Dan ben je niet op Harrow School geweest!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:08 schreef Snien het volgende:
Engeland, zeker weten. Toen ik in Londen was heb ik werkelijk GEEN mooie mannen gezien
iddquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:16 schreef McKanker het volgende:
Polen is zonder twijfel het land met de meest lelijke mensen.
In sommige gevallen zou je spontaan voorstander worden van een burka.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:25 schreef SnowCockroach het volgende:
India en Pakistan. Van die mannen met lelijke snorren en vrouwen met scheve tanden en knokkelige handen die irritant doen. Vaak hebben ze ook zo'n huidskleur die tussen oranje en bruin in zit. Een beetje vies vind ik het.Over het algemeen zijn ze ook vrij harig, de mannen én vrouwen.
En maar voortplanten he.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Verklaar dit dan eensquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:28 schreef BonJovi het volgende:
India heeft veel vrouwen die worden vaak miss world meer dan hier. Maar Tong belgische vrouwen gaan opzich nog wel vergeleken met Engeland.
Eensch,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:51 schreef RickoKun het volgende:
De lelijkste komen uit afrika vind ik.
Somalië
[afbeelding]
Jij zoekt er dan ook wel de meest lelijkste belgische vrouwen uitquote:
Nederlandse meiden zijn toch wel mooier dan vlaamse damesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:56 schreef jewelsophie het volgende:
Echt niet uit België... Heb best veel knappe vriendinnen! En persoonlijk vind ik dat Vlaamse meisjes meer klasse uitstralen dan Nederlandse meisjes... Mag ik natuurlijk niet veralgemenen, weet ik. Maar toch...
Ik vind het vlaamse accent wel geiler klinken als ik eerlijk ben...maar dat heeft er weinig mee te makenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:40 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nederlandse meiden zijn toch wel mooier dan vlaamse dames
no way!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef Logician het volgende:
Ohja, en de mooiste komen natuurlijk uit zuid-europa![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:25 schreef SnowCockroach het volgende:
India en Pakistan. Van die mannen met lelijke snorren en vrouwen met scheve tanden en knokkelige handen die irritant doen. Vaak hebben ze ook zo'n huidskleur die tussen oranje en bruin in zit. Een beetje vies vind ik het.Over het algemeen zijn ze ook vrij harig, de mannen én vrouwen.
En maar voortplanten he.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Les goûts et les couleurs...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:40 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nederlandse meiden zijn toch wel mooier dan vlaamse dames
Ja preciesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:59 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Smaken verschillen... Gelukkig... anders zou het wel saai worden hier...
Tiens, hoe zou dat komen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:30 schreef EricG het volgende:
D'r zijn zat lekkere jonge (16 ongeveer) Engelse chickies hoor, maar ze worden gewoon kankerlelijk na hun 18e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |