quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:06 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ze heeft het lijfje van een 81 jarige
She is echt een lekker diertje Zou der maar al; te graag een keer aan de 20x5CM rijgenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:10 schreef SilverBullet het volgende:
Ze ziet er nog best goed uit voor haar leeftijd!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:07 schreef katerwater het volgende:
Sublieme zet van FOK om SHE hier te plaatsen![]()
Nu worden al die baggeraars met 1 post van haar omgezet in makke lammetjes (of geitjes natuurlijk)
she heeft haar stalker-kwijler meegebracht zie ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
She is echt een lekker diertje Zou der maar al; te graag een keer aan de 20x5CM rijgen![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef Gambrono het volgende:
[..]
she heeft haar stalker-kwijler meegebracht zie ik![]()
Het is trouwens "kangoeroe".quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:29 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Stalker-kangeroe Ben verlieft tot over mn punt oortjes @ she Kan er niks aan doen
![]()
kangonoroequote:
Dat is zeker een plaatje van hoogstaande kwaliteit.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Om even alle onzinnertjes te stillen:
[afbeelding]
Ja, mag een mod ook baggeren?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef SHE het volgende:
Any questions?
zie voor positief antwoord naar de topichistory van DirkH en dan vooral van de afgelopen 2 maand.quote:
Broekies ! Puh !!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Welkom en 2x zo oud nahh![]()
Eerder even oud.
Diegenen die we capabel achtten uit de huidige ONZ userbase wilden niet en SHE heeft het in zich om diezelfde userbase onder de duim te houden, vandaar dus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:25 schreef Intxaurraga het volgende:
Ah, weer een niet-onzinner. Dat is natuurlijk volgens de hele fokstaf goed om weet-ik-veel-wat-voor-hip/mutserige-reden. Een beetje zoals managertjes uit het bedrijfsleven die een jaartje op een middelbare school worden neergezet. Die werden dan per definitie finaal weggepest, met gemiddeld minder ledenmaten dan ŕ priori.
However, succes She.
Ik wens haar veel succes in ieder geval. En fijn dat er een female touch tussen zit weer !quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Diegenen die we capabel achtten uit de huidige ONZ userbase wilden niet en SHE heeft het in zich om diezelfde userbase onder de duim te houden, vandaar dus.
Ik kan me hier wel bij aansluiten, ach, we wachten wel weer af, ik hou wel van 'klootzakken' op ONZ als mod.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:25 schreef Intxaurraga het volgende:
Ah, weer een niet-onzinner. Dat is natuurlijk volgens de hele fokstaf goed om weet-ik-veel-wat-voor-hip/mutserige-reden. Een beetje zoals managertjes uit het bedrijfsleven die een jaartje op een middelbare school worden neergezet. Die werden dan per definitie finaal weggepest, met gemiddeld minder ledenmaten dan ŕ priori.
However, succes She.
Kies maar een forum uit, binding met het forum van je keuze is kénnelijk niet meer echt nodig. Als je maar een grote bek hebt en/of een stel tieten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:12 schreef Stofje het volgende:
Wanneer ga ik weer blauw worden, yvonne?
Pasen, pinksteren, pigs, heaven, hell, freezes, koeien, dansen, ijs.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:12 schreef Stofje het volgende:
Wanneer ga ik weer blauw worden, yvonne?
wat is er opeens mis met tieten?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kies maar een forum uit, binding met het forum van je keuze is kénnelijk niet meer echt nodig. Als je maar een grote bek hebt en/of een stel tieten.
Dan lijkt F&F me wel wat, ik heb altijd groene vingers als ik m'n eigen anus vinger.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kies maar een forum uit, binding met het forum van je keuze is kénnelijk niet meer echt nodig. Als je maar een grote bek hebt en/of een stel tieten.
Niks, maar SHE op ONZ is net zoiets als Maikuul op WGR.quote:
*ping*quote:
Niks mis mee imhoquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niks, maar SHE op ONZ is net zoiets als Maikuul op WGR.
Ik kijk nergens meer van op hoor. Maak dan gelijk die DJ modje van KLB ook als je toch bezig bent!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks mis mee imho
Bedankt voor de tip!
Doe normaalquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niks, maar SHE op ONZ is net zoiets als Maikuul op WGR.
Hebben we een DJ op FOK?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op hoor. Maak dan gelijk die DJ modje van KLB ook als je toch bezig bent!
DJ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op hoor. Maak dan gelijk die DJ modje van KLB ook als je toch bezig bent!
Ja sorry hoor, maar je had 3 posts in ONZ voordat je modje werd, hebt nooit belangstelling getoond in een ONZ discussie in FB, echt grappig of leuk kan ik je ook niet vinden... Tsja. Waarom dan moderator worden?quote:
Niks sorry!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar je had 3 posts in ONZ voordat je modje werd, hebt nooit belangstelling getoond in een ONZ discussie in FB, echt grappig of leuk kan ik je ook niet vinden... Tsja. Waarom dan moderator worden?
Tquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar je had 3 posts in ONZ voordat je modje werd, hebt nooit belangstelling getoond in een ONZ discussie in FB, echt grappig of leuk kan ik je ook niet vinden... Tsja. Waarom dan moderator worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |