Meer iets voor CUL dit.quote:
That's the spirit!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:17 schreef SHE het volgende:
Ik haat jullie toch allemaal.
Net op tijdquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:18 schreef Drakire het volgende:
Lolleromg, plaatje verwijderd.
Ja, maar ze heeft altijd heus veel meegelurkt heur.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:22 schreef Jekoos het volgende:
Ben je nieuw hier?
woeierdewoeiquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Om even alle onzinnertjes te stillen:
[afbeelding]
Haat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:17 schreef SHE het volgende:
Ik haat jullie toch allemaal.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[img=578xnull]http://fotoboek.fok.nl//userpics/21704/sjorsfok.jpg[/img]
Da's een ventilator?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:26 schreef Jarno het volgende:
Wordt ze nou rechtop gehouden door een zilveren standaard oid?
Hoe weet jij dat?quote:
Mooi fok shirtquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet het eruitquote:
hoi,quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef SHE het volgende:
Het is een ventilator. Die heb ik nodig, als warmbloedige teef.
Zal ik er maar een officieus welkomsttopic van maken? Een klein voorstelrondje doen?
Ik ben SHE; sjors voor intimi.
28 lentes jong, dus 2 keer zo oud als de meesten van jullie. Maar op een oude fiets leert men, dus maak je geen zorgen, je voelt er niets van.
Ik werk. Ik fok!. Ik kook. Ik doe dingen en hou van geitjes. ( alle geitjes )
Ik mod al enige tijd F&F en nu dus als opvolger van Siebert, ook in ONZ.
Any questions?
Ja, hou je van stoeptegels?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef SHE het volgende:
Zal ik er maar een officieus welkomsttopic van maken? Een klein voorstelrondje doen?
28 lentes jong, dus 2 keer zo oud als de meesten van jullie. Maar op een oude fiets leert men, dus maak je geen zorgen, je voelt er niets van.
Any questions?
op je driewieler zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
SHE, neuken ?
damn, goeie vraagquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
SHE, neuken ?
Welke woord vind jij nou kunnen of vindt jij beter dan neuken? Neuken en de liefde bedrijven vind jij kut. De woorden dan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef SHE het volgende:
Any questions?
Daarom juist Jarno.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:35 schreef Jarno het volgende:
Ja. Waarom ONZ? In vredesnaam. Je komt er nooit. Nooit. Waarom?
Kan het geitje mooi in het bakkie achterop mijn driewheelerquote:
Maar voor de rol van stoerdoende maar o zo niet grappige botte bijl hadden we Dirk toch al?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Daarom juist Jarno.
Of zie je die zwakzinnigen alhier de serieuze taak van mod op zich nemen?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Daarom juist Jarno.
ben je wel eens ondergebaggert?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef SHE het volgende:
Any questions?
Ik ben een geitje en ben opzoek naar en oude fiets om het op de leren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef SHE het volgende:
Any questions?
Geen idee. Ik moet bekennen het zelden te beschrijven. Ik knik meestal gewoon.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke woord vind jij nou kunnen of vindt jij beter dan neuken? Neuken en de liefde bedrijven vind jij kut. De woorden dan.
Wij zijn (helaas) niet geconsulteerd in deze maar houden de mogelijkheid open ons veto uit te spreken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
heeft een der verzuurde Oldbies indirecte invloed gehad op jouw aanstelling als ONZ-mod?
Ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Daarom juist Jarno.
. Proves me right.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef SHE het volgende:
Any questions?
Dirk is in tegenstelling tot mij nog bijzonder grappig. Dus dat gaat niet helemaal op natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar voor de rol van stoerdoende maar o zo niet grappige botte bijl hadden we Dirk toch al?.
"Shaven - Not Furred."quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Dirk is in tegenstelling tot mij nog bijzonder grappig. Dus dat gaat niet helemaal op natuurlijk.
ja leuk toch zo'n mod vol humor op ONZquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
"Shaven - Not Furred."
Brijant!
This chick is a Genius!
Goddamnit, er zijn al talloze topics waar je lekker je tijd kunt verdoen met zulke uitspraken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij zijn (helaas) niet geconsulteerd in deze maar houden de mogelijkheid open ons veto uit te spreken.
wat jullie niet zullen doen omdat deze mod ''tof'' is?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij zijn (helaas) niet geconsulteerd in deze maar houden de mogelijkheid open ons veto uit te spreken.
Ook wij zijn mensen en dus net zo gevoelig voor een stel dikke tieten als de rest. Maar bij wanprestatie volgt onherroepelijk ingrijpen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat jullie niet zullen doen omdat deze mod ''tof'' is?
of zien mijn kutkankerkachelnewbie ogen dit weer verkeerd, en moet ik derhalve door een bushokje gemieterd worden om mijn geheugen op te frissen>
een strenge/goede mod en (echte) tieten is dus een goedkeuring neem ik aan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ook wij zijn mensen en dus net zo gevoelig voor een stel dikke tieten als de rest. Maar bij wanprestatie volgt onherroepelijk ingrijpen!
Streng =/= goed. Maar daar komen ze hier pas weer na een paar maanden achter. Als altijd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
een strenge/goede mod en (echte) tieten is dus een goedkeuring neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |