Dat doet de deur dicht mennnnnnnnnnquote:Dirtyboy1234 citeer 13 juni 2007 19:34
He mooie meid!
Je ziet er heerlijk uit hoor!
Hou je van gespierde mannen met een italiaanse achtergrond?
En hou je ervan om uitdagend te zijn?
Stuur dan ff een berichtje!
Kus
don't blame a guy for trying!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef -XX- het volgende:
Omg...![]()
[..]
Dat doet de deur dicht mennnnnnnnnn![]()
PM, fobo of mail?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
PM, fobo of mail?![]()
KANKERTRIEST!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
PM, fobo of mail?![]()
KANKERTRIEST!Partyflock pmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
!!!
NO way!!! Ik ga nooit in die gekke gerrits in menn
OP bokke!
Sowieso schrijf je zo.
PF?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
[/spoiler]
Partyflock pm!
!!!
NO way!!! Ik ga nooit in die gekke gerrits in menn
OP bokke!
Nick!?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
PF?
Shiet daar heb ik ook nog zon ding![]()
JIJ WAS HET! OPBIECHTEN ZUL JE!quote:
je bent gabberquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
PF?
Shiet daar heb ik ook nog zon ding![]()
Jij word echt raarder met de minuut mennnnquote:
Ik ben wat ik wil zijn, das van alles en nog watquote:
anale seksquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij word echt raarder met de minuut mennnn![]()
Bananenbar -> gtst -> dirtyboy -> whats next![]()
dus ook een beetje Village Peoplequote:Op woensdag 13 juni 2007 20:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik ben wat ik wil zijn, das van alles en nog wat![]()
kutquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:45 schreef passmailer het volgende:
jezus hé zijn jullie nou nog niet uitgepraat over die tupperwarebakken
ik ben er met 1 woord mee klaar(kut) whhahahahahahaha
hallo allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:43 schreef Beach het volgende:
[..]
dus ook een beetje Village People![]()
[afbeelding]
tupper is voor n00bjesquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:45 schreef passmailer het volgende:
jezus hé zijn jullie nou nog niet uitgepraat over die tupperwarebakken
ik ben er met 1 woord mee klaar(kut) whhahahahahahaha
hallo allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dankje, daar doe ik het niet voorquote:
Hej, zullen we samen met Rib-i, Makster, WB en pimber een Fok!MC2 oprichten, n00bihs zijn out of controlquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nee dankje, daar doe ik het niet voor
Nou... eigenlijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nou... eigenlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag komt een ieder uit de kast![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
Dit heeft niks met uit de kast komen te maken, het zijn gewoon gebruiks objecten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
[/spoiler]
Vandaag komt een ieder uit de kast![]()
![]()
![]()
Deze 'frisse'quote:
Uit ervaring kan ik je zeggen dat dit onderwerp in bijna iedere relatie ter sprake kwam.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:23 schreef BazzieK het volgende:
Ze zal vast heel lief zijn maar zoals je over haar post op fok klinkt ze heel eng
Neeeej .. met relatieervaring snap je het wel. Of neem gewoon import. Nooit geen gezeur.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:24 schreef hicham het volgende:
:^ My thoughts
Maar dat kan natuurlijk ook aan Pepijn liggen, dat ze dat steeds moet benadrukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lijkt het inderdaad wel, maar het was 'al' gelijk de dag erna.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:04 schreef bvvt het volgende:
29 april was de circuit dag - een paar dagen later ging ie in het gips.
do the math
Niet dat ik naar het ziekenhuis wilde, maar er bleef er eentje aandringen..
.. en verdomt we liepen er ineens toevallig langs.
Deze code staat niet in mijn boekje baas.quote:
Onmisbaar in Amsterdam. Alleen als je een vette bike hebt natuurlijk.quote:
Anders parkeer je gewoon langs de straat.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:33 schreef bvvt het volgende:
maar nu eerst ff motor cleanen anders wil de bandenhandel me wiel er natuurlijk niet uithalen om er een nieuw rubbertje om te leggen![]()
Maar wel nobel dat je het doet.
motor-meet.nlquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:09 schreef hicham het volgende:
Hej, zullen we samen met Rib-i, Makster, WB en pimber een Fok!MC2 oprichten, n00bihs zijn out of control
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etenstijd.![]()
![]()
Psst.. -XX-: kipfilet.![]()
Piemols?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dit heeft niks met uit de kast komen te maken, het zijn gewoon gebruiks objecten.
vrouwen en idd piemels ook.quote:
Wat jij zegt mennnquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:42 schreef ikookhier het volgende:
Wat een Fuck topic![]()
![]()
![]()
hicham je lijst is niet compleet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:41 schreef -XX- het volgende:
JONGE!
het gaat weer de goeie kant op hier![]()
Mennn post eens wat motoren ofzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedgekeurd door de sterke arm der wet.![]()
Gelukkig hebben ze altijd Bazziek nog voor back-up.![]()
Afwassen.![]()
![]()
Ja, heb eens gehoord dat de monteurs erg vieze vette smerige bikes niet zo lief vinden........quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Maar wel nobel dat je het doet.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door bvvt op 13-06-2007 22:24:40 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef -XX- het volgende:
Omg...![]()
[..]
Dat doet de deur dicht mennnnnnnnnn![]()
Hmmm ik ben niet goed genoeg meer?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Hej, zullen we samen met Rib-i, Makster, WB en pimber een Fok!MC2 oprichten, n00bihs zijn out of control
Wilt uwe schaapeneukerigheid daar even heel snel mijn naam aan toevoegenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja nu nog wel maar als ze terug is van die vakantiequote:Op woensdag 13 juni 2007 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Man and women are not equal, but they do fit.![]()
quote:Beter zeg ik niks over dit soort dingen, komt zo raar over.![]()
![]()
Tijdje terug bij een klant ook, zegt zijn assistente ineens: jij hebt zeker vier vriendinnen tegelijk?
Hoe komen ze daar nou op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3 maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andersom zitten zij wel met vuile handen aan (de kuipen) je bike. En band.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:19 schreef bvvt het volgende:
Ja, heb eens gehoord dat de monteurs erg vieze vette smerige bikes niet zo lief vinden........![]()
![]()
Maar idd wel goed dat je het doet.
quote:Verkooptopic!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef maar gratis weg, jij hebt de investering er wel driedubbel uit.![]()
![]()
.
Vandaag verder weinig aan de Triumph gedaan, kruipolie tussen de schetsplaat voor de linkervoetsteun.
Die moet gaat nogal moeilijk los, maar moet er af om het pookje te verwisselen.![]()
En wat Sita/ontvetter op het rempedaal gespoten. Waarempel het is zelf schoon geworden.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
3 maar.
Gezien dat mailtje van je wil ik het niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar eerst nog ff de koppelings platen (met veren), Olie (met filter) en rubber blokken bij achtertandwiel vervangen.quote:
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Hmmm, gevaarlijk meeltjequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gezien dat mailtje van je wil ik het niet weten
Goed ideequote:Op woensdag 13 juni 2007 21:09 schreef hicham het volgende:
[..]
3x raden waar bazzie die vandaan hadquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gezien dat mailtje van je wil ik het niet weten
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:42 schreef ikookhier het volgende:
Wat een Fuck topic![]()
![]()
![]()
hicham je lijst is niet compleet![]()
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wilt uwe schaapeneukerigheid daar even heel snel mijn naam aan toevoegen![]()
Sex is goed voor je conditiequote:Op woensdag 13 juni 2007 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deze 'frisse'tegenzin resulteerde in het beste hardloopresultaat sinds mijn trainingstop in 2000.
![]()
In het begin pijn in de borsten kortademig
, maar toch doorgezet. (vast door de krappe lunch
)
Het ging na 15 minuten zelfs redelijk goed. [afbeelding]
Uiteindelijk twee keer de lange route van 35 minuten gelopen, en ene keer de 'korte' van 25 minuten.![]()
De fokker die zijn conditie nu nog met mij wil meten mag opstaan. [afbeelding]
quote:[..]
Uit ervaring kan ik je zeggen dat dit onderwerp in bijna iedere relatie ter sprake kwam.
They want to tie you up!![]()
![]()
Maar om even duidelijk te zijn, ze is natuurlijk alleen het eerste deel van je zin.![]()
Jij kreunquote:[..]
Neeeej .. met relatieervaring snap je het wel. Of neem gewoon import. Nooit geen gezeur.![]()
![]()
Het kan ook aan mij liggen.Ik zie er toch juist zo betrouwbaar uit.
![]()
Beter zeg ik niks over dit soort dingen, komt zo raar over.![]()
![]()
Tijdje terug bij een klant ook, zegt zijn assistente ineens: jij hebt zeker vier vriendinnen tegelijk?
Hoe komen ze daar nou op?![]()
Ohquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar is de loyaliteit naar de rest van de Brabantse chapter![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sex is goed voor je conditie
[..]
True
[..]
Jij kreun
hebt zucht
ze Oehhh
ker kreun
vier aahhhh
vrien zucht
din steun
nen kreun
te oehohhhhh
ge aaaaaaaaah
lijk kreun
Zei ze terwijl ze doggy style genomen werd .....
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:15 schreef -XX- het volgende:
Die vrouw had een fakking piemol!
Of die man had een fakking vrouwen hoofd en tieten!
En ik moet slapen zo nog heé!?![]()
Die ondertitel bij je plaatje past goed bij dat filmpjequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:15 schreef -XX- het volgende:
Sommige Fokkers hebben ook een piemel en tietenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:15 schreef -XX- het volgende:
For king and countryquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:17 schreef bvvt het volgende:
[..]
Die ondertitel bij je plaatje past goed bij dat filmpje![]()
Zal rietvaarder nog meelezen denk je?!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sommige Fokkers hebben ook een piemel en tieten
Ga nou maar een motor kopenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:22 schreef -XX- het volgende:
Damn ff geen zin in stage hoor!
Wat heeft dat nu met stage te makenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga nou maar een motor kopen
Een trillend ding tussen je benen die je met je rechterhand controleerd
Uhmmmm... appelperendadelstroopquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu met stage te makenStage verdiend ¤ 0 pu.
![]()
Je hebt gelijkquote:Rib i!!!!!!!!!!!!! Je hebt je verlaagd tot pubertalk![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:31 schreef -XX- het volgende:
Dadels!![]()
Welterusten rib i!![]()
Owja, bazzie jij ook![]()
![]()
Want ik ga ook slaffen!![]()
En de rest die meeleest![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deze 'frisse'tegenzin resulteerde in het beste hardloopresultaat sinds mijn trainingstop in 2000.
![]()
In het begin pijn in de borsten kortademig
, maar toch doorgezet. (vast door de krappe lunch
)
Het ging na 15 minuten zelfs redelijk goed. [afbeelding]
Uiteindelijk twee keer de lange route van 35 minuten gelopen, en ene keer de 'korte' van 25 minuten.![]()
De fokker die zijn conditie nu nog met mij wil meten mag opstaan. [afbeelding]
[..]
Uit ervaring kan ik je zeggen dat dit onderwerp in bijna iedere relatie ter sprake kwam.
They want to tie you up!![]()
![]()
Maar om even duidelijk te zijn, ze is natuurlijk alleen het eerste deel van je zin.![]()
[..]
Neeeej .. met relatieervaring snap je het wel. Of neem gewoon import. Nooit geen gezeur.![]()
![]()
Het kan ook aan mij liggen.Ik zie er toch juist zo betrouwbaar uit.
![]()
Beter zeg ik niks over dit soort dingen, komt zo raar over.![]()
![]()
Hoe komen ze daar nou op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zo lijkt het inderdaad wel, maar het was 'al' gelijk de dag erna.
Niet dat ik naar het ziekenhuis wilde, maar er bleef er eentje aandringen..
.. en verdomt we liepen er ineens toevallig langs.![]()
[..]
Deze code staat niet in mijn boekje baas.![]()
[..]
Onmisbaar in Amsterdam. Alleen als je een vette bike hebt natuurlijk.
Anders parkeer je gewoon langs de straat.![]()
[..]
![]()
Maar wel nobel dat je het doet.![]()
[..]
motor-meet.nl
stukje mountainbiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etenstijd.![]()
![]()
Psst.. -XX-: kipfilet.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |