30e incl. verzenden?quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:37 schreef Harem.nl het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en ik heb het spel nog. Wat wil je er voor geven?
Ook te ruil voor geld?quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:41 schreef M_13 het volgende:
Ik heb Rayman te ruil.
30 euro incl verzenden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:58 schreef M_13 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel, maar liever een leuk spel.
Wat wil je hebben voor de wii mote en wii play ? ( neem aan dat bij de wii play dan geen extra remote meer zit )quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:08 schreef PGL het volgende:
Ik heb te koop:
Zelda Twilight Princess
Wii-mote
Wii Play
Wii Sports
Zelda The Windwaker
King Kong
Lordt of the rings THird age
Sonic adventures 2 Battle
Kan ik niet iets met je ruilen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:35 schreef weststar het volgende:
Hier ligt nog steeds Sonic and the Secret Rings
¤30,-
Valt wel mee, er kunnen wel 'wat' bugs inzitten, maar zijn goed te omzeilenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
Er zat toch een bug in Super Paper Mario?
Tot nu (level 5-1) niets gemerkt in mijn versiequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
Er zat toch een bug in Super Paper Mario?
-Bid retracted-quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:38 schreef Hansch het volgende:
Ik wil graag de volgende spellen verkopen:
- Red Steel
- Mario Strikers Charged Footbal (heeft nog een kaart met sterren)
bieden vanaf 36,56 incl verzenden per stuk
Het is een slecht idee om je email adres op internet te zetten, dus ik zou zeggen verwijderen m even uit je postquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:09 schreef Perenboom het volgende:
Heb Resident Evil 4 Wii edition over.. voor 25 euro ex verzenden mag je hem hebben.. Aan ruilen doe ik niet!
Mail: xxx
bied 25inclquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:57 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb Super Paper Mario te koop. Voor 30 euro issie van jou.
die staat niet echt op me verlanglijstje, sorry!quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:37 schreef Kingside het volgende:
Toevallig tegen Pikmin (Players Choice)?
Ik heb geen spellen te ruil (heb er maar 2), maar ik bied 17.50 excl. voor Excite Truck. Misschien kunnen we dit gemakkelijker per email regelen. Kun je mailen op mail (at) luuknouwen (punt) nl?quote:Op maandag 5 november 2007 14:32 schreef Kingside het volgende:
Ik heb Excite Truck te koop of te ruil.
Wat bied je? Ruilen tegen Wii games heeft mijn voorkeur.
quote:Op maandag 5 november 2007 14:32 schreef Kingside het volgende:
Ik heb Excite Truck te koop of te ruil.
Wat bied je? Ruilen tegen Wii games heeft mijn voorkeur.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:11 schreef Kingside het volgende:
Nee sorry, blijkt een niet zo goed spel te zijn..
Wil je Wii play voor Mario Party 8?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:38 schreef renetje19 het volgende:
Op zoek naar Big brain acadami en Wii Play
ruilen voor Mario Party 8 of money money
quote:Op donderdag 1 november 2007 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb hier: Brunswick pro bowling http://www.wiiparty.nl/games/info/4312/
Die wil ik graag ruilen, bijvoorbeeld voor Boogie maar andere aanbiedingen mogen ook.
Spel is 1x gespeeld en is dus als nieuw.
Wii Play + 5 eurie voor Mario Party 8?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:38 schreef renetje19 het volgende:
Op zoek naar Big brain acadami en Wii Play
ruilen voor Mario Party 8 of money money
quote:Op woensdag 7 november 2007 12:05 schreef Kingside het volgende:
[..]
Wii Play + 5 eurie voor Mario Party 8?
ik heb niets te ruilen, maar als je hem wil verkopen dan hoor ik het graagquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:59 schreef IkWilbert het volgende:
ik heb hier wii play liggen, iemand die nog een leuk spel heeft en wat deze wil ruilen tegen wii play?
Wii Play + 10?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:08 schreef renetje19 het volgende:
[..]
Wii Play + 15 eurie en we hebben een deal
Heb een bod van 20 euro... wil je hem nog kopen? Ik hoor het graag.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik heb niets te ruilen, maar als je hem wil verkopen dan hoor ik het graag
Ik heb wel interesse: check je PMquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:53 schreef Kingside het volgende:
Ik heb Mario Strikers ook in de aanbieding.
Graag ruilen tegen Super Paper Mario
Oh, dat lijkt mij ook wel watquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse: check je PM
Hallo,quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:49 schreef killermj het volgende:
IMijn aangeboden software : Vind je Hier
Mijn Wishlist (andere games mag je ook aanbieden) : Vind je hier
O.a.:
Wii: Scarface
Wii: Call Of Duty 3
Wii: Super Paper Mario
Wii: Splinter Cell double agent
Mysims ruilen tegen Mario Strikers?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:28 schreef remcheese het volgende:
Ik heb te ruil:
Tony Hawk Downhill Jam
Pirates of the Caribean
SSX BLUR
Mysims
Sorry,quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:09 schreef radioanne het volgende:
[..]
Mysims ruilen tegen Mario Strikers?
niemand lekker bowlen?quote:Op donderdag 1 november 2007 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb hier: Brunswick pro bowling http://www.wiiparty.nl/games/info/4312/
Die wil ik graag ruilen, bijvoorbeeld voor Boogie maar andere aanbiedingen mogen ook.
Spel is 1x gespeeld en is dus als nieuw.
wii brain academy ook te koop? Zoja hoeveel, kbied 15 euroquote:Op zondag 25 november 2007 18:28 schreef r_kluft het volgende:
Te Ruil:
WII Brain Academy / Far Cry
Gevraagd:
Excite Truck / Need for Speed ProStreet(beide)
Ja is te koop maar nee niet voor 15 euro.quote:Op zondag 25 november 2007 18:32 schreef Batsies het volgende:
[..]
wii brain academy ook te koop? Zoja hoeveel, kbied 15 euro
voor 25 euro kan je hem in de winkel ook krijgen... iig wel met de aanvraagbare kortingskaart van de frs.quote:Op maandag 26 november 2007 10:23 schreef r_kluft het volgende:
[..]
Ja is te koop maar nee niet voor 15 euro.
Zie op marktplaats prijzen staan van ongeveer 25 euro voor brain academy en excite truck dus das mijn richtprijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |