Photoshoohoop.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:09 schreef Hunter_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Te weinig voer en geen medische verzorging heeft zelden tot schoonheid geleid.Noch in India, noch hier. Zie de aardappeleters.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:49 schreef SnowCockroach het volgende:
Degene die op straat in gewaden rondlopen met 5 kinderen.
Wtf?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:08 schreef suus21 het volgende:
de lelijksten qua karakter komen uit Indonesië..
Mja als je zo'n 1.35 miljard mensen hebt, zullen er vast wel 4 zijn die er wel leuk uitzien jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:09 schreef Hunter_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Te weinig voer en geen medische verzorging heeft zelden tot schoonheid geleid.Noch in India, noch hier. Zie de aardappeleters.
Agreequote:Op maandag 18 juni 2007 11:06 schreef Chrispeter het volgende:
Vaticaanstad.
Hier kan ik me wel in vinden eigenlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 05:39 schreef cultheld het volgende:
China, Oost-Rusland, donker Afrika, Papua Nieuw-Guinea, Australië (Aboriginals), Guatemala, Trinidad & Tobago, Haïti etc.
http://en.wikipedia.org/wiki/Meta_Goldingquote:Op maandag 18 juni 2007 12:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden eigenlijk.
Ik heb geen zin ze allemaal te posten.quote:Op maandag 18 juni 2007 05:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja als je zo'n 1.35 miljard mensen hebt, zullen er vast wel 4 zijn die er wel leuk uitzien ja
Dat wordt altijd gedacht ja, valt opzich ook wel mee.......quote:Op maandag 18 juni 2007 13:51 schreef vroutje het volgende:
In Zweden zijn ze toch allemaal, lang, blond en hebben ze blauwe ogen![]()
JA erg lelijk! ik garandeer je dat. Ze geven totaal niks om hun uiterlijk hiero. Allemaal een dikke kop, haren zwart geverfd... echt ze zijn lelijkquote:Op maandag 18 juni 2007 14:16 schreef vroutje het volgende:
Zijn ze in Finland allemaal lelijk dan?
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:06 schreef Chrispeter het volgende:
Vaticaanstad.
Dat is de definitie van een emoquote:Op maandag 18 juni 2007 14:32 schreef Harry4 het volgende:
[..]
JA erg lelijk! ik garandeer je dat. Ze geven totaal niks om hun uiterlijk hiero. Allemaal een dikke kop, haren zwart geverfd... echt ze zijn lelijk
In Zweden zijn ze fakking geyl!!!!11!!!1quote:Op maandag 18 juni 2007 13:36 schreef rakotto het volgende:
Zweden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |