Het is een grote jongen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:28 schreef Swiffer het volgende:
ja zacht gezegd ja... magoed.. we zullen t wel zien, probleem is dat ik geen vrij krijg .. nou moet mijn vent daar in zijn eentje zien te komen
Bier, Feesten en werken aan school (in random order)quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:33 schreef Swiffer het volgende:
ja moet toch wat verzinnen heej
en heeft iedereen al plannen voor het weekend???
Werkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:33 schreef Swiffer het volgende:
ja moet toch wat verzinnen heej
en heeft iedereen al plannen voor het weekend???
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:53 schreef Ritchie het volgende:
Geen Frazzen met alcohol... dat scheelt.
quote:
Ik werk op een helpdesk van een software bedrijf.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:56 schreef Swiffer het volgende:
ai Ritch.. wat voor werk doe je dan?
hehe, was dat maar zo.. Het is maar een kleine aanpassing.. dus het duurt niet veel tijd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:14 schreef Swiffer het volgende:
hmm ik ken het idee jah.. heb ik zelf nog nooit hoeven doen ik werk op een afdeling die vertakt is vanuit de helpdesk.. maar wel lekkere verdiensten dan toch??
Oh, fijn, ik mag zo nog naar buitenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:36 schreef Kuukske het volgende:
Het is kleffig warm buiten.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:54 schreef Swiffer het volgende:
mja maar k blijf bezorgd.. de arts gisteren keek op van die enorme bult, ze kon verder niks nakijken omdat het dus zo gezwollen was...
best kans dat een andere arts het dus NIET vertrouwt (pezen/spieren ofzo) en m terug wil zien
hoi CLauw!! nog gefrazzed?
Ah vandaar dat ik je niet kan bereikenquote:
Klopt!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:35 schreef Kuukske het volgende:
Ah vandaar dat ik je niet kan bereiken.
Nee, je komt straks terug in een gsm-loos land.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:31 schreef bassieVL het volgende:
GSM's werken niet meer in Nederland?
Oeh, dan zou ik ook werkeloos zijn. Of dan zouden juist bergen met werk voor ons klaar liggen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, je komt straks terug in een gsm-loos land.
Bekijk het positief.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:36 schreef bassieVL het volgende:
Oeh, dan zou ik ook werkeloos zijn. Of dan zouden juist bergen met werk voor ons klaar liggen.![]()
quote:Het restaurant gedeelte bevindt zich aan de linkerzijde
van de zaak en heeft 24 zitplaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |