Na het lezen van je berichtengeschiedenis geloof ik je niet, helaas Adil ( gratis geld verdienen )quote:
Wel slecht dat de VM dat niet weet zegquote:Dat is helaas onjuist, jij moet zelf namelijk een nieuw formulier ondertekenen. Ik mag onder geen beding voor jou bellen en dit doorgeven, omdat dit jouw eigen keuze dient te zijn.
Oke, ga ik dat formulier even vragen.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:13 schreef ReMcOrE het volgende:
heb ik ook gehad, met Albert Heijn en stageplek (waar ik meer verdiende in de maand) bij beide werkgevers moet je een nieuw formulier invullen... bij Albert Heijn vul je in dat de loonheffingskorting (want zo heet dat![]()
niet toegepast hoeft te worden, gewoon de goede vakjes aankruisen en bij je vakantiewerk vul je in dat het wel toegepast moet worden!! moet je wel even op de ingangsdatum letten, die kun je het beste op het begin van de maand zetten, dan kun je met terugwerkende kracht nog geld terugkrijgen van de Belastingdienst, heb ik ook gedaan
als je vakantiewerk weer voorbij is dan vul je de formulieren weer in, waarbij AH het wel toepast en je vakantiewerk niet...
Dat is zeer zekers waar hoor..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef Brammie1 het volgende:
zondag weer werken bij To Go Nijmegen op bake-off, en mij is verteld dat ze van al het brood dat wekelijks verkocht wordt, 50% op zondag wordt verkocht
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zo loonheffing heb ik opgezegt bij de AH. (moest met het formulier wat je ook krijgt als je daar begint)
Toch over 4 weken pas? ik tenminste welquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:44 schreef morgane het volgende:
Krijgen we vandaag weer loon of kan ik niet goed tellen?
dat houdt mijn portemonnee/rekening wel volquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:50 schreef SilverBullet het volgende:
Jammer, maar helaas. Nog een weekje wachten.
of gewoon een week die deelbaar is door 4 en dan min 1!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:55 schreef Twisted_Logic het volgende:
Makkelijk om te onthouden: salaris wordt altijd gestort op de woensdag van een oneven week.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:55 schreef Twisted_Logic het volgende:
Makkelijk om te onthouden: salaris wordt altijd gestort op de woensdag van een oneven week.
thnxquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:38 schreef crx-boy het volgende:
[..]
of gewoon een week die deelbaar is door 4 en dan min 1!
dus week 28 is deelbaar door 4 en dan min 1 is week 27!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |