Tof Ph.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:05 schreef Pheno het volgende:
Morgen solli, hoop ik
quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb je weer van het bier gesnoept?
Had het kunnen weten, je stelt me diep, diep, teleur eerquote:
Als ze me uitnodigen.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je weet als geen ander dat je me niet moet uitdagen he Fruts...![]()
![]()
![]()
![]()
Jou toch wel zeker.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:14 schreef Pheno het volgende:
Als ze me uitnodigen.
Je komt een beetje hyper over Cross.quote:
En dan heb je automatisch toegang...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:10 schreef Leia het volgende:
[..]
Een subforum beheert door oldbies en voor oldbies onder de 5000.
Maak je er maar niet druk om OAquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:15 schreef OA het volgende:
En dan heb je automatisch toegang...![]()
Er wordt hier met 2 maten gemeten...![]()
quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb je weer van het bier gesnoept?
Vertel dan maar meteen hoe het wasquote:
Ik ben helemaal niet hyper, zeker niet voor dit tijdstipquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je komt een beetje hyper over Cross.
super mega geweldig...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heey lieverd, ja goed en met jou?![]()
![]()
wel nee...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet hyper, zeker niet voor dit tijdstip [afbeelding]
Doe ik ook zeker niet!quote:
Teringjantje.....quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:50 schreef OA het volgende:
[..]
Quuk & MPG....![]()
Boem alias Leia![]()
Goedemorgen trouwens!!!![]()
Koffie?![]()
MPG schatje....quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Teringjantje.....
Postopkrikken
De hele dag op fok! hangen
Kwartetposten
SEXtetposten![]()
![]()
Eer! Hoe is het gister gegaan in de vlinder?quote:
vertel lieverd...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:25 schreef MPG het volgende:
Bah.... ik voel me kansloos, na die stats van gisteren
eigenlijk arelaxed.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vertel dan maar meteen hoe het was
JJ, lieverdquote:
huh....quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eigenlijk arelaxed.
Ik dacht: ik ga eventjes naar de vlinder, effe klein biertje drinken, misschien even kijken of dinges er was
Maar die was er niet, dus ik zat te ouwehoeren met de barman, toen kwam zijn chick, daar effe mee zitten ouwehoeren, en ik kreeg de hele tijd dubbele vieuxtjes.
En op een gegeven moment voelde ik me van het een op het andere moment lam, en toen ben ik maar naar huis gegaan.
En gecrashed in bed
Gisteravond had ik mijn telefoon niet bij me, dacht ik, en ik dacht dat ik 'm in m'n broertjes auto had laten liggen. Kijk ik daar net in, vind ik 'm niet, bel ik naar m'n telefoon, met de huistelefoon, krijg ik een of andere vent aan de telefoon. Die snapte er geen donder van, en zei dat ie m'n telefoon niet Maar 't is me voor alsnog écht een raadsel, hoe ik die man aan de telefoon heb gekregen, want het laatst gebelde nummer is toch echt mijn eigen mobiele nummer
Whehequote:Op donderdag 14 juni 2007 09:23 schreef OA het volgende:
Doe ik ook zeker niet!![]()
Tegen de tijd dat er een oldbies forum komt voor de users onder # 161100 zijn we wel een aantal decennia verder...![]()
OMFG....quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:28 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ, lieverd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren had ik 329 posts.... ik voel me kansloos
Ik zat daar gister toevallig nog aan te denken...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Alcoholverslaafde.
WATTAFAAK?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eigenlijk arelaxed.
Ik dacht: ik ga eventjes naar de vlinder, effe klein biertje drinken, misschien even kijken of dinges er was
Maar die was er niet, dus ik zat te ouwehoeren met de barman, toen kwam zijn chick, daar effe mee zitten ouwehoeren, en ik kreeg de hele tijd dubbele vieuxtjes.
En op een gegeven moment voelde ik me van het een op het andere moment lam, en toen ben ik maar naar huis gegaan.
En gecrashed in bed
Gisteravond had ik mijn telefoon niet bij me, dacht ik, en ik dacht dat ik 'm in m'n broertjes auto had laten liggen. Kijk ik daar net in, vind ik 'm niet, bel ik naar m'n telefoon, met de huistelefoon, krijg ik een of andere vent aan de telefoon. Die snapte er geen donder van, en zei dat ie m'n telefoon niet Maar 't is me voor alsnog écht een raadsel, hoe ik die man aan de telefoon heb gekregen, want het laatst gebelde nummer is toch echt mijn eigen mobiele nummer
Je bent pas écht kansloos als je gaat samenwonen met een Fok!ker.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:28 schreef MPG het volgende:
waar heb je die stats staan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:28 schreef MPG het volgende:
Even quoten voor het nageslacht dit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:29 schreef eer-ik het volgende:
Daarom heb ik besloten minder te gaan drinken
Té vaag!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eigenlijk arelaxed.
En gecrashed in bed
Maar dat bén je ook!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:25 schreef MPG het volgende:
goed besluitquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zat daar gister toevallig nog aan te denken...
Ik kan me goed voorstellen dat mensen alcoholverslaafd raken als ze zo'n karig leven hebben als ik.
Als je je de hele dag de tyfus verveelt, en je gaat maar een drankie doen uit verveling, zit je d'r zo aan denk ik. Daarom heb ik besloten minder te gaan drinken
in principe is het hetzelfde als met roken...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zat daar gister toevallig nog aan te denken...
Ik kan me goed voorstellen dat mensen alcoholverslaafd raken als ze zo'n karig leven hebben als ik.
Als je je de hele dag de tyfus verveelt, en je gaat maar een drankie doen uit verveling, zit je d'r zo aan denk ik. Daarom heb ik besloten minder te gaan drinken
ja, vaag hequote:
Ik ge het meemaken, en anders word ik maar zwerver.quote:
In een kartonnen doos, altijd in de buitenlucht.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:31 schreef Pheno het volgende:
Ik ge het meemaken, en anders word ik maar zwerver.
Echtwelquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
in principe is het hetzelfde als met roken.....hoe meer je je verveeld hoe meer je gaat roken...
![]()
Gelukkigquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, vaag he
Oh, ik heb 'm overigens wel weer, want hij zat gewoon in m'n broekzak van de broek die ik gisteravond aan had
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #147quote:
bier tussen de middag?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:30 schreef MPG het volgende:
[..]
goed besluit
Ik heb het gisteren bij een heel klein beetje jameson gehouden...
ow fuck, en dat bier, tussen de middag
pram, ik heb er ook weer over de 200.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:32 schreef MPG het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #147
en hier op pagina 3 heeft OA de KSC'ers er even uitgelicht
OMFG... Hoe lam was jij gisteren? Heh?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, vaag he
Oh, ik heb 'm overigens wel weer, want hij zat gewoon in m'n broekzak van de broek die ik gisteravond aan had
Verdomme, mijn gemiddelde staat op 9 terwijl ik al maanden lang kei veel postquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:32 schreef MPG het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #147
en hier op pagina 3 heeft OA de KSC'ers er even uitgelicht
Ja, bij de lunsquote:
Maar hoe krijg je dan in godesnaam die gast aan de telefoonquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, vaag he
Mijn gemiddelde is in 6 maanden tijd van 2 naar 44 gegaan....quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Verdomme, mijn gemiddelde staat op 9 terwijl ik al maanden lang kei veel post
Gister alleen in GC al 125
Zou ik ook weleens willen weten... Vaagheid alom....quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je dan in godesnaam die gast aan de telefoon
ja, erg lamquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:33 schreef MPG het volgende:
[..]
OMFG... Hoe lam was jij gisteren? Heh?
don't ask me, ik heb geen flauw idee...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je dan in godesnaam die gast aan de telefoon
Mogguhhh MPGquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:25 schreef MPG het volgende:
mogguhh frutsquote:
Hehe, maar je gaat dus minder drinken. En volgend jaar studeren, nee dat gaat helemaal lukken denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, erg lam
[..]
don't ask me, ik heb geen flauw idee...
Daar heb ik nooit iets van meegekregenquote:
NU PAS WAKKER?????????? LUILAKquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goeiemorge
Generatiekloof!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit iets van meegekregen
Goede morgen! Alles lekker?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goeiemorge
Kén je dat niet?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:47 schreef crossover het volgende:
Daar heb ik nooit iets van meegekregen
Nou ja ik was niet heel veel eerderquote:
Gebrek in Cross' opvoeding!quote:
Nopequote:
Mja, daar ben ik dus nog niet helemaal over uit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, maar je gaat dus minder drinken. En volgend jaar studeren, nee dat gaat helemaal lukken denk ik
Ik ook niet hoor...quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja.Krijg mijn ogen nog niet echt goed open.
Ik neem aan dat je er nog niet over uit bent of je wel minder zult gaan drinken. Niet dat je op studeren doelde.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, daar ben ik dus nog niet helemaal over uit.
[..]
Ik ook niet hoor...
wel op de studie doelend.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je er nog niet over uit bent of je wel minder zult gaan drinken. Niet dat je op studeren doelde.
Dat werkte niet bij mijn moeder, ze trapte er nooit inquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Beetje wel. Stiekem schoolziek zijn zodat je naar Koffietijd kunt kijken
Whehe...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Beetje wel. Stiekem schoolziek zijn zodat je naar Koffietijd kunt kijken
Goedemorgen Lennyquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goeiemorge
Ja goed! Lekker geslapenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, lekker zijn gangetje thx![]()
Met jou?
Kon je mij niet missen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat werkte niet bij mijn moeder, ze trapte er nooit in
Behalve de weinige keren dat ik echt ziek was, maar toen wilde ik weer gewoon weer snel naar school
Haha, dus jij hebt een ijzeren diciplinequote:Op donderdag 14 juni 2007 09:55 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Nee, meestal keek ik dat omdat ik pas rond 12u hoefde aan te treden bei dem Deutsche Unterricht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |