Ja da's echt erg hoor, vroeger kostte een mix in guldens al 4,50 en nu in euro's ook 4,50.quote:
Natuurlijk. Maarja, bier is dan ook hoofdzaakquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja da's echt erg hoor, vroeger kostte een mix in guldens al 4,50 en nu in euro's ook 4,50.Da's trouwens met alles maar ok.
![]()
Ik vind Safari Jus zo lekker.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef Janetje het volgende:
Mwah.. een goeie cocktail gaat er ook wel in hoor..
Zo heel af en toe.![]()
Ja over het algemeen drink ik ook gewoon bier.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maarja, bier is dan ook hoofdzaak.
Details...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maarja, bier is dan ook hoofdzaak.
quote:
En? Issie al aan het verhuizenquote:
quote:
Oh ok.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:44 schreef Janetje het volgende:
[..]Toch maar niet gedaan..
Ik dacht aan de gevolgen voor mij.. ik ga er ook wonen...
Ooit... Lang geleequote:Op zondag 8 juli 2007 16:17 schreef Crazy-M het volgende:
pff en dan zeggen ze dat Vamp en ik hier alles onder spamde
waar zijn trouwens die tijden gebeleven van 3 topics in ee nweek tijd :p
ok dus je leeft nog wel :pquote:
20 t/m 29 juliquote:
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Reikt tot het Besterplein zeker?
jaquote:
Het ligt niet aan Tilburg zeg ik je! Klote weer in Nederland ook..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:45 schreef krioro het volgende:
reactie op de TT: als ik zo naar buiten kijk, naar de donkere zwaarbewolkte lucht, en luister naar de toenemende wind, en het gerommel wat steeds heftiger wordt, en de eerste druppels tegen de ramen, denk ik dat het zomerweer vandaag nog niet komt.![]()
Laatste dag kermis kom ik terug van vakantie en dan ben ik veels te brak voor de kermisquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:26 schreef Janetje het volgende:
Laatste dag kermis is tevens de dag van mijn verhuizing..
Nee, wel een toffe hond.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:03 schreef liefie_ het volgende:
roze maandag
ik heb een muis... iemand een kat te leen?
Da's kut.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef existenz het volgende:
http://www.dag.nl/Nieuws/Artikelpagina-Nieuws.htm?contentid=20992
Die Tom Krist komt dus uit Berkel Enschot .. Is een oud klasgenoot, de naam kwam me al zo bekend voor. Weinig contact verder mee gehad, maar toch....
das goed zat!quote:
Ik ben benieuwd of ik er hier veel van hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:44 schreef liefie_ het volgende:
ach klote! met waar ik nuwoon hoor ik kermis natuurlijk de hele tijd
Kom maar halenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
das goed zat!
wanneer kom je m brengen?
Ja, die eigenaar van dat giga reuzerad was bang dat ie vrijdag niet klaar zou zijn. Dus die is onaangekondigd begin dit weekend maar alvast begonnen, terwijl al het verkeer er nog door moestquote:Op zondag 15 juli 2007 23:11 schreef liefie_ het volgende:
ik zag ze al bouwen bij de drie gezusters!
Volgens mij zit er daar idd ergens 1 in de buurt...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:22 schreef liefie_ het volgende:
het word al lekker chaotisch en kermisig in de stad!
en volgens mij staat dat leuke muizenachtbaantje lekker dicht bij mn huis! die is echt vet!!
en volgens mij heb ik ook echt vlak bij mn huis een moskee ondekt! weet iemand dat of er bij de besterdring in de buurt een moskee is?
gefeliciteerdquote:
en het midden van het land krijgt vakantie, dus daar ook druk! flink veel kans op gezeik dus! sluipwegen zoeken!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:14 schreef Crazy-M het volgende:
vandaag topdrukte op de weg ....
wordt gezegd Tilburg tevermijden vandaag in verband met de trek van bezoekers voor de kermis.....
dat wordt nog iets om vanavond terug in Tilburg te komen .....
inderdaad, je zou ook over de N65 kunnen en dan door udenhout en berkel kunnen gassen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:40 schreef Crazy-M het volgende:
vanaf den bosch / hedel...
dus denk maar lekker binnen door cross (waalwijk kaatsheuvel loon op zand via binnen door wegen)
ja kan, maar N65 staan hoop flitspalenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
inderdaad, je zou ook over de N65 kunnen en dan door udenhout en berkel kunnen gassen!
je strax vertellen dat het kermis is en dat je moet omrijden...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja kan, maar N65 staan hoop flitspalenen dan zou ik eerst dwars door den bosch moeten.
Vanuit hedel is het voor mij gerichter om over de A59 te rijden.
(moet net voor de reeshof zijn Kerkhof bij politiebureau... daar woon ik tegenover)
btw: wat doet die afgedankte zonnecel informatiekar op de brug voor de hasseltrotonde ??? (vanuit waalwijk)
ja klopt denk het ook nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
je strax vertellen dat het kermis is en dat je moet omrijden...
maar jij hebt er dan toch weinig last van? je gaat dan gewoon bij dat viaduct de snelweg af en dan naar rechts langs de spindel en dan binnendoor naar de reeshof? ben je er zo! dat zal niet vast staan denk ik!
meeste gaan gewoon over de kermis danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:37 schreef liefie_ het volgende:
als ik mn huis uit stap bots ik nog net niet tegen de kermis aan
ben nu ff in goirle, ben benieuwd hoeveel overlast ik ga hebben en hoe ik t beste en kortste naar huis kan fietsen straks!
klopt helemaal is namelijk een all in avond! dus met eten en drinken! en volgens mij komt joling hem weer openen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
vanavond bierhal 100,- entree per persoon
volgens mij een type fout :p
rest van de week is hij gratis
hehe na deze kermis mee gemaakt te hebben kijk je er anders tegenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:19 schreef Messenga het volgende:
Kermis
Gister wel voor het eerst uitgeweest in Tilburg.
Ben er wel ff langsgereden. Zag er wel groots uit. Maar ik ben nou eenmaal geen kermismens.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe na deze kermis mee gemaakt te hebben kijk je er anders tegen
hier is igewoon gaaf
248 attractiesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ben er wel ff langsgereden. Zag er wel groots uit. Maar ik ben nou eenmaal geen kermismens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |