Dat doet de deur dicht mennnnnnnnnnquote:Dirtyboy1234 citeer 13 juni 2007 19:34
He mooie meid!
Je ziet er heerlijk uit hoor!
Hou je van gespierde mannen met een italiaanse achtergrond?
En hou je ervan om uitdagend te zijn?
Stuur dan ff een berichtje!
Kus
don't blame a guy for trying!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef -XX- het volgende:
Omg...![]()
[..]
Dat doet de deur dicht mennnnnnnnnn![]()
PM, fobo of mail?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
PM, fobo of mail?![]()
KANKERTRIEST!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
PM, fobo of mail?![]()
KANKERTRIEST!Partyflock pmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
!!!
NO way!!! Ik ga nooit in die gekke gerrits in menn
OP bokke!
Sowieso schrijf je zo.
PF?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
[/spoiler]
Partyflock pm!
!!!
NO way!!! Ik ga nooit in die gekke gerrits in menn
OP bokke!
Nick!?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
PF?
Shiet daar heb ik ook nog zon ding![]()
JIJ WAS HET! OPBIECHTEN ZUL JE!quote:
je bent gabberquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
PF?
Shiet daar heb ik ook nog zon ding![]()
Jij word echt raarder met de minuut mennnnquote:
Ik ben wat ik wil zijn, das van alles en nog watquote:
anale seksquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij word echt raarder met de minuut mennnn![]()
Bananenbar -> gtst -> dirtyboy -> whats next![]()
dus ook een beetje Village Peoplequote:Op woensdag 13 juni 2007 20:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik ben wat ik wil zijn, das van alles en nog wat![]()
kutquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:45 schreef passmailer het volgende:
jezus hé zijn jullie nou nog niet uitgepraat over die tupperwarebakken
ik ben er met 1 woord mee klaar(kut) whhahahahahahaha
hallo allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:43 schreef Beach het volgende:
[..]
dus ook een beetje Village People![]()
[afbeelding]
tupper is voor n00bjesquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:45 schreef passmailer het volgende:
hallo allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dankje, daar doe ik het niet voorquote:
Hej, zullen we samen met Rib-i, Makster, WB en pimber een Fok!MC2 oprichten, n00bihs zijn out of controlquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nee dankje, daar doe ik het niet voor
Nou... eigenlijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nou... eigenlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag komt een ieder uit de kast![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
Dit heeft niks met uit de kast komen te maken, het zijn gewoon gebruiks objecten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
[/spoiler]
Vandaag komt een ieder uit de kast![]()
![]()
![]()
Deze 'frisse'quote:
Uit ervaring kan ik je zeggen dat dit onderwerp in bijna iedere relatie ter sprake kwam.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:23 schreef BazzieK het volgende:
Ze zal vast heel lief zijn maar zoals je over haar post op fok klinkt ze heel eng
Neeeej .. met relatieervaring snap je het wel. Of neem gewoon import. Nooit geen gezeur.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:24 schreef hicham het volgende:
:^ My thoughts
Maar dat kan natuurlijk ook aan Pepijn liggen, dat ze dat steeds moet benadrukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lijkt het inderdaad wel, maar het was 'al' gelijk de dag erna.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:04 schreef bvvt het volgende:
29 april was de circuit dag - een paar dagen later ging ie in het gips.
do the math
Niet dat ik naar het ziekenhuis wilde, maar er bleef er eentje aandringen..
.. en verdomt we liepen er ineens toevallig langs.
Deze code staat niet in mijn boekje baas.quote:
Onmisbaar in Amsterdam. Alleen als je een vette bike hebt natuurlijk.quote:
Anders parkeer je gewoon langs de straat.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:33 schreef bvvt het volgende:
maar nu eerst ff motor cleanen anders wil de bandenhandel me wiel er natuurlijk niet uithalen om er een nieuw rubbertje om te leggen![]()
Maar wel nobel dat je het doet.
motor-meet.nlquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:09 schreef hicham het volgende:
Hej, zullen we samen met Rib-i, Makster, WB en pimber een Fok!MC2 oprichten, n00bihs zijn out of control
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etenstijd.![]()
![]()
Psst.. -XX-: kipfilet.![]()
Piemols?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dit heeft niks met uit de kast komen te maken, het zijn gewoon gebruiks objecten.
vrouwen en idd piemels ook.quote:
Wat jij zegt mennnquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:42 schreef ikookhier het volgende:
Wat een Fuck topic![]()
![]()
![]()
hicham je lijst is niet compleet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:41 schreef -XX- het volgende:
JONGE!
het gaat weer de goeie kant op hier![]()
Mennn post eens wat motoren ofzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedgekeurd door de sterke arm der wet.![]()
Gelukkig hebben ze altijd Bazziek nog voor back-up.![]()
Afwassen.![]()
![]()
Ja, heb eens gehoord dat de monteurs erg vieze vette smerige bikes niet zo lief vinden........quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Maar wel nobel dat je het doet.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door bvvt op 13-06-2007 22:24:40 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef -XX- het volgende:
Omg...![]()
[..]
Dat doet de deur dicht mennnnnnnnnn![]()
Hmmm ik ben niet goed genoeg meer?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Hej, zullen we samen met Rib-i, Makster, WB en pimber een Fok!MC2 oprichten, n00bihs zijn out of control
Wilt uwe schaapeneukerigheid daar even heel snel mijn naam aan toevoegenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja nu nog wel maar als ze terug is van die vakantiequote:Op woensdag 13 juni 2007 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Man and women are not equal, but they do fit.![]()
quote:Beter zeg ik niks over dit soort dingen, komt zo raar over.![]()
![]()
Tijdje terug bij een klant ook, zegt zijn assistente ineens: jij hebt zeker vier vriendinnen tegelijk?
Hoe komen ze daar nou op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3 maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andersom zitten zij wel met vuile handen aan (de kuipen) je bike. En band.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:19 schreef bvvt het volgende:
Ja, heb eens gehoord dat de monteurs erg vieze vette smerige bikes niet zo lief vinden........![]()
![]()
Maar idd wel goed dat je het doet.
quote:Verkooptopic!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef maar gratis weg, jij hebt de investering er wel driedubbel uit.![]()
![]()
.
Vandaag verder weinig aan de Triumph gedaan, kruipolie tussen de schetsplaat voor de linkervoetsteun.
Die moet gaat nogal moeilijk los, maar moet er af om het pookje te verwisselen.![]()
En wat Sita/ontvetter op het rempedaal gespoten. Waarempel het is zelf schoon geworden.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
3 maar.
Gezien dat mailtje van je wil ik het niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar eerst nog ff de koppelings platen (met veren), Olie (met filter) en rubber blokken bij achtertandwiel vervangen.quote:
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Hmmm, gevaarlijk meeltjequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gezien dat mailtje van je wil ik het niet weten
Goed ideequote:Op woensdag 13 juni 2007 21:09 schreef hicham het volgende:
[..]
3x raden waar bazzie die vandaan hadquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gezien dat mailtje van je wil ik het niet weten
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:42 schreef ikookhier het volgende:
Wat een Fuck topic![]()
![]()
![]()
hicham je lijst is niet compleet![]()
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wilt uwe schaapeneukerigheid daar even heel snel mijn naam aan toevoegen![]()
Sex is goed voor je conditiequote:Op woensdag 13 juni 2007 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deze 'frisse'tegenzin resulteerde in het beste hardloopresultaat sinds mijn trainingstop in 2000.
![]()
In het begin pijn in de borsten kortademig
, maar toch doorgezet. (vast door de krappe lunch
)
Het ging na 15 minuten zelfs redelijk goed. [afbeelding]
Uiteindelijk twee keer de lange route van 35 minuten gelopen, en ene keer de 'korte' van 25 minuten.![]()
De fokker die zijn conditie nu nog met mij wil meten mag opstaan. [afbeelding]
quote:[..]
Uit ervaring kan ik je zeggen dat dit onderwerp in bijna iedere relatie ter sprake kwam.
They want to tie you up!![]()
![]()
Maar om even duidelijk te zijn, ze is natuurlijk alleen het eerste deel van je zin.![]()
Jij kreunquote:[..]
Neeeej .. met relatieervaring snap je het wel. Of neem gewoon import. Nooit geen gezeur.![]()
![]()
Het kan ook aan mij liggen.Ik zie er toch juist zo betrouwbaar uit.
![]()
Beter zeg ik niks over dit soort dingen, komt zo raar over.![]()
![]()
Tijdje terug bij een klant ook, zegt zijn assistente ineens: jij hebt zeker vier vriendinnen tegelijk?
Hoe komen ze daar nou op?![]()
Ohquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar is de loyaliteit naar de rest van de Brabantse chapter![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sex is goed voor je conditie
[..]
True
[..]
Jij kreun
hebt zucht
ze Oehhh
ker kreun
vier aahhhh
vrien zucht
din steun
nen kreun
te oehohhhhh
ge aaaaaaaaah
lijk kreun
Zei ze terwijl ze doggy style genomen werd .....
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:15 schreef -XX- het volgende:
Die vrouw had een fakking piemol!
Of die man had een fakking vrouwen hoofd en tieten!
En ik moet slapen zo nog heé!?![]()
Die ondertitel bij je plaatje past goed bij dat filmpjequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:15 schreef -XX- het volgende:
Sommige Fokkers hebben ook een piemel en tietenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:15 schreef -XX- het volgende:
For king and countryquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:17 schreef bvvt het volgende:
[..]
Die ondertitel bij je plaatje past goed bij dat filmpje![]()
Zal rietvaarder nog meelezen denk je?!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sommige Fokkers hebben ook een piemel en tieten
Ga nou maar een motor kopenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:22 schreef -XX- het volgende:
Damn ff geen zin in stage hoor!
Wat heeft dat nu met stage te makenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga nou maar een motor kopen
Een trillend ding tussen je benen die je met je rechterhand controleerd
Uhmmmm... appelperendadelstroopquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu met stage te makenStage verdiend ¤ 0 pu.
![]()
Je hebt gelijkquote:Rib i!!!!!!!!!!!!! Je hebt je verlaagd tot pubertalk![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:31 schreef -XX- het volgende:
Dadels!![]()
Welterusten rib i!![]()
Owja, bazzie jij ook![]()
![]()
Want ik ga ook slaffen!![]()
En de rest die meeleest![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deze 'frisse'tegenzin resulteerde in het beste hardloopresultaat sinds mijn trainingstop in 2000.
![]()
In het begin pijn in de borsten kortademig
, maar toch doorgezet. (vast door de krappe lunch
)
Het ging na 15 minuten zelfs redelijk goed. [afbeelding]
Uiteindelijk twee keer de lange route van 35 minuten gelopen, en ene keer de 'korte' van 25 minuten.![]()
De fokker die zijn conditie nu nog met mij wil meten mag opstaan. [afbeelding]
[..]
Uit ervaring kan ik je zeggen dat dit onderwerp in bijna iedere relatie ter sprake kwam.
They want to tie you up!![]()
![]()
Maar om even duidelijk te zijn, ze is natuurlijk alleen het eerste deel van je zin.![]()
[..]
Neeeej .. met relatieervaring snap je het wel. Of neem gewoon import. Nooit geen gezeur.![]()
![]()
Het kan ook aan mij liggen.Ik zie er toch juist zo betrouwbaar uit.
![]()
Beter zeg ik niks over dit soort dingen, komt zo raar over.![]()
![]()
Hoe komen ze daar nou op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zo lijkt het inderdaad wel, maar het was 'al' gelijk de dag erna.
Niet dat ik naar het ziekenhuis wilde, maar er bleef er eentje aandringen..
.. en verdomt we liepen er ineens toevallig langs.![]()
[..]
Deze code staat niet in mijn boekje baas.![]()
[..]
Onmisbaar in Amsterdam. Alleen als je een vette bike hebt natuurlijk.
Anders parkeer je gewoon langs de straat.![]()
[..]
![]()
Maar wel nobel dat je het doet.![]()
[..]
motor-meet.nl
stukje mountainbiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etenstijd.![]()
![]()
Psst.. -XX-: kipfilet.![]()
![]()
Ha FSquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:50 schreef fs180 het volgende:
vrooom
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:44 schreef Snelwagen het volgende:
Gezellige boel hier in de MC, iedereen al weg![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:45 schreef passmailer het volgende:
hallo allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed ideequote:Op woensdag 13 juni 2007 21:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Gij anusquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Mag ik hieruit concluderen dat jij jezelf onder de noemer "noob" indeeldquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:00 schreef bvvt het volgende:
Maar eerst nog ff de koppelings platen (met veren), Olie (met filter) en rubber blokken bij achtertandwiel vervangen.
Dan is ie absoluut verkoop waardigMaar dat kunnen we allemaal zelf wel he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had eerst -vraag maar aan Rib-i- er in staan voor de edit.quote:
Lekke band.quote:![]()
Bovendien is mijn ultralight Peugeot met voor en achtervering al 15 jaar oud.
Met ori roestketting en bandjes.![]()
Niet zozeer, maar het is tamelijk zorgelijk dat hicham zijn meerdere erkend aan een stel neubs. En dat "the general" niet wordt ingezet. Zal er een regeringscrisis zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Mag ik hieruit concluderen dat jij jezelf onder de noemer "noob" indeeld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar was ik al bank voorquote:Jij bent ook welkom, wel meot je eerst geridderd worden, dat hoort erbij![]()
![]()
+ dat ik weer een uittreksel van 't bevolkingsregister moet aanschaffen.![]()
+ aanmeldingsformulieren moet invullen.![]()
+ Alles triplo moet inleveren.![]()
+ Postzegels kopen.![]()
+ pasfoto's van bike moet maken.![]()
+ etc.![]()
+ etc.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Niet zozeer, maar het is tamelijk zorgelijk dat hicham zijn meerdere erkend aan een stel neubs. En dat "the general" niet wordt ingezet. Zal er een regeringscrisis zijnoftewel, u is een luie donder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Daar was ik al bank voor![]()
+ dat ik weer een uittreksel van 't bevolkingsregister moet aanschaffen.![]()
+ aanmeldingsformulieren moet invullen.![]()
+ Alles triplo moet inleveren.![]()
+ Postzegels kopen.![]()
+ pasfoto's van bike moet maken.![]()
+ etc.![]()
+ etc.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Einde revolutiequote:Op donderdag 14 juni 2007 11:51 schreef worldpimber het volgende:
Ik wist dat Bazzie iig de ondergesneeuwde skippybal fetishist ging uithangen na die opmerking van Hicham...Maargoed, omdat Makster er niet bij staat hadden jullie sowieso al kunnen begrijpen dat het lijstje niet compleet was.
De bovenstaande post beschouw ik als niet gelezen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:51 schreef worldpimber het volgende:
Ik wist dat Bazzie iig de ondergesneeuwde skippybal fetishist ging uithangen na die opmerking van Hicham...Maargoed, omdat Makster er niet bij staat hadden jullie sowieso al kunnen begrijpen dat het lijstje niet compleet was.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:09 schreef hicham het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk "meneer ik sta niet in de OP"![]()
Jah, maar dat is niet op Fok!, mocht niet van Alexxxxxquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:07 schreef koffiekoekje het volgende:
Dacht dat er een revolutie gaande was![]()
![]()
Het doet mij deugd om te lezen dat JIJ wel aan mij denktquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:58 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, hij had hem dus toch alsnog toegevoegd na mijn advies.![]()
Ik beschouw mijn post als niet gepost dan.![]()
![]()
Het lijstje is weer compleet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit ff 8 smilies per regel weg zodat ie aan MARS voldoetquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:14 schreef Makster het volgende:
Het doet mij deugd om te lezen dat JIJ wel aan mij denkt![]()
![]()
aaaaiiiii pappie, droog of met vasalinequote:Op donderdag 14 juni 2007 12:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Edit ff 8 smilies per regel weg zodat ie aan MARS voldoet
And now, bend over m8.
Geitenwollen sokken Alexxxxxquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, maar dat is niet op Fok!, mocht niet van Alexxxxx![]()
Ja joh, die gast met haar op zijn tanden dan op zijn hoofdquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja joh, die gast met haar op zijn tanden dan op zijn hoofd![]()
tuurlijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar dat kunnen we allemaal zelf wel he.![]()
![]()
[..]
auto theorie?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:05 schreef BazzieK het volgende:
Moet maandag op, ook maar eens gaan leren
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:05 schreef BazzieK het volgende:
Moet maandag op, ook maar eens gaan leren
Maandag ochtendquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:44 schreef Roderick2085 het volgende:het is pas donderdag... zaterdag of zondag beginnen is vroeg zat
fucking Marok Drop Outquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:02 schreef Roderick2085 het volgende:
het gaat het wel over bazziek he, niet over jezelf![]()
Aiiiiiiquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Niet zozeer, maar het is tamelijk zorgelijk dat hicham zijn meerdere erkend aan een stel neubs. En dat "the general" niet wordt ingezet. Zal er een regeringscrisis zijnSjeah, als zelfs mensen van de 'oude garde' nog steeds niet volgens MARS richtlijnen kunnen posten (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), ik geen modrechten heb en de noobies nooit op meetings aanwezig zijn, kan ik verder ook weinig doen
![]()
Kan je eindelijk de hond weer uit latenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:26 schreef Roderick2085 het volgende:motor beladen en dan zo ongeveer richting Hull.
vrijdag weer online in Nederland![]()
zo lekker interessant ook
Het is lastig om leider te zijn van een afhankelijke staatquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Sjeah, als zelfs mensen van de 'oude garde' nog steeds niet volgens MARS richtlijnen kunnen posten (), ik geen modrechten heb en de noobies nooit op meetings aanwezig zijn, kan ik verder ook weinig doen
Ik zei het omdat je ook met TLR-Boy bezig was.quote:
Veel plezier gehad? Neem aan dat je terugleest. En zeker leuk om te lezen wat je daar doet!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:26 schreef Roderick2085 het volgende:motor beladen en dan zo ongeveer richting Hull.
Ik ben blij dat je het begrijpt koffiekoekjequote:Op donderdag 14 juni 2007 16:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Het is lastig om leider te zijn van een afhankelijke staat
Lekker weertje om in terug te komenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:26 schreef Roderick2085 het volgende:motor beladen en dan zo ongeveer richting Hull.
zo goed is die niet, de geleende NTV doet moeilijkquote:
En ik vond hem er nog wel zo koddig uit zienquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:14 schreef Cageon het volgende:
[..]
zo goed is die niet, de geleende NTV doet moeilijk![]()
Vage geluiden uit het blok (Versnellingsbak) OF de cardan, not sure.
Koppakking die een beetje zweet.
Olie die van een plaats vandaan komt waar ik t nie kan vinden...![]()
Zeg je dit specifiek tegen -XX- of mogen wij ook interrumperen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:14 schreef Cageon het volgende:
[..]
tuurlijk mogen jullie ook!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeg je dit specifiek tegen -XX- of mogen wij ook interrumperen?
Ik zag er gewoon tegenop om me weer in te schrijven in de MC-square verenigingquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het begrijpt koffiekoekje
Begrijp overigens wel dat ik slechts voorstelde met wie ik Fok!MC2 wou opstarten ivm de broodnodige ballotagecommissie, dit betekent dus niet bij voorbaat dat jij er niet bij zou horen
Dezequote:Op donderdag 14 juni 2007 17:14 schreef Cageon het volgende:
[..]
t scheelt niet veelquote:
vrees niet overigens, deze heeft onderhand al 94k gelopen en ik denk dat het misbruik doormij niet meer getollereerd word op die leeftijdquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
En ik vond hem er nog wel zo koddig uit zien![]()
Post eens wat pics om jezelf danwel niet je motoren bekend te maken gozerquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
vrees niet overigens, deze heeft onderhand al 94k gelopen en ik denk dat het misbruik doormij niet meer getollereerd word op die leeftijd
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Post eens wat pics om jezelf danwel niet je motoren bekend te maken gozer
Ik zie je nu nog aan voor wannabe motorrijder
Niet vooruit te branden die dingenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
t scheelt niet veel
maar deze is bruin en heeft wat meer deuken.
De bocht door wil die in ieder geval welquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Niet vooruit te branden die dingen
Wtfquote:
Dat dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef -XX- het volgende:
[verkapt ik zit in een clan post]
Nice pic menn! maarehh...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
[[url=http://f10.putfile.com/thumb/7/20514162086.jpg]afbeelding][/URL]
beter?
welke pic is dat?? ik kan het niet zien namelijk...quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nice pic menn! maarehh...
Wtf doe jij voor rare spelletjes?
[afbeelding]
Haha!! Soort casino gebeurenquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
welke pic is dat?? ik kan het niet zien namelijk...
Maar ik gok dat dat mijn eigen programma is...
Sjah, driften is leuk, maar zolang de auto FWD is schiet het niet op!quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha!! Soort casino gebeurenin zo'n tabel!
En je hebt electrische autootjes die je kan besturen! Vet tof![]()
![]()
planquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:09 schreef hicham het volgende:
tijd voor een meetinkjequote:Makster schreef op 14 juni 2007 @ 13:17:
Jij mag vrezen voor een bloedende bovenlip als ik te pakken krijg, vlegel B|![]()
![]()
Maar jij krijgt mijn knippers niet, jij rijdt toch alles aan bonken
quote:-XX- citeer 13 juni 2007
Zoek je seks ofzo, opbokken vieze hondenlikker!
To be contineud!quote:Dirtyboy1234 citeer 14 juni 2007
nee ik zoek een meisje dat van spannende dingen houdt.......
Ben je dat?
Ook komen hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tijd voor een meetinkjevoor de MC2 dan
Dus hij heeft het voor jou gekocht!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:04 schreef fs180 het volgende:
zeg gewoon ja en nodig hem uit voor een ritje!
mn pa heeft een moto gekoopt.. een echt hok, cb400nuit 81 ofzo
1 klein detail.. hij heeft geen rbw![]()
ja eigenlijk wel, maar hij wil dr zelf op rijdenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:05 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dus hij heeft het voor jou gekocht!
Relaxed![]()
Zo gewaagdquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:08 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel, maar hij wil dr zelf op rijden
enne ik vind hem lelij..ik wil een f uit 77![]()
Kleppen zijn 16K geleden nog gedaan maar mischien dat ik dat nog door TLR wil laten doen - daar begin ik maar niet zelf aan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zei het omdat je ook met TLR-Boy bezig was.
Maar dit is wel zonder veel sleutelervaring te doen.![]()
Puntje van aandacht is de boutkracht van die koppelingsveren..
.. vooral niet TE goed aandraaien.![]()
Doe je geen kleppenstellen?
Of was dat bij die megabeurt vorig jaar?
Of was dat alweer twee jaar geleden.. time flies.![]()
[..]
quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iedereen hier had dat plaatje in gedachte
![]()
quote:
Ow ff regelen....quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:40 schreef Rib-i het volgende:
Damn BWT, jij hebt je ook verlaagd [afbeelding]
Fok! motorclub{#719}
Fok! Motorclub [SC Deel 719] <- zo moest het!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:40 schreef Rib-i het volgende:
Damn BWT, jij hebt je ook verlaagd [afbeelding]
Fok! motorclub{#719}
Cardan of versnellingsbak versletenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
tuurlijk mogen jullie ook!
De olie zit onder de achterveer op de achterbrug/cardanhuis overigens...
Oliepijl lijkt nog op hetzelfde niveau te staan als dat ik het laatst had gevult.
Ennuh de cardan maakt ietwat een hard geluid bij het plotseling lossen van de koppeling.
Je had het cker gekopieerd, want volgens mij had ik dat de vorige keer ookquote:
Oehoe-rend hard.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:42 schreef -XX- het volgende:
Ik had het kunnen wezen.
Had dat nou niet gezegdquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:42 schreef -XX- het volgende:
Laplanduil is mijn naam.
Ik had het kunnen wezen.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:40 schreef Rib-i het volgende:
Fok! motorclub{#719}
Hij heet nu zoquote:
16k geleden nog?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
Kleppen zijn 16K geleden nog gedaan maar mischien dat ik dat nog door TLR wil laten doen - daar begin ik maar niet zelf aan.
Goeie tip van de koppelings veren.
Ik kijk zowiezo naar hoe strak de schroeven nu aangedraait zitten met los draaien - als daar weinig kracht voor nodig is.
Only thing left on my to-do/whish list = de bougies - daarvoor moet ik de hele voorkant slopen. Dus misschien samen met het kleppenstellen.
Ik zou het sowieso met het kleppen stellen samen pakken (als kleppen stellen nodig is )quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
Kleppen zijn 16K geleden nog gedaan maar mischien dat ik dat nog door TLR wil laten doen - daar begin ik maar niet zelf aan.
Goeie tip van de koppelings veren.
Ik kijk zowiezo naar hoe strak de schroeven nu aangedraait zitten met los draaien - als daar weinig kracht voor nodig is.
Only thing left on my to-do/whish list = de bougies - daarvoor moet ik de hele voorkant slopen. Dus misschien samen met het kleppenstellen.
GTSTquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:51 schreef Beach het volgende:
Maar ik ga maar eens de pc uitzetten, ik heb wel geleerd met dat onweer van vorige week vrijdag![]()
en GTST kijken met een lekker bakkie![]()
* Beach zegt Latertje
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:57 schreef Snelwagen het volgende:
Wat zit daar bij Bazziek achterop dan![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:57 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
Dies idd aardig gerondquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hou je niet van volle vrouwen [afbeelding]
Het is daar zo druk dat je toch niet kan opschieten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:03 schreef -XX- het volgende:
Haha!
Appart zeg, die wegenbelasting.
NH goedkoopste.![]()
Waarom is dat zo?
Risico op ongeluk minder wegens mindere bevolking?Of omdat er minder buitelandse voertuigen langs NH komen
waarvoor wij voor hen dus niet hoeven te betalen
![]()
Rightquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
Het is daar zo druk dat je toch niet kan opschieten.![]()
En dus dat ze veeel geld in de kas krijgen.....![]()
En slijt het dus minder hard, waardoor je minder betaaltquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Right![]()
![]()
Volgens mij is het asfalt in NH gewoon het hardst.![]()
![]()
Juist, jij snapt em.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En slijt het dus minder hard, waardoor je minder betaalt![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:08 schreef -XX- het volgende:
Me wordbestandje staat nu zo'n 2 uur al leeg open.![]()
Ach je kan altijd beginnen, met:quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:08 schreef -XX- het volgende:
Me wordbestandje staat nu zo'n 2 uur al leeg open.![]()
O ja, ik ga er ook zo vandoorquote:
Sinds wanneer is BazzieK een neger?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:57 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
Vroeg ik me ookal afquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:16 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is BazzieK een neger?
Zoiets???quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:16 schreef -XX- het volgende:
En die vrouw is vastgetaped met ducktape!!!!!!!!!!!!!!!
ducktape ftw.
quote:
Misschien moet je eens langs gaan bij dr. Philquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:28 schreef ikookhier het volgende:
M'n therapie is beëindigd![]()
Ik wordt door verwezen en ze gaan kijken naar nieuwe openingen![]()
Er is nog steeds hoop op genezing![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:28 schreef ikookhier het volgende:
MCE?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:28 schreef ikookhier het volgende:
What??!!!??!quote:
TBS kliniekje iets?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:28 schreef ikookhier het volgende:
Is dat net zoiets als het PBC?quote:
Nee, dit is meer iets voor insidersquote:
Vertel!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:41 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee, dit is meer iets voor insiders![]()
Volgens mij was je al op de hoogtequote:
Dus dat was het wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:47 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Volgens mij was je al op de hoogte![]()
Space vakquote:Hierboven is een prachtige organische stoel te zien, de zeer extraverte ronde vormen geven al aan dat de stoel als perfect passend is ontworpen. Hij zit dan ook werkelijk fenomenaal.
De gebouwen passen ook totaal niet bij elkaar het is dus absoluut niet mijn stijl. Veel teveel snijdende vlakken, rare kleuren, teveel spanning. En de rode vlakken stralen een soort van onrust uit.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:54 schreef Snelwagen het volgende:
Ik heb nog nooit zulke vage teksten moeten typen, en ik mis CSI
![]()
[..]
Space vak![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Das kut man, krijg je hem niet meer omhoog?![]()
Over een paar weken weet ik meerquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jullie nog plans voor se summer? Spanje it is voor zo een 90%N-Spanje om precies te zijn, motor huren en weekendje/midweekje
touren daro in se mountains enzow
oom die daar zit houdt ook van off-the-road..missch dat ook es doen
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:54 schreef hicham het volgende:
Geen idee wat het was tot ik de filename bekeek
Een NTV behoort veel meer te kunnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:44 schreef Rib-i het volgende:
Cardan of versnellingsbak versleten
LEkker veel info ook
Maar goed 95 K.... Mag ook wel dan
Veel geld, zeker voor beginners.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt was voor zn dochter, dus nooit mee gereden omdat ze te klein wasquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:27 schreef Beach het volgende:
Hij ziet er wel netjes schoon uit.
En mij heb je net zoals vorige keer zeker weer vergeten mee te vragen of je dacht dat ik niet konquote:
Sorry voor de late reactie, ik moest even een keukenrol pakken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:06 schreef Beach het volgende:
Worldbeater je bent dus op de voyeurtoer![]()
Ik zag je wel kijken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn motor stond er al 1.5 jaar voordat ik geslaagd was.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:36 schreef Beach het volgende:
Ik kijk zelf ook rond, maarja het is zo nutteloos zonder rijbewijs nog![]()
Denk ik van 'wauw die kan ik betalen' maarja tegen die tijd is ie allang verkocht![]()
Tussendoor ook wel een paar keertjes op gereden.![]()
.
Anyway, was ophangen en poging tot vroeg naar bed gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neohippiequote:Op donderdag 14 juni 2007 20:54 schreef Snelwagen het volgende:
Ik heb nog nooit zulke vage teksten moeten typen, en ik mis CSI
![]()
[..]
Space vak![]()
ja ik heb het geld wel, maar hoe krijg ik hem thuisquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef BazzieK het volgende:
Mijn motor stond er ook al 2 maanden voor mijn 18e verjaardagDus niet lullen maar kopen Beach
![]()
25 euro onbeperkt trainen van 07:00 - 22:00quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En mij heb je net zoals vorige keer zeker weer vergeten mee te vragen of je dacht dat ik niet kon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn 1e motor stond er 18 jaar voor ik mijn rijbewijs hadquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef BazzieK het volgende:
Mijn motor stond er ook al 2 maanden voor mijn 18e verjaardagDus niet lullen maar kopen Beach
![]()
25 euro per dag of per maand?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
25 euro onbeperkt trainen van 07:00 - 22:00 [afbeelding]
De koffie is gratisen jonge gescheiden moeders [afbeelding] [afbeelding]
18 jaar voor ik mijn rijbewijs had had ik nog geen controle over mijn rectumquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn 1e motor stond er 18 jaar voor ik mijn rijbewijs had
ouwelullenpost![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:25 schreef Beach het volgende:
Even snel een liedje voor het slapen gaan
Trusten![]()
Per uur natuurlijk, het is een heeeeel speciale sportclubquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
25 euro per dag of per maand?En vertel het hele verhaal nou eens
Benchpress met happy endingquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Per uur natuurlijk, het is een heeeeel speciale sportclub [afbeelding]
Ik nog geen restepct voor de politiequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
18 jaar voor ik mijn rijbewijs had had ik nog geen controle over mijn rectum
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Meer de oogspieren trainen bij het paaldansen
Ik heb nog een STH-kuur liggen en voordat de houodbaarheidsdatum over is wil ik het gebruikenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Nee maarre, waar, wie, wat, wanneer, waarom enz
Antwoordontwijkend gedragquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb nog een STH-kuur liggen en voordat de houodbaarheidsdatum over is wil ik het gebruiken
quote:
Foto's zijn niet van mij, vond het niet waard om dat foto's te makenquote:Zondag is de overzichtstentoonstelling van Mariko Mori, Oneness, in het Groninger Museum geopend. In haar werk staat de tegenstelling tussen fantasie en werkelijkheid centraal. De twee hoogtepunten van de tentoonstelling, de enorme Wave Ufo die ook belicht wordt in Bright 15 en het kunstwerk Oneness, zijn visionaire en interactieve werken die kunst, wetenschap, performance, muziek en architectuur in een soort totaalkunst verenigen. Met name de Wave Ufo is een werk wat je moet ondergaan. Voordat je het ei kan betreden worden er sensoren op je hoofd geplakt en eenmaal in de Ufo krijg je, gelegen op een bed van techno-gel, een visualisatie van je eigen hersengolven te zien. Als je ervoor open staat is de trip van zeven minuten eentje die je niet snel zal vergeten. De tentoonstelling duurt nog tot 2 september. Foto's van de trip na de klik.
Wat wil je weten danquote:
Goh, een superman capsule met een halve keukentrapquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:59 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Tis een technische opleiding jah![]()
Alleen twijfel ik daar bij dit vak wel ernstig aan, als je naar van die vage dingen moet. Zoals een voorstelling in Groningen, van Mariko Mori:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |