http://www.fnvbondgenoten(...)markten/aktie_super/quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:33 schreef -Sum- het volgende:
weet iemand eigenlijk hoe het met die CAO onderhandelingen staat over de loonsverhoging?
Staat op Winkelweb in de handboeken, onder 'Personeel' gok ik zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:25 schreef morgane het volgende:
Weet iemand waar ik ergens op kan zoeken hoeveel ik precies verdien nu ik 18 ben, behalve op m'n loonstrookje?
Zou je willen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:21 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
we zijn nog de enige 2 to go'ers hier
quote:
Daarom heb ik ook even het wachtwoord erbij gezet, die edit ik zo wel weer weg. Gewoon doen, zo veel vertrouwelijks staat er echt niet op hoor!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:53 schreef morgane het volgende:
[..]
& Ik mag als vakkenvuller niet op Winkelweb hoorik wacht wel ff op m'n volgende loonstrookje.
yup, lekker makkelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:06 schreef Webgangster het volgende:
Wachtwoord van Winkelweb is volgens mij bij ieder filiaal hetzelfde.
Gebrukersnaam: Filiaal nummer
Wachtwoord: nummmer
Ik heb geen idee of ik het mág, heb het gewoon nooit gevraagd. En ik heb er sowieso verder niks op te zoekenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:06 schreef Webgangster het volgende:
Wachtwoord van Winkelweb is volgens mij bij ieder filiaal hetzelfde.
Gebrukersnaam: Filiaal nummer
Wachtwoord: nummmer
Bij ons mogen sommige vakkenvullers die nog geen Verkoper B zijn op Winkelweb.
Heeft alleen maar te maken dat ze zien dat ze er voor gaan.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:15 schreef Brammie1 het volgende:
heb net afgesproken met mijn baas dat ik tijdens de vierdaagse 4 nachtdiensten van 10 tot 6 ga draaien
Het is ook zo raar om op zondag 15 juli om 07:15 uur de winkel te openen, in de wetenschap dat pas op zaterdag 21 juli 24:15 uur de deur weer gesloten wordt!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]dat lijkt me best wel vet, 's nachts werken
Ik bekijk nu pas je profiel, jij bent dus de maarten die mij kassa heeft geleerd?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:17 schreef hooibaal het volgende:
Weet je al welke?
(Toevallig de laatste - dat is de drukste/leukste namelijk)
Waar was die klant dan zo kwaad over?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:02 schreef Renesite het volgende:
Gisteren een enorm kwade klant gehad!!! Maakte een stennis
![]()
In de ochtend kwam hij langs en duwde een collega over de balie weg, en 2 FHVers erbij, maar niet echt een baas. Toen die later kwam van buiten het filiaal zijn zei hij dat als hij nog een keer kwam hij een winkelverbod kreeg.
Affijn hij kwam weer. Ik stond achter de balie en ik zag hem aankomen. Ik belde dus die baas op en ik ging tussendoor maar andere klanten helpen. Die baas kwam er aan en vroeg hem netjes om niet meer te komen.
"JAAAAA Ik kom toch"
"Meneer, ik vraag u vriendelijk, zou u in vervolg elders uw boodschappen willen halen? Zoals u zich gedragen heeft kan ik niet accepteren. Dus als u gewoon niet meer komt geef ik u ook geen officieel winkelverbod"
"U kunt mij niets maken! Ik kom toch!"
Uiteindelijk (wel stoer) zei mij baas
"Kom eens mee, dan gaan we eventjes naar de overkant van de straat" (politiebureau)
"De politie kan mij niets schelen!"sommige mensen
Ja, en dát weet ik niet, hij verweet mijn collega van allesquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:01 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Waar was die klant dan zo kwaad over?
Van wie?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:25 schreef Renesite het volgende:
Komt weer breeduit een verslag van denk ik
Op winkelweb.quote:
Vergeet Fok nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:04 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Op winkelweb.
Maar ook op Distrifood en uwsupermarkt natuurlijk.
Dit artikel wordt geschreven as we speak.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:12 schreef o-fiel het volgende:
Waar blijven de foto's?
kan iedereen zomaar overkomen, je moet gewoon goed uitkijken met die band, ik leg er ook altijd zo'n verdeler voorquote:
quote:Nja, bij onze AH zal het niet worden doorgevoerd gok ik, (franchisor), maar we hebben nu al rond de 40.000-50.000 producten dus ben tevreden .
ik vind het eerder op een dirk lijken, erg rare winkelquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dit artikel wordt geschreven as we speak.
http://www.uwsupermarkt.nl/?aid=4018
Daar zullen ook wel foto's bij komen.
wat zijn de dingen die je op foto 10 en 13 ziet?? die moeten op een karretje toch? bij de melk vind ik het wel jammer dat er gewoon van die volle containers in het schap staan... maar de karretjes waar 2 klapkratten opkunnen vind ik dan wel weer handig!quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:44 schreef LoneGunman het volgende:
Staan nu ook meer foto's: http://www.uwsupermarkt.nl/?aid=4027
Jullie hadden vandaag een container vers gekregen die van ons was!quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat zijn de dingen die je op foto 10 en 13 ziet?? die moeten op een karretje toch? bij de melk vind ik het wel jammer dat er gewoon van die volle containers in het schap staan... maar de karretjes waar 2 klapkratten opkunnen vind ik dan wel weer handig!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat zijn de dingen die je op foto 10 en 13 ziet?? die moeten op een karretje toch? bij de melk vind ik het wel jammer dat er gewoon van die volle containers in het schap staan... maar de karretjes waar 2 klapkratten opkunnen vind ik dan wel weer handig!
Dat is inderdaad het Zelfscan-"pistool" (zal officieel vast anders hetenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:07 schreef o-fiel het volgende:
De zelfscan-apparatuur?
Hey misschien hebben wij wel samengewerkt afgelopen dagenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:40 schreef soul114 het volgende:
[..]
Touchscreen-kassa hebben we trouwens nog niet. Het gedeelte waar kassamedewerker de bon ziet ging soms erg traag bij testen (liep soms >10 artikelen achter) en ze wilden geen risico nemen dat het eruit vloog.
Het is echt een mooie winkel hoor, het enige nadeel is dat het wat krap is in het HB gedeeltequote:Op donderdag 21 juni 2007 22:26 schreef Kickmaster het volgende:
Ik ben niet onder de indruk van wat ik op de foto's zie, maar je moet er denk ik keer door heen hebben gelopen om een goed oordeel te vellen.
Ze zijn van zacht plastic, dus ze buigen mee ipv dat ze eraf springen of dat je je handen eraan openhaald!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:29 schreef morgane het volgende:
Ik vind de nieuwe schapstickers ook niet mooi, dat ze zo 'uitsteken' zeg maar. Is ook nog eens onhandiger met vullen
Oh dat is wel handig! Ik dacht dat 't hetzelfde was als de bonusbordjes zeg maar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:56 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ze zijn van zacht plastic, dus ze buigen mee ipv dat ze eraf springen of dat je je handen eraan openhaald!![]()
In ieder geval met OZ of hoe dat tegenwoordig ook mag hetenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:22 schreef MarcovdL het volgende:
Met welke zorgverzekeraars heeft Ahold ook alweer een collectief contract?![]()
Ik wilde er gister nog even langsgaan, toch maar niet gedaan. Maar binnenkort ga ik zeker een keertje kijken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:38 schreef kmaestro het volgende:
Het was wel 'prachtig", eerste dag open, en hoppa, heel het winkelcentrum zonder stroom
Maar het is een mooie winkel, dat zeker
ik niet......................want?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:07 schreef chatgek het volgende:
Wie uit de regio utrecht is er naar de "talentenavond" geweest van AH?![]()
Ik weet daar niks vanaf.... hoor het nu voor het eerst.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:07 schreef chatgek het volgende:
Wie uit de regio utrecht is er naar de "talentenavond" geweest van AH?![]()
was volgens mij ook alleen voor winkelgroep 425!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:06 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ik weet daar niks vanaf.... hoor het nu voor het eerst.
Denk het niet, aangezien ik niet heb geholpen met vullen van de winkel (moet ook nog studerenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:25 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Hey misschien hebben wij wel samengewerkt afgelopen dagen![]()
Die touchscreen kassa's hadden jullie wel, maar die zijn gister weer gedemonteerd omdat ze het niet aandurfden ivm storingen
Ja volgens mij 426, heb dat nummer al wat eerder zien langs komen op wat papieren bij ons.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:35 schreef crx-boy het volgende:
[..]
was volgens mij ook alleen voor winkelgroep 425!
en volgens mij zit bisonspoor in een andere groep!(426)?
Het is niet moeilijk nee, maar je moet er wel sterk genoeg voor zijn. Hier mogen meiden het meestal niet doen geloof ik, omdat die kans lopen geplet te worden onder zo'n containerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:46 schreef Webgangster het volgende:
Onze vrachtwagens kwam pas om kwart over 4 aankakken, had er om kwart over 2 al moeten zijn.
Ramd die vrachtwagen chauffeur een dikke autowas niet zo blij, vraag me nog steeds af wie er schuldig is.
Ik heb toen maar even de vrachtwagen leeg gehaald, wat dus eigenlijk niet mag...
Wat een simpel klusje zeg, iedere noob kan het...
Was ook gene leiding vandaag, dus lekker lopen voetballen in de kantine en lopen frisbee'en in de winkel, wat klanten overigens ook doen !!!
Tuurlijk, iedereen kan een wagen lossen. Hou er echter wel rekening mee dat als je als winkelmedewerker (van wat voor functie of geslacht dan ook) op de klep of in de trailer gaat staan, je niet door je werkgever verzekerd bent mocht er iets mis gaan. Chauffeurs helpen is derhalve prima, maar wel op eigen risico.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:21 schreef morgane het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk nee, maar je moet er wel sterk genoeg voor zijn. Hier mogen meiden het meestal niet doen geloof ik, omdat die kans lopen geplet te worden onder zo'n containerlijkt me toch niet zo'n prettige ervaring.
Wanneer het in werktijd gebeurt, denk ik dat de rechter daar iets anders over denkt.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:30 schreef hooibaal het volgende:
Tuurlijk, iedereen kan een wagen lossen. Hou er echter wel rekening mee dat als je als winkelmedewerker (van wat voor functie of geslacht dan ook) op de klep of in de trailer gaat staan, je niet door je werkgever verzekerd bent mocht er iets mis gaan. Chauffeurs helpen is derhalve prima, maar wel op eigen risico.
1. Als een chauffeur een container bier van de klep laat lazeren, komt de schade voor rekening van de transporteur. Rijdt een filiaalmedewerker diezelfde container van de klep, dan is de schade voor rekening van het filiaal. Daar heb je niet eens een rechter voor nodig.quote:Op zondag 24 juni 2007 07:04 schreef csar het volgende:
[..]
Wanneer het in werktijd gebeurt, denk ik dat de rechter daar iets anders over denkt.
Eens. Je zegt het eigenlijk al zelf, "Rijdt een filiaalmedewerker diezelfde container van de klep, dan is de schade voor rekening van het filiaal". Onder 'filliaal' lees ik werkgever.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:25 schreef hooibaal het volgende:
1. Als een chauffeur een container bier van de klep laat lazeren, komt de schade voor rekening van de transporteur. Rijdt een filiaalmedewerker diezelfde container van de klep, dan is de schade voor rekening van het filiaal. Daar heb je niet eens een rechter voor nodig.
Werkgever is en blijft ten alle tijde hoofdverantwoordelijk voor zijn werknemers.quote:2. Als een medewerker er doelbewust voor kiest om de duidelijk gestelde veiligheidsregels te breken en dáárdoor gewond raakt, lijkt het me niet dat zijn of haar werkgever daarvoor aansprakelijk is.
burgerlijk wetboek boek 6.quote:Artikel 170
1. Voor schade, aan een derde toegebracht door een fout van een ondergeschikte, is degene in wiens dienst de ondergeschikte zijn taak vervult aansprakelijk, indien de kans op de fout door de opdracht tot het verrichten van deze taak is vergroot en degene in wiens dienst hij stond, uit hoofde van hun desbetreffende rechtsbetrekking zeggenschap had over de gedragingen waarin de fout was gelegen.
burgerlijk wetboek boek 7quote:Artikel 658
1. De werkgever is verplicht de lokalen, werktuigen en gereedschappen waarin of waarmee hij de arbeid doet verrichten, op zodanige wijze in te richten en te onderhouden alsmede voor het verrichten van de arbeid zodanige maatregelen te treffen en aanwijzingen te verstrekken als redelijkerwijs nodig is om te voorkomen dat de werknemer in de uitoefening van zijn werkzaamheden schade lijdt.
2. De werkgever is jegens de werknemer aansprakelijk voor de schade die de werknemer in de uitoefening van zijn werkzaamheden lijdt, tenzij hij aantoont dat hij de in lid 1 genoemde verplichtingen is nagekomen of dat de schade in belangrijke mate het gevolg is van opzet of bewuste roekeloosheid van de werknemer.
Welke AH in Amsterdamquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:08 schreef MisterO het volgende:
Gisteren was mn eerste dag in de AH in Amsterdam. Na een uurtje meekijken, moest ik direct aan de slag als cassier! Het was niet normaal druk en ik maakte mensen sagerijnig door mijn traagheid/stumperigheid![]()
Later ging het wel goed en ik heb alles inmiddels wel redelijk goed onder de knie![]()
Alleen mochten we pas om 23:00 naar huis, wat minder leuk was![]()
Sorry, maar dat geloof ik in elk geval niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:35 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
Welke AH in Amsterdam
Aangenaam ik ben Dick Boer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |