quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Flikker eens op joh, ga lekker MSNen met je Bablefish portugees.
Jong a pinquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:40 schreef BigFire het volgende:
die Fung a Wing is de zwakke schakel bij oranje
Jorienquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kijk met bewondering naar Drenthe, Wat speelt die goed zeg. Echt een pracht helft van hem.
Babel speelt ook fantastisch
Waarom, omdat ... en dan iets met zeggen woorden en verschil?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
por que, porque você sabe três palavras diferentes?
não o perceboquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
por que, porque você sabe três palavras diferentes?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:40 schreef BigFire het volgende:
die Fung a Wing is de zwakke schakel bij oranje
Jorien is back..!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kijk met bewondering naar Drenthe, Wat speelt die goed zeg. Echt een pracht helft van hem.
Daniël - de grap van Celta de Vigo - de Ridder ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:44 schreef koningdavid het volgende:
Waterman eruit is wel een groot verlies trouwens.
En Jenner is doodop en verre van scherp... laat De Ridder invallen please.
Bij NAC had 'tie wel eens een leuk potje, maar sinds AZ....quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:44 schreef MaxC het volgende:
Ik vind Jenner echt waardeloos spelen, heeft hij ooit een goede wedstrijd gespeeld?
Jorienquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Jorien!!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Idd, paar ziekenhuisballen op Babel, maar hij speelt verder niet echt slecht ofzo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:44 schreef pfaf het volgende:
Zuiverloon valt vooral opbouwend volledig door de mand trouwens.
Jorien!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |