18 euro?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:54 schreef lamers het volgende:
Godfather: blackhand edition kan hier wel weg iemand intresse?
Mario Strikers Charged niet ruilen voor The Godfathet missch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:52 schreef DaForZz het volgende:
Te koop:
Mario Strikers Charged
Rayman: Raving Rabbids
Of beide ruilen tegen: Harry Potter and the Order of the Phoenix (als iemand hem al zat is)
Nee sorry. Denk dat dat spel niet echt wat voor mij is ondanks de redelijke goede recensies.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:00 schreef lamers het volgende:
[..]
Mario Strikers Charged niet ruilen voor The Godfathet missch?![]()
Rayman ruilen tegen C&C 3 voor de PC?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:34 schreef DaForZz het volgende:
[..]
Ik wil voor beide minimaal 30 euro excl. per stuk.
Niemand?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:52 schreef DaForZz het volgende:
Te koop:
Mario Strikers Charged
Rayman: Raving Rabbids
Nee dank je.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:56 schreef killermj het volgende:
DaForZz - Mario Strikers ruilen tegen ScarFace ?
Wil er minstens 30 voor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:31 schreef killermj het volgende:
25 incl ?
Als het verzenden niet meer dan 2 euro kost wel jah, geen idee wat het kost eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:01 schreef killermj het volgende:
incl ?
30 euro is goed.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:11 schreef killermj het volgende:
Dan bied ik 30 incl.
Vandaag versturen, vanavond geld overmaken(zit nu op mijn werk)
Versturen in bubbelenvelop kost 1,62
Rayman: Raving Rabbids??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:47 schreef PGL het volgende:
Ik zoek ook nog een leuke game, liefst Mario Party 8, maar misschien ook wel een andere
Biedt maar aan, ik zeg wel wat ik er voor geef =)
35 incl gebodenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:00 schreef aaleks het volgende:
Ik bied The Legend Of Zelda: Twilight Princess aan. Het is de Wii versie dus, niet de GC hè!
Vraagprijs is 35 euro.
Dan mag jij hem van mij hebben..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:26 schreef teigan het volgende:
Ik ben ook geïnteresseerd in Zelda
Of eventueel te ruil tegen Super Mario Strikers.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:32 schreef Thormodo het volgende:
Iemand Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 en/of Resident Evil 4 nog te koop?
ok, regel ik dat morgen wel met aaleks..quote:
je hebt er ook al 1 terugquote:
Nog steeds te koopquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:43 schreef DaForZz het volgende:
Te koop:
Mario Strikers Charged: verkocht
Rayman: Raving Rabbids: 30 euro
Dealquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik wil raving rabbids wel van je kopen voor e30
Ruilen tegen Poker?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:04 schreef ikleef het volgende:
Ik heb hier Wii Play en een Wii Remote in een setje. Gloednieuw, Duitse handleiding en verpakking. Bij een tijdschriftabonnement gekregen, maar ik heb al twee remotes en Play.
Ruilen tegen een leuke game? Doe je voorstel! (ik heb al: Wii Sports, Wii Play, Warioware, Zelda, Excite Truck, Rayman Raving Rabbits, Resident Evil, Mercury Meltdown Revolution)
hee wil nog steeds ruilen, of tegen poker of tegen godfather?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:04 schreef ikleef het volgende:
Ik heb hier Wii Play en een Wii Remote in een setje. Gloednieuw, Duitse handleiding en verpakking. Bij een tijdschriftabonnement gekregen, maar ik heb al twee remotes en Play.
Ruilen tegen een leuke game? Doe je voorstel! (ik heb al: Wii Sports, Wii Play, Warioware, Zelda, Excite Truck, Rayman Raving Rabbits, Resident Evil, Mercury Meltdown Revolution)
zondagavond schopquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:16 schreef jefjef het volgende:
[..]
hee wil nog steeds ruilen, of tegen poker of tegen godfather?
Ik wil hem wel ruilen tegen Eledeesquote:Op donderdag 6 september 2007 17:09 schreef Lexie het volgende:
Ik heb Super Mario Strikers, doe er eigenlijk niks mee. Iemand geïnteresseerd? Kan eventueel geruild worden, zou alleen niet weten waartegen.
waar op te halen?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:14 schreef sander- het volgende:
Heb Red Steel te koop... NIks om te ruilen ofzo, want heb geen Wii meer... Die is gejat![]()
Vraagprijs: 25e excl verzenden.
Wat vraag je voor Dragonball Z Budokai Tenkaici 2?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:35 schreef TBC_Mysterio het volgende:
Ik heb nog Call of Duty 3 en Dragonball Z Budokai Tenkaici 2 liggen.
Volgens mij heb ik hem nog. Ben nu niet thuis dus je hoort het nog. Heb je nog interesse?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:19 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ben opzoek naar Paper Mario 2: The Thousand year door. (NGC Pal)
iemand?
(hij is in winkels nergens meer te vinden)
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:25 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik wil hem wel ruilen tegen Eledees
In beiden geen interessequote:Op donderdag 6 september 2007 17:46 schreef TheYoung1 het volgende:
@TBC_Mysterio(call of duty3) en/of Lexie: Ik heb wel nog 3 GC-games liggen die weg mogen, ruilen is ook goed uiteraard.
-Call of duty, Finest hour
-Fireblade
-Eternal darkness, Sanity's requiem
Alledrie, ruilen? Zonder portokosten uiteraard
Ja ik heb nog interessequote:Op vrijdag 7 september 2007 11:15 schreef Harem.nl het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem nog. Ben nu niet thuis dus je hoort het nog. Heb je nog interesse?
Hier het zelfde, wil er eerst een paar kwijt voor ik nieuwe koop.....quote:Op donderdag 6 september 2007 22:48 schreef TBC_Mysterio het volgende:
@TheYoung1: Ruil liever niet, doe het meer om mijn collectie een beetje op te ruimenMaar als je hem wilt kan je uiteraard een goed bod doen.
30 euro?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:03 schreef Harem.nl het volgende:
[..]
Wat vraag je voor Dragonball Z Budokai Tenkaici 2?
Dan ga ik even kijken als ik vanavond thuis kom en dan hoor je het van mequote:
Incl verzenden?quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:54 schreef Harem.nl het volgende:
[..]
Dan ga ik even kijken als ik vanavond thuis kom en dan hoor je het van me
[..]
Incl verzenden?
30e incl. verzenden?quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:37 schreef Harem.nl het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en ik heb het spel nog. Wat wil je er voor geven?
Ook te ruil voor geld?quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:41 schreef M_13 het volgende:
Ik heb Rayman te ruil.
30 euro incl verzenden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:58 schreef M_13 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel, maar liever een leuk spel.
Wat wil je hebben voor de wii mote en wii play ? ( neem aan dat bij de wii play dan geen extra remote meer zit )quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:08 schreef PGL het volgende:
Ik heb te koop:
Zelda Twilight Princess
Wii-mote
Wii Play
Wii Sports
Zelda The Windwaker
King Kong
Lordt of the rings THird age
Sonic adventures 2 Battle
Kan ik niet iets met je ruilen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:35 schreef weststar het volgende:
Hier ligt nog steeds Sonic and the Secret Rings
¤30,-
Valt wel mee, er kunnen wel 'wat' bugs inzitten, maar zijn goed te omzeilenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
Er zat toch een bug in Super Paper Mario?
Tot nu (level 5-1) niets gemerkt in mijn versiequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
Er zat toch een bug in Super Paper Mario?
-Bid retracted-quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:38 schreef Hansch het volgende:
Ik wil graag de volgende spellen verkopen:
- Red Steel
- Mario Strikers Charged Footbal (heeft nog een kaart met sterren)
bieden vanaf 36,56 incl verzenden per stuk
Het is een slecht idee om je email adres op internet te zetten, dus ik zou zeggen verwijderen m even uit je postquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:09 schreef Perenboom het volgende:
Heb Resident Evil 4 Wii edition over.. voor 25 euro ex verzenden mag je hem hebben.. Aan ruilen doe ik niet!
Mail: xxx
bied 25inclquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:57 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb Super Paper Mario te koop. Voor 30 euro issie van jou.
die staat niet echt op me verlanglijstje, sorry!quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:37 schreef Kingside het volgende:
Toevallig tegen Pikmin (Players Choice)?
Ik heb geen spellen te ruil (heb er maar 2), maar ik bied 17.50 excl. voor Excite Truck. Misschien kunnen we dit gemakkelijker per email regelen. Kun je mailen op mail (at) luuknouwen (punt) nl?quote:Op maandag 5 november 2007 14:32 schreef Kingside het volgende:
Ik heb Excite Truck te koop of te ruil.
Wat bied je? Ruilen tegen Wii games heeft mijn voorkeur.
quote:Op maandag 5 november 2007 14:32 schreef Kingside het volgende:
Ik heb Excite Truck te koop of te ruil.
Wat bied je? Ruilen tegen Wii games heeft mijn voorkeur.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:11 schreef Kingside het volgende:
Nee sorry, blijkt een niet zo goed spel te zijn..
Wil je Wii play voor Mario Party 8?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:38 schreef renetje19 het volgende:
Op zoek naar Big brain acadami en Wii Play
ruilen voor Mario Party 8 of money money
quote:Op donderdag 1 november 2007 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb hier: Brunswick pro bowling http://www.wiiparty.nl/games/info/4312/
Die wil ik graag ruilen, bijvoorbeeld voor Boogie maar andere aanbiedingen mogen ook.
Spel is 1x gespeeld en is dus als nieuw.
Wii Play + 5 eurie voor Mario Party 8?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:38 schreef renetje19 het volgende:
Op zoek naar Big brain acadami en Wii Play
ruilen voor Mario Party 8 of money money
quote:Op woensdag 7 november 2007 12:05 schreef Kingside het volgende:
[..]
Wii Play + 5 eurie voor Mario Party 8?
ik heb niets te ruilen, maar als je hem wil verkopen dan hoor ik het graagquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:59 schreef IkWilbert het volgende:
ik heb hier wii play liggen, iemand die nog een leuk spel heeft en wat deze wil ruilen tegen wii play?
Wii Play + 10?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:08 schreef renetje19 het volgende:
[..]
Wii Play + 15 eurie en we hebben een deal
Heb een bod van 20 euro... wil je hem nog kopen? Ik hoor het graag.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik heb niets te ruilen, maar als je hem wil verkopen dan hoor ik het graag
Ik heb wel interesse: check je PMquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:53 schreef Kingside het volgende:
Ik heb Mario Strikers ook in de aanbieding.
Graag ruilen tegen Super Paper Mario
Oh, dat lijkt mij ook wel watquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse: check je PM
Hallo,quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:49 schreef killermj het volgende:
IMijn aangeboden software : Vind je Hier
Mijn Wishlist (andere games mag je ook aanbieden) : Vind je hier
O.a.:
Wii: Scarface
Wii: Call Of Duty 3
Wii: Super Paper Mario
Wii: Splinter Cell double agent
Mysims ruilen tegen Mario Strikers?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:28 schreef remcheese het volgende:
Ik heb te ruil:
Tony Hawk Downhill Jam
Pirates of the Caribean
SSX BLUR
Mysims
Sorry,quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:09 schreef radioanne het volgende:
[..]
Mysims ruilen tegen Mario Strikers?
niemand lekker bowlen?quote:Op donderdag 1 november 2007 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb hier: Brunswick pro bowling http://www.wiiparty.nl/games/info/4312/
Die wil ik graag ruilen, bijvoorbeeld voor Boogie maar andere aanbiedingen mogen ook.
Spel is 1x gespeeld en is dus als nieuw.
wii brain academy ook te koop? Zoja hoeveel, kbied 15 euroquote:Op zondag 25 november 2007 18:28 schreef r_kluft het volgende:
Te Ruil:
WII Brain Academy / Far Cry
Gevraagd:
Excite Truck / Need for Speed ProStreet(beide)
Ja is te koop maar nee niet voor 15 euro.quote:Op zondag 25 november 2007 18:32 schreef Batsies het volgende:
[..]
wii brain academy ook te koop? Zoja hoeveel, kbied 15 euro
voor 25 euro kan je hem in de winkel ook krijgen... iig wel met de aanvraagbare kortingskaart van de frs.quote:Op maandag 26 november 2007 10:23 schreef r_kluft het volgende:
[..]
Ja is te koop maar nee niet voor 15 euro.
Zie op marktplaats prijzen staan van ongeveer 25 euro voor brain academy en excite truck dus das mijn richtprijs.
Hoeveel Euroos vraag je voor Scarface?quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:49 schreef killermj het volgende:
O.a.:
Wii: Scarface
wat vraag je ervoor?quote:
ruilen dat gaat helaas niet lukken.quote:Op maandag 26 november 2007 15:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik zou hem het liefste ruilen, geen idee wat hij in geld moet kosten, hij is bijna nieuw
30% van de nieuwprijs terwijl ik hem 1x heb gespeeld, dan hou ik hem liever, of wacht op een goede ruilquote:Op maandag 26 november 2007 15:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ruilen dat gaat helaas niet lukken.
(en dat bijna is juist de resen waarom er 30% van de prijs afgaat normaal gesproken :p)
Tja dat is het voordeel van 2dehands kopen, de prijs.quote:Op maandag 26 november 2007 15:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
30% van de nieuwprijs terwijl ik hem 1x heb gespeeld, dan hou ik hem liever, of wacht op een goede ruil
Wat is veel? -,- (Voor ééntje in nieuwstaat)quote:Op maandag 26 november 2007 15:30 schreef RijstNatie het volgende:
Ik zoek resident evil 4 voor de Wii
ik ben bereid om veel geld neer te tellen, wie helpt mij??
Mjah, anders zou ik het ook niet vragen, he. Alleen heb ik hem nog bijna niet gespeeld, want tot nu tot vind ik hem nog niet veel aan, maar tegen een goed bod wil ik hem wel wegdoen.quote:Op maandag 26 november 2007 18:20 schreef RijstNatie het volgende:
heb je hem dan ofniet|?
sorry laat maar, ik heb em net aangeschaft voor 26 euro via marktplaatsquote:Op maandag 26 november 2007 18:51 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Mjah, anders zou ik het ook niet vragen, he. Alleen heb ik hem nog bijna niet gespeeld, want tot nu tot vind ik hem nog niet veel aan, maar tegen een goed bod wil ik hem wel wegdoen.
Die heb ik geruild, wacht op de ontvangende game, zodra die binnen is is Scarface wegquote:Op maandag 26 november 2007 14:23 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Hoeveel Euroos vraag je voor Scarface?
Dan gaat ie alleen weg voor een ander spel.quote:Op maandag 26 november 2007 12:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
voor 25 euro kan je hem in de winkel ook krijgen... iig wel met de aanvraagbare kortingskaart van de frs.
Ik bied er max 19 incl. voor
Daar heb ik wel oren naar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:49 schreef killermj het volgende:
Doe een goed bod, liefst ruil ik mijn games aangezien je er nooit wat voor terug krijgtquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:14 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Daar heb ik wel oren naar.
Noem eens een voorstel in euro's aub?
Zelda Twilight Princess.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:58 schreef killermj het volgende:
Doe een goed bod, liefst ruil ik mijn games aangezien je er nooit wat voor terug krijgt
Prima maar ik ga geen "oude consoles" games ruilen tegen WII games, alleen WII tegen WIIquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:26 schreef Ninedarts het volgende:
Ik heb je Wishlist eens bekeken en paar spellen heb ik die ik dubbel hebt en die ik best wil ruilen met jou....
Ik wil graag die Wii spellen hebben, vanavond laat ik je weten wat ik voor je hebt.... ben nu namelijk op mijn werk
En als ik naar mijn vriendin toe gaat kom ik langs jouw plek.....
Vanavond hoor je meer
Heb ik alquote:
Helaasch geen andere games te ruil tenzij je Xbox 360 games wilt hebbenquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:55 schreef killermj het volgende:
[..]
Prima maar ik ga geen "oude consoles" games ruilen tegen WII games, alleen WII tegen WII
[..]
Heb ik al
Thanks for the update.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:30 schreef Ninedarts het volgende:
Voor Mr_Belverdere, Super Paper Mario heb ik al dus die hoef ik niet....
(omdat ik ook interesse hebt in de Wii spellen)
Die heb ik ook alquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Thanks for the update.
Wil je die trouwens ruilen tegen zelda? ;-)
Ik heb eventueel wel interesse.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:23 schreef SnookieMJ het volgende:
ik heb hier Rayman Raving Rabbids liggen, iemand die wil ruilen of tegen een scahppelijke prijs wil overnemen?
Dus Gamecube spellen voor Gamecube spellen, SNES voor SNES etc?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:55 schreef killermj het volgende:
[..]
Prima maar ik ga geen "oude consoles" games ruilen tegen WII games, alleen WII tegen WII
[..]
nee dat hoeft nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:33 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Dus Gamecube spellen voor Gamecube spellen, SNES voor SNES etc?
Heb ook wel interesse maar will idd de schappelijke prijs wetenquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:23 schreef SnookieMJ het volgende:
ik heb hier Rayman Raving Rabbids liggen, iemand die wil ruilen of tegen een scahppelijke prijs wil overnemen?
25 euro inclusief?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:23 schreef SnookieMJ het volgende:
Oaky, ik zal straks kijken welke dubbel ik hebt van Gamecube tot NESquote:Op woensdag 28 november 2007 11:15 schreef killermj het volgende:
[..]
nee dat hoeft nietmaar geen WII game tegen SNES ofzo.
WII alleen tegen WII, rest maakt niet uit
Zie PMquote:Op woensdag 28 november 2007 11:15 schreef killermj het volgende:
[..]
nee dat hoeft nietmaar geen WII game tegen SNES ofzo.
WII alleen tegen WII, rest maakt niet uit
quote:
Dan wachten we nog evenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:19 schreef SnookieMJ het volgende:
[..]
25 incl. lijkt mij zeker een schappelijke prijs. Voorkeur gaat echter nog uit naar ruil. Als dat niet lukt gaat ie weg voor dit bedrag.
komt morgen pas uitquote:Op donderdag 29 november 2007 17:14 schreef bigben04 het volgende:
Ik heb Resident Evil 4: Wii edition, die ik graag wil ruilen tegen Resident Evil: Umbrella Chronicles of Super Mario Galaxy (als daar al iemand op uitgekeken is)
Oepsquote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 17:31 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Oeps
Ik had ergens anders gelezen dat iemand 'm al gespeeld had, heb 'm zelf ook al gespeeld namelijk (vraag niet hoe)
Naja, als iemand twijfelt welke RE 'ie moet kopen, koop UC en als 'ie niet bevalt kan je met mij ruilen
geen wii game?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:35 schreef PGL het volgende:
Ik heb eventueel Excite Truck te ruil..
Ik zoek een MP3 speler, daar wil hem wel tegen ruilen, + eventueel een DS game ofzo van mijn kant erbij.
Paper Mario ruilen voor Farcry?quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:43 schreef killermj het volgende:
TR/TK (liefst TR)
Big brain nog te koop, bied 20 euro?quote:Op zondag 25 november 2007 18:28 schreef r_kluft het volgende:
Te Ruil:
WII Brain Academy / Far Cry
Gevraagd:
Excite Truck / Need for Speed ProStreet(beide)
Anyone? Bueller... Bueller...quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Mario Strikers Charged Football en wil hem graag ruilen tegen Paper Mario.
Super Paper Mario tegen Rayman?quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:43 schreef killermj het volgende:
TR/TK (liefst TR)
Godfather ruilen tegen Need for Speed Carbon?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:48 schreef NLThunder het volgende:
Te ruil aangeboden :
Super Paper Mario
Godfather
Wie wilt ruilen ? Bied maar wat aan
Paper Mario ruilen voor Mario Strikers Charged?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:48 schreef NLThunder het volgende:
Te ruil aangeboden :
Super Paper Mario
Godfather
Eventueel interesse in RE4-wii of DBZ tegen Mario?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:52 schreef NLThunder het volgende:
Nee en Nee .
Super Paper Mario & The Godfather nog steeds te ruil.
Wil je Super Paper Mario ruilen tegen Mario Strikers of Warioware?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:05 schreef Devlinsect het volgende:
TVP.
Te koop:
* Super Paper Mario Wii. Weinig mee gespeeld.
* Medal of Honour Vanguard. Idem.
Of ruilen.
Beide in nieuwstaat. Graag een prijs incl. verzendkosten + bubbelenvelop. Komt het ook in nieuwstaat bij de nieuwe eigenaar.
Super Paper Mario ruilen voor Raving Rabbids (deel 1)?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:48 schreef NLThunder het volgende:
Te ruil aangeboden :
Super Paper Mario
Godfather
Super Paper Mario ruilen voor Raving Rabbids (deel 1)?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:05 schreef Devlinsect het volgende:
TVP.
Te koop:
Of ruilen.
Beide in nieuwstaat. Graag een prijs incl. verzendkosten + bubbelenvelop. Komt het ook in nieuwstaat bij de nieuwe eigenaar.
Nope. Thanxquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:45 schreef M_13 het volgende:
[..]
Super Paper Mario ruilen voor Raving Rabbids (deel 1)?
Ik heb Strikers en had Warioware. Dus geen interesse. Bedankt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:26 schreef radioanne het volgende:
[..]
Wil je Super Paper Mario ruilen tegen Mario Strikers of Warioware?
No thanks...quote:Op donderdag 13 december 2007 21:24 schreef NLThunder het volgende:
ik wil godfather wel tegen RE4 ruilen , niet tegen mario
Interesse in RE4-wii of DBZ tegen Super Paper Mario?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:05 schreef Devlinsect het volgende:
TVP.
Te koop:
Of ruilen.
Beide in nieuwstaat.
Nee helaas, al op de pc gehad.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:43 schreef M_13 het volgende:
[..]
Super Paper Mario ruilen voor Raving Rabbids (deel 1)?
Jep. Heb em wel liggen. Wilde eigenlijk ruilen voor excite truck maar heb em maar gekocht.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:24 schreef Batsies het volgende:
Heeft iemand ook Big Brain Academy te koop?
RE4 heb ik al. DBZ? Fijn die afkortingen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:52 schreef Thormodo het volgende:
[..]
No thanks...
[..]
Interesse in RE4-wii of DBZ tegen Super Paper Mario?
quote:Op maandag 17 december 2007 16:00 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
RE4 heb ik al. DBZ? Fijn die afkortingen.
![]()
Nog steeds te koop te ruil:
Super Paper Mario Wii
Medal of Honour Vanguard
Ruilen voor Zelda???quote:Op donderdag 20 december 2007 14:16 schreef linebear het volgende:
Ik heb Raving Rabids deel 2 liggen, nog nooit gespeeld. Iemand interesse ?!
Ruilen met Mario Strikers Charged?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:16 schreef linebear het volgende:
Ik heb Raving Rabids deel 2 liggen, nog nooit gespeeld. Iemand interesse ?!
Als je ook verkoopt heb ik wel interesse in Wii play.. heb helaas niks te ruilquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:32 schreef MaZz_ het volgende:
Op zoek naar:
- NFS
- Raving Rabbits
Heb te ruil:
- Wario Smooth Moves
- Wii Play
- evt Big Brain
Big Brain ruilen tegen NFS Carbon?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:32 schreef MaZz_ het volgende:
Op zoek naar:
- NFS
- Raving Rabbits
Heb te ruil:
- Wario Smooth Moves
- Wii Play
- evt Big Brain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |