Het laatste waar ik op zit te wachten is op dit soort steun. Weg metquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
Marielle geeft aan dat Eric niet moet opgeven....
Ken je het woord 'vrienden' ??quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:01 schreef riri het volgende:
waar bemoeit die marielle zich mee....Lieke heeft niets met het eten gedaan....het BEAN groepje heeft dat zelf gedaan....die marielle wil blijkbaar niet zien wat er werkelijk aan de hand is
Jij bent anders ook aardig bijgedraaid wat betreft Eric sinds ie niet meer het billenmaatje van Huub is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat was voordat ze zo gemeen tegen Huub deed.![]()
Lijkt me wel, 22.25 op RTL5quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:03 schreef SiRojK het volgende:
Komt die uitzending van Jensen trouwens vanavond?
Ik wel...Vraag je maar eens af of Erik dat woord kent....niet dus!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:02 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ken je het woord 'vrienden' ??
Vrienden zijn er in mijn geval ook op mijzelf op mijn plek te zetten, die geven mij feedback en steunen mij.. Maar ook als ik erg fout zit en kans heb enorm op mijn bek te gaan, dan vertellen ze mij dat!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:02 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ken je het woord 'vrienden' ??
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:04 schreef noekje het volgende:
Ach ja, Eric wil alles één op één. Gut, wat voelde die zich vorige week het mannetje toen hij met z'n vieren verbaal Lieke aan het afmaken was en toen hij met z'n drieën probeerde de jurk van Lieke uit te trekken. Eric de vieze achterbakse kutheld!
Sylvia had dat ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:05 schreef Nostalgist het volgende:
"Ik heb hier een onwijs leuke tijd meegemaakt"
Volgens mij niet, ik heb Jensen gisteren gezien en ze werden niet aangekondigd voor vanavond.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:03 schreef SiRojK het volgende:
Komt die uitzending van Jensen trouwens vanavond?
Eric zei vanmiddag dat hij vanaf nu alleen maar z'n gevoel gaat volgen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sylvia had dat ook.
Tot ze besloot 'haar gevoel te volgen'.
Komt morgenavond geloof ik pas, vanavond komt die Vanilli die destijds playback zong geloof ik, maar zijn stem was het niet maar van een ander , een soort zingfraude, lijkt me trouwens een goed idee voor Brain.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:04 schreef koejoeloek het volgende:
Jensen komt vanavond ja, maar is dus niet live als ik eht goed begrijp? Met andere woorden, vanavond kijkt de hele clique het programma samen op de bank,, dat gaat nog leuk worden
Geleid door de toneelhaak.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sylvia had dat ook.
Tot ze besloot 'haar gevoel te volgen'.
Dit staat op het Jensen forum:quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik heb Jensen gisteren gezien en ze werden niet aangekondigd voor vanavond.
hmja, als Natasia de bevrijdende woorden zal spreken: "Jij gaat helemaal nergens..."quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:08 schreef Peter6000 het volgende:
Als hij nu gewoon tot het einde van de maand wacht, behoud hij iig zijn 10.000 euro.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:01 schreef maril het volgende:
[..]
Dat was ook zo, maar nu Huub heeft besloten geen vriendje meer te zijn van eric, volgen de meeste fokkers Huub en is Marielle ook ineens een kut. zielig hoor.
"Onder andere"quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:08 schreef koejoeloek het volgende:
oh fkuc, het komt niet vandaag denk ik, op de site van jensen staat dat vanavond Fab Morvan (milli vanilli) komt
Ik heb zo'n idee dat Eric helemaal niet door Jensen wordt uitgenodigd. Natasia had aangegeven dat ze weer een mediastilte had toch? en ik kan me niet voorstellen dat dat mietje interessant genoen is om alleen in de uitzending te komen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit staat op het Jensen forum:
Bericht van EchtJammer op Di 12-06-2007 22:54
Morgen Huub,Lieke en Brian bij Jensen
Dat wordt weer veel geruzie
Eigenlijk was het leuker geweest als Eric ook zou komen want Huub heeft op dit moment meer ruzie met Eric dan met Brian
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |