abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juni 2007 @ 17:35:33 #201
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_50763556
Geen Ricco of Simoni alstu
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zaterdag 23 juni 2007 @ 17:38:13 #202
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_50763633
Ik zet men geld op Mazzoleni. Elisa zal hem vast wel een plasje gegeven hebben.
pi_50763658
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:35 schreef -skippybal- het volgende:
Geen Ricco of Simoni alstu
Hopelijk niet nee.

Simoni (en ook Di luca) hebben trouwens wel ooit de baby giro gewonnen he...
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_50765198
ik word een beetje moe de laatste tijd van alle media die elke dag met een vaag doping bericht komen, op deze manier kan de wielrennerij ook nooit orde op zaken stellen
  zaterdag 23 juni 2007 @ 18:32:38 #205
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_50765300
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 18:29 schreef Botterboy het volgende:
ik word een beetje moe de laatste tijd van alle media die elke dag met een vaag doping bericht komen, op deze manier kan de wielrennerij ook nooit orde op zaken stellen
Wie niet. En nu met de Tour in zicht gaan alle wielern00bs hun "professionele" mening er ook nog over geven
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zaterdag 23 juni 2007 @ 18:58:23 #206
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_50765936
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:28 schreef Gitanki het volgende:
Nieuwe rel?
[..]

(wieleruitslagen.be)

of loopt het met een pisser af omdat de controleurs gewoon hun kroost's zindelijkheidspotje niet goed schoongemaakt hebben
Dat doet mij denken aan dat verhaal uit het boek van Jef D'Hont toen in de jaren '70 men na de dopingcontrole van een renner het bericht "Proficiat , u bent zwanger" terugkreeg. Zoals toen gebruikelijk had de renner via een peertje andere urine in het potje gegoten , maar per ongeluk was in z'n peer de urine van z'n zwangere vrouw gesukkeld.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_50766015
whaha dat zijn wel de mooie verhalen
  zaterdag 23 juni 2007 @ 19:05:27 #208
pi_50766113
Als ze nu bij een dopingtest van VDB eens de urine van z'n hond zouden vinden. Dan zouden we pas lachen. (ohnee, z'n hond test natuurlijk ook meteen positief op zo'n controle)
pi_50766152
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_50767194
Bij de UEFA hebben ze ook nieuwe controles ondekt:
quote:
UEFA introduceert bloedcontroles

Tijdens het EK 2008 in Oostenrijk en Zwitserland moeten voetballers bloed afstaan voor dopingcontroles, zo heeft de UEFA besloten.

Tot nu toe werd uitsluitend gewerkt met urinemonsters. Het testen van bloed is echter goedkoper en kan bovendien veel meer verboden middelen aan het licht brengen.

Het is niet duidelijk of de bloedtesten in plaats van de urinecontroles komen of dat beide naast elkaar blijven bestaan. Een woordvoerder van de KNVB wilde nog niet inhoudelijk reageren: "We willen eerst alle informatie van de UEFA afwachten".
Bron: NOS

Hoeveel jaar neemt men al bloedmonsters in het wielrennen?
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:16:44 #211
pi_50773705
De nieuwste rage ? Té negatief zijn ?
quote:
'Abnormaal lage waarden' bij Di Luca, Mazzoleni, Simoni en Riccò in de Giro.

In Italië lijkt er een nieuw schandaal in de maak. De Italiaanse krant 'Corriere dello Sport' onthulde gisteren dat er bij toprenners als Di Luca, Mazzoleni, Simoni en Riccò uiterst bizarre resultaten werden gevonden in het bloed en de urine na de etappe naar de Monte Zoncolan van 30 mei. Anomalieën, zoals het in het vakjargon heet.

Het Italiaans Olympisch Comité (CONI) vroeg, bij monde van voorzitter Petrucci, hoogdringend een onderhoud aan met UCI-voorzitter Pat McQuaid en schreef ook een brief naar het Wereld-Antidopingagentschap (WADA) . De analyses leverden te lage(!) lichaamseigen hormonale resultaten op.

'Te negatief. Nooit waren de waarden zo laag', zo oordeelden meerdere endocrinologen de testen die o.a. op Di Luca, Mazzoleni, Riccò en Simoni werden afgenomen. En dan hebben we het over de nummers één, drie, vier en zes uit de eindstand van de Ronde van Italië. 'Dit leken resultaten van kinderen die nog de adolescentie moeten doormaken, maar zeker niet van renners met een lichaam in volle rijpheid.'

Het CONI wil de gevonden waarden vergelijken met de waarden die in het bezit zijn van de UCI, op basis van de driemaandelijkse testen die verplicht worden afgenomen. Het kan natuurlijk louter toeval zijn, of dat er zich een pathologie ontwikkelde, klinkt het bij het CONI. Een andere hypothese is dat er maskerende producten zijn gebruikt waardoor ze makkelijk door de gebruikelijke controle van de UCI glipten. Girowinnaar Di Luca en Mazzoleni zijn ook zwaar genoemd in het dopingdossier 'Oil for Drugs' van 2004, waarvoor de Astana-ploegmaat van Vino volgende week uitleg moet verschaffen aan CONI-procureur Ettore Tori.
pi_50775166
Te laag hematocriet

Wat is dat nou weer?
pi_50775414
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De nieuwste rage ? Té negatief zijn ?
[..]
Waarom brengen ze gvd die berichten uit terwijl ze het eigenlijk nog niet weten.
Dit slaat echt helemaal nergens meer op. Wacht nou met berichtgeving totdat je zeker weet dat er iets aan de hand is.
pi_50775469
zucht ... iedereen is alweer verdacht zonder dat er ook maar iets is bewezen, ik word hier wel zo moe van.
  zondag 24 juni 2007 @ 00:07:40 #215
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_50775486
Ik denk dat er de komende weken nog vieze dingen gaan gebeuren.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 24 juni 2007 @ 00:21:08 #216
40566 Ericr
Livewrong
pi_50775808
Als ze hormonale waarden hebben van een hypogonadale man dan is dat wel verdacht natuurlijk. Dat zou inhouden dat ze zeer waarschijnlijk epitestosteron hebben geinjecteerd gekregen waardoor hun testosteronwaarden abnormaal laag lijken.

Zou weer een aardige tik zijn als zo'n beetje de hele top van de Giro betrapt wordt.
  zondag 24 juni 2007 @ 00:46:32 #217
pi_50776443
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:21 schreef Ericr het volgende:
Als ze hormonale waarden hebben van een hypogonadale man dan is dat wel verdacht natuurlijk. Dat zou inhouden dat ze zeer waarschijnlijk epitestosteron hebben geinjecteerd gekregen waardoor hun testosteronwaarden abnormaal laag lijken.

Zou weer een aardige tik zijn als zo'n beetje de hele top van de Giro betrapt wordt.
"Ik zag in de Giro weer een menselijk wielrennen." /Wuyts
pi_50780770
lol als dit waar is... dan is shleck een übermensh op 21 jaar. geloofwaardig hoor
pi_50781293
Denk even na. 4 mensen die allemaal uitgerekend met een te lage testosteronwaarde worden betrapt, terwijl dat bijna nooit voorkomt. En dan nog wel in één etappe. Kijk dat één iemand dat doet om de boel te flikken kan ik nog wel begrijpen, maar vier mensen uitgerekend in dezelfde etappe met dezelfde waardes. Nee, ik denk dat er een andere reden moet zijn. En mijn eerste gedachten is dan dat de meetapperatuur niet goed moet zijn, want deze vier zijn de enigen die gecontoleerd zijn na die etappe.
pi_50783183
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:09 schreef TheArt het volgende:
Denk even na. 4 mensen die allemaal uitgerekend met een te lage testosteronwaarde worden betrapt, terwijl dat bijna nooit voorkomt. En dan nog wel in één etappe. Kijk dat één iemand dat doet om de boel te flikken kan ik nog wel begrijpen, maar vier mensen uitgerekend in dezelfde etappe met dezelfde waardes. Nee, ik denk dat er een andere reden moet zijn. En mijn eerste gedachten is dan dat de meetapperatuur niet goed moet zijn, want deze vier zijn de enigen die gecontoleerd zijn na die etappe.
Daarvoor zijn er b stalen he
  zondag 24 juni 2007 @ 13:29:01 #221
pi_50784788
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:09 schreef TheArt het volgende:
Die 4 zijn niet de enigen hé. Je hebt altijd minstens de ritwinnaar, alle truien (dus ook de puntentrui en de leider in die Garibaldi tussenspurten) en x aantal uitgelote renners. Ik geloof dat in een groter ronde per rit een 10 a 15 tal renners gecontroleerd worden.
  zondag 24 juni 2007 @ 13:33:05 #222
40566 Ericr
Livewrong
pi_50784905
Als er een nieuwe dokter Mabuse in het peleton rondwaart kan het natuurlijk zijn dat de preparatie gewoon zoog bij die renners. Zie Landis en zijn 'foutje', als die op een normale manier was geprepareerd hadden ze nooit gezocht naar exogeen testosteron.
  zondag 24 juni 2007 @ 13:35:14 #223
pi_50784990
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:33 schreef Ericr het volgende:
Als er een nieuwe dokter Mabuse in het peleton rondwaart kan het natuurlijk zijn dat de preparatie gewoon zoog bij die renners. Zie Landis en zijn 'foutje', als die op een normale manier was geprepareerd hadden ze nooit gezocht naar exogeen testosteron.
Zo is dat. Overigens was zelfs Fuentes eigenlijk een 'amateur' op dat vlak. Als je ziet hoeveel van z'n renners betrapt werden;
  zondag 24 juni 2007 @ 14:45:09 #224
40566 Ericr
Livewrong
pi_50787157
Ook een amateur op het gebied van codenamen of encryptie. In een rechtzaak die in Nederland speelt is de Nederlandse justitie al maanden bezig om een laptop van een handelaar proberen te kraken. Die heeft zijn klanten en handelsbestand versleuteld op die laptop staan en tot nu toe is het niet gelukt om dat bestand te ontsleutelen.
pi_50787217
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:33 schreef Ericr het volgende:
Ik denk dat bij Landis ook de inzinking van de dag ervoor een rol speelt, waardoor zijn lichaam een klap heeft gekregen en uit de 'normale' balans is geraakt, waar te weinig rekening mee is gehouden door de verzorging.
Maar da's maar een idee natuurlijk, verder op niets concreets gebaseerd.
  zondag 24 juni 2007 @ 14:50:16 #226
pi_50787300
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:47 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik denk dat bij Landis ook de inzinking van de dag ervoor een rol speelt, waardoor zijn lichaam een klap heeft gekregen en uit de 'normale' balans is geraakt, waar te weinig rekening mee is gehouden door de verzorging.
Maar da's maar een idee natuurlijk, verder op niets concreets gebaseerd.
Misschien is men bij Landis wel gewoon in paniek geslagen want hij moest sterk terugslaan de dag erna en heeft men een te hoge dosis ingespoten ...
pi_50787321
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Misschien is men bij Landis wel gewoon in paniek geslagen want hij moest sterk terugslaan de dag erna en heeft men een te hoge dosis ingespoten ...
Dat kan ook idd.
  zondag 24 juni 2007 @ 15:53:29 #228
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_50789194
Ze kunnen wegenwoordig niet eens meer met een peertje ( ) of wat dan ook werken. Aan de streep pakt zo'n dopingfiguur je wast en verliest je niet meer uit het oog tot 'ie je pis in z'n handen heeft...

Of ze moeten al op de fiets die nasty Dhont-manier gedaan hebben maar dat lijkt me nogal.. uhmm.. onwaarschijnlijk.
LastFM
  zondag 24 juni 2007 @ 16:17:12 #229
pi_50789873
quote:
Op zondag 24 juni 2007 15:53 schreef -skippybal- het volgende:
Ze kunnen wegenwoordig niet eens meer met een peertje ( ) of wat dan ook werken. Aan de streep pakt zo'n dopingfiguur je wast en verliest je niet meer uit het oog tot 'ie je pis in z'n handen heeft...

Of ze moeten al op de fiets die nasty Dhont-manier gedaan hebben maar dat lijkt me nogal.. uhmm.. onwaarschijnlijk.
D'Hont sprak over een spuit die je meteen na de finish als je als verzorger bij je renner komt in de 'eikel' moet plaatsen. Manzano sprak zelfs over een poeder dat je van je verzorger aan je handen krijgt waarna je dan maar min of meer op je handen moet plassen om te maskeren.
pi_50796995
Dat te lage kan ook betekenen dat er nu een of ander iets is om de hematocriet te verbloemen. En daar zullen deze heren dan teveel van hebben gehad. Ik hoop dat dit neit waar is maar dan kunnen ze de wilersport echt opdoeken.

Verklaart by the way wel waarom die italianen niet willen tekenen voor het niet gebruiken van doping
Trust No One -- Deep Throat-- The X Files
  zondag 24 juni 2007 @ 20:15:22 #231
132605 kawotski
Il Dottore
pi_50797103
quote:
Op zondag 24 juni 2007 16:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

D'Hont sprak over een spuit die je meteen na de finish als je als verzorger bij je renner komt in de 'eikel' moet plaatsen. Manzano sprak zelfs over een poeder dat je van je verzorger aan je handen krijgt waarna je dan maar min of meer op je handen moet plassen om te maskeren.
je moet toch min of meer van de pot gerukt zijn om op die manier nog te wielrennen.. ik ga bij het zien van een spuit al bijna tegen de vlakte..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_50798697
quote:
Op zondag 24 juni 2007 15:53 schreef -skippybal- het volgende:

Kunstblazen schijnen ook in te zijn heb ik gehoord
pi_50811457
Het repressieve beleid tegen doping & de heksenjacht tegen dopingzondaars moet onmiddellijk stoppen want anders gaat het echt ziekelijke vormen aannemen en dat wordt o.a. doormiddel van de onderstaande info. onomstootelijk bewezen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sportarts Berend Nikkels: Epo kan duursporters gezond houden.

De Nederlandse sport(huis)arts Berend Nikkels onder meer medische begeleider van de schaatsers Erben Wennemars en Gianni Romme in de tijd van Peter Mueller en een behoorlijk aantal niet genoemde wielrenners (vanwege privacy redenen) zegt dat zware inspanningen dagen achtereen voor bloedarmoede kan zorgen en dat het voor een sporter juist gezond is om bloed dat rijk aan zuurstof is aangevuld te krijgen. Hierbij gaat het natuurlek wel om een persoon zijn eigen bloed en niet om synthetische bloed (chemisch gefabriceerde compositie) of extern bloed bijvoorbeelt stieren of varkensbloed). Er is wel geëxperimenteerd met synthetisch bloed of bloed van externe wezens (dieren), maar de werking is toch veel minder dan deze procedure met een persoon zijn eigen bloed te verrichten, daarnaast klieven hier natuurlek grote risico’s voor de gezondheid aan. Berend Nikkels is dus voorstander van het gebruik van EPO, hij zegt verder dat de dopinglijsten een grondige hervorming moeten ondergaan, want een heleboel producten die onder de dopinglijst vallen zijn niet gevaarlijk voor de gezondheid en dat ze weer terug moeten gaan naar de grens van een hematocrietwaarde van 50. Een renner (sporter) die een hematocrietwaarde boven de 50 heeft moet vanwege de gezondheidsrisico’s onthouden worden om te starten vind hij.

Epo kan volgens Nikkels ook bijna niet opgespoord worden daarentegen bijvoorbeeld Aranesp zeer gemakkelijk op te sporen is. De dopingproducten die gevaarlijk voor de gezondheid zijn, zijn vrij gemakkelijk op te sporen door de urine en bloedcontroles beweert hij verder.

Gen doping:

Gen doping is volgens Nikkels niet op te sporen en is een zeer gevaarlijke ontwikkeling, dat zeer schadelijk kan zijn voor de gezondheid (o.a. voor het immuunsysteem). En wie weet wat er nog meer voor afwijkingen op kunnen gaan treden.

Charter:

O.a. De door de “elitaire belanghebbenden” opgemaakte charter voor “de strijd tegen doping”, zal alleen maar lijden tot renners die steeds meer het illegale/criminele circuit op gaan zoeken om steeds nieuwere producten zoals gen doping te gaan gebruiken dat ondanks de gevaarlijke gezondheidsrisico’s, prestatieverhogent en wel net zo belangrijk niet meer zichtbaar is, maar dus zeer duidelijke gezondheidsrisico’s met zich mee brengen.
De zoogenaamde strijd voor een schone en eerlijke sport heeft nog een ander doel dat niet door de heer Nikkels word aangekaart, hier kom ik later op terug.

Voor meer informatie over de interessante opinies van sportarts Berend Nikkels hoef je alleen maar Berend Nikkels als zoekopdracht in te voeren, dan krijg je een aantal artikelen over zijn zeer interessante bevindingen en kennis.

DNA (Deoxyribonucleic acid) individu programmeerbaar:

En dan dit; Russische wetenschappers (ondermeer de biofysicus en moleculaire bioloog Pjotr Garjajev en zijn collega’s), zijn naar buiten gekomen met de informatie dat het DNA niet alleen de genetische opmaak en de erfelijkheidsfactoren betreffen, maar dat juist de 90% dat door vele wetenschappers die voor de elitaire belanghebbenden in functie zijn als waardeloos werd beschouwt, bevat juist zeer waardevolle informatie, het registreert al onze ervaringen, gemoedstoestanden, emotionele bagage maar het geeft eveneens onze realiteitszin weer, dit betekent hoe beleven we onze realiteit.
Al deze kenmerken bestaan net zoals de genetische opmaak als wel erfelijkheidsfactoren uit codes.
Het is eigenlijk volledig te vergelijken met een computer (werking van de computer is dan ook afgeleid van de DNA structuur), waar je een basisprogramma (vanuit het collectieve geheugen) hebt dat voor bijna iedereen die hieraan verbonden is ongeveer dezelfde is “collectieve realiteitszin”, daarnaast heb je allerlei individuele programma’s die afgeleid zijn van het basisprogramma (collectieve geheugen), dat zoowel gegevens verstrekt over onze genetische opmaak en “erfelijkheids”factoren (het eerste kan trouwens bewerkt met genetische modificaties, dit wordt ook wel bedoeld met gendoping), alswel onze ervaringen, gemoedstoestand, onze emotionele bagage alswel onze realiteitszin (dit betekent; hoe beleven we onze realiteit en welke keuzes maken we in welke situaties en wat is ons gevoel hierbij betreffende het programma dat geactiveerd is, dit betekent o.a. ook als we weer de link naar sport legen of we al dan niet ergens aanleg voor hebben).

Dit gaat als we de computer als voorbeeld nemen als volgt in zijn werk; het DNA bestaat uit allerlei cijfercodes die door de RNA (Ribonucleic acid) (dat als CPU – Central Processing Unit gezien kan worden, gelezen wordt), het RNA geeft deze informatie door aan onze hersenen, die het omzet in een van de percepties (horen, zien, voelen, ruiken, smaak enz.) , waarna het individuele programma (gedeelte van de DNA structuur) geactiveerd wordt door de RNA, waarna we de keuzes maken zoals we deze maken, onze organen functioneren zoals die functioneren, het bijbehorende emotionele pakket en realiteitszin toebehoort.

Naast dit proces gebeurt ook het volgende wat zeer belangrijk is om dit proces te begrijpen, op het moment dat het RNA een DNA de cijfercodes aflezen ofwel activeren nadat het vertaalt is door de hersenen in als zijnde de percepties, straalt er een soort van licht vanaf. Dit wordt ook wel foton licht genoemd. Fotonen zijn kleine (licht) bundeltjes, die een bepaalde frequentie bezitten (dit kun je vergelijken met een radiozender) en daarnaast ook de informatie DNA codes bevat dat door de RNA gelezen ofwel geactiveerd is. Deze fotonen (licht deeltjes bevinden zich dus op een bepaalde trillingsfrequentie en als we nu terug komen op de radio, weten we dat als we een sterke zender of een goede ontvangst hebben, we bijna alle golflengtes kunnen ontvangen. We horen wel eens dat een golflengte frequentie, waar vliegtuigen vanuit opereren gestoord worden, of zelfs overgenomen worden als de zender sterk genoeg is. Dit betekent dat de golflengte van de uitzending opgepakt en met de juiste apparatuur (technieken) programmeerbaar geworden is.

Een hypnotiseur doet dan ook het volgende, op het moment dat de cijfercodes van het DNA (programma), gelezen wordt door de RNA en omgezet wordt door de hersenen in percepties, kan de hypnotiseur als deze tenminste de golflengte (frequentie bereik) van het individu (en de frequentie van deze vertaalde percepties), opvangen en als de resonantie sterk genoeg is (frequentie bereik elkaar kan overlappen – resonantie) met de juiste aangeleerde technieken, dit extern aangeleerd of informatie verkregen uit hun individuele geactiveerde programma’s, de vertaling van de percepties herschrijven en ze kunnen dus het individu een andere realiteitszin laten beleven. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor psychiaters, psychologen, helderzienden ofwel andere energiewerkers.
Ze kunnen mensen waanbeelden, een gemanipuleerde realiteitszin en of emotionele bagage activeren, dit is natuurlek alleen mogelijk als de trilling frequentie door het “medium” ontvangen kan worden en ze de “technieken” programma(s) geactiveerd hebben om dit uit te kunnen voeren.

Een ander voorbeeld is als individuen die bijvoorbeeld slechte longen, hart, milt of nieren hebben, transplantaties ondergaan, na de transplantatie word wel eens gezegd tegen de persoon die de transplantatie heeft ondergaan dat ze zo van karakter zijn verandert, of dat bijvoorbeeld de interesses of soms zelfs de uiterlijke karakteristieken verandert zijn. Dit betekent dat het individu in kwestie andere frequenties binnen zich heeft gekregen, dat resoneert met andere programma’s en dus de mogelijkheid bestaat dat er nu door de RNA van het individu andere programma’s worden gelezen en daardoor er voor het individu de realiteitszin, genetische compositie, “erfelijkheids”factoren en ofwel emotionele bagage veranderd kan zijn. Daarom is het zeer gevaarlijk om transplantaties te ondergaan, en zelfs zeer ziek te noemen als je transplantaties ondergaat van bijvoorbeeld organen van bijvoorbeeld varkens.

Maar de Russische wetenschappers zijn al verder met de ontwikkelingen op het gebiet van de foton licht frequenties en de ontcijfering van de DNA codes. Er bestaan mogelijkheden om nog voordat de hersenen de cijfercodes dat door de RNA is doorgegeven het DNA programma te herschrijven, ze hebben de informatie beschikbaar plus het apparatuur, dat de frequenties (golflengte) van de DNA cijfercodes op kan pakken op het moment dat het geactiveerd is door het RNA, of zelfs nog eerder, ze hebben de mogelijkheid om iemands frequentie te bepalen (meten) en kunnen dan zo bepalen welke DNA programa’s hiermee resoneren en welke dus geopend kunnen gaan worden. Dit betekent ook dat ze het frequentiebereik van de mensen kan veranderen, dit kan trouwens alleen als een individu een frequentiewaarde heeft van 20 tot 20.000 hertz (digitale biologie – Dr. Jacques Benveniste www.digibio.com, dit is dan de moderne verschijning van het robotisme en niet zoals de huidige voornaamelijk Japanse elektronica ons voorhoud, zogenaamd robotjes voor ons gemak). En dit heeft alles te maken met je bewustzijnsniveau dat weer overeenkomstig is met het frequentiebereik en dat weer bepalend is welke DNA cijfercodes er door je RNA gelezen gaan worden – wat dus je realiteitszin met de daaraan vast gekoppelde componenten gaan worden. Dit betekent dus dat als je een bewustzijnsniveau bezit dat boven de 20.000 hertz is zullen je lichamelijke frequenties hier ook aan corresponderen en ben je ook niet beïnvloedbaar voor enige vorm van externe manipulatie van je frequenties door welke wetenschapper, hypnotiseur, psychiater, psycholoog of helderziende enz. dan ook. Maar het is dan in feite ook zoover dat je niet meer afhankelijk zal zijn van je DNA structuren, maar gewoon vanuit de informatiekracht (frequentie van het fotonlicht), verder zal gaan leven, waarbij er geen externe invloeden meer kunnen interveniëren ofwel waar het collectieve basisprogrammering zelfs geen invloed meer heeft op je fysieke alswel geestelijke gesteldheid alswel realiteitszin. Hetzelfde gaat min of meer gelden voor individuen die zitten op een frequentiebereik dat nagenoeg de bovengrens van de hierboven genoemde lichamelijke frequenties bereikt en daarom kan er gestelt worden des te hoger de trillingsfrequentie (frequentiebereik), des te moeilijker het zal zijn al dan niet op een bepaalde hoogte onmogelijk om voor externe individuen (elementen) je DNA programma’s, met de daarbij behorende genetische compositie, erfelijkheidsfactoren, karaktertrekken, emotionele bagage en realiteitszin te veranderen.

Voor geïnteresseerden is er onderstaand ook een stuk “Engelse taal” aangaande de “ontdekkingen en ontwikkelingen” op het gebied van DNA dat de bovenstaande info. verder zal onderbouwen.

Om terug te komen op de wielersport en sport in het algemeen hiervoor geldt; dat we alsjeblieft laten afzien, van het repressieve dopingbeleid want dan is het einde zoek en zal het alleen maar van kwaad tot erger worden. Met allerlei revolutionaire middelen in de aantocht zal men dan nooit meer kunnen spreken van een eerlijke transparante sport. Wielrenners en sporters in zijn algemeenheid zullen niet geneigd zijn naar zulke middelen te grijpen (er is namelijk geen resonantie aanwezig indien er geen repressie, angstgevoelens zijn), indien er puur gekeken gaat worden naar de gezondheidsrisico’s die bepaalde waarden met zich mee dragen in plaats van te kijken of een sporter wel of geen prestatieverhogende middelen gebruikt ja of te nee.
Omdat de wielersport een dusdanige zware inspanning vergt en het systeem van de wielersport (ploegenverband) op een dusdanige manier opgezet is, heeft het dan ook als gevolg dat een wielrenner het sterkst kan worden beïnvloed door deze repressiviteit, daardoor wordt de wielersport uitgekozen om als voorloper te dienen voor de draconische maatregelen (die ze in alle sporten en uiteindelijk ook in alle taken van de sport en uiteindelijk in allerlei taken van de maatschappij willen gaan doorvoeren).

Human DNA is a Biological Internet, Say Russian Scientist

The human DNA is a biological Internet and superior in many aspects to the artificial one
And superior in many aspects to the artificial one.
There is for example evidence for a whole new type of medicine in which DNA can be influenced and reprogrammed by words and frequencies without cutting out and replacing genes. Only ten percent of our DNA is being used for building proteins [many say 3 to 5%]. Te result of the researches of the so called junk rest of the DNA 90% was astounding:
According to the researchers our DNA is not only responsible for the construction of our body, but also serves as data storage and in communication. DNA is an organic superconductor that can work data at a normal body temperature, as opposed to artificial conductors which require extremely low temperatures to function. In addition, all superconductors are able to store light and information. This further explains how DNA can store info..
Russian linguists found that the genetic code, especially in the apparently useless 90%, follows the same rules as our human languages. To this end they compare the rules of syntax (the way in which words are put together to form phrases and sentences), semantics (the study of meaning in language forms) and the basic rules of grammar. They found that the alkalines of our DNA follow a regular grammar and do have a set of rules just like our languages. So human languages did not appear coincidentally but are a reflection of our inherent DNA [the program]. The Russian biophysicist and molecular biologist, Pjotr Garjajev, and his colleagues, also explored the vibrational behaviour of DNA. The bottom line was: ‘Living chromosomes function just like solitonic-holographic computers using the endogenous DNA laser radiation’. [Solitons are a special type of light wave that doesn’t change shape as it travels]. This means that they managed, for example, to modulate certain frequency patterns on a laser ray, and used it to influence the DNA frequency and thus the genetic information itself. [This process is what we call evolution]. Since the basis structure of DNA-alkaline pairs, and of language; are of the same structure, no DNA coding is necessary. One can simply use words and sentences in the human language [this phenomenon is captured in the water crystal images of Masaru Emoto formed by words and frequencies].
Living DNA substance will always react to language-modulated laser rays, and even to radio waves, if the proper frequencies are being used. This finally and scientifically explains why affirmations, autogenous training, hypnosis and the like can have such strong effects on humans and their bodies. It’s entirely normal and natural for our DNA to react to language [It is a computer program that can be rewritten by this data input]. While western researchers cut single genes from DNA strands and put them elsewhere, the Russians worked on devices devices that can influence the cellular metabolism though suitably modulated radio and light frequencies and thus repair genetic defects. Garjajev’s research group succeeded in proving by these methods that chromosomes damaged by x-rays can be repaired. They even captured information patterns from a particular DNA and transmitted it onto another, so reprogramming cells to another genome. They successfully transformed for example, frog embryos to salamander embryos simply by transmitting the DNA information patterns! [In other words, they rewrote the program and changed – shape shifted! – the waveform – hologram]. This way the entire information was transmitted without any of the side effects or disharmonies encountered when cutting out or reintroducing single genes from the DNA. This experiment points to the immense power of wave genetics, which obviously has a greater influence on the formation of organisms than the biochemical processes of alkaline sequences [in fact, one is an expression of the other].
Esoteric and spiritual teachers have known for ages that our body is programmable by language, words and thoughts. This has now been scientifically explained and proven. Of course, the frequency has to be correct, and this is why not everybody is equally successful or can do it with the same always the same strength.

Nature has of course equal characteristics: When a queen ant for example is spatially separated from her colony, building still continues fervently and according to plan. If the queen is killed, however, all the work in the colony stops. No ant knows what to do. Apparently the queen sends the ‘building plans’ from far away via the group consciousness of her subjects. She can be as far away as she wants. As long as she is alive.
pi_50811772
Dat zaakje omtrent de Giro stinkt enorm.
  maandag 25 juni 2007 @ 09:58:39 #235
40566 Ericr
Livewrong
pi_50811849
TRU is een andere sectie, wat een crap.
  maandag 25 juni 2007 @ 10:42:53 #236
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_50812988
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:58 schreef Ericr het volgende:
TRU is een andere sectie, wat een crap.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  maandag 25 juni 2007 @ 11:03:07 #237
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_50813557
quote:
Franke trekt zich terug als sponsor van Patrick Lefevere

WIELRENNEN De Zwitserse groep Franke trekt zich definitief terug als sponsor voor de toekomst van het team van Patrick Lefevere. De West-Vlaamse ploegmanager had einde 2006 een getekend voorakkoord voor het opstarten van een Belgisch ProTourteam met Franke als enige naamsponsor. Het contract zou lopen van 2008 tot 2012 met optie voor twee bijkomende seizoenen.
Na de reeks dopingverhalen en beschuldigingen waarmee Het Laatste Nieuws uitpakte begin 2007 uitten het topmanagement en de raad van bestuur grote bezorgdheid over het toekomstige wielerproject. Na twee stemronden werd nu beslist het project definitief af te voeren. De Belgische initiatiefnemer Bernard Vercaemst, manager van de Belgische dochteronderneming van de Zwitserse groep Franke, betreurt het afhaken, maar begrijpt de koerswijziging: 'Zowel de beslissing om te starten als de zaak af te blazen werd democratisch genomen. Toch weiger ik in negatieve termen te spreken over de wielrennerij. Er komen renners aan die de sport een nieuw elan kunnen geven.' (hc)
Vooralsnog het indrukwekkendste wat Jean-Marie Dedecker heeft bereikt. Sponsors die afhaken .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_50814070
quote:
Aan de verdachtmakingen in de wielersport komt maar geen einde. Zo meldt de Deense krant Jyllands-Posten dat Rabobankrenner Michael Rasmussen een van de 'Men in black' zou zijn. De krant baseert zich op uitlatingen van Anne Gripper, antidopingdirectrice van de UCI.

Die ‘Men in Black’ zouden volgens Anne Gripper abnormale bloedwaarden hebben laten optekenen bij enkele onaangekondigde dopingcontroles. Bovendien zouden de renners in zwarte outfits hebben gereden én zouden ze trainingsoorden hebben opgezocht die niet als ‘niet evident’ werden omschreven.

Bij Rasmussen is de laatste factor zeker waar. Zo zegt Anne Gripper in de Deense krant dat ze de winnaar van de bolletjestrui 2005-2006 helemaal tot in het verre Mexico hebben moeten zoeken, eer ze hem konden controleren. Daar was de Deen volop aan het trainen voor de Ronde van Frankrijk.
pi_50814238
Tja in Mexico kun je mooi op hoogte trainen ik zie het probleem niet zo
  maandag 25 juni 2007 @ 11:44:16 #240
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_50814976
Pfff. Wat een gezever allemaal. Je kan ook overal wat achter zoeken. En maar mensen verdacht maken zonder enig bewijs. Hebben die mensen niks beters te doen dan onzin schrijven?
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_50815220
Een goede zaak dat de UCI via Anne Gripper volledig meedoet aan de cultuur van verdachtmakingen die nu heerst in het peloton
  Moderator maandag 25 juni 2007 @ 11:53:36 #242
8781 crew  Frutsel
pi_50815268
Rasmussen lijkt me geen potentiele tourwinnaar en de Men in Black waren dat toch wel?
  maandag 25 juni 2007 @ 11:54:21 #243
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_50815301
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:53 schreef Frutsel het volgende:
Rasmussen lijkt me geen potentiele tourwinnaar en de Men in Black waren dat toch wel?
"Tourtoppers" toch?
LastFM
  maandag 25 juni 2007 @ 12:20:23 #244
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_50816091
Ik vind het toch frappant om te lezen hoe goedgelovig veel mensen hier blijven.
Er zijn d'r die serieus zullen schrikken als het op termijn van Boogerd naar buiten komt bijvoorbeeld.
  maandag 25 juni 2007 @ 12:22:21 #245
pi_50816150
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:54 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

"Tourtoppers" toch?
Inderdaad, en ik kan al meteen snappen dat de winnaar van het bergklassement van de laatste jaren daar bij gerekend wordt ...

Rasmussen is trouwens hoe dan ook iemand met vreemde vormcurves die je feitelijk alleen maar in de Tour op niveau ziet ook.
  maandag 25 juni 2007 @ 12:23:48 #246
40566 Ericr
Livewrong
pi_50816202
Ik schrik in ieder geval nergens meer van. Ok als Jan Boven wordt betrapt wel, dan hebben ze hem fake spullen in de maag gesplitst meestal en toevallig 1 keer het echte spul.
  maandag 25 juni 2007 @ 12:25:09 #247
pi_50816246
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:43 schreef EuropeSantana het volgende:
Het repressieve beleid tegen doping & de heksenjacht tegen dopingzondaars moet onmiddellijk stoppen want anders gaat het echt ziekelijke vormen aannemen en dat wordt o.a. doormiddel van de onderstaande info. onomstootelijk bewezen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sportarts Berend Nikkels: Epo kan duursporters gezond houden.

*hele hoop tekst*
Op het moment dat we info & fantast Berend Nikkels in één adem lezen spreken we van een sprookje.
pi_50816318
Ik schiet echt vol in de lach van het feit dat die Anne Gripper Mexico een rare plaats vindt om te trainen. Zeker als je bedenkt dat Rasmussen daar bijna altijd traint, omdat hij een Mexicaanse vrouw heeft!!!!

Belachelijk dus.
pi_50816365
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:20 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind het toch frappant om te lezen hoe goedgelovig veel mensen hier blijven.
Er zijn d'r die serieus zullen schrikken als het op termijn van Boogerd naar buiten komt bijvoorbeeld.
Daar gaat het niet om! Het gaat er om, dat al die recente beschuldigingen van de UCI uit en van de media af allemaal op niets gebaseerd zijn! Ze hebben allemaal geen enkel bewijs om dit soort debiele berichten te maken.
pi_50816455
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef Botterboy het volgende:
Tja in Mexico kun je mooi op hoogte trainen ik zie het probleem niet zo
De vrouw van Rasmussen is toch een Mexicaan, dus is het logisch of zeker verklaarbaar dat hij naar Mexico gaat.
Goed kunnen trainen en zijn vrouw die de familie bezoekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')