Sletten. Beetje uitgelote mensjes voortrekkenquote:Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.helpikbeningeloot.nl niet vinden.
* Controleer het adres op typefouten zoals
ww.voorbeeld.com in plaats van
www.voorbeeld.com
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt
laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
Dat ook weer niet, maar er is een goed oncoloog aan me verloren gegaan, denk ikquote:Op maandag 16 juli 2007 16:59 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmm mocht je chirurg willen worden, dan was je al bijna met pensioen als je klaar was
totale onzin idd, maarja sommige mensen gaan ook onder narcose bij de tandarts omdat ze daar band voor zijnquote:Op maandag 16 juli 2007 22:41 schreef intoxicated het volgende:
bloedprikken dmv van roesje, waar kan dat?
Iemand hier ooit iets over gehoord? 'k Mag toch hopen dat er geen klinieken in NL zijn die dit echt doen...
Die gast is al jarenlang zo ongefundeerd, zwart-wit en vooral schreeuwerig bezig. Moet je eens in NWS of POL kijken, enige wat ie kan is zeiken op Nederlandquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:54 schreef DDM het volgende:
Jeetje die StefanP uit het topic Bijna 8000 studenten dit jaar uitgeloot spoort echt niet
Wat een frustraties. En dan beweert hij nog dat niemand kan oordelen over zijn sociale vaardigheden. Kom op zeg. Je zal maar zo een arts hebben als patient. Echt, die hele frontale kwab ligt er bij hem uit.
En even voor onze geneeskundestudenten is spé:
Wat is een frontaal syndroom?
Frontaal syndroom is de naam die wordt gegeven aan een groep verschijnselen die we waarnemen bij mensen met een beschadiging in het voorste deel van de hersenen. Deze frontaal kwab beslaat meer dan eenderde van de grote hersenen. Hoewel er nog veel vragen zijn over de functie van de frontaal kwab is wel duidelijk dat het een belangrijke rol speelt bij gedrag dat we als typisch menselijk beschouwen. Het gaat daarbij om het organiseren en het afstemmen van het gedrag.
Wat zijn de symptomen?
Er zijn twee groepen verschijnselen die we kunnen waarnemen bij het frontaal syndroom. Allereerst zijn er de veranderingen in de persoonlijkheid van de patiënt. De familie en andere bekenden ervaren de persoon als sterk veranderd in zijn doen en laten, als een ander mens. Het kan een verandering zijn in de richting van traagheid, initiatiefloosheid en onverschilligheid. Het tegenovergestelde zie je ook in de vorm van kinderlijk gedrag, onnatuurlijk vrolijke stemming en geen rekening houden met de gangbare omgangsvormen. Impulsiviteit en ontremdheid leiden regelmatig tot conflicten met de omgeving. De patiënt is veel minder in staat zich aan te passen aan veranderende omstandigheden.
I rest my case![]()
* checkt postgeschiedenisquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:05 schreef intoxicated het volgende:
Repeat! Jij vuile landverrader!
Een beetje de exclusiviteit van onze kennis te grabbel gooien. En ja, je weet best wat ik bedoel![]()
Ben ik het niet mee eens, ik vind overigens wel dat de hoeveelheid mensen die toegelaten wordt tot de opleiding nog wel minder mag, maar ik vind het systeem van decentrale selectie wel beter, volgens mij heb je dan meer gemotiveerde studenten dan nu, nu zitten er nog teveel tussen die niet weten wat ze willen worden en dan maar geneeskunde gaan doen en zo blijven mensen die het echt graag willen worden uitgesloten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:00 schreef Wuder het volgende:
Ik ben trouwens wel tevreden met de selectie methode van nu. Ik vind het ook nutteloos dat iedereen toegelaat moet worden voor de studie geneeskunde. We hebben nu al teveel artsen!
huh?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:05 schreef intoxicated het volgende:
Repeat! Jij vuile landverrader!
Een beetje de exclusiviteit van onze kennis te grabbel gooien. En ja, je weet best wat ik bedoel![]()
Heb je nog het origineel? Zo ja, kan je gewoon langs je school daarmee gaan en een aantal nieuwe gewaardborgde kopieen laten maken en anders moet je even de universiteit opbellen en vragen wanneer de uiterste datum is dat je dat kopie moet afgeven, vaak is je oude school dan ook weer open.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:16 schreef elby1988 het volgende:
Ok mensen, ik ga mij inschrijven.. Eerste probleem: Geen gewaarmerkt kopie meer van mijn diploma :/.. Ik had er wel een paar.. maar die heb ik vorig jaar allemaal verbruikt.. Iemand enig idee waar ik dat kan laten doen? bij de gemeente of mijn oude school? ik verwacht nl niet dat daar nog iemand is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |