Lotingsuitslagdag vandaag?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:25 schreef Spyronius het volgende:
En het is vrijdag en niet heel fokkers zijn ingeloot blijkbaar, ach ja, ik ook niet, maar heb dan ook niet meer mee gedaan.
Welkomquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:47 schreef Heinekenner het volgende:
Heeuu!
ingelote studentGeneeskunde EUR meldt zich!
Ja inderdaad,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:30 schreef elby1988 het volgende:
nog iets.. .De site van de ib-groep is echt schandalig! 10 voor 5 ik inloggen.. kreeg ik NIETS te zien.. Geen uitslag. oid.. Met mij nog vele andere!.. Dus even bellen,, en toen kreeg ik het goede nieuws dat ik geselecteerd was voor Leiden (ja,, zo zei hij het;) )
Gelukkig is die van mij wel goedgekeurdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:38 schreef Nuna het volgende:
[..]
Voordat je in dit topic mag posten moet je eerst je avatar maar eens veranderen
Als je hem niet stiekem gejat hebt van Sport_Life keur ik hem wel goedquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:38 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Gelukkig is die van mij wel goedgekeurd![]()
Puik! Nog meer leydsche studentenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:30 schreef elby1988 het volgende:
Jaaaa:D Mensen! ik hoor er nu ook bij.. na een jaar BMW te hebben MOETEN doen mag ik nu eindelij kgeneeskunde studeren in leiden!
.. Rondje van mij!
Oja,,, Vrijdag de 13e is echt geweldig!
nog iets.. .De site van de ib-groep is echt schandalig! 10 voor 5 ik inloggen.. kreeg ik NIETS te zien.. Geen uitslag. oid.. Met mij nog vele andere!.. Dus even bellen,, en toen kreeg ik het goede nieuws dat ik geselecteerd was voor Leiden (ja,, zo zei hij het;) )
Hij is goed gekeurd hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:38 schreef Nuna het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:38 schreef Nuna het volgende:
[..]
quote:
Nuna heeft hier recht van spreken. Zij is immers geneeskundestudent. Spyronius niet.quote:
Niet zo over je heen laten lopen hequote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef Crazykill het volgende:
Waarom niet
ff een andere zoeken dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |