Ja, gek he.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
Huub is bedreigd. Daarom reed er politie mee....
Nee zondag, althans ik heb Huub al een paar keer horen zeggen de 17e... (das zondag)! Ben benieuwd wie er komen...quote:
Brian snel: niet voor mij hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
Huub is bedreigd. Daarom reed er politie mee....
Hmmmmm hij verkloot het bezoek NIET... en dat is ook al niet goed dus?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie dat dwergje met zijn grote bek nog niet zo snel naar Eric en Mariëlle toelopen.
Dat durft meneer alleen maar in een groep.
Wat lopen er toch een idioten rond.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef Dark het volgende:
Er was een "melding" voor Huub en ze moesten een andere ingang nemen.
Er was ook politie.
Echtquote:
Er reed een Fiat Panda rond met mensen met Disney-maskers.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef Dark het volgende:
Er was ook politie.
Waarom zou dat niet kunnen? Ik heb ook wel eens geroepen : Dat is een toffe gast, terwijl het in het echt dus een absolute zak was......quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:35 schreef maril het volgende:
Gossie zo te horen heeft Huub geen fsantastische uitzending kunnen maken was Jensen vorige week nog een held, nu is het de slechte interviewer ooit
en dan zeggen ze dat Huub fans niet sporenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef Dark het volgende:
Er was ook politie.
Idd, ik ben het met je eensquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:35 schreef riri het volgende:
Marielle...als je een echte vriend van Erik bent dan zou je moeten weten dat echte vrienden hun vrienden behoeden voor verder ondergang...je zit Erik zelfs nog zo'n beetje te pushen in het huis te blijven terwijl hij zelf aangeeft het niet meer te willen.
Oeiquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er reed een Fiat Panda rond met mensen met Disney-maskers.
Ik kan me wel een beetje voorstellen hoe de Brrrr fans zijn.quote:
Huub haalde het aan ja, maar Natasia er meteen overheen dat ze het daar beter niet over kunnen hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:37 schreef Kinga het volgende:
Ow, hebben ze toevallig het filmpje van Natasia gezien van YT, dat over die bom onder de auto?
De show draait om Jensen zelf en dat is wennen voor Huub..quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Ik heb ook wel eens geroepen : Dat is een toffe gast, terwijl het in het echt dus een absolute zak was......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |