4 druppeltjes valeriaan?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:08 schreef candygirl het volgende:
aan zo'n reactie heb ik dus niks, en by the way bij de tandarts laat hij gewoon een spuit zetten bij de verdoving![]()
Dat is het ook.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:02 schreef candygirl het volgende:
de kinderarts zegt dat hij dit overdreven vind.
quote:
dit hebben we al geprobeerdquote:Op maandag 16 juli 2007 22:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
4 druppeltjes valeriaan?
Of vraag of ze een vingerprik willen doen..
Dat is voor een kind misschien minder eng.
Veel afleiden helpt, bv in de handen klappen op het moment van de prik.
Een arts die deze vraag onzin vindt is een zak!
Een goede kinderarts heeft hier begrip voor.
Vraag een andere.
Owja, het is natuurlijk een goed plan een kind z'n zin te geven wanneer ie tegen blijft spartelen. daar leren ze echt van.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
je hebt nog geen kinderen zeker pffffffff
morgen controle bij kinderarts en dan vraag ik het nog een keer, idd er moet toch ergens een kinderarts zijn die dit begrijpt!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef liefie_ het volgende:
zijn er niet gewoon goede kinderartsen die hier ervaring mee hebben en daar dus goed mee om kunnen gaan?
kan me niet voorstellen dat je kind het enige is dat er zoveel moeite mee heeft
ik heb geen kinderen maar ik heb ook wel een beetje zoiets pas op dat je je kind niet te veel betutteld dan blijft ie bang maar ja ik ken de situatie natuurlijk niet helemaal
als dat kind door een trauma een angststoornis heeft opgelopen, dan gaat dwingen ook niet echt helpenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:19 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Owja, het is natuurlijk een goed plan een kind z'n zin te geven wanneer ie tegen blijft spartelen. daar leren ze echt van.
Een kind gedwongen laten prikken dat is verstandig zeg!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:19 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Owja, het is natuurlijk een goed plan een kind z'n zin te geven wanneer ie tegen blijft spartelen. daar leren ze echt van.
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Een kind gedwongen laten prikken dat is verstandig zeg!
Noem je dit een kind zijn zin geven? Het kind is enorm bang geworden, heeft een hele nare ervaring met prikken, en dat noem jij een kind zijn zin geven.
My god wat gevoelloos, je wilt er zeker geen watje van maken of wat?
Stoer hoor.
Videoband 50
Kinderen met Prikangst
Stress-reductie project.
Een produktie van de Rijks Universiteit van Groningen, 1989. Kinderen wordt een procedure aangeleerd "(vijf truukjes)" waarmee ze een bloedprik beter kunnen verdragen. Er wordt een "truukje" geleerd voor respectievelijk: 1. De ademhaling, 2. Relaxatie, 3. Controle over de start van de bloedafname, 4. Afleiding, 5. Uitleg over de bloedafname procedure en "droogzwemmen".
thanks, of voor je pm.kan niks terug sturen als ik erop klik word fok afgebroken
http://www.vgct.nl/index.jsp?USMID=227#50
Dat dus. Dat roesje is a: te idioot voor woorden en b: symptoombestrijding....quote:Op maandag 16 juli 2007 23:34 schreef NiteSpeed het volgende:
Zou je niet gewoon lekker de bron van het probleem aan pakken in plaats van verdovingen toe te passen. Op die manier forceer je je kind helemaal om iets te ondergaan wat hij niet wilt. Hij zal ook lekker nog vertrouwen in jou hebben als je dit flikt bij hem.
Oftewel, zorg er absoluut voor dat je gewoon een keer rustig met een goede dokter bezig bent. Lekker uitleggen, alles op je kind zijn tempo en zeker niets forceren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |