Ik ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:40 schreef Liess het volgende:
Ik wil dat pokkewijf van een Marielle wel eens zien met der grote bek.
ik denk dat je daar gelijk in hebt jammer hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:41 schreef fredfik het volgende:
denk dat elly niet komt,anders was ze er al geweest
ze beginnen toch altijd om 7 uur daar!!
volgens mij was iedereen lyrisch over marielle toen ze de eerste keer in de villa kwamquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:40 schreef Liess het volgende:
Dat was voordat ze zo gemeen tegen Huub deed.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij was iedereen lyrisch over marielle toen ze de eerste keer in de villa kwam
Ik stuur je een rooksignaal, mijn bankstel ligt al klaar op het balkonquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:46 schreef Liess het volgende:
Waarschuwen jullie ff als die kut er is.. dan ga ik boven ff checken
Had je die dan nog niet eerder gezien dan? De eerste keer op cp's, net voor de ontslagronde van Huub. Toen heeft ze wel gezegd dat eric Huub er in moest houden en dat hij die anderen niet moest vertrouwen (grappig iedereen vond haar toen heel aardigquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:40 schreef Liess het volgende:
Bijna iedereen dan, want ik heb geen idee wie dat mens is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij was iedereen lyrisch over marielle toen ze de eerste keer in de villa kwam
Nee heb der alle2 de keren gemist.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Had je die dan nog niet eerder gezien dan? De eerste keer op cp's, net voor de ontslagronde van Huub. Toen heeft ze wel gezegd dat eric Huub er in moest houden en dat hij die anderen niet moest vertrouwen (grappig iedereen vond haar toen heel aardig).
Bij haar 2e bezoek fluisterde ze eric in dat ze Lieke niet moesten vertrouwen, en gisteren op de videoboodschap heeft ze Huub geloof ik afgebrand. Ben eigenlijk wel nieuwsgierig of er een confrontatie gaat plaatsvinden tussen haar en Huub of dat ze het zo regelen dat ze elkaar niet zien.
Gezien het feit dat ze later komt (de oorspronkelijke planning was half 8), verwacht ik wel een confrontatie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:50 schreef Charmian het volgende:
. Ben eigenlijk wel nieuwsgierig of er een confrontatie gaat plaatsvinden tussen haar en Huub of dat ze het zo regelen dat ze elkaar niet zien.
Tis gewoon jammer dat Eric direct gaat ontkennen dat hij heeft zitten liegen.. Huub heeft niet gelogen, 0,0...quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:53 schreef Peter6000 het volgende:
Zullen we Liess maar gewoon NIET waarschuwen.
Anders krijg je weer van die scheldpartijen.
doing his usual stuff dusquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:57 schreef Dark het volgende:
Jaap zweet, boert en schuift wat met apparaten.
Meuriël en Smerikquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:59 schreef Dark het volgende:
Mariel was echt heel pissig en ze wou dat ze er naar toe kon.
Dat was ook zo, maar nu Huub heeft besloten geen vriendje meer te zijn van eric, volgen de meeste fokkers Huub en is Marielle ook ineens een kut. zielig hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Het laatste waar ik op zit te wachten is op dit soort steun. Weg metquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
Marielle geeft aan dat Eric niet moet opgeven....
Ken je het woord 'vrienden' ??quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:01 schreef riri het volgende:
waar bemoeit die marielle zich mee....Lieke heeft niets met het eten gedaan....het BEAN groepje heeft dat zelf gedaan....die marielle wil blijkbaar niet zien wat er werkelijk aan de hand is
Jij bent anders ook aardig bijgedraaid wat betreft Eric sinds ie niet meer het billenmaatje van Huub is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat was voordat ze zo gemeen tegen Huub deed.![]()
Lijkt me wel, 22.25 op RTL5quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:03 schreef SiRojK het volgende:
Komt die uitzending van Jensen trouwens vanavond?
Ik wel...Vraag je maar eens af of Erik dat woord kent....niet dus!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:02 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ken je het woord 'vrienden' ??
Vrienden zijn er in mijn geval ook op mijzelf op mijn plek te zetten, die geven mij feedback en steunen mij.. Maar ook als ik erg fout zit en kans heb enorm op mijn bek te gaan, dan vertellen ze mij dat!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:02 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ken je het woord 'vrienden' ??
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:04 schreef noekje het volgende:
Ach ja, Eric wil alles één op één. Gut, wat voelde die zich vorige week het mannetje toen hij met z'n vieren verbaal Lieke aan het afmaken was en toen hij met z'n drieën probeerde de jurk van Lieke uit te trekken. Eric de vieze achterbakse kutheld!
Sylvia had dat ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:05 schreef Nostalgist het volgende:
"Ik heb hier een onwijs leuke tijd meegemaakt"
Volgens mij niet, ik heb Jensen gisteren gezien en ze werden niet aangekondigd voor vanavond.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:03 schreef SiRojK het volgende:
Komt die uitzending van Jensen trouwens vanavond?
Eric zei vanmiddag dat hij vanaf nu alleen maar z'n gevoel gaat volgen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sylvia had dat ook.
Tot ze besloot 'haar gevoel te volgen'.
Komt morgenavond geloof ik pas, vanavond komt die Vanilli die destijds playback zong geloof ik, maar zijn stem was het niet maar van een ander , een soort zingfraude, lijkt me trouwens een goed idee voor Brain.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:04 schreef koejoeloek het volgende:
Jensen komt vanavond ja, maar is dus niet live als ik eht goed begrijp? Met andere woorden, vanavond kijkt de hele clique het programma samen op de bank,, dat gaat nog leuk worden
Geleid door de toneelhaak.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sylvia had dat ook.
Tot ze besloot 'haar gevoel te volgen'.
Dit staat op het Jensen forum:quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik heb Jensen gisteren gezien en ze werden niet aangekondigd voor vanavond.
hmja, als Natasia de bevrijdende woorden zal spreken: "Jij gaat helemaal nergens..."quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:08 schreef Peter6000 het volgende:
Als hij nu gewoon tot het einde van de maand wacht, behoud hij iig zijn 10.000 euro.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:01 schreef maril het volgende:
[..]
Dat was ook zo, maar nu Huub heeft besloten geen vriendje meer te zijn van eric, volgen de meeste fokkers Huub en is Marielle ook ineens een kut. zielig hoor.
"Onder andere"quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:08 schreef koejoeloek het volgende:
oh fkuc, het komt niet vandaag denk ik, op de site van jensen staat dat vanavond Fab Morvan (milli vanilli) komt
Ik heb zo'n idee dat Eric helemaal niet door Jensen wordt uitgenodigd. Natasia had aangegeven dat ze weer een mediastilte had toch? en ik kan me niet voorstellen dat dat mietje interessant genoen is om alleen in de uitzending te komen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit staat op het Jensen forum:
Bericht van EchtJammer op Di 12-06-2007 22:54
Morgen Huub,Lieke en Brian bij Jensen
Dat wordt weer veel geruzie
Eigenlijk was het leuker geweest als Eric ook zou komen want Huub heeft op dit moment meer ruzie met Eric dan met Brian
Hij zei het, het was een beetje sarcastischquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:08 schreef Starlie het volgende:
Jaaaa hoorde ik daar: Kom we gaan koffers pakken????!![]()
Ik wil een nieuwe miljonair... niks wachten dus. En nog een paar weken tegen dat gejammer aankijken trek ik echt niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:08 schreef Peter6000 het volgende:
Als hij nu gewoon tot het einde van de maand wacht, behoud hij iig zijn 10.000 euro.
Het is vanavond voorlopig de laatste uitzending van Jensen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat Eric helemaal niet door Jensen wordt uitgenodigd. Natasia had aangegeven dat ze weer een mediastilte had toch? en ik kan me niet voorstellen dat dat mietje interessant genoen is om alleen in de uitzending te komen.
Ik vind haar er erg leuk uitzien, maar ben verbaasd dat ze een verkrachter/jankerd/homofiel als Smerik omgaatquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:11 schreef Starlie het volgende:
Ik vind die Marielle best een leuke meid (ze doet me denken aan Julia Stiles) alleen kleed ze zich een beetje maf... En het zou fijn zijn als ze Eric smeekt de kooi uit te komen....
Ze gaat zelfs heeeeeeeeeeeeeeeeell intiem met hem omquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind haar er erg leuk uitzien, maar ben verbaasd dat ze een verkrachter/jankerd/homofiel als Smerik omgaat![]()
Zou wel mooi zijn, nog 25 uur met Eric en dan noooooooooit meer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:15 schreef Anderkeertje het volgende:
Het lijkt erop dat dit het voorbereidende gesprek is op de 24-uurs aanvraag
Dus dat, verbazingwekkend. ach, ze is nog jongquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze gaat zelfs heeeeeeeeeeeeeeeeell intiem met hem om![]()
Ahhhhhhh hyves!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:16 schreef Dark het volgende:
Het huis wordt overspoeld, alleen maar negatief - Mariel (geen idee waar het over gaat)
Laten we het daar dan maar op latenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dus dat, verbazingwekkend. ach, ze is nog jong![]()
Vergeet het maar, Jaap komt over een week of 3 pas weer in aktie, als ie nog durft en dan alleen tegen Huub.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:16 schreef Haunter het volgende:
Ik hoop dat Jaap weer terror Jaap wordt, ik ben die rustige Jaap weer een beetje zat![]()
Denk het ook. No way dat de redaktie nog 2 weken gaat wachten, dan zijn ze EN een bewoner kwijt, EN de nieuwe bewoner heeft geen kans om zich in te werken voor de overgant naar RTLquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:15 schreef Anderkeertje het volgende:
Het lijkt erop dat dit het voorbereidende gesprek is op de 24-uurs aanvraag
Nee, ze hebben net zo ongeveer besloten dat Eric net zo goed kan gaan als hij echt het gevoel heeft dat het niet meer gaat...quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:17 schreef blomst het volgende:
Hij vrolijkt toch niet op van haar bezoek?
Het gezeur van Eric was echt vrolijk jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:18 schreef Peter6000 het volgende:
Heh, de hele fijne sfeer is meteen weg.![]()
Waarom zou hij dan pas weer in aktie komen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Vergeet het maar, Jaap komt over een week of 3 pas weer in aktie, als ie nog durft en dan alleen tegen Huub.
Bij voorkeur als Eric in zijn heimwee-dip zit na Marielle's bezoekquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:20 schreef Day het volgende:
En daar is Huub! Ben benieuwd of het nog tot een confrontatie komt.
Maar dan neem je aan dat Smerik niet zou liegen tegen Meuriël...quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:20 schreef Nostalgist het volgende:
Eric heeft het weblog iig niet gejat.....
Joh.
Het zijn de laatste stuiptrekkingen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:20 schreef Kinga het volgende:
Waarom zetten ze Eric zoveel in de picture de laatste tijd... rot toch op.... hier komen met die toneelhaak, dan doe ik het zelf wel!!!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:22 schreef Markeerstift het volgende:
Iemand een cap van Mariël? Ik heb geen streams..
Aggos:oquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
Ah, Jensen heeft Huub afgeplast waarschijnlijk
Klopt, ik denk morgen ofzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:24 schreef scanman01 het volgende:
Zei Huub nou dat het vanavond niet wordt uitgezonden?
Hij wilde geen naam noemen, dus ik denk iemand van 'achter'.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
Ah, Jensen heeft Huub afgeplast waarschijnlijk
Is toch sympathiek van Huub dat hij Eric's uurtje niet wil verpesten door hem wederom met zijn leugens te confronteren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
Huub gaat niet bij Eric zitten, meneer gaat eerst pissen.
Lafbekje.
Dat is het nadeel als hij in de echte wereld is, daar vinden de mensen hem een treurig mannetje en wordt hij verbaal afgeserveerd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:23 schreef Nostalgist het volgende:
Huub is ergens boos om....
Amanda zegt dat......quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:24 schreef scanman01 het volgende:
Zei Huub nou dat het vanavond niet wordt uitgezonden?
die indruk kreeg ik ook, huub vond het leuk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij wilde geen naam noemen, dus ik denk iemand van 'achter'.
Dat wil jij graag, maar is helaas (voor jou) niet de realiteit.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is het nadeel als hij in de echte wereld is, daar vinden de mensen hem een treurig mannetje en wordt hij verbaal afgeserveerd.
Hij doet me dan denken aan zo'n buikspreekpop (kan even geen plaatje vinden) Die buikspreekpoppen hebben ook altijd dat alleen hun onderkant beweegt / loszit als ze praten...quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:23 schreef Kinga het volgende:
Die BEK van Eric als ie praat.... damn....
gucci?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
Over welk merk kleding heeft Amanda het toch steeds?
Het klinkt niet als een succesvol optreden he.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef Dark het volgende:
Huub zegt dat Jensen domme vragen stelde.
Amanda zei ook dat ze Jaap had afgemaakt..........quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:26 schreef Peter6000 het volgende:
Jensen heeft Huub goed afgemaakt, aldus Brian.
Brian is er blij mee, hij vond dat hij stoer overkwam.
Ja, zwak van Huub, zijn ego is gekrenkt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:28 schreef scanman01 het volgende:
Huub zeikt Jensen enorm af nu, dus het lijkt erop dat het toch niet zo lekker is gegaan voor Huub.
Heeft ie gelijk in, Jensen IS een loserquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Huub vindt Jensen een loser.....
Huub heeft de wind duidelijk van voren gekregen.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:28 schreef scanman01 het volgende:
Huub zeikt Jensen enorm af nu, dus het lijkt erop dat het toch niet zo lekker is gegaan voor Huub.
+1quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:29 schreef Liess het volgende:
[..]
Heeft ie gelijk in, Jensen IS een loser
ik denk het ook, huub benadrukt iets te veel dat jensen een loser is, alsof die andere interviewers waar ie mee gepraat heeft enig journalistiek niveau hebben...en laten we wel zijn, wat voor boeiende vragen hadden er over dit hoogstaande gebeuren dgk gesteld kunnen worden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huub heeft de wind duidelijk van voren gekregen.....
En ook dat is waarquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:32 schreef Nostalgist het volgende:
Jensen heeft 4 uur uitzending nodig om 38 minuten uitzending te vullen. Komt allemaal door de slechte vragen van Jensen.....
Hoezo is dit kinderachtig? Jensen is toch ook kut, kvind het wel van karakter tonen om zo uitdrukkelijk z'n mening te geven over een uitzending die nota bene nog geedit moet wordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:31 schreef Kinga het volgende:
Huub, jonge jonge, wat kinderachtig.
jensen is sowieso niet leukquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:29 schreef Day het volgende:
Huub is volgens mij niet zo leuk behandeld door Jensen.![]()
Dat krijgt ie vrijdag tochquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:33 schreef Dark het volgende:
Huub schreeuwt - Mariel, neem hem mee!
Natas - Jij krijgt zondag ook visite hoor!
Ik zie dat dwergje met zijn grote bek nog niet zo snel naar Eric en Mariëlle toelopen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:33 schreef Nostalgist het volgende:
Natas geeft Huub aan, rustig te doen met Marielle.
Brian 2quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie dat dwergje met zijn grote bek nog niet zo snel naar Eric en Mariëlle toelopen.
Dat durft meneer alleen maar in een groep.
Ja, gek he.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
Huub is bedreigd. Daarom reed er politie mee....
Nee zondag, althans ik heb Huub al een paar keer horen zeggen de 17e... (das zondag)! Ben benieuwd wie er komen...quote:
Brian snel: niet voor mij hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
Huub is bedreigd. Daarom reed er politie mee....
Hmmmmm hij verkloot het bezoek NIET... en dat is ook al niet goed dus?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie dat dwergje met zijn grote bek nog niet zo snel naar Eric en Mariëlle toelopen.
Dat durft meneer alleen maar in een groep.
Wat lopen er toch een idioten rond.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef Dark het volgende:
Er was een "melding" voor Huub en ze moesten een andere ingang nemen.
Er was ook politie.
Echtquote:
Er reed een Fiat Panda rond met mensen met Disney-maskers.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef Dark het volgende:
Er was ook politie.
Waarom zou dat niet kunnen? Ik heb ook wel eens geroepen : Dat is een toffe gast, terwijl het in het echt dus een absolute zak was......quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:35 schreef maril het volgende:
Gossie zo te horen heeft Huub geen fsantastische uitzending kunnen maken was Jensen vorige week nog een held, nu is het de slechte interviewer ooit
en dan zeggen ze dat Huub fans niet sporenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef Dark het volgende:
Er was ook politie.
Idd, ik ben het met je eensquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:35 schreef riri het volgende:
Marielle...als je een echte vriend van Erik bent dan zou je moeten weten dat echte vrienden hun vrienden behoeden voor verder ondergang...je zit Erik zelfs nog zo'n beetje te pushen in het huis te blijven terwijl hij zelf aangeeft het niet meer te willen.
Oeiquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er reed een Fiat Panda rond met mensen met Disney-maskers.
Ik kan me wel een beetje voorstellen hoe de Brrrr fans zijn.quote:
Huub haalde het aan ja, maar Natasia er meteen overheen dat ze het daar beter niet over kunnen hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:37 schreef Kinga het volgende:
Ow, hebben ze toevallig het filmpje van Natasia gezien van YT, dat over die bom onder de auto?
De show draait om Jensen zelf en dat is wennen voor Huub..quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Ik heb ook wel eens geroepen : Dat is een toffe gast, terwijl het in het echt dus een absolute zak was......![]()
Ja idd, Eric heeft het wel nodig om zn vriendinnetje zo te missen dat ie 24 uur aan gaat vragen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed, wel fijn dat Huub nu zo VOL van zichzelf is, dat hij Eric en Mariëlle met rust laat.![]()
Eric heeft dat echt ff nodig.
Waarom zou Huub daar uberhaupt heen moeten gaan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed, wel fijn dat Huub nu zo VOL van zichzelf is, dat hij Eric en Mariëlle met rust laat.![]()
Wel vreemd dat BAN er voortdurend aan refereert, maar als het ze niet uitkomt moet iedereen zijn mond houden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:37 schreef noekje het volgende:
Ze mogen niet over praten over bommen en auto's.
hopelijk voor dat laatste duwtje richting de poort.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
Zodat de Huubhaters hier weer kunnen zeiken dat Huub dat bezoek verpestquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:38 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Waarom zou Huub daar uberhaupt heen moeten gaan?
Stel je niet zo aan.. Jensen heeft gewoon enorme kutvragen en is ook gewoon echt dom!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De show draait om Jensen zelf en dat is wennen voor Huub..![]()
Vanuit hem geredeneerd: Om Eric te treiteren en zijn oplaadmomentje te verpesten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:38 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Waarom zou Huub daar uberhaupt heen moeten gaan?
JAAAAAA, iemand die mij begrijptquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:39 schreef Starlie het volgende:
Ik vind homo's echt leuk en gezellig en noem maar op... maar Eric vind ik zooooo vreselijk worden... ik ben ook helemaal geobsedeerd door zijn mond als hij praat... ik kijk er elke keer vol verbasing naar hoe iemand zooo ontzettend irritant zijn mond kan bewegen... en van die grote ogen kan opzetten... heb telkens het idee dat als je hem een klap op zijn achterhoofd geeft die ogen eruit ploppen!
Ik vind homo's echt leuk en gezellig en noem maar op.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:39 schreef Starlie het volgende:
Ik vind homo's echt leuk en gezellig en noem maar op... maar Eric vind ik zooooo vreselijk worden... ik ben ook helemaal geobsedeerd door zijn mond als hij praat... ik kijk er elke keer vol verbasing naar hoe iemand zooo ontzettend irritant zijn mond kan bewegen... en van die grote ogen kan opzetten... heb telkens het idee dat als je hem een klap op zijn achterhoofd geeft die ogen eruit ploppen!
Je vind Eric toch ook niet leuk omdat ie een homo is, maar omdat ie Eric is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:39 schreef Starlie het volgende:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:39 schreef Starlie het volgende:
... heb telkens het idee dat als je hem een klap op zijn achterhoofd geeft die ogen eruit ploppen!
Hoezo gossie? Iemand kan toch van mening veranderen. Jij hebt ook zo vaak vaarwel gezegd in de cossen. Toch kom je telkens terugquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:35 schreef maril het volgende:
Gossie zo te horen heeft Huub geen fsantastische uitzending kunnen maken was Jensen vorige week nog een held, nu is het de slechte interviewer ooit
Niet goed??quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind homo's echt leuk en gezellig en noem maar op.![]()
![]()
Eric heeft echt geen oplaadmomentje hoor... zijn negatieve gevoelens worden alleen maar gevoed door Marielle, hij wordt er niet beter van.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vanuit hem geredeneerd: Om Eric te treiteren en zijn oplaadmomentje te verpesten.
Om hem zo de poort uit te krijgen.
Ja, dat las ik ook op zijn site. Maar het rare is, die opnames waren vandaag ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:39 schreef Kinga het volgende:
Vanavond Milli Vanilli bij Jensen.
Leuk en gezellig zijn zoooooo foutquote:
Dat herinnert haar aan het feit dat zeder ex zwart loopt te maken op tv... dat mag niemand horen alleen de bewoners mochten dat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:39 schreef tutjehola het volgende:
Natas vind ook dat er vooral niet over gesproken moet worden.(bom). Is meteen bomalert als er iets over gezegd wordt. Zit haar niet lekker
ze praat toch al poep?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop dat Huub een kilo mest van Fries pakt en het zo in Marielles bek duwt.
Zie je wel, dat zei ik toen ook al.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef SiRojK het volgende:
We hadden op streams trouwens toch gelijk.. Eric geeft nu toe al te hebben gehoord over die stemming die was aangevraagd door Huub.. Nadat Huub dat had gedaan deed Eric later ook heel raar en het werd hier al meerdere gemeld dat hij het wss wel wist..
Bigstreamer is watching you
Het zou niet eens genoemd hoeven te worden, net zoals bij brian niet de hele tijd de antilianen genoemd hoeven te worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Je vind Eric toch ook niet leuk omdat ie een homo is, maar omdat ie Eric is.
Ik vind het beetje irritant dat iedereen Eric maar op 1 lijn zet met 'alle homo's'.
Eric heeft een kutkarakter, en dáarnaast valt ie op mannen, dat moet eens niet zo op de eerste plaats gezet worden.
Mensen die een fan zijn van 'wie dan ook' uit DGK zijn zowieso al een beetje, uhh, merkwaardig zeg maar .quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:36 schreef 2live het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat Huub fans niet sporen![]()
idd...quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:42 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Het zou niet eens genoemd hoeven te worden, net zoals bij brian niet de hele tijd de antilianen genoemd hoeven te worden.
idd, kijkers trekken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien past Huub dezelfde tactiek toe als Jaap..net doen alsof het een kutuizending was.
Daar heb je misschien gelijk in, Eric heeft een kutkarakter! En ik wil hem zeker niet op 1 lijn zetten met andere homo's want ik ken er zat die wel een leuk karakter hebben! Dus het was niet negatief bedoeld richting andere homo's!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Je vind Eric toch ook niet leuk omdat ie een homo is, maar omdat ie Eric is.
Ik vind het beetje irritant dat iedereen Eric maar op 1 lijn zet met 'alle homo's'.
Eric heeft een kutkarakter, en dáarnaast valt ie op mannen, dat moet eens niet zo op de eerste plaats gezet worden.
Brian is niet eens een 'echte' Antilliaan, oke 25% Antilliaans bloed en hij heeft er een paar jaar gewoondquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:42 schreef Anderkeertje het volgende:
Het zou niet eens genoemd hoeven te worden, net zoals bij brian niet de hele tijd de antilianen genoemd hoeven te worden.
Het gaat mij om het feit dat het niet boeit of het een homo is of niet.... je zou het woord sowieso niet hoeven te gebruiken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Daar heb je misschien gelijk in, Eric heeft een kutkarakter! En ik wil hem zeker niet op 1 lijn zetten met andere homo's want ik ken er zat die wel een leuk karakter hebben! Dus het was niet negatief bedoeld richting andere homo's!
Lijkt me niet, als hij kijkers wil trekken zegt hij wel dat het geweldig was en dat iedereen moet kijken.quote:
gaat huub brian nog kapot maken of niet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:44 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Huub zijn opeens vriendjes.
Tis ook morgenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:40 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik heb het door: Overal staat dat ze vanavond komen , en dus extra kijkers. Extra kijkers voor Jensen terwijl ze dan niet komenEn dan is het morgen ofzo.
Ik begrijp wat je bedoeld, mijn excuses!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:44 schreef Liess het volgende:
[..]
Het gaat mij om het feit dat het niet boeit of het een homo is of niet.... je zou het woord sowieso niet hoeven te gebruiken.
Ik vind Eric gewoon een lul, niet omdat ie HOMO is, maar omdat ie ERIC is... een achterbakse jongen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |