quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Er staat toch duidelijk 최고속도 hoor?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:13 schreef ook_gek het volgende:
foto is een XKR8
sorry had mijn bril niet opquote:
Dat komt omdat de wind door de roestplekken naar binnen giert!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:14 schreef BoJo het volgende:
m'n rug gek
kuipstoel erin na veel gekloot. Durf m'n pa amper te vertellen dat zelfs na het passen en kloten ik nog te dichtbij en rechtop zit![]()
Net rondje wezen rijden, met je neus tegen de vooruit aan lijkt 50 al eng hard![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:14 schreef BoJo het volgende:
m'n rug gek
kuipstoel erin na veel gekloot. Durf m'n pa amper te vertellen dat zelfs na het passen en kloten ik nog te dichtbij en rechtop zit![]()
Net rondje wezen rijden, met je neus tegen de vooruit aan lijkt 50 al eng hard![]()
ah de man met ervaring.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat komt omdat de wind door de roestplekken naar binnen giert!
ik ben na een rondje van nog geen 5 minuten al gebroken... zo haal ik Gennep niet eens zondagquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik bemerk ook een heel verschil in snelheid nu ik veel hoger en verder van de ruit af zit mya... denken dat je 50 rijdt maar dan 70-80 gaan in de stad
En fix die stoel wel even voor je naar de ring gaat, rijdt wat plezieriger
Hoewel... op deze manier kan ik je nog enigszins bijhouden
wat heb jij gedan dan met je stoelquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik bemerk ook een heel verschil in snelheid nu ik veel hoger en verder van de ruit af zit mya... denken dat je 50 rijdt maar dan 70-80 gaan in de stad
Ik, niets... Voorloopauto enzo, Renaultquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat heb jij gedan dan met je stoel
en ben benieuwd op welke top je die mx5 gaat krijgen. Bij de 170 gaat de mijne trillen en heb hem wel makkelijk door gekregen naar de 180 maar toen moest ik remmen en hij werd erg onstabiel en begon licht te sturen aan de voorkant. Durfde daar niet verder te gaan
wat trouwens met dak open
die linker eruit en die rechter er inquote:
gekloot is dat hequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben na een rondje van nog geen 5 minuten al gebroken... zo haal ik Gennep niet eens zondag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |