Meer iets voor CUL dit.quote:
That's the spirit!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:17 schreef SHE het volgende:
Ik haat jullie toch allemaal.
Net op tijdquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:18 schreef Drakire het volgende:
Lolleromg, plaatje verwijderd.
Ja, maar ze heeft altijd heus veel meegelurkt heur.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:22 schreef Jekoos het volgende:
Ben je nieuw hier?
woeierdewoeiquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Om even alle onzinnertjes te stillen:
[afbeelding]
Haat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:17 schreef SHE het volgende:
Ik haat jullie toch allemaal.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[img=578xnull]http://fotoboek.fok.nl//userpics/21704/sjorsfok.jpg[/img]
Da's een ventilator?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:26 schreef Jarno het volgende:
Wordt ze nou rechtop gehouden door een zilveren standaard oid?
Hoe weet jij dat?quote:
Mooi fok shirtquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet het eruitquote:
hoi,quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef SHE het volgende:
Het is een ventilator. Die heb ik nodig, als warmbloedige teef.
Zal ik er maar een officieus welkomsttopic van maken? Een klein voorstelrondje doen?
Ik ben SHE; sjors voor intimi.
28 lentes jong, dus 2 keer zo oud als de meesten van jullie. Maar op een oude fiets leert men, dus maak je geen zorgen, je voelt er niets van.
Ik werk. Ik fok!. Ik kook. Ik doe dingen en hou van geitjes. ( alle geitjes )
Ik mod al enige tijd F&F en nu dus als opvolger van Siebert, ook in ONZ.
Any questions?
Ja, hou je van stoeptegels?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef SHE het volgende:
Zal ik er maar een officieus welkomsttopic van maken? Een klein voorstelrondje doen?
28 lentes jong, dus 2 keer zo oud als de meesten van jullie. Maar op een oude fiets leert men, dus maak je geen zorgen, je voelt er niets van.
Any questions?
op je driewieler zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
SHE, neuken ?
damn, goeie vraagquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
SHE, neuken ?
Welke woord vind jij nou kunnen of vindt jij beter dan neuken? Neuken en de liefde bedrijven vind jij kut. De woorden dan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef SHE het volgende:
Any questions?
Daarom juist Jarno.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:35 schreef Jarno het volgende:
Ja. Waarom ONZ? In vredesnaam. Je komt er nooit. Nooit. Waarom?
Kan het geitje mooi in het bakkie achterop mijn driewheelerquote:
Maar voor de rol van stoerdoende maar o zo niet grappige botte bijl hadden we Dirk toch al?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Daarom juist Jarno.
Of zie je die zwakzinnigen alhier de serieuze taak van mod op zich nemen?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Daarom juist Jarno.
ben je wel eens ondergebaggert?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef SHE het volgende:
Any questions?
Ik ben een geitje en ben opzoek naar en oude fiets om het op de leren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef SHE het volgende:
Any questions?
Geen idee. Ik moet bekennen het zelden te beschrijven. Ik knik meestal gewoon.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke woord vind jij nou kunnen of vindt jij beter dan neuken? Neuken en de liefde bedrijven vind jij kut. De woorden dan.
Wij zijn (helaas) niet geconsulteerd in deze maar houden de mogelijkheid open ons veto uit te spreken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
heeft een der verzuurde Oldbies indirecte invloed gehad op jouw aanstelling als ONZ-mod?
Ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Daarom juist Jarno.
. Proves me right.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef SHE het volgende:
Any questions?
Dirk is in tegenstelling tot mij nog bijzonder grappig. Dus dat gaat niet helemaal op natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar voor de rol van stoerdoende maar o zo niet grappige botte bijl hadden we Dirk toch al?.
"Shaven - Not Furred."quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Dirk is in tegenstelling tot mij nog bijzonder grappig. Dus dat gaat niet helemaal op natuurlijk.
ja leuk toch zo'n mod vol humor op ONZquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
"Shaven - Not Furred."
Brijant!
This chick is a Genius!
Goddamnit, er zijn al talloze topics waar je lekker je tijd kunt verdoen met zulke uitspraken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij zijn (helaas) niet geconsulteerd in deze maar houden de mogelijkheid open ons veto uit te spreken.
wat jullie niet zullen doen omdat deze mod ''tof'' is?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij zijn (helaas) niet geconsulteerd in deze maar houden de mogelijkheid open ons veto uit te spreken.
Ook wij zijn mensen en dus net zo gevoelig voor een stel dikke tieten als de rest. Maar bij wanprestatie volgt onherroepelijk ingrijpen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat jullie niet zullen doen omdat deze mod ''tof'' is?
of zien mijn kutkankerkachelnewbie ogen dit weer verkeerd, en moet ik derhalve door een bushokje gemieterd worden om mijn geheugen op te frissen>
een strenge/goede mod en (echte) tieten is dus een goedkeuring neem ik aan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ook wij zijn mensen en dus net zo gevoelig voor een stel dikke tieten als de rest. Maar bij wanprestatie volgt onherroepelijk ingrijpen!
Streng =/= goed. Maar daar komen ze hier pas weer na een paar maanden achter. Als altijd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
een strenge/goede mod en (echte) tieten is dus een goedkeuring neem ik aan?
maar de oldbies niet hé?, die ruiken een goede mod al van kilometers afstand!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Streng =/= goed. Maar daar komen ze hier pas weer na een paar maanden achter. Als altijd.
Idd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
maar de oldbies niet hé?, die ruiken een goede mod al van kilometers afstand!
Stil eensquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Sala, moet ik het Mani vertellen?
En dat als MED op Fok!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[afbeelding]
Met of zonder ketchup en uitjes?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef SHE het volgende:
en hou van geitjes. ( alle geitjes )
Any questions?
Wat zal jij balen dat jij het niet geweest bentquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:44 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga me voortaan voorbeeldig gedragen hier in onz
nee koest!, ontrouw aan je vrouw is Haramquote:
nee vind het wel goed zoquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat zal jij balen dat jij het niet geweest bent1.
we gaan mischien in september verlovenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee koest!, ontrouw aan je vrouw is Haram
geilquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
we gaan mischien in september verloven
dus?, ik ben liefquote:
Ik krijg meteen een ontzettende zin in saté kambing daaromquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:39 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ben een geitje en ben opzoek naar en oude fiets om het op de leren.
Dit ben ik:
[afbeelding]
Groetjesen kusje
![]()
Een heel lief geitje![]()
Seratan Shamoutaquote:
Mag ik als eerste fietsen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef SHE het volgende:
Any questions?
Ze heeft het lijfje van een 81 jarigequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:01 schreef SilverBullet het volgende:
28 pas?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:06 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ze heeft het lijfje van een 81 jarige
She is echt een lekker diertje Zou der maar al; te graag een keer aan de 20x5CM rijgenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:10 schreef SilverBullet het volgende:
Ze ziet er nog best goed uit voor haar leeftijd!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:07 schreef katerwater het volgende:
Sublieme zet van FOK om SHE hier te plaatsen![]()
Nu worden al die baggeraars met 1 post van haar omgezet in makke lammetjes (of geitjes natuurlijk)
she heeft haar stalker-kwijler meegebracht zie ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
She is echt een lekker diertje Zou der maar al; te graag een keer aan de 20x5CM rijgen![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef Gambrono het volgende:
[..]
she heeft haar stalker-kwijler meegebracht zie ik![]()
Het is trouwens "kangoeroe".quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:29 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Stalker-kangeroe Ben verlieft tot over mn punt oortjes @ she Kan er niks aan doen
![]()
kangonoroequote:
Dat is zeker een plaatje van hoogstaande kwaliteit.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[afbeelding]
Ja, mag een mod ook baggeren?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef SHE het volgende:
Any questions?
zie voor positief antwoord naar de topichistory van DirkH en dan vooral van de afgelopen 2 maand.quote:
Broekies ! Puh !!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Welkom en 2x zo oud nahh![]()
Eerder even oud.
Diegenen die we capabel achtten uit de huidige ONZ userbase wilden niet en SHE heeft het in zich om diezelfde userbase onder de duim te houden, vandaar dus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:25 schreef Intxaurraga het volgende:
Ah, weer een niet-onzinner. Dat is natuurlijk volgens de hele fokstaf goed om weet-ik-veel-wat-voor-hip/mutserige-reden. Een beetje zoals managertjes uit het bedrijfsleven die een jaartje op een middelbare school worden neergezet. Die werden dan per definitie finaal weggepest, met gemiddeld minder ledenmaten dan à priori.
However, succes She.
Ik wens haar veel succes in ieder geval. En fijn dat er een female touch tussen zit weer !quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Diegenen die we capabel achtten uit de huidige ONZ userbase wilden niet en SHE heeft het in zich om diezelfde userbase onder de duim te houden, vandaar dus.
Ik kan me hier wel bij aansluiten, ach, we wachten wel weer af, ik hou wel van 'klootzakken' op ONZ als mod.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:25 schreef Intxaurraga het volgende:
Ah, weer een niet-onzinner. Dat is natuurlijk volgens de hele fokstaf goed om weet-ik-veel-wat-voor-hip/mutserige-reden. Een beetje zoals managertjes uit het bedrijfsleven die een jaartje op een middelbare school worden neergezet. Die werden dan per definitie finaal weggepest, met gemiddeld minder ledenmaten dan à priori.
However, succes She.
Kies maar een forum uit, binding met het forum van je keuze is kénnelijk niet meer echt nodig. Als je maar een grote bek hebt en/of een stel tieten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:12 schreef Stofje het volgende:
Wanneer ga ik weer blauw worden, yvonne?
Pasen, pinksteren, pigs, heaven, hell, freezes, koeien, dansen, ijs.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:12 schreef Stofje het volgende:
Wanneer ga ik weer blauw worden, yvonne?
wat is er opeens mis met tieten?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kies maar een forum uit, binding met het forum van je keuze is kénnelijk niet meer echt nodig. Als je maar een grote bek hebt en/of een stel tieten.
Dan lijkt F&F me wel wat, ik heb altijd groene vingers als ik m'n eigen anus vinger.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kies maar een forum uit, binding met het forum van je keuze is kénnelijk niet meer echt nodig. Als je maar een grote bek hebt en/of een stel tieten.
Niks, maar SHE op ONZ is net zoiets als Maikuul op WGR.quote:
*ping*quote:
Niks mis mee imhoquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niks, maar SHE op ONZ is net zoiets als Maikuul op WGR.
Ik kijk nergens meer van op hoor. Maak dan gelijk die DJ modje van KLB ook als je toch bezig bent!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks mis mee imho
Bedankt voor de tip!
Doe normaalquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niks, maar SHE op ONZ is net zoiets als Maikuul op WGR.
Hebben we een DJ op FOK?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op hoor. Maak dan gelijk die DJ modje van KLB ook als je toch bezig bent!
DJ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op hoor. Maak dan gelijk die DJ modje van KLB ook als je toch bezig bent!
Ja sorry hoor, maar je had 3 posts in ONZ voordat je modje werd, hebt nooit belangstelling getoond in een ONZ discussie in FB, echt grappig of leuk kan ik je ook niet vinden... Tsja. Waarom dan moderator worden?quote:
Niks sorry!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar je had 3 posts in ONZ voordat je modje werd, hebt nooit belangstelling getoond in een ONZ discussie in FB, echt grappig of leuk kan ik je ook niet vinden... Tsja. Waarom dan moderator worden?
Tquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar je had 3 posts in ONZ voordat je modje werd, hebt nooit belangstelling getoond in een ONZ discussie in FB, echt grappig of leuk kan ik je ook niet vinden... Tsja. Waarom dan moderator worden?
Kul redenatie? Kom je nu met het argument dat je 'altijd enorm veel hebt meegelezen heur!' ofzo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks sorry!
Je excuses aanbieden alvorens met een ontzettend laffe kul redenatie te komen maakt je alleen maar zwak.
Daarbij , als ONZ je standaard voor humor is, vraag ik me serieus af of je niet een flinke tik van de spreekwoordelijke molen hebt gehad.
Hmmm, mja, hmmm, mja, matig antwoord.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks sorry!
Je excuses aanbieden alvorens met een ontzettend laffe kul redenatie te komen maakt je alleen maar zwak.
Daarbij , als ONZ je standaard voor humor is, vraag ik me serieus af of je niet een flinke tik van de spreekwoordelijke molen hebt gehad.
Beter, ik ben om.quote:
Krijgt ze die gratis bij het modschap?quote:
Ik vind het erg jammer dat ONZ zo behandelt wordt. Aan de ene kant lok je (= crew) het baggeren uit, aan de andere kant stel je een stel a-humoristische chagrijnen aan als moderator om ONZ 'weer leuk te maken'. Maar goed, tot het volgende FB topic dan maar voor de volgende herhaling van zetten.quote:
Och Jarno, ik zeur al jaren om CUL. Helaas wil diequote:Op donderdag 14 juni 2007 10:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kul redenatie? Kom je nu met het argument dat je 'altijd enorm veel hebt meegelezen heur!' ofzo?
Ik mis gewoon je binding met het forum, had lekker modje CUL oid geworden, dit is totaal ongeloofwaardig imho.
Goed, doe ik een poging. Met ONZ hoef je geen binding te hebben, je hoeft er geen verstand van te hebben, je hoeft echt helemaal niks te kunnen. Binding met WGR is belangrijk, binding met POL is belangrijk, binding met F&F is belangrijk, maar bij ONZ totaal niet. Dat is gewoon kleine kneusjes die om elke scheet moeten lachen in toom proberen te houden en daar is SHE denk ik wel een geschikt persoon voor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kul redenatie? Kom je nu met het argument dat je 'altijd enorm veel hebt meegelezen heur!' ofzo?
Ik mis gewoon je binding met het forum, had lekker modje CUL oid geworden, dit is totaal ongeloofwaardig imho.
Ja, het zal wel enorm grappig zijn allemaal, ik zie het niet zo. Vooral omdat ik (en vele anderen) 100-en FB topics hebben geopend om en rond ONZ en men er gewoon de reet mee afveegt zo lijkt het. Maar hey, veel fun ermee hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Och Jarno, ik zeur al jaren om CUL. Helaas wil dieMartijn
maar niet oprotten.
ONZ is dan ook niets meer dan een zoethoudertje van de A's, om simpelweg van het gejank af te zijn.
Als je er zo over denkt zál het ook nooit meer worden dan dat, ja. En juist dat is zo jammer.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:29 schreef Stofje het volgende:
Dat is gewoon kleine kneusjes die om elke scheet moeten lachen
Dat is toch best treurig en wel om twee redenen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goed, doe ik een poging. Met ONZ hoef je geen binding te hebben, je hoeft er geen verstand van te hebben, je hoeft echt helemaal niks te kunnen. Binding met WGR is belangrijk, binding met POL is belangrijk, binding met F&F is belangrijk, maar bij ONZ totaal niet. Dat is gewoon kleine kneusjes die om elke scheet moeten lachen in toom proberen te houden en daar is SHE denk ik wel een geschikt persoon voor.
Als je ook nog gaat stampvoeten, dan ben ik weg hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, het zal wel enorm grappig zijn allemaal, ik zie het niet zo. Vooral omdat ik (en vele anderen) 100-en FB topics hebben geopend om en rond ONZ en men er gewoon de reet mee afveegt zo lijkt het. Maar hey, veel fun ermee hoor.
Zie Stofje, ja dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Krijgt ze die gratis bij het modschap?
Ik snap wat je bedoeld, ik ben voorstander om in z'n geheel geen mods op ONZ te zetten. Zeker 70% van de topics zijn geopend met als bedoeling te baggeren en op slot gezet te worden. Als je die gewoon allemaal open laat, is zowel het baggeren als de kick om op slot gezet te worden er snel af. Ik vergeleek het eens in FB met een moeras. Als je een park probeert zo netjes mogelijk te houden, is dat park door- en door saai. In een moeras gebeurt veel meer, in een moeras ontstaan, i.t.t. dat nette park, hele bijzondere dingen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je er zo over denkt zál het ook nooit meer worden dan dat, ja. En juist dat is zo jammer.
Aan deze reactie te zien neem ik aan dat ik een punt heb.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je ook nog gaat stampvoeten, dan ben ik weg hoor.
Een soort vrijplaats waar alles mag binnen FOK!. Goed idee !quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld, ik ben voorstander om in z'n geheel geen mods op ONZ te zetten. Zeker 70% van de topics zijn geopend met als bedoeling te baggeren en op slot gezet te worden. Als je die gewoon allemaal open laat, is zowel het baggeren als de kick om op slot gezet te worden er snel af. Ik vergeleek het eens in FB met een moeras. Als je een park probeert zo netjes mogelijk te houden, is dat park door- en door saai. In een moeras gebeurt veel meer, in een moeras ontstaan, i.t.t. dat nette park, hele bijzondere dingen.
M.a.w.: Je kunt heel streng gaan modereren, maar die kneuzen (en dan bedoel ik dus newbies en 14jarige pubertjes) hier vinden die vermeende autoriteit alleen maar grappig en provoceren en dagen de mods uit. En dat zorgt ervoor dat ONZ geen reet meer aan is, elk 'trucje' hebben we wel gezien. Ik zeg: Geen mods meer, de eerste weken zal het een shitload aan bagger opleveren, maar daarna is die bagger niet leuk meer.
Je hebt een punt vwb de tendens in ONZ. die deel ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Aan deze reactie te zien neem ik aan dat ik een punt heb.
Dat is het nu ja, dat was het niet. Met de aanstelling van een fatsoenlijke mod was dat misschien minder geworden, met deze instelling blijft dat zo. Eerder vond ik ONZ leuk, nu is het gros van de topics van het "hoi doei hihi" niveau. En dat vooral door de 160k+ usersquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goed, doe ik een poging. Met ONZ hoef je geen binding te hebben, je hoeft er geen verstand van te hebben, je hoeft echt helemaal niks te kunnen. Binding met WGR is belangrijk, binding met POL is belangrijk, binding met F&F is belangrijk, maar bij ONZ totaal niet. Dat is gewoon kleine kneusjes die om elke scheet moeten lachen in toom proberen te houden en daar is SHE denk ik wel een geschikt persoon voor.
Dat is het al behoorlijk lang hoor. Helaas.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:39 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat is het nu ja, dat was het niet. Met de aanstelling van een fatsoenlijke mod was dat misschien minder geworden, met deze instelling blijft dat zo. Eerder vond ik ONZ leuk, nu is het gros van de topics van het "hoi doei hihi" niveau. En dat vooral door de 160k+ users.
Dirkh doe er iets aan.
Die worden ook alleen maar geplaatst omdat het niet mag. "Hihi, kijk eens wat ik durf!".quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:42 schreef ehqo het volgende:
Tubgirltopics. Honderden tubgirltopics.
Desalniettemin best een goed idee, al zal ik ONZ de eerste paar weken mijden als Tsjernobyl.
Daar hebben ze PUB al voor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:34 schreef Stofje het volgende:
M.a.w.: Je kunt heel streng gaan modereren, maar die kneuzen (en dan bedoel ik dus newbies en 14jarige pubertjes) hier vinden die vermeende autoriteit alleen maar grappig en provoceren en dagen de mods uit. En dat zorgt ervoor dat ONZ geen reet meer aan is, elk 'trucje' hebben we wel gezien. Ik zeg: Geen mods meer, de eerste weken zal het een shitload aan bagger opleveren, maar daarna is dat baggeren niet leuk meer voor die users.
je hebt toch nog je positieve kanten, jequote:Op donderdag 14 juni 2007 10:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Och Jarno, ik zeur al jaren om CUL. Helaas wil dieMartijn
maar niet oprotten.
ONZ is dan ook niets meer dan een zoethoudertje van de A's, om simpelweg van het gejank af te zijn.
Eensch, een mod die niet weet hoe het in ONZ wel moetquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:52 schreef Dirkh het volgende:
Heeft SHE nu al eens een TTT geopend? Of hoeft dat tegenwoordig ook al niet meer? Een mod zonder TTT, dat zal toch niet waar zijn hè?
Nee! Daarom is ie ook geen mod meer.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:54 schreef yvonne het volgende:
Hoezo? Had havoc dat wel dan?
quote:
Dat zegt meer over jou dan over je moeder.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:33 schreef Barbaaf het volgende:
SHE in [ONZ]![]()
Ongeveer hetzelfde gevoel als toen m'n moeder erbij kwam zitten toen ik met wat vrienden zat te blowen![]()
Niet eens iets dat in de buurt komt geloof ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:52 schreef Dirkh het volgende:
Heeft SHE nu al eens een TTT geopend? Of hoeft dat tegenwoordig ook al niet meer? Een mod zonder TTT, dat zal toch niet waar zijn hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |