Jij post ook in elke topic van elke club hier he?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zie nog weinig handjes, kom op mensen.
Klopt, is dat verboden?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:03 schreef koemleit het volgende:
[..]
Jij post ook in elke topic van elke club hier he?
Zou heel tof zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Kanu naar Ajax?![]()
''Portsmouth striker Kanu is ready to move to Ajax on a two-year deal. (Daily Mail).''
Je bent welkom!
![]()
quote:
Daarom, bovendien heb ik overal verstand van.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:05 schreef koemleit het volgende:
[..]
"Men mag posten wat men wil posten"
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daarom, bovendien heb pretendeer ik overal verstand van te hebben.
Als een gerucht over Babel naar Arsenal in dezelfde krant staat schieten we het af, dus juich niet te vroegquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Kanu naar Ajax?![]()
''Portsmouth striker Kanu is ready to move to Ajax on a two-year deal. (Daily Mail).''
Je bent welkom!
![]()
In het kader van "geruchten en onderwerpen uit de vicieuze cirkel".quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Kanu naar Ajax?![]()
Je bent welkom!
![]()
Dat de vrije trap perfect was, neemt niet weg dat Vermeer fout opgesteld stond.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
En als ie op de plek stond kwam ie in zn handen terecht.
Was gewoon een perfect genomen vrije trap met een muur die niet sprong.
grappig.....quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:01 schreef ub40_bboy het volgende:
Altijd hetzelfde gelul hier op het fok forum:
"Er word hier altijd in cirkels gelult."
Met dan weer als reactie:
"Men mag posten wat ze willen."
Gek word ik ervan.
Inderdaad, verder was er niets op hem aan te merkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:11 schreef koningdavid het volgende:
Verder keepte Vermeer een puike partij.
Dat doe ik nu ook al bij hoge ballenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad, verder was er niets op hem aan te merken![]()
Al zou ik toch met samengeknepen billen op de bank zitten, wanneer hij het doel van Ajax zou verdedigen . . .
Ach, dat deed men ook bij van der Sar in het begin en bij Stekelenburg enz. Komt wel goed met Vermeer heb ik het idee, als hij maar wat ervaring op kan doen komend seizoen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:16 schreef Robar het volgende:
Al zou ik toch met samengeknepen billen op de bank zitten, wanneer hij het doel van Ajax zou verdedigen . . .
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Vraag maar aan Insider Robbie.
PuNani?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef toma het volgende:
die Portugezen waar Ajax intresse in heeft speelden die gisteren ook mee?
Pelé en Tiago Gomes. Volgens mij niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef toma het volgende:
die Portugezen waar Ajax intresse in heeft speelden die gisteren ook mee?
Die gaat toch voor een enorme zak met goud naar Man United?quote:
Klopt jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:02 schreef Blight het volgende:
[..]
Die gaat toch voor een enorme zak met goud naar Man United?
Eens. Het ene topic gaat over waar we het kampioenschap hebben verneukt, daarna komen er weer wat geruchtjes en zeggen 20 man nog dat Drenthe moet worden gekocht en dan post iedereen z'n favoriete opstelling nog eens.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Het Ajax topic is een vervelende cirkel geworden. Verschillende onderwerpen komen steeds terug, met steeds dezelfde reacties.
Voorbeelden:
- psv-supporter zegt dat Ajax het zelf heeft laten liggen
- minimaal zes reacties volgen met de strekking "RKC-uit"
- vervolgens zijn er mensen die vinden dat het al eerder fout is gegaan: "Excelsior, Heerenveen hadden we gewoon moeten winnen"
- vervolgens is het genoeg: "Maar volgend jaar worden wij kampioen!"
- steevast gecounterd door: "Dat roepen we al drie jaar..."
- "[speler] in beeld bij Ajax"
- "Damn, die is echt goed bij FM!!!!!"
- nog 10x hetzelfde bericht
- "er staat niets op Ajax.nl, dus het is niet waar"
- rust keert weer nadat blijkt dat het weer onzin is
En zo heb je nog meer van die standaard dingen hier, die elk topic voorkomen. Kwam hier al zelden meer, maar denk dat dat nooit gaat worden...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:10 schreef Cyberia het volgende:
Ja en nu gaan alle posts over dat alle posts herhalend zijn....
Nou, hoe wil je het dan zien?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eens. Het ene topic gaat over waar we het kampioenschap hebben verneukt, daarna komen er weer wat geruchtjes en zeggen 20 man nog dat Drenthe moet worden gekocht en dan post iedereen z'n favoriete opstelling nog eens.![]()
Oh en ondertussen heb je ook nog van dat slappe geouwehoer van Cyberia18 en BonJovi met z'n niet al te hoge IQ.
Die was ik vergeten erbij te zetten ja...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Nashje, wat is eigenlijk jouw favoriete opstelling?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Welk logo vinden julie nu eigenlijk mooier? Het nieuwe of het oude?
Persoonlijk vind ik dat het oude logo terug moet. Wat vinden jullie?
Nee man.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:18 schreef Nashje het volgende:
Van der Sar
Reiziger - Blind - Rijkaard - De Boer
Seedorf - Litmanen - Davids
Finidi - Kluivert - Overmars
Dat jij optyft lijkt mij de beste oplossing...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden jullie?
Dat is het helemaal niet hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is een beetje lastig om te vinden hoor.
Nu haal je 2 dingen door elkaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:22 schreef Sethje het volgende:
Robbie ga eens defragmenteerbommen vouwen voor als den haag bij jullie op bezoek komt volgend jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |