch vooral het ruilen en vechten met andere spelers en het vullen van je Dex. Dat is bij FF voor zover ik weet, niet zo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:29 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hmm vind ik niet, het zijn allebei games met turn based gevechten en ipv dat je je eigen chars lvled, lvl je nu beesten die voor je vechten.
neuh idd, maar kwa gameplay toch enigzins te vergelijken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar de insteek van Pokemon is heel anders. De insteek van Pokemon is toch vooral het ruilen en vechten met andere spelers en het vullen van je Dex. Dat is bij FF voor zover ik weet, niet zo.
Maar de accenten liggen anders. En dat is waar jij problemen mee hebt, blijkbaar. Waar natuurlijk wel wat voor te zeggen valt, maar dit is al sinds Red en Blue niet anders.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:31 schreef Henk-B het volgende:
[..]
neuh idd, maar kwa gameplay toch enigzins te vergelijken.
Ok, ik zal het heus nog wel proberen te spelen, maar voor mij is het echt meer opgave om te spelen dan dat ik er plezier aan beleef, lijkt me geen goede insteek om een spel te spelenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar de accenten liggen anders. En dat is waar jij problemen mee hebt, blijkbaar. Waar natuurlijk wel wat voor te zeggen valt, maar dit is al sinds Red en Blue niet anders.
ik heb een alakazam, modest nature met de 3 element slagen, en die schopt aarsquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:50 schreef KjellB het volgende:
Goed Team, Alakazam is een heel goede Pokémon
Ik ben nu wat Pokémon uit Emerald aan het trainen, en speel af en toe wat Leaf Green. Heb nog steeds niet alles gedaan in Pearl, maar dat bewaar ik voor later
Mijn Kadabra wordt ook steeds sterker en schopt ook gigantisch aars..quote:Op maandag 9 juli 2007 20:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb een alakazam, modest nature met de 3 element slagen, en die schopt aars
Ja dat was hetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:44 schreef pspeter het volgende:
die moet je volgens mij niet als hold item geven maar gewoon in je bag pakken en dan gebruiken.
Dat weet ik dan weerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:44 schreef pspeter het volgende:
ik heb trouwens een vraagje, wat maakt de nature eigenlijk uit?
Sommige pokemons evolueren pas op een bepaald dagtype.. Een Sneazel kan alleen evolueren met een item en in de het donker.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:36 schreef Freezor het volgende:
Mijn roselia wil niet evolven
Ik heb de shiny stone als hold item gegeven en ben al 2 levels gestegen maar er gebeurt niks. Moet ik nog meer levellen of kan er iets anders aan de hand zijn?
56 shiny's of 56 achterelkaar de zelfde pokemon!!quote:Op maandag 9 juli 2007 19:41 schreef glenniej_1991 het volgende:
Dat is in Japan, bij een film.. Dus niet via wi-fi
Hebben jullie al shinies met de poke radar? Ik 56
Die kan je krijgen door naar de oude omatje te gaan waar je eerder ook al naar toe moest in Celestic town. Die laat je dan een kaartje van Palkia zien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:12 schreef Freezor het volgende:
Is er iemand die met zijn Palkia tegen mij wilt battlen? Ik moet alleen die nog in mijn pokedex.
van die natures weet ik allemaal wel en die trucjes ken ik ook allemaal :pquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:13 schreef glenniej_1991 het volgende:
56 shinies! Hoogste chains zijn 85, 82 en 78. Je kan de trucjes vinden op www.gamefaqs.com. dan moet je zoeken naar de pokemon diamond walkthrough van dmon2 en dan zoeken naar "the shiny trick".
Over natures: Neem bijvoorbeeld een modest nature, dan wordt de stat special attack met 10% verhoogd en de attack met 10% verlaagd.
@Freezor, battlen heeft geen zin. Je moet naar Celestic town en praten met het oude vrouwtje in een huis (of grot ofzo) in het noorden van de stad
Ik heb heel lang Bibarel als waterpokemon gehad..quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:22 schreef UrsusArctrosHoribillis het volgende:
Hey ik heb een goede waterpokemon nodig, ik ben nu bij de 3e badge. Welke kan ik het beste vangen?
welke waterpokemon kan ik het beste vangen die ik lang in mn party kan houden? En is een bronzor goed om te trainen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb heel lang Bibarel als waterpokemon gehad..
Je bedoelt een Floatzel?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:31 schreef Ludacriss het volgende:
Throatzel heb ik nu nog steeds als waterpokemon. Erg sterke pokemon!
ik heb een Shellosquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:22 schreef UrsusArctrosHoribillis het volgende:
Hey ik heb een goede waterpokemon nodig, ik ben nu bij de 3e badge. Welke kan ik het beste vangen?
Bij Bol.com kan je hem bestellen voor 39,99quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:23 schreef Bizznitch het volgende:
Ik wil pokémon diamond, maar die hebben ze hier nog niet in de winkels
ja, maar aan Magikarp heb je vrij weinig. Ik heb Magikarp ook een tijdje Pokemon Day Care geplaatst. Als die dan bij level 15 Tackle heeft geleerd.. (Haal hem op bij lvl 19) en evolueert bij level 20 (dan leert ie meteen Bite) naar een Gyarados. Dan heb je een hele sterke water pokemonquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:09 schreef MarK. het volgende:
gayrados kan je ook goed gebruiken als water pokemon :p
Ik heb nog geen uiteindelijke party, aangezien ik het al een tijdje niet gespeeld had maar mn voorlopige party bestaat uit een Gyarados, Infernape, Mismagius, Garchomp, Drapion en Crobat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:27 schreef MarK. het volgende:
wat is iedereen uiteindelijke party eigenlijk??
mijne is:
Torterra lvl 68
Charizard lvl 68
Blastiose lvl 68
Metagross lvl 68
Scizor/Umbreon lvl 68
Gengar lvl 68
In het plaatsje van de eerste gym in het coal museum ofzo.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:42 schreef UrsusArctrosHoribillis het volgende:
Wie weet waar ik mn armor fossil in een pokemon kan laten veranderen?
Ok thanks!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:25 schreef Freezor het volgende:
[..]
In het plaatsje van de eerste gym in het coal museum ofzo.
Bart Smit straks op de 27ste met de verkoop van Pearl/Diamondquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
vandaag dynabyte checken, schijnt dat ze het daar al verkopen
traditie getrouw ga ik voor de waterstarter, hoewel chimchar er ook verleidelijk uitziet
klopt, maar het staat al vermeld in de dynabyte folder, kan geen kwaad om te checkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bart Smit straks op de 27ste met de verkoop van Pearl/Diamond
Daarom heb ik hem ook geimporteerdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
klopt, maar het staat al vermeld in de dynabyte folder, kan geen kwaad om te checken
ik vrees dat ie op 27 juli overal uitverkocht zal zijn
ik denk dat dat wel meevalt ivm vakantie enzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
klopt, maar het staat al vermeld in de dynabyte folder, kan geen kwaad om te checken
ik vrees dat ie op 27 juli overal uitverkocht zal zijn
Naast de starter pokémon is Starly en uiteindelijk Staraptor de enige pokémon in mijn party die gehele tijd in mijn team stond. Ik vind Fly toch wel een van de sterkste en handigste moves voor een Flying type..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik heb een beetje uitgevogeld welke pokemon ik in het begin zal vangen
schijn dat starly's laatste vorm neit verkeerd is
jammer dat mijn alakazam met de element punches op emerald op deze versies waardeloos is
had nog wel modest nature ook
de mijne is uiteindelijk een zubat(nu crobat) geworden aangezien ik HM moves gewoon niet aan mn team wil uitlenen, daarbij vind ik fly best onhandig omdat deze move juist door die 2 beurten enorm makkelijk te counteren/ontwijken is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Naast de starter pokémon is Starly en uiteindelijk Staraptor de enige pokémon in mijn party die gehele tijd in mijn team stond. Ik vind Fly toch wel een van de sterkste en handigste moves voor een Flying type..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |