een hotmail?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:55 schreef paul_1972 het volgende:---knip---
Mensen die hard werken werken in de middag en in de avond hequote:Op zaterdag 30 juni 2007 06:13 schreef sander89 het volgende:
Goedemorgen, niemand die ook om half 7 moet beginnen![]()
oz-ten?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:41 schreef Stammies het volgende:
Maar dat is nog niet alles, om onverklaarbare redenen krijgen we nu allemaal bedienigsspullen binnen die we moeten snijden binnen, terwijl we daar helemaal geen afdeling voor hebbenDus ik heb voor 1000den euro's deli in de koelcel staan!
Mag niet met vers.quote:
oz je op papier wat anders!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:40 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Mag niet met vers.
HACCP-regels enzo.
Laat de WHD het maar oplossen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:52 schreef crx-boy het volgende:
[..]
oz je op papier wat anders!
moet ik jullie nou alles leren?![]()
Jep, Said zou gisteren een mailtje sturen met wanneer (maak er maar maandag van voor die mail er is zeiden de beoordelaarsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:41 schreef Stammies het volgende:
GODVERDOMME, klote winkel in balans. Het hoofdkantoor heeft flink lopen kutten in ons systeem. We hadden 1 meter deli zb, 3 meter kaas cobinatie met hollandse en buitenlandse kaas zb. Wat doen die klojo's gister? Die komen even een extra metertje kaas bediening erin zetten iop de plek van een meter vvv. Hebben we 3 meter vvv en 4 meter kaasIk heb vanaf vanmorgen 8 uur eerst de slades leeggehaald, die op de plek gezet van een meter kaas, van die 3 meter heb ik er 2 gemaakt. Toen op de meter salades de meter vvv die weggehaald was teruggezet. Nu mag ik morgen om 7 uur de kaas gaan vullen
![]()
Maar dat is nog niet alles, om onverklaarbare redenen krijgen we nu allemaal bedienigsspullen binnen die we moeten snijden binnen, terwijl we daar helemaal geen afdeling voor hebbenDus ik heb voor 1000den euro's deli in de koelcel staan!
Gefeliciteerd Chatgek!!! Nu gezellig met Said en Josha babbelen?
die mail was er gisteren al!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:35 schreef chatgek het volgende:
[..]
Jep, Said zou gisteren een mailtje sturen met wanneer (maak er maar maandag van voor die mail er is zeiden de beoordelaars)
Maar wel irritante stickerzegels. De hele kassa komt er zometeen onder te zittenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:32 schreef sander89 het volgende:
Word denk ik goed actie van die zegeltjes sparen voor korting bij je boodschappen/NS![]()
neeeeeeeequote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar wel irritante stickerzegels. De hele kassa komt er zometeen onder te zitten
Ik heb het nog nooit gekregen in ieder geval. Vanaf komende week weer de zomerzegels, bahquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:05 schreef Renesite het volgende:
Krijgt iedereen het 'alcohol piepje' ?
Dat word wat, iedere keeeeer herstel
Weet wat je bedoelt, heb daar ook een info-briefje over gekregen. Maar die piepjes krijg ik niet hoor...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:19 schreef Renesite het volgende:
Een piepje bij het moment als je iets van alcohol aanscant.
dat komt nog las ik, het is net zoiets als de melding van de Bonuskaart... wanneer er alcoholische producten bij de boodschappen zitten, krijg je automatisch een melding of je ID hebt gecontroleerd (of de leeftijd) wat je dus in de meeste gevallen weg moet halen met Herstel, net wat Renesite zegt!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:21 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Weet wat je bedoelt, heb daar ook een info-briefje over gekregen. Maar die piepjes krijg ik niet hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |