abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 juni 2007 @ 18:35:27 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50419175
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_50420614
Ben benieuwd hoe hij het bij PSV gaat doen.

Leuke speler, opgebloeid, spreekt goed Nederlands (zie je ook niet vaak meer tegenwoordig) en heeft naar mijn idee wel een goede mentaliteit.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_50420733
Topscorer van volgend seizoen.
pi_50425604
16 goals of zo en vet falen in de CL
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 juni 2007 @ 21:06:21 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50425644
Hij gaat het aardig doen denk ik
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 13 juni 2007 @ 21:06:48 #6
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_50425670
Dolle pret met Peréz, koné en koetje boe
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_50428949
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:06 schreef stefmans het volgende:
Dolle pret met Peréz, koné en koetje boe
Dat er bij Ajax nou altijd problemen zijn.....
pi_50429718
Hij wil in ieder geval graag
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 13 juni 2007 @ 22:33:25 #9
125053 stefmans
pi_50429965
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 22:14 schreef -DeJaap- het volgende:

[..]

Dat er bij Ajax nou altijd problemen zijn.....
Die zijn er bij PSV ook maar daar lekken ze niet uit.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_50430867
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
vet falen in de CL
Kezman-style.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 juni 2007 @ 23:08:38 #11
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50431697
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 22:50 schreef Radegast het volgende:

[..]

Kezman-style.
maarja die scoorde in de Eredivisie dan tenminste nog absurd veel
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_50432912
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
16 goals of zo en vet falen in de CL
Maakt niet uit, in de CL doen we gewoon lekker 4-4-2 zoals vanouds
pi_50433010
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:14 schreef -DeJaap- het volgende:
Topscorer van volgend seizoen.
.
pi_50433147
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

.
Nee wie dan, huntelaar?
pi_50433243
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:39 schreef -DeJaap- het volgende:

[..]

Nee wie dan, huntelaar?
Samen met Sneijder . Even zonder gekheid, een KJH in vorm is toch écht een klasse beter dan Lazovic. Maar goed daar is dit topic niet voor volgens mij...
pi_50437547
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:08 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maarja die scoorde in de Eredivisie dan tenminste nog absurd veel
En in de UEFA Cup
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50484919
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Samen met Sneijder . Even zonder gekheid, een KJH in vorm is toch écht een klasse beter dan Lazovic. Maar goed daar is dit topic niet voor volgens mij...
Niet mee eens
pi_50486097
Nee, ik ook niet. Danko heeft facetten in zijn spel die Klaas niet heeft.
That's all folks!
pi_50486128
Misschien dat Huntelaar er meer maakt dan Lazovic, maar bij een vertrek van Sneijder/Perez valt de rest van hun scorend vermogend weg. Dat wordt dan wat gecompenseerd door Kennedy, maar bij PSV hebben ze Lazovic/Farfan/Kone met wellicht Perez erbij, een veel breder select aan scorend vermogen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_50486158
Danko wordt topscorer als Perez ook komt.
pi_50486188
Lazovic begint trouwens met een schorsing.
pi_50486673
We zullen het zien hoe het Lazo vergaat. Ik verwacht eigenlijk nog steeds een beetje dat PSV voor geen meter gaat draaien komend seizoen waardoor een spits als Lazovic ook niet uit de verf gaat komen.
pi_50489301
tvp voor de vlaggenist
pi_52165421
het lied is er al...... zou je bijna zeggen , alleen die doelpunten nog

Toch ook wel benieuwd wat ie gaat doen bij PSV
pi_52183726
Hopelijk de opvogler van Mateja maar dan een veel betere voetballer.
pi_52186999
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
het lied is er al......
Typische PSV teksten hè
  woensdag 8 augustus 2007 @ 18:02:02 #27
125053 stefmans
pi_52203624
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
het lied is er al...... zou je bijna zeggen , alleen die doelpunten nog

Toch ook wel benieuwd wat ie gaat doen bij PSV
wtf dat lied
pi_52210576
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 18:02 schreef stefmans het volgende:

[..]

wtf dat lied
Tja en ik dacht dat wat we op de goede weg waren door Ooh Fritsje Philips Lucie NIlis......
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_52215877
Jammer dat we die jongen toen zo simpel uit de kuip hebben laten vertrekken.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_52218488
Gaat het niet maken... Doelpuntje of 15, flop dus.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 03:35:54 #31
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52218717
Gaat meer in de weg lopen dan scoren vrees ik. Te veel lopende spitsen bij PSV voorin.
pi_52467806
Stuk of 15/20 gaat hij erin knallen.

Te slecht voor een transfer maar hij gaat aardig wat prijzen winnen
pi_52468459
Lasse Nilsson, de nieuwe Diego Armando Maradona.
House muziek maakt jongeren kapot.
pi_52468562
Denk dat hij er dit seizoen wel een stuk of 20 in gaat hangen.

Enkel in de competitie dan,

ik denk dat hij in de CL weinig gaat presteren
pi_52469704
Lazovic gaat Junker wel missen
House muziek maakt jongeren kapot.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 05:10:56 #36
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_52471841
Vind hem maar een matige speler.. Met een beetje geluk veel goals gemaakt, en nu ineens een topspits ? Vergelijk hem een beetje met Machlas..

Ook bij Vitesse doorgebroken, maar bij een topclub niet echt bepalend.. Zal idd niet meer als 15 maken schat ik.. En over 2/3 jaartjes gaat ie weer naar een club als Wolfsburg ofzo..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:20:10 #37
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52472923
Hij heeft gewoon nog nooit een heel jaar bij een topclub gespeeld, dus nu maar afwachten wat ie doet
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:51:34 #38
168255 J.Herrer
pi_52475555
Helazovic
Volgens mij is dit een typische Koeman aankoop
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_52695074
Hoeft mooi niet meer te wachten op z'n 1e doelpuntje voor PSV, hij maakt er meteen 2.
pi_52695214
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:51 schreef J.Herrer het volgende:
Helazovic
Volgens mij is dit een typische Koeman aankoop
Ga lekker hockeyen ofzo
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:50:17 #41
168255 J.Herrer
pi_52695380
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:42 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ga lekker hockeyen ofzo

Sonck maakte ook indruk 1e wedstrijd
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_52695445
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:50 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Sonck maakte ook indruk 1e wedstrijd
Ik heb hem een jaar lang live aan het werk gezien, jij nog nooit denk ik?
pi_52696770
Een goed begin, PSV is niet zijn eindstation. Er komt nog een grotere club voor hem.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 26 augustus 2007 @ 14:30:48 #44
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52697690
goed begin, ben benieuwd of dit blijft en hoe hij zich gaat gedragen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54417572
quote:
Gevallen en weer opgestaan
Door PETER VAN DUYL

ISTANBUL - Opeens buigt Danko Lazovic voorover, de handen voor de borst gevouwen. Heel even zoekt hij de juiste woorden en zegt dan: ,,Weet je wat het is? Ik ben helemaal geen betere voetballer dan drie jaar geleden, toen ik bij Feyenoord speelde.

Het enige verschil is dat ik nu wel vertrouwen krijg en toen niet.’’ Het is niet de eerste keer dat de Serviër van PSV de term vertrouwen in de mond neemt. Als Lazovic praat over de positieve wending die zijn carrière sinds het vorige seizoen heeft genomen, spreekt hij over zijn goede gevoel. Over mensen die hem steunen. En over Nederland, het land dat hij heeft leren begrijpen.

Hij was twintig jaar jong toen hij opeens vanuit Belgrado in Rotterdam terecht kwam. In een land waarvan hij de taal niet sprak en tussen mensen die er een heel andere levenshouding op na hielden dan hij thuis gewend was.

,,In Servië praten wij eerlijk en open met elkaar,’’ legt hij uit. ,,Daar kun je ook best kritiek hebben, maar wel op een andere manier. Bij ons zeggen ze niet ‘jij bent slecht’. In Servië benadrukken ze eerst de goede dingen en geven ze daarna aan wat minder is. Toen ik bij Feyenoord speelde, heb ik alleen maar gehoord dat ik slecht was. Slecht was het eerste Nederlandse woord dat ik kende.’’

Aan zijn tijd bij Feyenoord bewaart hij maar heel weinig goede herinneringen. ,,Met de ervaring die ik nu heb, zeg ik: als ik het over mocht doen, zou ik nooit voor Feyenoord kiezen,’’ zegt de spits.

,,Als ik daar een fout maakte, werd dat enorm opgeblazen. Maakte iemand anders dezelfde fout, was er niets aan de hand. Ik was nog jong, misschien was ik wel helemaal niet klaar voor dat niveau. Maar ik vind wel: als je kwaliteit hebt en mensen willen je helpen, dan red je het. Maar bij Feyenoord wilde niemand me helpen. Ik was daar echt ongelukkig.’’

Als Lazovic iets aan zijn tijd in Rotterdam overhield, was het een hardnekkig stempel. ,,Ik weet het, ze noemden mij gek, een moeilijke jongen,’’ beseft hij. ,,Dat doet echt pijn als iemand die jou helemaal niet kent, zegt dat je moeilijk bent. En wat is moeilijk? Als iemand moeilijk tegen mij doet, word ik moeilijk, ja. En bij Feyenoord deed iedereen moeilijk tegen mij. Maar bij Vitesse heb ik dat vorig jaar niet één keer gehoord. Ik ben geen lastige jongen.’’

Van Feyenoord ging het in de zomer van 2005 naar Bayer Leverkusen. Ook daar kon Lazovic zijn draai niet vinden. ,,Op een gegeven moment heb ik mijn zaakwaarnemer (Rodger Linse, red.) gebeld. Ik kon niet meer, ik had pijn in mijn kont van het bank zitten. Ik moést spelen en dus was het goed om een tijdje terug te gaan naar Partizan Belgrado.’’

Daar, tussen vrienden en familie, besloot Lazovic dat hij hoe dan ook terug wilde naar Nederland. ,,Hier kende iedereen alleen maar ‘de Danko van de zeven miljoen bij Feyenoord’. Ik wilde Nederland laten zien dat ik wel degelijk kon voetballen. Daarom ben ik Vitesse en Aad de Mos ook zo dankbaar. Zij hebben het met mij aangedurfd, hadden vertrouwen in me.’’

Na één succesvol Arnhems jaar steekt hij nu dus al zijn energie in PSV. Zijn spel kenmerkt zich door een overdosis wilskracht. Soms lijkt hij zelfs wel eens wat te onrustig. ,,Dat zit in mij,’’ weet Lazovic. ,,Als kind al kon ik nooit stilzitten, was ik altijd bezig. Toen ik zes werd, wilde ik maar één ding: voetballen bij een club. Mijn wereld stortte in toen ik werd afgewezen, later kon ik bij een ander clubje toch komen. Voetbal is mijn leven.’’

De sport van zijn leven beoefent Lazovic bij de club van zijn leven. Jaren geleden al stal PSV het hart van de Serviër, afgelopen zomer kwam hij het eindelijk terughalen. ,,Ik had al een topgevoel bij PSV,’’ zegt hij. ,,Vervolgens kwam Kezman hier naartoe en ook Ivica Kralj (oud-doelman, red.). Hij is bij PSV niet geslaagd, maar hij zei wel: ‘de sfeer bij PSV heb ik nooit meer ergens aangetroffen’. Zeljko Petrovic zei hetzelfde. Nu speel ik hier zelf en weet ik precies waarom iedereen zo over PSV praat.’’

Het is vooral de Brabantse oase van rust waarin voetballers zo graag ronddobberen. Lazovic: ,,Als je bij een topclub speelt, moet je elke wedstrijd winnen. Maar verliezen kan natuurlijk altijd een keer gebeuren. Als we bij Feyenoord een keer verloren, was er onmiddellijk stress. Dan kreeg je meteen het gevoel van ‘het moét’. Hier is het totaal anders. Dat spelers bij PSV zo goed presteren, komt omdat er nooit druk wordt opgelegd.’’

Toch werd de Brabantse kalmte vorige week plotseling verstoord, toen Ronald Koeman op stel en sprong naar Valencia vertrok. ,,Ik vind het jammer dat hij vertrokken is, want ik vond Koeman een goede trainer,’’ geeft de Serviër aan. ,,Maar begrijpen kan ik hem wel. Zo gaat het als je ambities hebt. Wij moeten verder en als je bij PSV speelt, moet je hiermee om kunnen gaan.’’

Lazovic is niet ontevreden over zijn inbreng bij PSV tot dusver. Vier competitiegoals, drie assists. Hij scoorde ook al in de Champions League, thuis tegen CSKA Moskou.

,,Helemaal tevreden ben ik niet, maar het is ook niet slecht,’’ oordeelt hij. ,,Ik ken de competitie nu, ik heb meer ervaring en - en dat is belangrijk voor me - door alles wat er is gebeurd ben ik rustiger geworden. Ik was zo jong toen ik naar Nederland kwam, snapte de mensen niet. Nu ben ik heel happy hier.’’

Zijn transfer naar PSV heeft zijn status in eigen land geen slecht gedaan. Het lijkt erop dat alleen het naambordje PSV hem tot een betere speler maakt. ,,Toen ik bij Vitesse speelde, was ik in Servië derde spits, nu ben ik eerste spits. Ik speel natuurlijk Champions League, bij een topclub in Europa. We hebben een Spaanse bondscoach, Clemente. Hij zei ‘je bent nu duidelijk sterker dan bij Vitesse’. Het is onzin, ik ben precies hetzelfde. Ach ja, zo gaat het.’’

Lazovic is amper 24 jaar oud, maar heeft al aardig wat stormen doorstaan. ,,Nee, zoiets maakt me niet trots. Want het kan en moet nog veel beter. Wat er nu bij PSV gebeurt, had drie jaar eerder moeten gebeuren. Ik ben gevallen en weer opgestaan.’’

Vanavond staat hij tegen Fenerbahçe aan de aftrap van zijn vierde Champions League-wedstrijd. Bij zijn debuut in september tegen CSKA Moskou voelde Lazovic nog de ogen van heel Europa in zijn rug prikken. Alles went, het speciale is er al af. PSV moet vanavond ‘gewoon’ een goed resultaat halen.

Er zijn niet zo heel veel Nederlanders die veel vertrouwen hebben in een goede afloop. ,,We zijn niet de favoriet,’’ beseft Lazovic. ,,Het is beter dat de mensen zo denken. Wij hebben echt een goede ploeg, we zijn in staat om elke wedstrijd te winnen, dus ook van Fenerbahçe. Het zou mooi zijn om in de tweede ronde tegen Valencia te spelen.’’
  maandag 12 november 2007 @ 13:00:20 #46
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_54548781
Blijft een onverspelbaar en grillig type, zowel in zijn spel als in zijn gedrag.
Ik heb altijd het idee dat een paar avondsessies in één of andere praatgroep voor hem geen overbodige luxe zouden zijn......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_54548848
Hij had gisteren de winnende moeten maken

Verder speelde hij een prima wedstrijd
pi_54550783
Wel mooi die reactie van hem op die uitspraak van Clemente. Verder is het volgens mij naast een goede voetballer wel een beetje een idioot.
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 november 2007 @ 09:21:26 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_54568560
Ik ben fan van hem. Never a dull moment. Snapte niet dat Feijenoord hem liet gaan. Wordt een topper.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54570184
Wordt hij zeker, kan nog wel even duren (mooi voor PSV). Hij is grillig in zijn ontwikkeling. Dat hij HET heeft zie je gewoon.
That's all folks!
  dinsdag 13 november 2007 @ 22:31:47 #51
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_54588050
Vind 'm nog steeds een matige voetballer.. Red het niet op hoog niveau .
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_54588357
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt hij zeker, kan nog wel even duren (mooi voor PSV). Hij is grillig in zijn ontwikkeling. Dat hij HET heeft zie je gewoon.
Of hij echt HET heeft is denk ik nog afwachten. De potentie is er denk ik wel en aan wil/inzet heeft hij zeker geen tekort.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_54612455
hij blijft wel werken.
Het lukt niet altijd maar hij komt er wel
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 november 2007 @ 01:23:31 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54617263
hij kan zich een slag in de rondte werken, aan de absolute top gaat hij nooit komen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54617372
Ruud van Nistelrooij had er op dezelfde leeftijd in 2 seizoenen psv ook pas 60 goals inliggen..
pi_54617584
Valt me tegen, denk niet dat hij veel goals gaat scoren dit jaar.
AFC AJAX
pi_54672521
quote:
Op maandag 12 november 2007 13:05 schreef dndiek het volgende:
Hij had gisteren de winnende moeten maken

Verder speelde hij een prima wedstrijd
Hij had al rood moeten hebben voor die kansen die ie kreeg, kopstoot is kopstoot
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_54692205
Zelfs Ten Cate krijgt zoveel onzin niet bij elkaar verzonnen

18/11/2007 - Interland Servië weer verzet, Lazovic mist duel tegen Excelsior
(Gepost door RvN)

Net als zaterdag kan de interland van Servië tegen Kazachstan ook vandaag geen doorgang vinden. Door hevige sneeuwval is het veld in Belgrado onbespeelbaar. Het duel is daarom verzet naar volgende week, zaterdag 24 november. Dat is een tegenvaller voor PSV. Het zal daardoor Danko Lazovic moeten missen in het competitieduel tegen Excelsior, dat op dezelfde avond op het programma staat.
PSV Netwerk
Als Finland woensdag niet weet te winnen in Lissabon van Portugal of als Servië diezelfde avond thuis niet wint van het reeds gekwalificeerde Polen is de wedstrijd tegen Kazachstan alleen voor de statistieken nog van belang. De verplaatste interland komt ook slecht uit voor de voorbereiding op het Champions League duel tegen CSKA Moskou dat de dinsdag erna op het programma staat. De selectie van PSV reist zondag al naar Moskou. [reageer]
pi_56717320
Wat een briljante fopduik vanavond. Zo moeten ze.
That's all folks!
pi_56718421
Wat een bloedzuiger
AFC AJAX
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 februari 2008 @ 01:04:10 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56718674
het gebeurde recht voor onze neus en iedereen zag gewoon dat het een schwalbe was zelden zo hard met een heel vak gelachen.

Het komt ons nu goed uti maar ik blijf schwalbes misselijke acties vonden en hij had hier gewoon geel moeten hebben!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56722143
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een briljante fopduik vanavond. Zo moeten ze.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56723213
Zoals Larsson na afloop zei: "Een hartstikke goede schwalbe. Het lag niet aan Lazovic, maar aan de scheidsrechter."
That's all folks!
pi_56723371
Nu zijn alle lampjes ineens blij met swalbes. Maar als Suarez er weer eens een maakt mag ie beide benen breken.

pi_56723471
Ach, zo is het toch altijd. Er zullen ook Ajacieden zijn die het nu veroordelen maar het van Suarez goed vonden
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56723485
Suarez overdrijft het enorm, je moet zoiets niet te vaak doen. En als je het doet, moet het gewoon goed.
That's all folks!
pi_56723594
Of je doet het helemaal niet?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_56723620
Als je het niet kunt is dat beter, maar beheers je het wel dan moet je er spaarzaam gebruik van maken.
That's all folks!
pi_56723672
Onzin, als hij zo graag mensen wilt naaien spreekt hij maar af met zijn vrienden
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_56724001
Heeft iemand nog een gifje van die schwalbe?
pi_56724250
Schwalbes zijn prima. Lukt ie, hulde, mislukt ie, niet piepen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_56724312
hij was gister wel eerlijk na afloop
pi_56724684
Hij was weer belangrijk gisteren.

Suarez is echt wel een graadje erger hoor
pi_56725159
Dat interview na afloop: "Ja ik kon niks anders."

Wat dacht je van om de keeper heen en scoren?
Ik mis Kezman. Die had dan weliswaar de paal geraakt uit die hoek, maar daar gaat het niet om.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 februari 2008 @ 14:15:23 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56727029
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Suarez overdrijft het enorm, je moet zoiets niet te vaak doen. En als je het doet, moet het gewoon goed.
nou hij was enorm slecht, als het hele vak kan zien dat het een schwalbe is dan doe je het niet best
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56727311
Heb je al naar de hoek van waar de scheidsrechter stond gekeken, hij deed het netjes van het gezichtsveld van de man af.
That's all folks!
pi_56727422
Nou post eens een animatie-gif van die schwalbe dan
pi_56727486
Mooie schwalbe gisteren elke topspeler zou daar een schwalbe maken en de critici moeten zich afvragen op welke manier Danko zijn team meer helpt, met het proberen te maken van de kans of gaan voor de honderd procent kans via een penalty?
pi_57131800
Tegen Tottenham kan hij nu zijn naam gaan maken
  maandag 3 maart 2008 @ 18:56:58 #80
125053 stefmans
pi_57132402
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tegen Tottenham kan hij nu zijn naam gaan maken
Ik zie dat niet gebeuren
pi_57132467
We zullen zien. Heel Engeland kijkt in elk geval en hij zal geen probleem hebben om een werkvergunning te krijgen
  maandag 3 maart 2008 @ 19:07:30 #82
125053 stefmans
pi_57132648
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
We zullen zien. Heel Engeland kijkt in elk geval en hij zal geen probleem hebben om een werkvergunning te krijgen
Waarom denk je dat Lazovic hem eerder zal krijgen dan toen Alex?
pi_57132685
Omdat hij international is en Alex niet. Dat is ook de reden dat Gomes hem niet kan krijgen bijvoorbeeld
  maandag 3 maart 2008 @ 19:28:36 #84
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57133180
Alves voldoet ook niet aan de regelgeving en heeft hem ook
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57133341
Alves heeft de meeste interlands in de laatste jaren gespeeld. Alex en Gomes niet
pi_57133563
Lazo speelt toch alles wel, bij Servie.
That's all folks!
pi_57133650
Daarom heeft hij het ook niet moeilijk om een werkvergunning te krijgen. Voor Italie en Spanje wel. Voor Duitsland niet bijvoorbeeld, en daar heeft ie al gespeeld, maar die betalen weinig over het algemeen
  Moderator maandag 3 maart 2008 @ 19:48:47 #88
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57133746
alex speelt toch wel veel voor brazil?
pi_57133865
Nee, nauwelijks.

Gomes al helemaal niet
pi_57134059
tvp voor de championship
AFC AJAX
pi_57134485
Hij wordt inderdaad kampioen

Heb je goed gezien
pi_57136149
Zo lang ie maar topscorer van PSV wordt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 maart 2008 @ 22:43:27 #93
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57138527
krijgen jullie dan nog een bonus?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57142660
Gewoon als PSV kampioen is Koef laten spelen en dan alle ballen op Koef :´)
pi_57145049
Niet eens. Gewoon Danko . Je merkt dit seizoen maar weer hoe erg het voetbal bij ons op Lazovic steunde.
pi_57146425
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:39 schreef -DeJaap- het volgende:

[..]

Nee wie dan, huntelaar?
Epic fail voor de Jaap hier. verder:

Lazofiets
Huntelaar
pi_57149521
Lazovic is veel completer dan KJH. Alleen mist Danko nog wel is een kansje.

De versnelling in de versnelling van Lazovic .
pi_57149549
ja lekker boeiend Rommedahl kan ook hard rennen maar scoren ho maar wat heb je eraan o
AFC AJAX
pi_57149568
Ik zeg toch ook completer, breezer.
pi_57341712
Mensen kinders, wat had ik met m'n favo PSV speler te doen. Ik was al bang voor een misser van zijn kant, vanaf de stip. Types zoals hem willen verantwoordelijkheid nemen, maar dat is niet altijd even slim.

Zag hem zich klein maken, zich schamen na afloop, toen de serie nog bezig was. O, wat ben ik blij dat ze het toch nog gered hebben.

Reken maar op een hoofdrol voor Danko in positieve zin, in de volgende ronde. Deze kerel, vol passie, gaat zich revancheren!
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')