18 euro?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:54 schreef lamers het volgende:
Godfather: blackhand edition kan hier wel weg iemand intresse?
Mario Strikers Charged niet ruilen voor The Godfathet missch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:52 schreef DaForZz het volgende:
Te koop:
Mario Strikers Charged
Rayman: Raving Rabbids
Of beide ruilen tegen: Harry Potter and the Order of the Phoenix (als iemand hem al zat is)
Nee sorry. Denk dat dat spel niet echt wat voor mij is ondanks de redelijke goede recensies.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:00 schreef lamers het volgende:
[..]
Mario Strikers Charged niet ruilen voor The Godfathet missch?![]()
Rayman ruilen tegen C&C 3 voor de PC?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:34 schreef DaForZz het volgende:
[..]
Ik wil voor beide minimaal 30 euro excl. per stuk.
Niemand?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:52 schreef DaForZz het volgende:
Te koop:
Mario Strikers Charged
Rayman: Raving Rabbids
Nee dank je.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:56 schreef killermj het volgende:
DaForZz - Mario Strikers ruilen tegen ScarFace ?
Wil er minstens 30 voor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:31 schreef killermj het volgende:
25 incl ?
Als het verzenden niet meer dan 2 euro kost wel jah, geen idee wat het kost eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:01 schreef killermj het volgende:
incl ?
30 euro is goed.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:11 schreef killermj het volgende:
Dan bied ik 30 incl.
Vandaag versturen, vanavond geld overmaken(zit nu op mijn werk)
Versturen in bubbelenvelop kost 1,62
Rayman: Raving Rabbids??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:47 schreef PGL het volgende:
Ik zoek ook nog een leuke game, liefst Mario Party 8, maar misschien ook wel een andere
Biedt maar aan, ik zeg wel wat ik er voor geef =)
35 incl gebodenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:00 schreef aaleks het volgende:
Ik bied The Legend Of Zelda: Twilight Princess aan. Het is de Wii versie dus, niet de GC hè!
Vraagprijs is 35 euro.
Dan mag jij hem van mij hebben..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:26 schreef teigan het volgende:
Ik ben ook geïnteresseerd in Zelda
Of eventueel te ruil tegen Super Mario Strikers.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:32 schreef Thormodo het volgende:
Iemand Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 en/of Resident Evil 4 nog te koop?
ok, regel ik dat morgen wel met aaleks..quote:
je hebt er ook al 1 terugquote:
Nog steeds te koopquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:43 schreef DaForZz het volgende:
Te koop:
Mario Strikers Charged: verkocht
Rayman: Raving Rabbids: 30 euro
Dealquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik wil raving rabbids wel van je kopen voor e30
Ruilen tegen Poker?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:04 schreef ikleef het volgende:
Ik heb hier Wii Play en een Wii Remote in een setje. Gloednieuw, Duitse handleiding en verpakking. Bij een tijdschriftabonnement gekregen, maar ik heb al twee remotes en Play.
Ruilen tegen een leuke game? Doe je voorstel! (ik heb al: Wii Sports, Wii Play, Warioware, Zelda, Excite Truck, Rayman Raving Rabbits, Resident Evil, Mercury Meltdown Revolution)
hee wil nog steeds ruilen, of tegen poker of tegen godfather?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:04 schreef ikleef het volgende:
Ik heb hier Wii Play en een Wii Remote in een setje. Gloednieuw, Duitse handleiding en verpakking. Bij een tijdschriftabonnement gekregen, maar ik heb al twee remotes en Play.
Ruilen tegen een leuke game? Doe je voorstel! (ik heb al: Wii Sports, Wii Play, Warioware, Zelda, Excite Truck, Rayman Raving Rabbits, Resident Evil, Mercury Meltdown Revolution)
zondagavond schopquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:16 schreef jefjef het volgende:
[..]
hee wil nog steeds ruilen, of tegen poker of tegen godfather?
Ik wil hem wel ruilen tegen Eledeesquote:Op donderdag 6 september 2007 17:09 schreef Lexie het volgende:
Ik heb Super Mario Strikers, doe er eigenlijk niks mee. Iemand geïnteresseerd? Kan eventueel geruild worden, zou alleen niet weten waartegen.
waar op te halen?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:14 schreef sander- het volgende:
Heb Red Steel te koop... NIks om te ruilen ofzo, want heb geen Wii meer... Die is gejat![]()
Vraagprijs: 25e excl verzenden.
Wat vraag je voor Dragonball Z Budokai Tenkaici 2?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:35 schreef TBC_Mysterio het volgende:
Ik heb nog Call of Duty 3 en Dragonball Z Budokai Tenkaici 2 liggen.
Volgens mij heb ik hem nog. Ben nu niet thuis dus je hoort het nog. Heb je nog interesse?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:19 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ben opzoek naar Paper Mario 2: The Thousand year door. (NGC Pal)
iemand?
(hij is in winkels nergens meer te vinden)
quote:Op donderdag 6 september 2007 17:25 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik wil hem wel ruilen tegen Eledees
In beiden geen interessequote:Op donderdag 6 september 2007 17:46 schreef TheYoung1 het volgende:
@TBC_Mysterio(call of duty3) en/of Lexie: Ik heb wel nog 3 GC-games liggen die weg mogen, ruilen is ook goed uiteraard.
-Call of duty, Finest hour
-Fireblade
-Eternal darkness, Sanity's requiem
Alledrie, ruilen? Zonder portokosten uiteraard
Ja ik heb nog interessequote:Op vrijdag 7 september 2007 11:15 schreef Harem.nl het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem nog. Ben nu niet thuis dus je hoort het nog. Heb je nog interesse?
Hier het zelfde, wil er eerst een paar kwijt voor ik nieuwe koop.....quote:Op donderdag 6 september 2007 22:48 schreef TBC_Mysterio het volgende:
@TheYoung1: Ruil liever niet, doe het meer om mijn collectie een beetje op te ruimenMaar als je hem wilt kan je uiteraard een goed bod doen.
30 euro?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:03 schreef Harem.nl het volgende:
[..]
Wat vraag je voor Dragonball Z Budokai Tenkaici 2?
Dan ga ik even kijken als ik vanavond thuis kom en dan hoor je het van mequote:
Incl verzenden?quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:54 schreef Harem.nl het volgende:
[..]
Dan ga ik even kijken als ik vanavond thuis kom en dan hoor je het van me
[..]
Incl verzenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |