Driedubbel gefeliciteerd want eigelijk ben ik ook zo goed als geslaagd!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:39 schreef Frazz het volgende:
Dubbel gefeliciteerd dan, met je baan en je verjaardag!
het is een interessant ziekenhuis jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:31 schreef Ritchie het volgende:
ah, das zeker een interessant ziekenhuis voor iemand als jij
Tropische ziektes wel. ( in de travelclinic dan.)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:40 schreef Clauw het volgende:
ik kom niet uit de tropen ofzo
Frazz?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:30 schreef Clauw het volgende:
ja daar ben ik nog geweest want ik moet een TBC vrije verklaring hebben. Dus ze hebben iets ingespoten en na 3 dagen gaan ze het beoordelen.
Nee mij maak je er niet blij meequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:46 schreef Kuukske het volgende:
Iemand die nog glasservies nodig heeft, moet zich maar even melden
Nee, kapot hoeft het niet echt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:54 schreef MdO82 het volgende:
Nee mij maak je er niet blij meemits het kapot moet
![]()
nee denk het niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 06:34 schreef Kuukske het volgende:
Jeetje Clauw. Krijgen jullie iets vergoed voor die rookstank?
Dat krijg je daar he, op de Poolseweg.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:59 schreef Ritchie het volgende:
Tip van de dag, bij Polen nooit de brandweer bellen.
Het was weer erg gezellig in Wagenberg![]()
Daar heb ik luxaflex en gordijnen voor!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:04 schreef Kuukske het volgende:
Worden jullie niet wakker van die stomme zon en die kutvogels?
Leef jij ook nog?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:04 schreef Frazz het volgende:
[..]
Daar heb ik luxaflex en gordijnen voor!
En vogels hoor ik niet, wel auto's maar daar raak je aan gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |