Mijn TT is leukerquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:59 schreef BonJovi het volgende:
topic kan dicht had al 1 geopend met betere op
Een linkje van Hazes is een betere OP?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:59 schreef BonJovi het volgende:
topic kan dicht had al 1 geopend met betere op
Correctie:quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, gebruik even normale woorden wil je.
Kutgrap.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:10 schreef Rumille het volgende:
Drenthe is goed ook al woon ik in Overijssel.
Valt mij ook al op jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:09 schreef Stofje het volgende:
Die Jenner kijkt altijd zo gepijnigd, alsof het ademen an sich 'm al erg veel moeite kost.
Jéétje, die grap zal die kerel nóóit gehoord hebben vermoed ik zoquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:10 schreef Rumille het volgende:
Drenthe is goed ook al woon ik in Overijssel.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:13 schreef twi het volgende:
Als Babel zo'n bal nou gewoon aan kon nemen....
Ik begrijp het wel hoor. Jammer dat er bij Nederland prutsers als Rigters in het veld staan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik weet niet wat Man U in godsnaam heeft gedaan, maar die Nani is volgens mij nog geen stuiver waard. Hij raakt écht geen één pepernoot.
Babel en gewoonquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:13 schreef twi het volgende:
Als Babel zo'n bal nou gewoon aan kon nemen....
In Heerenveen was het inderdaad een stuk beter. Beetje mak nu.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:15 schreef Stofje het volgende:
Ah, de sfeer in het stadion lijkt nóg erger dan bij hetGrote Oranje
.
Wat zei je over Rigters?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor. Jammer dat er bij Nederland prutsers als Rigters in het veld staan.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:17 schreef LudoSanders het volgende:
Stom van die keeper, terechte penalty.
En straks valt die goal niet en dan is iedereen aan het huilen omdat die pingel niet werd gegeven.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:17 schreef xFriendx het volgende:
Beetje makkelijk gegeven. Gezien de wedstrijd waarin Oranje toch al dominant was en de 1-0 wellicht in de lucht hing had je die penalty ook gewoon kunnen laten zitten.
Beijing 2008?quote:
Hij heeft alleen wat snelheid. Ik word er niet vrolijk van in ieder geval.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:17 schreef Stofje het volgende:
Rigters speelt wel leuk, moet ik zeggen.
En met Waterman zit je telkens te bibberen dat 'ie niet verder uitkomt met de bal aan z'n voet dan pakweg 10 meter voor z'n strafschopgebiedquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Neeeeeeeeee. Niet Vermeer.Elke voorzet gaat nu problemen opleveren
de nadaquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:19 schreef BonJovi het volgende:
Logica beijo
Nani heeft leuke acties, maar het rendement blijft ver achterwegen (wat typerend). Ik word er niet vrolijk van in ieder geval.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij heeft alleen wat snelheid. Ik word er niet vrolijk van in ieder geval.
WIl je daar wel in spelen is de vraagquote:
Nah, wél typisch Portugees gedrag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Huillie.
Jij hebt liever Rigters dan Nani bij je club? Ik hoop dat je Ajax-scout mag wordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nani heeft leuke acties, maar het rendement blijft ver achterwegen (wat typerend). Ik word er niet vrolijk van in ieder geval.
i quote de verkeerde postquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hij is NAC-speler, dus hij is op z'n minst leuk.
Spelen? Ik dacht dat 't de nieuwe spaceshuttle was?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:20 schreef BB-boy het volgende:
[..]
WIl je daar wel in spelen is de vraag![]()
Wat een gedrocht.
En Bakkal heeft een arrogante kutkop.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:09 schreef Stofje het volgende:
Die Jenner kijkt altijd zo gepijnigd, alsof het ademen an sich 'm al erg veel moeite kost.
Wat ben jij stóm.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
i quote de verkeerde post [afbeelding]
allebei nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij hebt liever Rigters dan Nani bij je club? Ik hoop dat je Ajax-scout mag worden.
Heul niet..!quote:
Wat heeft dat er nou in godsnaam mee te maken?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij hebt liever Rigters dan Nani bij je club? Ik hoop dat je Ajax-scout mag worden.
Zo is het.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:25 schreef twi het volgende:
Nani mag best komen hoor, een Ajax-shirt vergoedt zelfs de haat jegens Portugese voetballers
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:27 schreef tong80 het volgende:
Ik moet steeds aan Robin Williams, Mork, denken.
Nanu Nanu Nani
Ach, deze wedstrijden zeggen natuurlijk niks van wat die jongen kan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Nani gaat er volgens mij genadig hard van langs krijgen in England volgend seizoen. Dan wordt doorbijten.
Die jongen kan echt wel voetballen hoor, maar dat hele Portugese team draait voor geen meter..quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Nani gaat er volgens mij genadig hard van langs krijgen in England volgend seizoen. Dan wordt doorbijten.
Hij maakt ook een keer een sliding hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:29 schreef cultheld het volgende:
Da Costa speelt tot nu toe een perfecte pot.
Als je al moeite hebt met de felheid van Zuiverloon, zegt dat veel over zijn toekomst in Engeland.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, deze wedstrijden zeggen natuurlijk niks van wat die jongen kan.
Jammer dat Huntelaar niet meedoet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:29 schreef cultheld het volgende:
Vandaar dat Nederland door het centrum zoveel kansen heeft gehadquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:29 schreef cultheld het volgende:
Vooraf had iedereen hoge verwachtingen van hem o.a. maar tot nu toe kan ik niets anders zeggen dan dat hij enorm teleursteld en totaal niet Man U waardig is. Maar wellicht dat ie volgend seizoen de sterren van de hemel speelt, ik denk het zelf niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, deze wedstrijden zeggen natuurlijk niks van wat die jongen kan.
Omdat het ze geen reet interesseert vermoed ik. Maar ja, Cyberia dacht tijdens het WK - 20 in 2005 ook vast dat Owusu de nieuwe Christiano Ronaldo zou wordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die jongen kan echt wel voetballen hoor, maar dat hele Portugese team draait voor geen meter..
Iedereen speelt daar ver onder hun niveau
Een middenveld met Nani, Moutinho en Fernandes is een overkill.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die jongen kan echt wel voetballen hoor, maar dat hele Portugese team draait voor geen meter..
Iedereen speelt daar ver onder hun niveau
Dat ligt niet aan Da Costa.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:30 schreef twi het volgende:
[..]
Vandaar dat Nederland door het centrum zoveel kansen heeft gehad
Owusuquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat het ze geen reet interesseert vermoed ik. Maar ja, Cyberia dacht tijdens het WK - 20 in 2005 ook vast dat Owusu de nieuwe Christiano Ronaldo zou worden.
Ik zie het er ook niet in. Ik volg de portugese competitie op Eurogoals na ook niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:31 schreef Stofje het volgende:
Maar die Nani, 25 miljoen euro??
Ik denk het ook niet, bij Cristiano Ronaldo heeft dat ook 3 seizoenen geduurd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vooraf had iedereen hoge verwachtingen van hem o.a. maar tot nu toe kan ik niets anders zeggen dan dat hij enorm teleursteld en totaal niet Man U waardig is. Maar wellicht dat ie volgend seizoen de sterren van de hemel speelt, ik denk het zelf niet.
En hij wint ieder kopduel, heeft al een paar behoorlijke voorzetten afgeleverd en hij heeft nog geen duel verloren, maar dat zie jij allicht niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:30 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hij maakt ook een keer een sliding hoor![]()
Hij zal ongetwijfeld prima kunnen voetballen, maar z'n metaliteit zal hij toch in Engeland wat moeten aanpassen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:31 schreef Stofje het volgende:
Je ziet hem nu voor de eerste/tweede keer (?), en je ziet nu al dat hij dat geld niet waard is?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:31 schreef Stofje het volgende:
Dat denk ik ook. Maar met Ronaldo zat het precies zo dus het zal wel goed komen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld prima kunnen voetballen, maar z'n metaliteit zal hij toch in Engeland wat moeten aanpassen.
En hoe speelt Babel, moeder des deskundige?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:33 schreef koningdavid het volgende:
Goede scheidsHehe... Portugal had de scheids mee op het WK, wij hebben hem nu mee. Dan mogen ze nog mazzel hebben.
Oranje speelt heerlijk Portugees ook. Afwachtend, op een counter uitkomen en via een schwalbe scoren. Niet verkeerd.
Wel dikverdiend natuurlijk.
Wat een idiote vergelijking. Hooguit qua haardracht en huidskleurquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Drenthe speelt geweldig. Hij doet mij denken aan een jongere versie van Seedorf.
Dan moet jij echt wat beter in je geheugen gaan graven van wat voor speler Seedorf eigenlijk isquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Drenthe speelt geweldig. Hij doet mij denken aan een jongere versie van Seedorf.
dat bedoelt ie misschien ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een idiote vergelijking. Hooguit qua haardracht en huidskleur.
Mwah... minder dan tegen Israël. Wat nuttige acties, ook wat balverlies. Je moet je wel beseffen dat hij telkens tussen 3 Portugezen in loopt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En hoe speelt Babel, moeder des deskundige?
Beetje... anti-Oranje jij?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:34 schreef okee6 het volgende:
Wat een schandalig slecht commentaar...
Drenthe knal over de goal: 'een goed schot' => hoeft de keeper niet eens naar te kijken
Schwalbe Rigters: 'een makkelijk gegeven strafschop' => een schandalige schwalbe
Hoe moet dit Jong Oranje daar nou van leren als ze zo worden voorgespiegeld
Eerste keer, ik geef het toe. Ik vind 25 miljoen sowieso erg veel geld voor een speler, maar wellicht hebben ze het wel goed gezien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:33 schreef WeebI het volgende:
[..]
Je ziet hem nu voor de eerste/tweede keer (?), en je ziet nu al dat hij dat geld niet waard is?
NOG minder?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mwah... minder dan tegen Israël. Wat nuttige acties, ook wat balverlies. Je moet je wel beseffen dat hij telkens tussen 3 Portugezen in loopt.![]()
De penal was wel perfect.
Dat was zooooooooooo slecht. Waar ben je dan met je gedachte? Echt profvoetballer onwaardig.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Als Jenner gewoon meeloopt is het 2-0.
Tempo ligt enooooorm laag ja. Maar ik geef Jong-Oranje daarin groot gelijk. Als het moet komen ze eruit en zijn ze gevaarlijk. Die Portugezen daarentegen.... tjaquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:35 schreef pfaf het volgende:
Wat een baggerwedstrijd. Het tempo bij ons lokale seniorenelftal ligt nog 5 tanden hoger.
"Maar de spanning vergoedt veel".quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:35 schreef pfaf het volgende:
Wat een baggerwedstrijd. Het tempo bij ons lokale seniorenelftal ligt nog 5 tanden hoger.
Enig lichtpuntje is Drenthe!
En Jenner is toch ook één groot drama.
je hebt de verkeerde neger voor jequote:Op woensdag 13 juni 2007 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
grrrrrrrrrquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Is er iemand hier die het tegendeel beweert?
Twee wedstrijden op rij bijna perfect spelen is ook niet te doen natuurlijk.quote:
Veruit de zwakste van het veld. Volgens mij zit die inderdaad met z'n gedachten ergens op een of ander strand. Wat een knurft. Eerder ook al, sjokken naar een bal die diep op 'm wordt gegeven. Bah, wat speelt die slecht.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat was zooooooooooo slecht. Waar ben je dan met je gedachte? Echt profvoetballer onwaardig.
Flikker eens op joh, ga lekker MSNen met je Bablefish portugees.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:38 schreef BonJovi het volgende:
Logician guapa, todos bem?
Ik vond Babel deze helft beter spelen dan tegen Israël, veel nuttiger voor het team en minder balverlies heb ik het ideequote:Op woensdag 13 juni 2007 21:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Twee wedstrijden op rij bijna perfect spelen is ook niet te doen natuurlijk.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Flikker eens op joh, ga lekker MSNen met je Bablefish portugees.
Nee pro voetbal. En als je in vrije positie staat, je elke week bent gehaald en gebracht om te leren voetballen en er thans dik voor betaald krijgt, dan moet je in belang van je land een schot op doel produceren. Dan ben je niet goed bezig ofwel scheel. En dat geldt helemaal de commentator, die iets meer van voetbal en haar regelgeving zou mogen weten en niet hoeft aan te dikken in het belang van Oranje op termijn. Ook al omdat Van Basten niet vies is van het aandikken van het niveau van voetballers op basis van scorebordjournalistiek. Dat NL deelname aan de Spelen ontvangt van UEFA in ruil voor goede organisatie van dit EK -21 lijkt me evident, de uitslag hier doet er kortom dus niet toe.quote:
[..]
Dat is het dus... tegen Israël was hij volgens mij minstens zo nuttig en balvast, misschien nog wel beter. Maar bij mensen zit die enige gemiste voor kans voor open doel op het netvlies gebrand.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:39 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik vond Babel deze helft beter spelen dan tegen Israël, veel nuttiger voor het team en minder balverlies heb ik het idee
[..]
Die is er niet eens bij johquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:40 schreef BigFire het volgende:
die Fung a Wing is de zwakke schakel bij oranje
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:41 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Jan Mulder vindt ook dat jullie een penalty moesten krijgen.
Helpt dat een beetje?
[..]
Jong a pinquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:40 schreef BigFire het volgende:
Jorienquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kijk met bewondering naar Drenthe, Wat speelt die goed zeg. Echt een pracht helft van hem.
Babel speelt ook fantastisch
Waarom, omdat ... en dan iets met zeggen woorden en verschil?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
por que, porque você sabe três palavras diferentes?
não o perceboquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
por que, porque você sabe três palavras diferentes?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:40 schreef BigFire het volgende:
Jorien is back..!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kijk met bewondering naar Drenthe, Wat speelt die goed zeg. Echt een pracht helft van hem.
Daniël - de grap van Celta de Vigo - de Ridder ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:44 schreef koningdavid het volgende:
Waterman eruit is wel een groot verlies trouwens.
En Jenner is doodop en verre van scherp... laat De Ridder invallen please.
Bij NAC had 'tie wel eens een leuk potje, maar sinds AZ....quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:44 schreef MaxC het volgende:
Ik vind Jenner echt waardeloos spelen, heeft hij ooit een goede wedstrijd gespeeld?
Jorienquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Jorien!!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Idd, paar ziekenhuisballen op Babel, maar hij speelt verder niet echt slecht ofzo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:44 schreef pfaf het volgende:
Zuiverloon valt vooral opbouwend volledig door de mand trouwens.
Jorien!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Om mezelf maar ff te quoten, mijn dank gaat uit naar Foppe, goede wissel (slechter kan immers nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:41 schreef Venga het volgende:
Kunnen ze die Jenner niet wisselen aub!
Wat een drama!
Topcoach, die Foppe.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:47 schreef twi het volgende:
Jenner is verleden tijd?
Portugezen kunnen niet schaken dus dat komt goedquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:47 schreef golfer het volgende:
Beerens vervanger van Jenner.
Goede zet van Foppe.
Doe maar niet want dan komt BonJovi klaar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:44 schreef koningdavid het volgende:
Waterman eruit is wel een groot verlies trouwens.
En Jenner is doodop en verre van scherp... laat De Ridder invallen please.
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:47 schreef twi het volgende:
Jenner is verleden tijd?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
Doe maar niet want dan komt BonJovi klaar.
Pff, het is zijn scherm en keyboard. Boeien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:49 schreef stefmans het volgende:
Doe maar niet want dan komt BonJovi klaar.
Goed verdedigd ja, ondanks dat Babel 'm ook goed aannam voor de veranderingquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:53 schreef cultheld het volgende:
Da Costa timed weer uitstekend.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |