hij is idd vrij rustig voor zijn doen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen de nieuwe van MM vind ik niet goed genoeg
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel mompelt iets van Tokyo Hotel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en het zijn duitsersquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Thats so gay
[afbeelding]
En JA dat is een vent(Althans, hij heeft een mannelijk geslachtsorgaan, maar eigenlijk is het een wijf)
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Thats so gay
[img=578xnull]http://bilder.lycos.de/d/23424-2/Tokio+Hotel.jpg[/img]
En JA dat is een vent(Althans, hij heeft een mannelijk geslachtsorgaan, maar eigenlijk is het een wijf)
Doei LLquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben douchen en naar Eindhoven. doei
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar Rammstein heeft wél ballen:quote:
Ieuw, wat hebben ze met die kinderen gedaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Thats so gay
[afbeelding]
Doei doei Lennyquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bengeltjequote:Op woensdag 13 juni 2007 13:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ieuw, wat hebben ze met die kinderen gedaan.![]()
Bengeltje....quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ieuw, wat hebben ze met die kinderen gedaan.![]()
Jij bent niet meer zo jong en fit als Frutselquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waarom moet je altijd vóór mijn posten....![]()
![]()
![]()
tssss...2 jaar verschil maar....quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij bent niet meer zo jong en fit als Frutsel(maar wel net zo lief hoor
)
Ik ga even buiten zitten met m'n saaie rotboek dat ik voor vrijdag gelezen moet hebben[afbeelding]
Maar mannen worden knapper naamate ze ouder worden...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tssss...2 jaar verschil maar......en trouwens, vrouwen worden minder snel oud dan mannen...
![]()
Mannen worden wel knapper als ze ouder worden. Vrouwen niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
tssss...2 jaar verschil maar......en trouwens, vrouwen worden minder snel oud dan mannen...
![]()
Lekker buiten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij bent niet meer zo jong en fit als Frutsel(maar wel net zo lief hoor
)
Ik ga even buiten zitten met m'n saaie rotboek dat ik voor vrijdag gelezen moet hebben[afbeelding]
ze zeggen wel dat mannen naar mate ze ouder worden ook knapper worden en vrouwen. ...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:33 schreef OA het volgende:
[..]
Maar mannen worden knapper naamate ze ouder worden...![]()
tuurlijk Boem...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben 18 en nu al geweldig knap, moet je nagaan als ik 40 ben![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
mja..wilde niet meteen gaan bitchen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:35 schreef Kuukske het volgende:
Mannen zeiken toch altijd?
Ze worden knapper ( misschien) maar hun "piek" is rond hun 25e daarna worden ze minder.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:
Graag, dat voorkomt dat ik hier op m'n werk moet gaan zitten lachen om cijfersquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:37 schreef boem-dikkie het volgende:sorry voor mijn schunnige waarnemingen, ik zal mijn weer verhogen tot een waarzienwekkend niveau om fatsoenlijke conversaties op gang te houden en te discussieren over de vele punten die koffie en gebak te bieden hebben
Ik ben nu slanker ende lekkerder dan op mijn 15e.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
trouwens..als ik foto's van mezelf bekijk van, zeg maar 5 jaar terug,.......moet ik toch zeggen dat ik nu een stuk knapper ben...
![]()
![]()
![]()
ik las "pik"...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze worden knapper ( misschien) maar hun "piek" is rond hun 25e daarna worden ze minder.
Mooi is dat jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:32 schreef OA het volgende:
[..]
Niets is mooier dan een opgefokte bestelbusrijder te irriteren!![]()
Niets mis mee.quote:
sinds jij gezegd heb "ik was lekker eerst" doe ik extra me bestquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waarom moet je altijd vóór mijn posten....![]()
![]()
![]()
Dan ben ik bijna op mijn piekquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze worden knapper ( misschien) maar hun "piek" is rond hun 25e daarna worden ze minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |