En straks valt die goal niet en dan is iedereen aan het huilen omdat die pingel niet werd gegeven.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:17 schreef xFriendx het volgende:
Beetje makkelijk gegeven. Gezien de wedstrijd waarin Oranje toch al dominant was en de 1-0 wellicht in de lucht hing had je die penalty ook gewoon kunnen laten zitten.
Beijing 2008?quote:
Hij heeft alleen wat snelheid. Ik word er niet vrolijk van in ieder geval.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:17 schreef Stofje het volgende:
Rigters speelt wel leuk, moet ik zeggen.
En met Waterman zit je telkens te bibberen dat 'ie niet verder uitkomt met de bal aan z'n voet dan pakweg 10 meter voor z'n strafschopgebiedquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Neeeeeeeeee. Niet Vermeer.Elke voorzet gaat nu problemen opleveren
de nadaquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:19 schreef BonJovi het volgende:
Logica beijo
Nani heeft leuke acties, maar het rendement blijft ver achterwegen (wat typerend). Ik word er niet vrolijk van in ieder geval.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij heeft alleen wat snelheid. Ik word er niet vrolijk van in ieder geval.
WIl je daar wel in spelen is de vraagquote:
Nah, wél typisch Portugees gedrag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Huillie.
Jij hebt liever Rigters dan Nani bij je club? Ik hoop dat je Ajax-scout mag wordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nani heeft leuke acties, maar het rendement blijft ver achterwegen (wat typerend). Ik word er niet vrolijk van in ieder geval.
i quote de verkeerde postquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hij is NAC-speler, dus hij is op z'n minst leuk.
Spelen? Ik dacht dat 't de nieuwe spaceshuttle was?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:20 schreef BB-boy het volgende:
[..]
WIl je daar wel in spelen is de vraag![]()
Wat een gedrocht.
En Bakkal heeft een arrogante kutkop.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:09 schreef Stofje het volgende:
Die Jenner kijkt altijd zo gepijnigd, alsof het ademen an sich 'm al erg veel moeite kost.
Wat ben jij stóm.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
i quote de verkeerde post [afbeelding]
allebei nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij hebt liever Rigters dan Nani bij je club? Ik hoop dat je Ajax-scout mag worden.
Heul niet..!quote:
Wat heeft dat er nou in godsnaam mee te maken?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij hebt liever Rigters dan Nani bij je club? Ik hoop dat je Ajax-scout mag worden.
Zo is het.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:25 schreef twi het volgende:
Nani mag best komen hoor, een Ajax-shirt vergoedt zelfs de haat jegens Portugese voetballers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |