Een echte man denkt niet, die weet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:05 schreef hallodagg het volgende:
Ik denk dat ik wel een echte man ben, de moeder van mijn beste vriend zei nog een tijdje terug uit het niets: ''Een echte kerel!''![]()
't zal meer een MILF op hete kolen zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:05 schreef hallodagg het volgende:
Ik denk dat ik wel een echte man ben, de moeder van mijn beste vriend zei nog een tijdje terug uit het niets: ''Een echte kerel!''![]()
Echte mannen maken "Music for The Jilted Generation"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:40 schreef Hexagon het volgende:
eeechte manen scheren hun borstharen niet af
Zou kunnen, does it make difference?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:23 schreef pberends het volgende:
[..]
't zal meer een MILF op hete kolen zijn.
Heb DVD gekocht: Their Law (the singles 1990-2005 en een hoop live materiaal)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:41 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Echte mannen maken "Music for The Jilted Generation"
![]()
Ik luister wel naar metal, nu ben ik dus 1/6 man!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:11 schreef StupidByNature het volgende:
Wat een èchte man is is hier in te lezen:
The Alphabet of Manliness van Maddox
Even kijken: echte mannen:
- hakken bomen om
- luisteren naar metal
- voelen stiekem aan vrouwen en komen ermee weg
- bouwen druk op voordat ze een scheet laten; een scheet die je niet hoort is verloren gas
- houden van scherpe saus
- en houden natuurlijk van geweld
Aldus "self proclaimed pirate Maddox"
Mag hopen dat hij ook in levende vorm moet zijn..quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:36 schreef flyck het volgende:
Een echte man is een persoon van het mannelijk geslacht die geen traverstiet is.
Een echte man weet van zichzelf wel dat hij een echte man is. Dat hoeft hij zeker niet af te leiden uit opmerkingen van bijv de moeder van zijn beste vriendquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:05 schreef hallodagg het volgende:
Watjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:01 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Mag hopen dat hij ook in levende vorm moet zijn..
Zie het al voor me
"mevrouw wat graaft u hier op het kerkhof."
ik zoek een echte man.
Gelukkig vindt me vriendin me een echte man, dat is het aller belangrijkste voor me.![]()
Een echte man hoeft niet andere mannen de grond in te boren om te bewijzen dat hij beter is.quote:
Wat maakt deze opmerking jou nu dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:10 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Een echte man hoeft niet andere mannen de grond in te boren om te bewijzen dat hij beter is.
hij is het gewoon.
Een echte man heeft humorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:10 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Een echte man hoeft niet andere mannen de grond in te boren om te bewijzen dat hij beter is.
hij is het gewoon.
Echte mannen hoeven een ander niets te lerenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:21 schreef jorgentol het volgende:
een leraar.
Wat doe jij nu dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:23 schreef zoutig het volgende:
[..]
Echte mannen hoeven een ander niets te leren![]()
Dus je bent een verwijfde vader?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:25 schreef jorgentol het volgende:
Jawel, dat is juist de essentie van het man worden. dat leer je (als het goed is) van je vader. maar nu leven we in een verwijfde maatschappij waar dit soort topics opspringen....
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus je bent een verwijfde vader?![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus je bent een verwijfde vader?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |