Na het lezen van je berichtengeschiedenis geloof ik je niet, helaas Adil ( gratis geld verdienen )quote:
Wel slecht dat de VM dat niet weet zegquote:Dat is helaas onjuist, jij moet zelf namelijk een nieuw formulier ondertekenen. Ik mag onder geen beding voor jou bellen en dit doorgeven, omdat dit jouw eigen keuze dient te zijn.
Oke, ga ik dat formulier even vragen.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:13 schreef ReMcOrE het volgende:
heb ik ook gehad, met Albert Heijn en stageplek (waar ik meer verdiende in de maand) bij beide werkgevers moet je een nieuw formulier invullen... bij Albert Heijn vul je in dat de loonheffingskorting (want zo heet dat![]()
niet toegepast hoeft te worden, gewoon de goede vakjes aankruisen en bij je vakantiewerk vul je in dat het wel toegepast moet worden!! moet je wel even op de ingangsdatum letten, die kun je het beste op het begin van de maand zetten, dan kun je met terugwerkende kracht nog geld terugkrijgen van de Belastingdienst, heb ik ook gedaan
als je vakantiewerk weer voorbij is dan vul je de formulieren weer in, waarbij AH het wel toepast en je vakantiewerk niet...
Dat is zeer zekers waar hoor..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef Brammie1 het volgende:
zondag weer werken bij To Go Nijmegen op bake-off, en mij is verteld dat ze van al het brood dat wekelijks verkocht wordt, 50% op zondag wordt verkocht
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zo loonheffing heb ik opgezegt bij de AH. (moest met het formulier wat je ook krijgt als je daar begint)
Toch over 4 weken pas? ik tenminste welquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:44 schreef morgane het volgende:
Krijgen we vandaag weer loon of kan ik niet goed tellen?
dat houdt mijn portemonnee/rekening wel volquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:50 schreef SilverBullet het volgende:
Jammer, maar helaas. Nog een weekje wachten.
of gewoon een week die deelbaar is door 4 en dan min 1!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:55 schreef Twisted_Logic het volgende:
Makkelijk om te onthouden: salaris wordt altijd gestort op de woensdag van een oneven week.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:55 schreef Twisted_Logic het volgende:
Makkelijk om te onthouden: salaris wordt altijd gestort op de woensdag van een oneven week.
thnxquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:38 schreef crx-boy het volgende:
[..]
of gewoon een week die deelbaar is door 4 en dan min 1!
dus week 28 is deelbaar door 4 en dan min 1 is week 27!
Dat is niks, ik word soms wel 12 keer op een dag gebeld.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:43 schreef Brammie1 het volgende:
ik werk nu 2 en halve week bij AH To Go en ik ben de afgelopen 2 dagen al 3 keer gebeld of ik kon werken
we hebben een winnaarquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:26 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Dat is niks, ik word soms wel 12 keer op een dag gebeld.
Ik heb wel gezegd dat ik meer wilde werken.. maar ze zeiden dat ze odm niks hadden.. in de vakantie zouden ze me wel hard nodig hebben, ofzoquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:43 schreef blrrrt het volgende:
Vanaf volgende week weer zomerzegels?
3 week?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:57 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hoelang ga je wel niet op vakantie dan?
Zomerzegels loopt wel langer dan 4 weken hoor.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:00 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Zomerzegels loopt wel langer dan 4 weken hoor.
Kan je nog lekker aan de bak als je terug komt.
Heb je nog een gesprek gehad over dat teamleider gebeuren? Bij ons in de winkel wel een paar. 3 30+ers, 3 marokkanen, een Hollander en een cassiere bij ons. De Hollander en de cassier zijn doorquote:
quote:Deze zomer ontvangt u bij Albert Heijn zeven weken lang - van 2 juli tot en met 19 augustus 2007 - een gratis AH Zomerzegel bij elke 10 euro aan boodschappen. Spaar er 25 voor een volle kaart en en kies zelf waarvoor u deze volle kaart inwisselt: 5 euro korting op uw boodschappen of een NS Dagkaart voor maar 10 euro.
Let op: volle spaarkaarten kunt u alleen inleveren in de winkel, tot en met 2 september 2007.
ActievoorwaardenAH Zomerzegels worden verstrekt van 2 juli t/m 19 augustus 2007 bij elke 10 euro aan boodschappen bij Albert Heijn. Bestelt u via Albert.nl? Dan ontvangt u bij iedere bestelling 15 zomerzegels (ongeacht het bestelbedrag). Zolang de voorraad strekt. Elke volle spaarkaart met daarop 25 originele en onbeschadigde AH Zomerzegels kan van 2 juli t/m 2 september 2007 uitsluitend bij een Albert Heijn winkel worden ingewisseld voor 5 euro aan gratis boodschappen naar keuze óf een NS Dagkaart voor 10 euro (exclusief verkrijgbaar bij AH, en niet geldig i.c.m. andere kortingspassen). Volle spaarkaarten kunnen niet worden ingewisseld bij AH togo, Albert en NS. Volle spaarkaarten kunnen niet worden ingewisseld voor contant geld. Spaarkaarten met minder dan 25 zegels en losse zegels zijn niet inwisselbaar. Albert Heijn bv behoudt zich het recht voor spaarkaarten die niet aan de voorwaarden voldoen te weigeren. AH Zomerzegels kunnen niet voor andere doeleinden worden gebruikt dan in de actievoorwaarden zijn opgenomen. Een NS Dagkaart is één dag geldig van 2 juli t/m 31 augustus 2007 óf op een zaterdag of zondag van 1 t/m 23 september 2007, in de 2e klas voor 1 persoon. Albert Heijn bv behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en de actie voortijdig te beëindigen.
Ik heb hem gisteravond gehadquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:46 schreef Stammies het volgende:
[..]
Heb je nog een gesprek gehad over dat teamleider gebeuren? Bij ons in de winkel wel een paar. 3 30+ers, 3 marokkanen, een Hollander en een cassiere bij ons. De Hollander en de cassier zijn doorEr werd in ieder geval bij die gesprekken op meer gelet als aleen je werkhouding en de potentie.
Van een kut winkel naar een nog kuttere winkelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:19 schreef Cahir het volgende:
Gekapt bij de AH, wat een kut winkel
Morgen ff solicteren bij de C1000 of de plus.
een hotmail?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:55 schreef paul_1972 het volgende:---knip---
Mensen die hard werken werken in de middag en in de avond hequote:Op zaterdag 30 juni 2007 06:13 schreef sander89 het volgende:
Goedemorgen, niemand die ook om half 7 moet beginnen![]()
oz-ten?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:41 schreef Stammies het volgende:
Maar dat is nog niet alles, om onverklaarbare redenen krijgen we nu allemaal bedienigsspullen binnen die we moeten snijden binnen, terwijl we daar helemaal geen afdeling voor hebbenDus ik heb voor 1000den euro's deli in de koelcel staan!
Mag niet met vers.quote:
oz je op papier wat anders!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:40 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Mag niet met vers.
HACCP-regels enzo.
Laat de WHD het maar oplossen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:52 schreef crx-boy het volgende:
[..]
oz je op papier wat anders!
moet ik jullie nou alles leren?![]()
Jep, Said zou gisteren een mailtje sturen met wanneer (maak er maar maandag van voor die mail er is zeiden de beoordelaarsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:41 schreef Stammies het volgende:
GODVERDOMME, klote winkel in balans. Het hoofdkantoor heeft flink lopen kutten in ons systeem. We hadden 1 meter deli zb, 3 meter kaas cobinatie met hollandse en buitenlandse kaas zb. Wat doen die klojo's gister? Die komen even een extra metertje kaas bediening erin zetten iop de plek van een meter vvv. Hebben we 3 meter vvv en 4 meter kaasIk heb vanaf vanmorgen 8 uur eerst de slades leeggehaald, die op de plek gezet van een meter kaas, van die 3 meter heb ik er 2 gemaakt. Toen op de meter salades de meter vvv die weggehaald was teruggezet. Nu mag ik morgen om 7 uur de kaas gaan vullen
![]()
Maar dat is nog niet alles, om onverklaarbare redenen krijgen we nu allemaal bedienigsspullen binnen die we moeten snijden binnen, terwijl we daar helemaal geen afdeling voor hebbenDus ik heb voor 1000den euro's deli in de koelcel staan!
Gefeliciteerd Chatgek!!! Nu gezellig met Said en Josha babbelen?
die mail was er gisteren al!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:35 schreef chatgek het volgende:
[..]
Jep, Said zou gisteren een mailtje sturen met wanneer (maak er maar maandag van voor die mail er is zeiden de beoordelaars)
Maar wel irritante stickerzegels. De hele kassa komt er zometeen onder te zittenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:32 schreef sander89 het volgende:
Word denk ik goed actie van die zegeltjes sparen voor korting bij je boodschappen/NS![]()
neeeeeeeequote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar wel irritante stickerzegels. De hele kassa komt er zometeen onder te zitten
Ik heb het nog nooit gekregen in ieder geval. Vanaf komende week weer de zomerzegels, bahquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:05 schreef Renesite het volgende:
Krijgt iedereen het 'alcohol piepje' ?
Dat word wat, iedere keeeeer herstel
Weet wat je bedoelt, heb daar ook een info-briefje over gekregen. Maar die piepjes krijg ik niet hoor...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:19 schreef Renesite het volgende:
Een piepje bij het moment als je iets van alcohol aanscant.
dat komt nog las ik, het is net zoiets als de melding van de Bonuskaart... wanneer er alcoholische producten bij de boodschappen zitten, krijg je automatisch een melding of je ID hebt gecontroleerd (of de leeftijd) wat je dus in de meeste gevallen weg moet halen met Herstel, net wat Renesite zegt!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:21 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Weet wat je bedoelt, heb daar ook een info-briefje over gekregen. Maar die piepjes krijg ik niet hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |